Blog

címke: Tudástár

%2

2016. április 22. 16:54
Címkék: Tudástár

Kezdjük a lényeggel: Megemeltük a minimális díjakat. Ha már így esett, gondoltuk, leírjuk azt is, mit értünk a fogalom alatt, miért annyi, amennyi és hasonló témák. (Plusz ki tudja, mikor vettétek volna észre. :) )

2015. február 17. 9:01
Címkék: Tudástár, pályázat

Szeretjük a statisztikákat, és a sikeres pályázatok arányával akár elégedettek is lehetnénk. Mégis több bosszúságot tud okozni egy visszavonás, mint amilyen elégedettséggel tölt el tíz sikeres végkimenetel. Legfőképpen azért, mert szinte kivétel nélkül - sokszor már jó előre - meg lehet mondani, hogy mi vezetett a kudarchoz.

4
2014. december 1. 14:19
Címkék: Tudástár

Vannak ötleteink, amik előzetes tervezés során jónak tűnnek, hogy aztán élesben ne minden a kívánt módon süljön el. A plagizálást már az első esetek megjelenése óta nem akartuk annyiban hagyni. Voltak olyan hangok, miszerint hagynunk kéne, mert „túl sok munkával jár”, „ingoványos talaj”, és a „nemzetközi versenytársak sem foglalkoznak vele, biztos nem véletlenül”. Nem ez lett volna az első eset, amikor valamiben eltérünk, így ezúttal is arra a bizonyos belső hangra hallgattunk: Így érezzük helyesnek, tenni fogunk ellene, és ha kell, büntetünk is.

2014. augusztus 7. 10:43
Címkék: Tudástár, brief

Sokszor leírtuk már, mennyire fontos, és azt is, miként érdemes kitölteni a briefet. Mégis kapunk a mai napig olyan pályázatokat, amelyeket végül nem engedünk ki élesbe. Ilyenkor sokszor sértődés a vége, és később sem indul el az adott pályázat. Sebaj, az alap elvárások továbbra is maradnak, és be kell látni, hogy a jó brief megírására fordított idő sokszorosan megtérül. Több résztvevőt vonz, és kevesebb pontosítást igényel utólag.

2014. február 25. 11:21
Címkék: Tudástár, pályázat, brief

A megbízóink igen magas százalékban elégedettek. Egy-egy pályázaton tényleg van miből válogatni, de sikeres pályázat és sikeres pályázat közt is van különbség a munkák minőségét, vagy épp a résztvevők összetételét tekintve. Éppen ezért megvizsgáltuk, hogyan lehet mindkét tekintetben eredményes pályázatot kiírni.

1
2013. november 7. 8:24
Címkék: értékelés, Tudástár

Bár törekszünk arra, hogy az oldalon egységes szempontok szerint kialakított eredmények és statisztikák legyenek, de sokszor látjuk, hogy a munkák értékelésénél néha tanácstalanság alakul ki mind a megbízók, mind a kreatívok részéről. Arra gondoltunk, leírjuk, mi hogy képzeljük az ideális szisztémát a munkákra adott visszajelzéseket illetően, hogy legyen foganatja hosszú távon is a teljesítménynek. Milyen tehát az ideális értékelési eljárás?

Mindig egységes és érthető

3
2013. október 16. 21:10
Címkék: Tudástár

Elmondhatjuk, hogy eddig a logótervezés volt a legkedveltebb kategória mind a kreatívjaink, mind a megbízóink körében, és ez valószínűleg így is fog maradni. Elnézve egy-két beküldött munkát, valamint néhány megbízói értékelést,  érdemesnek tartottuk leírni, hogy milyen is egy igazán jó logó, mit kell figyelembe venni tervezésnél és kiválasztásnál egyaránt. Cáfoljunk néhány tévhitet, és fektessük le az alapokat. (Félreértés ne essék: Ezzel most nem találjuk fel a spanyolviaszt.)

Nem feltétlenül konkrét, szájbarágó

2013. szeptember 5. 10:08
Címkék: Tudástár, portfólió

Már az ötlet megszületésénél magától értetődő volt. A kreatívok rengeteget dolgoznak, de mindig csak egy nyer, hogy lehetne felhasználni a többi értékes munkát? A kezdőknek ugyan jó dolog, hogy dolgozhatnak ilyen megbízásokon, de nem az igazi, ha ezt nem tudják a maximálisan kiaknázni. Az volt a lényeg, hogy legyen akár amatőr, akár profi az illető, megmutathassa képességét olyan helyen, ahol lesz is foganatja.

Így néz ki a Kreatívok lista immáron teljes pompájában.

2013. március 26. 20:24
Címkék: Tudástár

Egy korábbi blogbejegyzésben már adtunk néhány tanácsot megbízóknak pályázatok levezénylését illetően, de természetesen a puding próbája az evés, és a saját kiírások és a többi pályázat révén mi is sok új tapasztalatot szereztünk. A legfontosabbakból csemegézünk most.

Kerülendő elemek

2013. január 18. 13:39
Címkék: Tudástár

Bármennyire jól csengenek a crowdsourcinggal kapcsolatban állandóan emlegetett előnyök, mégis több aggály felmerülhet mind potenciális kreatívok, mind megbízók részéről. Menjünk elébe a dolgoknak, és nézzük meg, találtunk-e megoldást mindenre. Megbízók, Ti jöttök!

Oldalak