Blog

2016. április 22. 16:54
Címkék: Tudástár

Kezdjük a lényeggel: Megemeltük a minimális díjakat. Ha már így esett, gondoltuk, leírjuk azt is, mit értünk a fogalom alatt, miért annyi, amennyi és hasonló témák. (Plusz ki tudja, mikor vettétek volna észre. :) )

2015. február 17. 9:01
Címkék: Tudástár, pályázat

Szeretjük a statisztikákat, és a sikeres pályázatok arányával akár elégedettek is lehetnénk. Mégis több bosszúságot tud okozni egy visszavonás, mint amilyen elégedettséggel tölt el tíz sikeres végkimenetel. Legfőképpen azért, mert szinte kivétel nélkül - sokszor már jó előre - meg lehet mondani, hogy mi vezetett a kudarchoz.

4
2014. december 1. 14:19
Címkék: Tudástár

Vannak ötleteink, amik előzetes tervezés során jónak tűnnek, hogy aztán élesben ne minden a kívánt módon süljön el. A plagizálást már az első esetek megjelenése óta nem akartuk annyiban hagyni. Voltak olyan hangok, miszerint hagynunk kéne, mert „túl sok munkával jár”, „ingoványos talaj”, és a „nemzetközi versenytársak sem foglalkoznak vele, biztos nem véletlenül”. Nem ez lett volna az első eset, amikor valamiben eltérünk, így ezúttal is arra a bizonyos belső hangra hallgattunk: Így érezzük helyesnek, tenni fogunk ellene, és ha kell, büntetünk is.

2014. augusztus 7. 10:43
Címkék: Tudástár, brief

Sokszor leírtuk már, mennyire fontos, és azt is, miként érdemes kitölteni a briefet. Mégis kapunk a mai napig olyan pályázatokat, amelyeket végül nem engedünk ki élesbe. Ilyenkor sokszor sértődés a vége, és később sem indul el az adott pályázat. Sebaj, az alap elvárások továbbra is maradnak, és be kell látni, hogy a jó brief megírására fordított idő sokszorosan megtérül. Több résztvevőt vonz, és kevesebb pontosítást igényel utólag.

2014. június 25. 11:07
Címkék: megbízható kreatív, interjú

Folyamatosan figyelünk minden KreaNodra beküldött munkát, és az Impression Bakery első koncepcióiba azonnal beleszerettünk. Utánanéztünk, kiket is rejt ez a név, aminek az lett a vége, hogy a lányok vendégségbe hívtak minket, ahol beszéltek az együttműködési módszereikről, a férfias márkákhoz való viszonyukról, és egy minket is lenyűgöző „szerelempályázatukról” is. Patríciával (ügyvezető), Judittal (art director), Eszterrel (marketinges) és Esztivel (grafikus) beszélgettünk.

1
2014. május 20. 10:24
Címkék: megbízható kreatív, portré, interjú, csomagolás, webdesign

A KreaNod alapításánál egy jó közösség létrehozása is nem titkolt célunk volt. Az ebbéli sikerek apró jelei, amikor ismeretségek köttetnek, vagy szakmai együttműködések születnek az oldalon keresztül. Nemrég egy webdesign pályázaton felbukkant egy új kreatív, bizonyos 2.5Dimenzió.

2014. március 18. 8:32
Címkék: mentő márton, karitatív pályázat, kabalafigura, pályázat

Már az oldal tervezésekor egyértelmű volt, hogy ha sikerül összegyűjtenünk egy kreatív közösséget, akkor megpróbáljuk őket néha a jó cél érdekében is „bevetni”. Persze soha nem volt cél, hogy folyamatosan karitatív pályázatokat írjunk ki, és továbbra is évente csak egyet tervezünk egy általunk kiválasztott szervezet számára. Ebben tehát biztosak voltunk mindig, azt azonban nem gondoltuk, hogy az első évünkre visszatekintve pont a jótékonysági pályázat eredményére lehetünk majd a legbüszkébbek.

2014. február 25. 11:21
Címkék: Tudástár, pályázat, brief

A megbízóink igen magas százalékban elégedettek. Egy-egy pályázaton tényleg van miből válogatni, de sikeres pályázat és sikeres pályázat közt is van különbség a munkák minőségét, vagy épp a résztvevők összetételét tekintve. Éppen ezért megvizsgáltuk, hogyan lehet mindkét tekintetben eredményes pályázatot kiírni.

2013. december 17. 11:44
Címkék: interjú, pályázat

A KreaNod ugyebár csak egy keretrendszert jelent megbízók és kreatívok hatékony együttműködéséhez. Mivel a mederbe terelés nem csak kötelező érvényű szabályokat jelent, ezért a feleken is múlik egy-egy pályázat sikeressége. A megbízók többféleképpen ébreszthetik fel a kreatívok érdeklődését, és ezek közül talán a legfontosabb a hozzáállás, a kommunikáció. Déber Gábor fiatal vállalkozóként nem tudott csillagászati összegeket felajánlani díjazás gyanánt, mégis sokan dolgoztak vele együtt szívesen.

2
2013. december 9. 17:12
Címkék:

Eljött a pillanat, amikor egy megbízó először pénzvisszafizetési garanciát kért design pályázat után. Mi tényleg elhittük, hogy hibátlan mérleggel fogunk működni mindig, még akkor is, ha gyakorlatilag „csak” két félnek az együttműködését egyengetjük, így a siker rajtuk múlik. A magyarázkodást soha nem tartottuk járható útnak, ezért annak ellenére, hogy több sikeres pályázatot levezényeltünk már, nem ülünk a babérjainkon, és a kevés kudarcot is megpróbáljuk elkerülni a jövőben. Szóval innentől a cél: hibátlan mérleg a továbbiakban.

Oldalak