Nekik az információ és a haszon a fontos. Ha mindkettővel szolgálsz, nyert ügyed van, és szívesen dolgoznak a pályázatodon. A kreatívok Információszükségletét már a brief helyes megírásával kielégítheted, de nem árt, ha a pályázati fórum beszélgetéseiben is aktívan részt veszel, és a közvetlen kommunikáció során sem kell napokat várni, mire egy fontos kérdést megválaszolsz. Ez utóbbi a te érdeked is: Minél többet beszélsz a neked szimpatikus alkotókkal, annál nagyobb az esélye, hogy a számodra tökéletes megoldásokkal fognak előrukkolni.
Haszon alatt pedig ne csak a pénzre gondolj. Sokat számíthat egy jó osztályzat (amit kötelező lesz adnod), de még többet egy megbízói ajánlás. Egy kreatív megítélésén ez dobhatja a legtöbbet, ezért ne fukarkodj a dicséretekkel, hogy a pénz nélkül maradtak is profitáljanak a munkából.
Érdemes elolvasnod a téma kapcsán a vonatkozó Tudástár bejegyzésünket is.