Avide Lighting weboldal redesign

Készítette

Képek

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Leírás

A kiírt feladat a márka már működő weboldalának vizuláis újragondolása, a meglévő arculati alapokra építve. Cél, hogy a frissítés után a weboldal tükrözze a márkaértékeket, modern megjelenésével kitűnjön a konkurenciák közül.

A tervezés elején definiáltam az arculati tipográfiát és a tartalmak struktúrális hálóját, ami így egy rugalmas keret lehet a különböző szöveges és képi tartalmak számára. A kijelölt grideken belül tervezett elemek így könnyen struktúrálhatóak reszponzív nézetekhez is. Az aloldalak terveit mutatom drótvázasan és feltöltött tartalmakkal is, de természetesen az adott váz más képekkel és szövegekkel is feltölthető lesz. A feladatkiírásban megadott aloldalak újratervezésnél a meglévő honlap tartalmaival dolgoztam, innen emeltem át a szövegeket, de az elrendezéseket leegyszerűsítettem, néhol összevontam, átláthatóbbá tettem. 

A főmenü és a lábléc vizuáljait is újragondoltam, összehangoltam (az alsó menüt is kattintható menüpontokkal terveztem.) Ezek együtt minden aloldalon egységes vizuális arculati keretet képeznek.

A tervek nagy részében sötét háttér előtt jelennek meg a tartalmak, ami amellett, hogy az energiatakarékosság kapcsán napjainkban jó értelemben véve trendi (és kíméli a szemet valamint a monitorokat is), a világítás témakörben nagyon jól ki is hangsúlyozza a fókuszban lévő fényeket.

Ahhoz, hogy ez a sötétben világító vizuális játék a kezdőlapon mégszebben tudjon érvényesülni, a termékkategóriákhoz fotók helyett vonalas rajzokat szerkesztettem, amit fehér vonalakkal jelenítettem meg a fekete háttér előtt. (Az egyes temékek aloldalain kerestem oylan ábrákat, amik kiindulási alapként szolgáltak a digitális rajzokhoz).

A fekete és a fehér színek mellett csak az arculati színeket látjuk, a termékek képein kívül a többi fotót (Pl. Referenciák aloldalon) szürkeárnyalatos verzióban használom, hogy itt is tiszták legyenek a fókuszok. Ez segít abban is, hogy a látogatók fejében memóriabiztosabb maradjon az arculat, így rögtön felismerik és meg tudják különböztetni a márka termékeit, vizuális üzeneteit.

A tervlapokat elneveztem és beszámoztam, néhol kisebb megjegyzéseket is írtam, így biztosan minden egyértelmű lesz, de ha bármi észrevétel vagy kérdés felmerül, akkor beszéljünk róla.

Köszönöm a tervezés lehetőségét és sok sikert kívánok a redesign-hoz!

Értékelés

1
2
3
Gyenge
4
5
6
Közepes
7
8
9
10
Kiváló