Pályázatok

bathtime logo és arculati tervezés

Logó + Kisarculat design
-
bathtime
95.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 38
50

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 4 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (38)

Beküldve: 2019. 03. 11.
8
4
9
Beküldve: 2019. 03. 09.
11
4
10
Beküldve: 2019. 03. 08.
53
8
9
Beküldve: 2019. 03. 08.
15
8
8
Beküldve: 2019. 03. 11.
7
1
8
Beküldve: 2019. 03. 07.
9
1
8
AM
Beküldve: 2019. 03. 06.
11
1
8
Beküldve: 2019. 03. 10.
4
1
8
Beküldve: 2019. 03. 11.
5
1
7
Beküldve: 2019. 03. 11.
3
1
7
Beküldve: 2019. 03. 08.
6
1
7
Beküldve: 2019. 03. 08.
11
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

15-18%-os piaci bővülés, lendületes fejlődés minden területen. Rövid és hosszútávú perspektíva kedvező, a felújítási piacon mindenképpen.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

25 éves múlttal rendelkező épületgépész kis és nagykereskedelmi vállalat vagyunk. Fiatalos, innovatív, tudás alapú értékesben hiszünk, szolgáltatásokkal és hozzáadott értékkel operálunk az értékesítésben. Kiemelten fontos a marketing kommunikáció szerepe és a közösségépítés, véleményformálás, trendi és divatos, de szakmához kapcsolódó fogyasztói igények generálása (víz-gáz-fűtés-szaniter).

Feladat leírása

Feladat: 

Használható embléma készítése, logo és kisarculati tervezés (szlogen: Élmény, Minőség, Szakértelem). A főbb üzenet: fiatalos lendületet, minőséget, szakértelmet, és összességében fogyasztói élményt a fürdőszobában! (Ehhez becsatlakozik még a trendiség: a lágy víz, az okos technológiák, az innovatív komfort növelés a gépészeti technológiákkal) Almárka név alatt a jelenleg párhuzamosan létező B2B és B2C csatornából a fogyasztói értékesítést kiemeljük, külön kezeljük. Logot, névjegyet (2 oldalas, angol-magyar QR kóddal), levélpapír, és aláírás tervezés max. 3 példányban, inverzben is. Mindent mobilapplikációban is használni szükséges.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Online lead generálással szeretnénk igényt elsősorban offline üzleteinkbe beterelni, és komplett problémára, konkrét termék és szolgáltatás nyújtásával gyors vásárlást generálni.

Feladat leírása

Célközönség: 

a. Kor alapján 29-49 éves
b. Jellemzően családos
c. Nemét tekintve elsődlegesen nő, de a férfiak is jellemzőek
d. A jövedelmi kategória nem releváns
e. A végzettség nem jellemző

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Elsőként - főként a fürdőszobai termékek piacán - fogyasztói élményt akarunk nyújtani a tervezéstől a beépítésig bezárólag.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

a. Mindenképpen utaljon a tevékenységre
b. Legyen fiatalos, dinamikus
c. A téma szakértője
d. (Hazai / magyar - a célcsoport körében népszerűen a hazai termékek, de a nemzetközi kínálat is fontos.)

Feladat leírása

Médiaterv: 

a. Online
i. Weboldal
ii. Social media felületek
iii. Egyéb online médiumok

b. Offline
i. Szalonban (először 3 helyszínen)

Feladat leírása

Stílus: 

Modern, lendületes, fiatalos, megszokott sablonoktól eltérő, a fenti értékeket és stratégiát tükröző.

Feladat leírása

Fórum

Segítene valaki? Ezt hogy kell értelmeznem: "és aláírás tervezés max. 3 példányban,"!
Köszönöm

Szerintem e-mail aláírásra gondolt... és a 3 példány, az pedig a majdani győztesnek szól...

Köszönöm az észrevételt, illetve a helyes megválaszolását is egyúttal. E-mail aláírás, és 3 példány pedig a győztesnek szól.

Köszönöm!

A rövid határidőre való tekintettel kérhetünk egy értékelést? Köszönöm.

Nemsokára lejár a pályázat határideje ès semmi pontozást/megjegyzést nem kaptunk, hogy tudjunk módosítani a munkánkon.. Nagyszerű!

Szerintem ez az idő arra van, hogy beküldjük a pályázatot. Ha alapjaiban tetszik a terv a megbízónak és lát benne fantáziát short list-re teszi, akkor tudsz még rajta tökéletesíteni. Ez a menet, van, aki már közben pontoz, van, aki megvárja, míg lezárul a pályázat. Bízzuk ezt a megbízóra, a kreatív feladata, hogy ráhangolódjon a pályázatra, és a tudása szerinti legjobb terveket küldje be. ... és várjon... türelmesen :)

Kedves BRita! Ma igyekszünk short listre tenni mindenkit, akinek a munkája tetszik. Az értékeléseket is elkezdjük, finomítani is fogunk. Eddig a teljes belső stábunk, aki a Kreanod témában érintett, a frankfurti szakmai kiállításon töltötte az idejét. Köszönöm a türelmet!

Kedves Meli! Ma igyekszünk short listre tenni mindenkit, akinek a munkája tetszik. Az értékeléseket is elkezdjük, finomítani is fogunk. Eddig a teljes belső stábunk, aki a Kreanod témában érintett, a frankfurti szakmai kiállításon töltötte az idejét. Köszönöm a türelmet!

Tisztelt Pályázók!

Ma kiválasztottuk a short listet, ahol is elkezdjük mihamarabb a finomhangolást.
Mindenkinek köszönöm a munkáját, remek tervek születtek, és nagy segítség volt együttműködni veletek!

Szerelvénybolt Csapata

Kedves Érintettek! A győztes hirdetésére 04.02-i dátumot jelöltünk meg határidőnek. Addig minden short list-en lévő partnerrel egyeztetünk.