Pályázatok

Adj nevet a Duna House egy teljesen új pénzügyi szolgáltatásának!

Névadás
-
Duna House
30.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 89
dunahouse

Megbízó

5

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

11 év 2 hónap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat menedzselése
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (216)

+
Beküldve: 2013. 06. 10.
0
5
iii
Beküldve: 2013. 06. 18.
0
5
o.O
Beküldve: 2013. 06. 10.
0
5
Beküldve: 2013. 06. 07.
0
5
Beküldve: 2013. 06. 21.
0
5
Beküldve: 2013. 06. 21.
0
5
Beküldve: 2013. 06. 21.
0
5
Beküldve: 2013. 06. 14.
0
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Piaci helyzet: az utóbbi években jelentősen csökkentek a bankbetéti kamatok.
Mi várható?
- Lakosság megtakarítási hajlandósága növekvőben
- Rendszeres megtakarítási programok alakulnak
- A bankbetétek aránya a jövőben csökkenni fog - lehetőség új megtakarítási forma életre hívására
- Számottevő kereslet alakul a valódi öngondoskodási termékek iránt.
A kamatok csökkenésével az alternatív megtakarítási formák aránya nőni fog.

Jelenlegi fő konkurens termék: CIB Malacpersely (hasonló a CItibanknak van, jelenleg másnak nincs)

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Duna House cégcsoport 1998-ban alakult Magyarországon. Piacra lépése óta folyamatosan bővült és a szolgáltatói szektorban – elsősorban az ingatlan és a pénzügyi termékek közvetítési területein – vezető pozíciót ért el.

A cégcsoport zászlóshajója az évek óta piacvezető ingatlanközvetítő franchise hálózat, amely 2003-ban kezdte működését, mára pedig 113 irodában, több mint 1200 fős csapattal áll az ügyfelek rendelkezésére. Az országos hálózatnak köszönhetően a hazai ingatlanpiac megkerülhetetlen szereplőjévé vált, munkáját nemcsak ügyfelei, franchise partnerei, hanem a média és a szakma által is elismerten végzi 2003 óta.

A Duna House cégcsoport valamennyi partnere és munkatársa a magas szakmai színvonal és szolgáltatási minőség mellett kötelezte el magát, melyet a Magyar Franchise Szövetség „Év Franchise Hálózata” (2010), „Internet Média és Web Díj” (2012) és a Magyar Ingatlanszövetség: „Innovációs Díj” (2008, 2009, 2011), „Az Év Ingatlanosa” díjakkal jutalmazott.

A Duna House, innovatív gondolkodásmódjának és válságálló üzleti modelljének köszönhetően az évek óta tartó gazdasági válság okozta külső folyamatok ellenére is tovább tudta növelni piaci részesedését és bevételeit. Mindez a stabil alapokon nyugvó üzleti modell mellett annak is köszönhető, hogy nemcsak a fő, hanem a kiegészítő szolgáltatásokhoz kapcsolódó tevékenység is pontosan megtervezve működik. A Duna House Franchise partnerei komplex szolgáltatáscsomagot kínálnak valamennyi potenciális ügyfél számára kielégítve ezzel a mai kor elvárásait.

Ügyfélbarát szolgáltatások

A ’one stop-shop’ rendszer segítségével ügyfeleik mindent egy helyen intézhetnek el, időt és pénzt takarítva meg. Céljuk, hogy bármilyen ingatlannal kapcsolatos tevékenység, ügyintézés, minél gyorsabban, rugalmasan és ügyfeleik számára biztonságosan legyen megvalósítható.

A cégcsoport további szolgáltatásai Magyarországon
Az ingatlan-, hitel- és biztosításközvetítés mellett a franchise megoldások, a projekt marketing-tevékenység, az ingatlan-finanszírozás és ingatlanokkal kapcsolatos befektetések, valamint az ezekhez kapcsolódó tanácsadói és kezelői tevékenységek, az értékbecslés, valamint az energetikai tanúsítvány készítés is a cégcsoport portfoliójába tartozik.

Feladat leírása

Feladat: 

A cégcsoport pénzügyi tevékenységet folytató üzletága új, egyedi megtakarítási terméket kíván piacra dobni. Feladat a termék név kitalálása. Fontos szempont, hogy szabad legyen a termeknev.HU domain.

Termék pontos leírása:

Rendszeres megtakarítású számla – havi 25.000 Ft minimumtól, magas kamattal (hasonló termék a piacon: CIB Malacpersely)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Már a terméket értékesítő leendő kollégák toborzásánál megjeleníteni a terméket és megkezdeni (zárt szakmai körben) annak brand építését, a termék indításakor pedig a piacon egy találó, beszédes névvel felkelteni az ügyfél igényeket (minta: Cib Malacpersely)

Feladat leírása

Célközönség: 

AB ügyfél, aki rendszeres jövedelemmel / bevétellel rendelkezik, ezért képes és hajlandó megtakarítani (lakóhely szerint elsősorban nagy- és kisvárosi lakosság, neme, iskolai végzettsége nem mérvadó), kor: 18+

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egy olyan javadalmazó megtakarítás, mely a jelenlegi piacon a legjobb feltételekkel bír

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Biztonságos, kiemelkedően jövedelmező, újszerű

Feladat leírása

Médiaterv: 

PR, eladáshelyi reklám (DH irodákban poszterek) és online hirdetések

Feladat leírása

Stílus: 

Figyelemfelkeltő, biztonságot, jövedelmezőséget sugalló, képi megjelenítése beszédes, webcím miatt kevés ékezetes betűt tartalmazó kifejezés javasolt.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Malacpersely, Takarékszámla

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A pályázatot lefolytató képviselőnk napi teendői miatt csak a győzelemre esélyes ötletekkel tudunk részletesen foglalkozni, a többi megoldást megküldő korrekt értékelésre, és egy köszönetnyilvánításra számíthat.

Fórum

Tisztelt Megbízó!

Arról érdeklődnék, hogy akkor pontosan ez egy "szabad felhasználású" megtakarítás, vagy konkrétan lakás, melyhez később más támogatás, és kedvezményes hitel párosul?

Tisztelt Megbízó!

Kérem jelezzenek vissza a beküldött pályamunkákra.

Köszönöm.

Kedves Blasius,

Ez egy szabad felhasználású megtakarítási termék lesz.

Üdvözlettel,
Duna House

... vélemény, esetleg pont szám, köszönjük, megtisztelnek! :)

Tisztelt Megbízó !

A domain névnél, ha már van olyan, de egy bt.uw - val több, ami már létezik, az számít ?
Azaz, ami már van: www.termeknevbt.uw.hu
Az általam készített név: www.termeknev.hu

Köszönöm válaszát !

Kedves Pályázók!

Köszönjük a nagy számban beérkezett pályaműveket.
Várhatóan a pályázat lezártát követően fogjuk értékelni, véleményezni a javaslatokat, addig is türelmeteket kérjük.

Duna House

Mikor kezdik el az értékelést? Vagy túl nagy mennyiség érkezett be és ez megijesztette az illetékest?

Kaphatunk arról infót, hogy mikor várható döntés a Duna House pályázatban?

Engem is érdekelne, hogy mikor lesz döntés.

Tisztelt Pályázók!

Köszönettel megkaptuk a terveket és őszinte öröm számunkra, közel 200 igényes pályázatból választhattunk.
A nyertes név végül a Vagyonteremtő lett, ez a név azonban sajnos pályázaton kívülről érkezett.

Köszönjük minden kedves résztvevőnek, hogy időt és energiát fordított az ötletelésre!

Reméljük, hogy sikerül hamarosan együtt dolgozni a KreaNod lelkes és kreatív csapatával.

Tisztelettel,

Duna House csapat nevében
Szirtes Bernadett marketing vezető

Annyit azért megtehetett volna a tisztelt Duna House, hogy a pályázókat legalább pontozza...egy kis időt és energiát azért megért volna!

Éppen ezt akartam írni én is.

Csalódtam... Egyrészt mert nem pontozták a munkáinkat (visszajelzés nélkül miért dolgoztunk?), másrészt meg azért, mert pályázaton kívül érkezett az általuk választott jó megoldás (akkor mi értelme volt a KreaNod kreatívjainak feladatot adni?).
Ennek ellenére örültem, hogy gondolkodhattam egy kreatív néven, izgalmasnak tartottam a feladatot :)

A jövőre nézve talán át kellene gondolni a szabályokat és a megbízókat legalább arra "kötelezni", hogy a beadott munkákat pontozzák! Ennyi talán járna a pályázóknak és valóban jól esne egy kis visszajelzés gondolom mindenkinek! A Duna House-nál lehet, hogy a "Méret számít", de ez most minősítette őket...

csatlakozom...nem éppen a legszebb módon zárták a pályázatot : (
nehéz így lelkesnek lenni, ha az ember ezt kapja...

A kreatívok nem lesznek később az ügyfeleik. Sztem ez nem vetett jó fényt rájuk. Honnan tudjuk, hogy legalább elolvasták?! sehonnan.

Ez egy megfontolandó felvetés. A győztes kiválasztásánál ezt kötelezővé tettük (addig nem lehet győztest kijelölni, és ezáltal megtudni a kreatív kilétét, amíg nincs minden munka értékelve), itt is el fogunk gondolkodni a pro és kontra érveken, köszönjük.

Ahogy korábban minden nehézségnél, most is próbáljuk a pozitív oldalát nézni a dolgoknak, próbáljátok meg ti is.

Egyrészt annak örülönk, hogy hasonlóképp gondolkoztok, mint mi, és nem arról értekeztek, hogy miért nincs győztes. Mi sem szeretnénk egy megbízóra sem ráerőltetni olyan munkát, ami nem tetszik neki.
Másrészt ebből hosszú távon még előnyünk is származhat. Gondoljatok bele, hogy itt a kisbetűs feltételek országában, ahol a garancia, az nem „mindig” garancia és nem „úgy” garancia mi bizonyítottuk, hogy nálunk úgy működik, ahogy a nagy könyvben. Nem volt sikeres a szolgáltatás, ezért kérdés és ellenvetés nélkül életbe lép a pénzvisszafizetési garancia. Ezt látván más megbízók is könnyebben legyőzik egy új szolgáltatással kapcsolatban a kockázatérzetüket, és nyugodtabban indítanak pályázatot, ha látják: Itt tényleg az történik, amit leírásban is ígérnek.

Legközelebb jobbak leszünk mindannyian.

Kedves Pályázók,

tartoztunk Nektek egy sorrenddel, melyet az alábbiakban láthattok. A nyertes pályázat a Duna House házi pályázatán érkezett, a KreaNod-on kívül máshol nem hirdettük meg a lehetőséget.
A győztes tervet egy 5 főből álló zsűri választotta, egyhangúlag. Nem volt további sorrend, ezért igen sokáig tartott, ameddig a további 10 legjobbnak ítélt alkotást ki tudtuk választani a KreaNod-ra érkezett anyagok közül.

Köszönjük a türelmeteket, alább a lista:

Gyarapodó betét
Aranyerszény
Pénzkeltető
Kamatalap
Keltető
Sokszorozó
Kamathozó
Hozamfolyam
Ezüst tallér
Aranykamat

Tisztelettel,

Duna House csapat nevében
Szirtes Bernadett marketing vezető

Kedves Bernadett! Igazán nagyszerű sorrendet állítottak fel, melyből például a penzkelteto.hu már foglalt domain név... zárójelben: a vagyonteremto.hu még mindig nincsen regisztrálva, ez szvsz csak az itteni kreatívok korrekt hozzáállásának köszönhető.

... na szóval, ez egy nagyon inkorrekt hozzáállás, a részletekről ne essék szó, mindenki tudja miért, de az, hogy nem kapsz pontot, mikor pályáztál, időt és energiát feccöltél valamibe, lelkesen és odaadóan, és van egy pályázat, ami csak arra volt jó, hogy az átlagpontjaidat "lehúzza", hát ez elfogadhatatlan!!!
Még egy ilyen húzás és én a magam részéről befejezem az itteni tevékenységet!

P.

Kedves P.!

Valamit félreértesz, ugyanis az, hogy nem kaptál pontot nem tudja lehúzni az átlagodat, nem nullás értékelésnek számít. Egyébként ahogy korábban is írtuk, fontolóra vettük, és bevezetjük, hogy ezentúl ne csak a győztes kiválasztásánál, hanem az esetleges pénzvisszafizetési garancia igénylésénél is kötelező legyen legalább pontszámokat adni a kreatívoknak. Erre az eshetőségre nem gondoltunk, de megtettük a szükséges lépéseket.

Nem értek félre semmit! A "lehúzza" idézőjelben szerepel, tehát mögöttes tartalmat képvisel, vagyis Nekem lehúzza, lélektanilag, ennyi!

Ahogyan a munkánkat sem tudták "viszonozni" legalább egy pontszámmal, úgy a fenti kommentemet sem kell... "nem egyértelmű mindenki számára", hogy olvasták a postot, és még aznap du beadták regisztráltatni a domaint, ezért van 07.10-én 19h-tól feltételes használatban :))) Nagyon szívesen kedves DH, nem először csalódtam a cégükben - de remélem megtanultam a leckét örökre, és ez volt az utolsó csalódás :)

A pontozásnak örültem volna...

Méltányos lenne a megrendelő által közölt listán szereplő 10 ötletet a statisztikákban shortlist-ben jutalmazni.

Szia iii!

A felvetésed teljesen helyénvaló, de sajnos erre nincs lehetőség. A munkák nem kaptak értékelést, nekünk nem áll módunkban adni nekik, enélkül pedig csak összekavarnák a statisztikákat.

Mi is sajnáljuk, hogy ez a pályázat sikertelen volt, de sokat tanultunk is belőle. A jövőben ezért mindenképpen pontozni kell majd a beérkező munkákat, még a garancia érvényesítése esetén is. Shortlist kijelölése viszont akkor sem lesz kötelező.

A mostani aktív névadás pályázat remélhetőleg kárpótol valamelyest.

Üdv,
Gergő

Bár ezt a kommentet vélhetően senki nem fogja olvasni, de azért leírom, hogy a nem értékelt munkákra adtunk 5 pontos osztályzatot. Véletlenül vettük észre, hogy az egyik kreatív átlagpontja indokolatlanul alacsony volt, és a szálak ide vezettek. A nem értékelt munkát a rendszer gyakorlatilag 0-nak számolta, ez pedig így nem maradhatott. Nem hiába lett ezután kötelező legalább az értékelés.