Blog

címke: pályázat

%2

2015. február 17. 9:01
Címkék: Tudástár, pályázat

Szeretjük a statisztikákat, és a sikeres pályázatok arányával akár elégedettek is lehetnénk. Mégis több bosszúságot tud okozni egy visszavonás, mint amilyen elégedettséggel tölt el tíz sikeres végkimenetel. Legfőképpen azért, mert szinte kivétel nélkül - sokszor már jó előre - meg lehet mondani, hogy mi vezetett a kudarchoz.

2014. március 18. 8:32
Címkék: mentő márton, karitatív pályázat, kabalafigura, pályázat

Már az oldal tervezésekor egyértelmű volt, hogy ha sikerül összegyűjtenünk egy kreatív közösséget, akkor megpróbáljuk őket néha a jó cél érdekében is „bevetni”. Persze soha nem volt cél, hogy folyamatosan karitatív pályázatokat írjunk ki, és továbbra is évente csak egyet tervezünk egy általunk kiválasztott szervezet számára. Ebben tehát biztosak voltunk mindig, azt azonban nem gondoltuk, hogy az első évünkre visszatekintve pont a jótékonysági pályázat eredményére lehetünk majd a legbüszkébbek.

2014. február 25. 11:21
Címkék: Tudástár, pályázat, brief

A megbízóink igen magas százalékban elégedettek. Egy-egy pályázaton tényleg van miből válogatni, de sikeres pályázat és sikeres pályázat közt is van különbség a munkák minőségét, vagy épp a résztvevők összetételét tekintve. Éppen ezért megvizsgáltuk, hogyan lehet mindkét tekintetben eredményes pályázatot kiírni.

2013. december 17. 11:44
Címkék: interjú, pályázat

A KreaNod ugyebár csak egy keretrendszert jelent megbízók és kreatívok hatékony együttműködéséhez. Mivel a mederbe terelés nem csak kötelező érvényű szabályokat jelent, ezért a feleken is múlik egy-egy pályázat sikeressége. A megbízók többféleképpen ébreszthetik fel a kreatívok érdeklődését, és ezek közül talán a legfontosabb a hozzáállás, a kommunikáció. Déber Gábor fiatal vállalkozóként nem tudott csillagászati összegeket felajánlani díjazás gyanánt, mégis sokan dolgoztak vele együtt szívesen.

2013. január 29. 21:08
Címkék: indulás, pályázat

Még csak egy hét telt el, de már itt tartunk... Voltak becsléseink, elképzeléseink, pontos terveink körülbelül olyan 2012 tavaszáig. Hogy fogjuk kezdeni, hogy kommunikálunk majd, vajon hány kreatívunk lesz stb. Aztán azon vettük észre magunkat az indulás felé közeledve, hogy már fogalmunk sincs az ilyesmikről. Az utóbbi időben nem is gondoltunk ezekre a dolgokra, csak a fejlesztés, hibajavítás, tesztelés szentháromsággal feküdtünk és keltünk. Közeledett a múlt hétfő, amikor indulni akartunk.