Ennek szakmai és érzelmi okai is vannak. Azt valljuk, hogy a hazai piacra az itteni környezetben szocializálódott emberek tudják a legkompetensebb munkákat készíteni, ezért szeretnénk, ha a magyar piacon jelen lévő cégek elsősorban hozzájuk fordulnának, ha kreatív megoldásokra van szükségük.
Az érzelmi motivációt az adja, hogy a tehetségben és a teljesítményben hiszünk. Meg akartunk teremteni egy olyan portált, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul. Nem feltétlenül igaz ugyanis, hogy mindig a legnevesebb profik szállítják a legjobb ötleteket, olyasvalaki is lehet a befutó, akivel a hagyományos utakat járva soha nem találkozna egy megbízó.
A kreatív toplistánk és a portfólióépítés révén nem csak a győztesek tudnak profitálni az itteni munkából. Egy megbízó akár pályázatindítás nélkül is megtalálhatja a számára szimpatikus kreatívot, itt ugyanis mindenkiről hiteles információkat fog találni. Nem a szavak, és a papírok fogják mutatni a kreatív tudását, hanem hogy miként teljesített éles pályázatokon, és mit mondanak róla a korábbi megbízói.