Pályázatok

Borászat névadás

Névadás
-
Borászat
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 109
attila140

Megbízó

11

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 óra 27 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (106)

Beküldve: 2020. 02. 04.
2
9
Beküldve: 2020. 02. 13.
1
8
Beküldve: 2020. 02. 11.
2
7
Beküldve: 2020. 02. 03.
2
5
Beküldve: 2020. 02. 05.
2
4
Beküldve: 2020. 02. 04.
0
7
Beküldve: 2020. 02. 04.
0
7
Beküldve: 2020. 02. 10.
0
7
Beküldve: 2020. 02. 11.
0
7
ugr
Beküldve: 2020. 02. 03.
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A létrehozandó üzem kínálatában a borvidékre jellemző valamennyi borfajta megtalálható lesz, az alapboroktól egészen a szamorodni és az aszú típusú borkülönlegességekig. Az alapborok, mint a furmint, a hárslevelű és a sárga muskotály minden évben, a borkülönlegességek évjárattól függően és csak a törvény által előírt érlelési idő elteltével kerülnek majd forgalomba.
A folyóbor-értékesítés mennyiségi jellemzői természetesen az aktuális piaci fogyasztói igények és a kereslet függvényében évről-évre változnak, de ugyanígy van ez a palackos értékesítéssel is, amely az általam alkalmazott értékesítési módok másik nagy csoportját képezi majd.A nem lédig formában értékesített borok palackozása a pályázati lehetőségből vásárlandó palakozó sor keretében történne. A palackos bor értékesítése különböző értékesítési formákon keresztül valósulna meg. Azok egy részét helyben, közvetlenül a végfogyasztók, illetve kisebb viszonteladók számára értékesítenénk, de jelen kívánunk lenni termékeinkkel kisebb borszaküzletekben, borkereskedésekben is az ország több területén is.Távlati cél a külföldi piacokon való megjelenés (Egyesül Királyság, USA, Belgium, Hollandia, Prága, Oroszország). Főleg palackos értékesítés tekintetében mondható el változásként, hogy az értékesítés volumene egyre inkább a külföldi értékesítés felé tolódik el.
Jelenleg nem rendelkezünk honlappal, ami a borászati üzem reklámfelületeként működhetne, ez kiemelten fontos cél, továbbá hirdetések útján kívánom reklámozni majd az új tevékenységet, az előállított borokat. A helyi és térségi fesztiválok (szüreti napok, bornapok, falunapok) alkalmával részt kívánok venni majd a saját boraimmal, ezzel is minél jobban népszerűsíteni a termékeimet. Kihasználva a külföldi kapcsolatokat élményszüretet kívánok tartani, ahol szintén jó alkalom nyílik a saját termékeim népszerűsítésére. Borversenyeken kívánok majd indulni a boraimmal, és valamennyi kínálkozó lehetőséget ki szeretnék használni, hogy minél hamarabb bevezethessem termékeimet a biztonságos piacra.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Jelenleg összesen 10-hektáron szőlőt (Furmint, Hárslevelű, Sárga muskotály) első osztályú dűlőkben (Bodrogkeresztúr - Lapis dűlő és Dereszla dűlő, Szegilong - Gyertyános, Tarcal Feketre-hegy, Szentkereszt dűlő és Remete dűlő, Tokaj - Pécsi dűlő) termesztünk. A hosszú távú cél, hogy a megtermelt szőlőt a saját feldolgozó üzememben dolgozzuk fel és a kész bort palackozott illetve lédig formában értékesítsük. Vállalkozás, a méretét tekintve kisebb vállalkozás. A vállalkozás a szakágazatban, illetve a térségben betöltött szerepét illetően a kisebb, családi típusú gazdaságokhoz tartozik.
Elsősorban a saját termelésből származó szőlőt kívánok feldolgozni a létrehozandó üzemben, a Hegyalja jellegzetes fajtáit Furmintot, Hárslevelűt, Sárga muskotályt, Zétát, Kövérszőlőt, Asszút és házasításokat. Hosszú távú cél a termőterületek növelése, másrészt a szőlőfeldolgozó üzem bővítése.
A vállalkozás erősségei:
1/ A jó földrajzi elhelyezkedés -Tokaj-Hegyalja 2/ megfelelő képzettségű szakemberek jelenléte, támogatása, 3/ meglévő, sikeres vállalkozásvezetési tapasztalat 4/ megfelelő tőke a beruházás lebonyolításához 5/ a legmodernebb technológia ismerete és alkalmazása. 6/ Több lábon álló gazdaság 7/ Nyomon követhető termelés 8/ Előírásoknak megfelelő növénytermesztés 9/ Jó növény egészségügyi helyzet 10/ Több éves szakmai tapasztalat.
A vállalkozás lehetőségei:
1/ saját ültetvény kialakítása 2/ Nagyobb választék kialakítása 3/ Bio minősítésű alapanyagok feldolgozása nagyobb arányban 4/ a hazai piac mellett a külföldi értékesítés arányának növelése 5/ Piaci rések kihasználása 6/ Vidékfejlesztés programon való részvétel 7/ Vidéki gazdasági potenciál fejélesztése 8/ Hazai fogyasztói réteg növelése 9/ Regionális piacok bővítése 10/ Szövetkezések erősítése 11/ Piaci igényeknek megfelelő áru előállítás 12/ Hazai és EU-s pályázatokon való indulás

Feladat leírása

Feladat: 

A hegyalján szokásos fajtákat illetően a megjelenés fontos része a jól eladható terméknek, ezért egyedi logó használatával egyedi címke előállítását tervezem.

Feladat:
Pincészet / Borászat által használt név
Egy másik pályázat keretében kerül majd a logó és arculat kiválasztásra, a két pályázatból kiválasztott nyertes munkák kerülnek a válllalkozás valamennyi arculati és marketing elemén használatra.

----
Kérjük, hogy az ötleteiteket egy koncepción belül gyűjtsétek (ha később jut eszetekbe újdonság, ne új koncepciót küldjetek, hanem szerkesszétek a korábbit), a megbízó értesülni fog az újdonságról. Logó tervezés nem feladat, így a grafikai tervezés nyomait magán viselő képeket figyelmeztetés nélkül törölni fogjuk.

KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egyedi megjelenés megőrizve a hegyalja jellegzetességét.
Figyelem felkeltő de ne harsány és hivalkodó megjelenés.
Egyszerű, letisztult stílus, könnyen megjegyezhető név.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsősorban a küldföldi piac célközönsége akiket el kívánunk érni, a felsőbb osztályréteget is megcélozva.
Célközönség a fogyasztást tekintve:
- szárat borokat kedvelők
- édes borokat kedvelők
- habzó borokat fogyasztók
- pezsgőt fogyasztók

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Saját gazdaságban megtermelt alapanyag, több mint 15 éves termesztéstechnológiai tapasztalat.
Igazodunk a jelenlegi piaci kereslethez, de a hagyományok ápolása is fontos cél.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Furmint, Hárslevelű, Sárga muskotály, Aszú, Kövérszőlő
Első osztályú dűlőkben termelt alapanyagból készült OEM (Oltalom eredet megjelölés) megjelölésű Tokaj- hegyaljai borok

Feladat leírása

Médiaterv: 

A Pincészet / Borászate nevének kitalálása a cél, amely nevet egységesen kívánjuk használni a vállalkozás honlapján, a borok címkéjén, a borászati épületen elhelyezendő cégtáblán, a névjegykártyán, a reklámanyagokban (szórólap, plakát) és a közösségi médiában (facebook, instagram, tv) egyaránt.

Feladat leírása

Stílus: 

Igényes, modern, könnyen megjegyezhető név .

Feladat leírása

Kerülendő: 

Máa borászatok által használt név.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A vállalkozás alapító tagjainak neve:
Németh Attila
Csepely Etelka
A borászat helyszíne Tarcal
A dűlők, ahol a szőlő termesztés történik:
- Bodrogkeresztúr - Lapis dűlő és Dereszla dűlő,
- Szegilong - Gyertyános,
- Tarcal Feketre-hegy, Szentkereszt dűlő és Remete dűlő,
- Tokaj - Pécsi dűlő

Fórum

Tisztelt Megbízó!

Érdeklődnék afelől, hogy csak egy névre van szükség, avagy meg is kell a szöveget formázni?

A választ előre is köszönöm.

Kedves Kreatív!

Nem tudom, milyen szövegre gondolsz, de névadás a feladat, semmi más.

Érdeklődnék, mikor lesz eredmény?

Kedves Megbízó!
Én is érdeklődnék, mikor kerülnek pontozásra a beérkezett pályázatok?

Fórum (4)