Pályázatok

Aste Bútorszövet új termékcsalád logótervezés

Logó + Kisarculat design
-
Aste Contract
90.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 52
Aste

Megbízó

74

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 óra 27 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (64)

Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 28.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 21.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 12. 01.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2024. 11. 30.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A magyar bútorpiac zsugorodik az utóbbi években, ahol a kereslet visszaesése és az árérzékenyebb vásárlói magatartás egyre inkább érezhető. Partnereink elsősorban bútorgyártók és kárpitos üzemek. Előbbieken nagy a nyomás a nagy bútorláncok (IKEA, JYSK, XXXLUTZ, stb), lengyel, cseh és szlovák webes kereskedők és import bútorok által. A kárpitosokat ez kevésbé érinti, ott még mindig a szájról-szájra terjedő ajánlás a legfontosabb.

Számos magyar gyártó az árra koncentrál és minél olcsóbb árakat igyekszik kínálni, hogy versenyképesebb legyen és minél több terméket belistázhasson a bútorboltokba. Továbbra is kevesen építenek saját online forgalmat és termékeiken is kevés a változtatás/új modell. Egyértelmű, hogy hosszú távon csak a termékek hozzáadott értékével maradhatnak életben a piacon. Ebben igyekszünk hathatósan segíteni és régiós beszállítóvá válni.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

1999-ben kezdtünk bútorszövet gyártással foglalkozni a kőszegi bútorszövet gyárban. Ekkor még számottevő volt (kb. 20-30 ezer folyóméter) a járműplüss (MÁV, Volán, BKK) és klasszikus jacquard anyagok gyártása. A kereslet hanyatlásával a indult el a 2003-ban a kereskedelem, előszőr a saját termékekkel majd fokozatosan került a kínálatba egyéb termékek, kezdve török bútorszövetekkel majd a világ minden tájáról érkező egyéb anyagokkal.

A gyártást 2022-ben fejeztük be. Az üzleti modell ekkora teljesen átalakult nagy- és kiskereskedéssé, ami már nem csak a bútorszövetek forgalmazásával, de minden egyéb bútor és kárpitosipari komponenssel (habszivacs, rugó, vasalat, cérna, stb) is foglalkozik, elsősorban bútorgyártókra és kárpitos műhelyekre koncentrálva. Online/offline is értékesítünk közvetlen fogyasztóknak.

www.aste.hu

Feladat leírása

Feladat: 

A mostani logó ASTE Bútorszövet szöveggel szerepel a legtöbb felhasználásnál. Ebből szeretnénk elhagyni a "bútorszövet"-et mert ennél már jóval többet jelent a márka. Ezért csak az ASTE szerepeljen a logóban.

Szeretnénk a későbbiekben az egyes termékcsaládoknak is létrehozni megjelöléseket. Ezek közül az első a "Contract" termékcsalád lesz. Tehát a logó-t ezzel kérjük kiegészíteni.

Logo Szöveg: ASTE
Subbrand: Contract
(Aste a márkanév, Contract pedig a termékcsalád neve melyet az intézményi piacra szánunk)

Elvárások:

Stílus: Modern, letisztult, de elegáns. Tükrözze a prémium minőséget és a professzionalizmust.

Színek: Nyitottak vagyunk az új színekre, de fontos, hogy azok harmonizáljanak a prémium imázzsal. Kerüljük a túl harsány színeket, mert az az általunk használt színes mintasálakkal könnyen túl hivalkodóvá válhat a koncepció.

Forma: Fontos, hogy a logó könnyen felismerhető és megjegyezhető legyen és kisebb méretben is jól mutasson.

Tipográfia: A betűtípus legyen jól olvasható, elegáns. Preferáljuk a modern betűtípusokat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Stratégiánk alapja az igazán jó ár/érték arányú kárpitanyagok kínálata és a gyors, pontos ügyfélközpontú szolgálatás.

Szeretnénk ha jól hasznáható lenne figyelem felkeltésre az alább leírt kereskedelmi csatornák szereplőinek, megszólítaná őket és jól reprezentálná a széleskörű kárpitos termékcsaládokat. A jó logó bizalmat kelt és megkülönböztet minket a konkurenciától.

Célunk, hogy innovatív termékeinkkel, a legújabb trendeket követő, könnyen kezelhető és funkcionális anyagokkal, illetve magasabb hozzáadott értékű bútorkomponensekkel kiemelkedjünk a versenytársak közül, valamint egyedi partneri együttműködésekkel erősítsük a pozíciónkat.

Igyekszünk új csatornákat nyitni a tervezők, lakberendezők, intézményi vásárlók (projekt/ contract vásárlók) felé. Ez volt az eredeti a propos is az új logó megalkotásához is. Szeretnénk jelentősen bővíteni ügyfélkörünket, nagyobb hangsúlyt fektetve a tervezői cégek igényeire és nagyobb céges projektekre. Fontos számunkra, hogy a lakberendezők és belsőépítészek is meglássák bennünk azt a partnert, akire számíthatnak a prémium minőségű bútorszövetek és kellékek beszerzésében. Célunk, hogy modern, letisztult, de mégis karakteres arculatot képviseljünk, amely tükrözi szakmai hozzáértésünket, megbízhatóságunkat és innovációra való nyitottságunkat.

A következő pár évben az export értékesítés is komoly hangsúlyt kap majd. A célzott piacok: Románia, Szlovákia és Ausztria.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsődleges célcsoport: Tervezői cégek, lakberendezők, belsőépítészek, nagyobb céges projektek

Másodlagos célcsoport: Közepes méretű kárpitosipari vállalkozások (éves árbevétel: 100 millió Ft – 3 milliárd Ft)

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A legjobb ár/érték arányú kárpitanyagok és bútorkomponensek kínálata mellett gyors, pontos ügyfélközpontú szolgálatás nyújtása. Minden esetben igyekszünk kielégíteni az egyedi igényeket.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az ASTE márka eredete német. Egy szövőipari cég használta és Magyarországon a kőszegi bútorszövet gyár termékei is ezzel a márkanévvel kerültek a piacra a 80-as, 90-es években. Ezt a márkát mi megtartottuk, tisztelve a hagyományokat és a képviselt minőséget.

A gyártói hagyományok továbbra is fontosak. Egyrészt hitelesebben tudjuk képviselni a szakértő szerepet, másrészt a minőség továbbra is ugyanolyan fontos.

Tehát a márka továbbra is a hozzáértést, a minőséget igyekszik sugározni. Az ár-érték arány már régóta vesszőparipa hírleveleinkben és egyéb platformokon, emellett szeretnénk, ha frissesség és innováció nagyobb szerepet kapna és ez kommunikálható lenne.

A célközönség fejében mi még mindig "szövetes" cég vagyunk. A márka immár nem csak a szöveteket jellemzi, de minden alkatrészt, ami egy jó bútor építőanyaga lehet. Folyamatos a termékfejlesztés legyen szó táskrarugóról vagy motoros vasalatokról.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Felhasználás módja:

Mintasál fejlécek

Nyomtatott anyagok (plakátok, katalógusok)

Webes felületek (webshop, hírlevél, social média)

Munkaruha

Reklámajándék – Toll, kulcstartó, szerszámok

Felhasználás ideje:

Hosszú táv – legalább 5 év

Feladat leírása

Stílus: 

A stílus legyen letisztult, modern, könnyen felismerhető, de elegáns. Tükrözze a prémium minőséget és a professzionalizmust.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Harsány színek, kis méretben rosszul kivehető részletek/szöveg.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Külön (Aste) márka logó és (Aste Contract) subbrand vektoros és png formátumban.

Fórum

Tisztelt Megbízó,

Lehet valamit tudni erről a Contract termékcsaládról?

Ez a termékcsalád az intézményi piacra szánt, kiemelkedően strapabíró, gazdag színválasztékkal rendelkező, számos szabványnak megfelelő bútorszövet kollekcióinkat tartalmazza. Nagyobb beruházásoknál használják ezeket a szöveteket, mint pl színházi székek, kórházi ágyak, irodaházak székei, éttermek, hotelek kárpitos bútorai.

Köszönjük szépen!

Nagyon szívesen! :)

Üdvözlöm! Arról szeretnék érdeklődni, hogy egy pályázó hány munkát küldhet be? Válaszát előre is köszönöm.

Részünkről bármennyit, igyekszünk mindegyikre visszajelezni.