Pályázatok

Zárt rendszerű prémium utánfutó névadó pályázat

Névadás
-
Exorno
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 122
2

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 nap 10 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (145)

Beküldve: 2019. 05. 30.
4
10
Beküldve: 2019. 06. 04.
0
9
Beküldve: 2019. 06. 02.
0
9
Beküldve: 2019. 06. 02.
0
9
Beküldve: 2019. 06. 24.
0
8
Beküldve: 2019. 05. 31.
0
7
J5
Beküldve: 2019. 06. 11.
0
7
Beküldve: 2019. 06. 26.
0
7
Beküldve: 2019. 05. 31.
0
7
Beküldve: 2019. 06. 28.
0
7
Beküldve: 2019. 06. 10.
0
7
Beküldve: 2019. 06. 07.
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az autógyártók folyamatosan megújuló prémium kategóriás személyautó típusokkal igyekeznek kielégíteni a mindenkori legjobb minőséget, legmodernebb technológiai megoldásokat és legújabb extrákat igénylő vevőkört.
Ezen prémium kategóriás járművekkel a tulajdonosaik nem szívesen vontatnak egy minőségben alulmaradó, elavult formatervű, silány, tömegesen gyártott, mindennemű egyediségtől mentes, az utakon nagy zajt csapva pattogó utánfutót.
A zárt szállítás azért lehet fontos, mert egyfelől megóvja a szállítandó sporteszközök állagát és tisztaságát, másfelől lehetőség nyílik az utánfutó formai megjelenését a mai autóipar formavilágához való illesztésére.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk bő 30 éve van jelen az anyagmozgató gépek tervezése és gyártása terén. Mivel jelenlegi kutatás-fejlesztési projektünk merőben eltér a fő profilunktól, ezért várhatóan erre a termékre egy új projektcéget hoznánk létre.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk felkérni benneteket kedves kreatívok, hogy segítsetek egy új hazai autóipari jármű márka névadásában!

FIGYELEM!

A pályázat tárgya kizárólag névadás, logó terveket beküldeni tilos, törölni fogjuk őket. Az ötleteket egy koncepcióba gyűjtsétek ne minden egyes szót külön.

Köszönjük,
KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A fejlesztés olyan egyedi, prémium minőségű, a piacon más gyártótól nem elérhető, szabadidős utánfutót tartalmaz, mely alkalmas a szállítandó termékeket megóvni a menet közben lecsapódó szennyeződésektől. Mindezt úgy teszi, hogy a megcélzott vevőkörnek nem kell a prémiumkategóriás autójuktól minőségben alulmaradó utánfutóval vontatnia a szabadidős járműveiket.

Feladat leírása

Célközönség: 

A megcélzott vevőkör esetén annak ellenére, hogy a jelenleg kapható utánfutók esetén nem jelenik meg az igény látható formában, valós kívánalom mutatkozik a szeretett prémium kategóriás személygépkocsival és a prémium minőséget tükröző zárt utánfutóval szállítani a szabadidős tevékenységekhez szükséges eszközöket, sporteszközöket. A fő célközönségünket tehát azok a SUV (Sport Utility Vehicle) autótulajdonosok jelentik, akik motorkerékpár, quad, jet-ski és egyéb szabadidős-sport járművekkel rendelkeznek.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Termékünk használata során szeretnénk azt az elégedettséget elérni vásárlóink körében, mint ami a legújabb gépjárművek megalkotóinak is a célja lehet: sportos megjelenés, kényelmes használat, prémium minőség.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Mivel egy olyan terméket hozunk létre, ami a nemzetközi piacon is egyedülálló, ezért a hozzá tartozó márkanévnek is hasonlóan megkülönböztetett tulajdonságokkal kell, hogy rendelkezzen: egyedi csengésű, a fő világnyelveken könnyen kiejthető. Sportos és-vagy elegáns megjelenésű, magabiztosságot sugall.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Hasonlóan az autóipari gyártókhoz, elektronikus és nyomtatott formában is megpróbáljuk elérni jövőbeli vásárlóinkat.
A domain-név .com; .eu; .hu tekintetében szabadon foglalható legyen számunkra.

Feladat leírása

Stílus: 

Mivel több esetben mi magunk is nekifutottunk a névadásnak, tudjuk, hogy a rövid, 5-6 karakteres nevek a domain-nevek tekintetében többnyire foglaltak. Ebből kifolyólag nem zárkózunk el az ettől hosszabb elnevezésektől. Adott esetben használható a kötőjel, esetleg más elválasztó karakter.
Véleményünk szerint van létjogosultságuk a jelentéssel nem rendelkező fantázia neveknek is. Ebben az esetben viszont a legfontosabb a márka jellemzésénél meghatározott tulajdonságok.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A hagyományos lemez-utánfutó gyártók által gyakran használt kifejezések pl.: trailer
Magyar nyelvű elnevezések pl.: Magyar Utánfutó Gyártó

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A mellékletek közé töltöttünk fel egy korai látványtervet, hogy ezzel is segíteni tudjuk az ötletelést.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Tisztelt Kreanod!

Hol található megbízható információ arról, hogy egy .hu domain szabad-e? Mert a domain.com gyakorlatilag minden, akármilyen képtelen, értelmetlen betűhalmazra is következetesen azt adja vissza, hogy nem elérhető. Köszönöm.

Nagyon köszönöm!

Tisztelt Kreanod! Nagyon örülök ennek az oldalnak. Jó munka, agytorna, játék. De mint minden új dolgot, ezt is meg kell tanulni megfelelően használni. Elkövettem egy hibát és a Kreanod felülete ezt engedte. Ezt jelezném, ugyanakkor megoldást is javasolnék.
Amit én elkövettem: egy már feltöltött koncepciót akartam kiegészíteni (Kreanod engedte, ez jó), viszont két ablakban nyitottam meg a koncepciót így a beküldött anyag is kétszer került a pályázatok közé, azonos tartalommal, de különböző dátummal. Nagyon egyforma helyen volt a koncepció beküldése és koncepció szerkesztése gomb a két ablakban, közben mással is foglalkoztam, töröltem, másoltam, kiegészítettem, copy, paste....és ez lett.
Javaslataim:
1. Ha névadási írtok ki, akkor egy kreatív tag csak egy koncepció pakkot küldhessen be (belül lehet több javaslat), amit aztán, ha van új ötlete mondjuk egy hét múlva, szabadon módodíthasson. (Ez ügyfélbarát)
2. Ha még egy koncepciót akarna beküldeni ugyanaz a kreatív tag, akkor figyelmeztesse a rendszer, hogy már küldött be, másikra nincs lehetőség, de a korábbit kiegészítheti.
3. Ha módosította vagy kiegészítette a korábbi koncepciót, akkor a listában a koncepció dátuma ne az első beküldés dátuma, hanem a módosítás időpontja legyen, így az ügyfél is látja, hogy itt valami új tartalom került bele a már átnézett anyagba, érdemes újra kinyitnia.

Szia!

Az 1. pont stimmel, mármint módosíthatja bárki a pályázatát, és általában élnek is ezzel így, hogy ki van emelve a Feladat szekcióban, hogy ne újat küldjenek be. A 2. pont szintén emiatt nem indokolt fejlesztési idő. Ezt a veled történtek sem indokolják, mivel mással ilyen még tudtunkkal nem fordult elő 6 év alatt. A 3. pont szintén megvalósul, ugyanis nem a dátum frissül, hanem egy módosított munka a lista elejére ugrik, és piros ikon jelzi, hogy újdonságot tartalmaz.

Hát akkor ez így marad. Nekem ok., lehet, hogy túlaggódtam. Üdv! Jó munkát mindenkinek!

Fórum (6)