Pályázatok

www.rendezvenyhelyszinek.hu oldal arculat design

Logó + Kisarculat design
-
www.rendezvenyhelyszinek.hu
80.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 34
hurmagi

Megbízó

34

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (47)

Beküldve: 2017. 03. 11.
3
24
10
Beküldve: 2017. 03. 15.
8
0
10
Beküldve: 2017. 03. 07.
16
10
10
Beküldve: 2017. 03. 14.
19
5
10
Beküldve: 2017. 02. 28.
11
3
9
Beküldve: 2017. 03. 19.
3
0
8
Beküldve: 2017. 03. 17.
5
0
8
Beküldve: 2017. 02. 24.
5
4
9
Beküldve: 2017. 03. 12.
4
0
9
Beküldve: 2017. 03. 01.
2
0
9
Beküldve: 2017. 03. 16.
2
0
9
Beküldve: 2017. 03. 15.
1
0
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Jelenleg a rendezvényszervező szakma a kapcsolati tőkén alapul. A www.rendezvenyhelyszinek.hu portál 2002. óta - az első hazai online rendezvényhelyszín adatbázisként - működik, célja, hogy a rendezvényszervezőket közvetlenül összekapcsolja a rendezvényszolgáltatókkal. Fontos a közvetlen kommunikáció a szervezésben, valamint jobb, ha nem megy keresztül egy egy rendezvény 4-5 kézen, a Megrendelő jutalékmentes szolgáltatást érhet el. Közvetlen elérhetőségeket jelenítünk meg és pár kattintással kiválaszthatók azok a szolgáltatók, akik érdekesek lehetnek a szervező számára, tőlük csoportosan is tud ajánlatot kérni. A portálon több mint 350 rendezvényszolgáltató található, többnyire helyszínek, sok esetben különleges, egyedi helyszínek is, amiket még a hivatásos rendezvényszervezők sem ismernek. A portál legfőbb célja: inspiráció, ötletadás, idő megtakarítás, könnyű, gyors kapcsolatfelvétel, egyenlő esélyek biztosítása, a közvetítők kizárása.

Jelenleg a portált visszatérően használó szervezők 30%-a céges rendezvényre keres helyszínt, azaz a cégen belül, ahol dolgozik ő felelős a különböző rendezvények megszervezéséért, ők hr-es, vagy marketinges szakemberek.
10% rendezvényszervező iroda, akik ügyfeleik részére keresik a megfelelő helyszínt, sokan küldtek már vléleményt az oldalról és a legnagyobb előnyként azt hozták fel, hogy a portálon nagyon könnyen, pár kattintással le tudják szűrni, hogy mely helyszín alkalmas a rendezvény befogadására, valamint, hogy sok új ötletet merítenek a portálról.

Kb. a felhasználóink 60%-a magánszemély, közülük a legtöbben esküvőjüket szervezik, de családi rendezvényekre, szalagavató bálokra, születésnapokra is sokan keresnek helyszínt, szolgáltatókat.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A portál fejlesztője és üzemeltetője az AD Solutions Kft., tudományos konferenciák szervezésével foglalkozott 2002-től 2006-ig, innen jött az ötlet egy online helyszínkatalógusra, mivel a rendezvényszervezés első lépése a helyszín megtalálása. A cég azóta már rendezvényeket nem szervez, online marketinggel foglalkozik a rendezvénypiacon, valamint saját fejlesztésű, kattintás alapú hirdetési rendszerét üzemelteti a magyarországi piacon ügynökségek és direkt ügyfelek számára is, ez a www.netadclick.com. A rendezvenyhelyszinek.hu oldal folyamatos marketing tevékenysége, SEO-ja így "házon belül" az általunk legjobb szakembereknek tartott munkatársaink segítségével garantált!

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk egy olyan logot, amellyel nagyszabású branding kampányt indíthatunk és a mi szűk célcsoportunk fejébe beégethetjük a portál jelenlétét. Ezt a logot szeretnénk majd minden hírlevelünkben, promóciós anyagunkban, kreatívunkban megjelentetni. Kiállításokon is meg szoktunk jelenni rollup-al, így a logo felnagyítható formátumban, nyomdailag előkészítve is kellene! Egy olyan formátumot is szeretnénk, ami egy kis pecsét lenne minden olyan partnerünk honlapján, aki a Partnerprogramunkban részt vesz és a rövidített domain nevünket raknánk bele: www.rhh.hu

Ez a logó pecsét-szerű változata lenne egy megkülönböztető jelzés is az oldalon, pl. azon helyszínek esetében, akik kiemelt cimkét rendelnek, vagy szeretnénk jelezni, hogy Új! Tehát a lényeg, hogy a pecsét logó közepére jó lenne, ha szabadon be tudnánk írni egy rövid szót, kb. www.rhh.hu hosszúságút és ez korlátlanul változtatható lenne a logo eme változatában.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

BRANDING!!! Nekünk most a legnagyobb szükségünk a márkaépítésre lenne, hogy ha bárki is helyszínt keres akár egy családi vacsorára, akkor tudjon róla, hogy létezik egy ilyen portál Magyarországon és nézzen körül, hiszen pár kattintással leszűrheti konkrétan az ő igényeinek megfelelő helyszíneket! Szeretnénk megfogni a céges rendezvények szervezőit is, szeretnénk, ha megértenék, hogy ha a portált használják, akkor nincs szükségük megbízni rendezvényszervező céget, mert itt könnyenválogathatnak, ajánlatokat kérhetnek, gyorsüzenetet küldhetnek és minden üzenetet, kérdést, választ egy helyen tárolhatnak.

A rendezvényhelyszínek felé egyúttal szeretnénk kommunikálni azt, hogy havi 5700 Ft-ért mi átvállaljuk a teljes marketing tevékenységet. Saját aloldalt kapnak, a Google Keresőben a releváns kulcsszavakra az első helyeken jelenik majd meg a portál és egyben ők is. Ha valaki az övékéhez hasonló helyszínt keres, akkor biztosan megtalálja, tehát mi hirdetjük őt ő pedig közvetlenül fogadhatja az ajánlatkéréseket!
Náluk bizalmat szeretnénk kialakítani, hogy megértsék, hogy mi közvetlenül átadjuk a partnereket nekik és folyamatosan mérjük az oldalon a felhasználók tevékenységét. Részletes statisztikát kapnak az oldalon lefuttatott keresésekről, ajánlatkérésekről, gyorsüzenetekről, telefonszámra kattintásokról.
Igazából, ha egy év alatt a megjelenésből csak egy rendezvény valósul is meg, máris többszörösen megérte az előfizetés. Jelenleg a partnerek nem igazán nézik a megtérülést és nem foglalkoznak azzal, hogy a rendezvényt a portál közvetítette feléjük.

Feladat leírása

Célközönség: 

Két oldalú:

1.
magyarországi helyszínek, catering cégek, rendezvénytechnikai cégek, fotósok-videósok, dekorációs cégek, programszervezők, műsor szolgáltatók, akiknek ezen a portálon mindenképp érdemes megjelenniük

***

2.
- magyarországi közép- és nagyvállalatok marketingesei és hr-esei, akik a céges rendezvények szervezéséért felelősek "házon belül"
- rendezvény- és konferenciaszervező irodák
- tudományos társaságok, egyesületek, akik tudományos konferenciáikat, workshopjaikat szervezik
- magánszemélyek, akik családi rendezvényüket szervezik, itt fő fókuszban az esküvőszervezők

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

széles helyszínkínálat, friss adatok, kedvezményes ajánlatok, közvetlen kapcsolat mindenféle jutalék nélkül!, sok-sok helyszín- és rendezvényötlet, nagyon gyors keresési lehetőség, profi keresőszempontok, amiket rendezvényszervező szakemberek állítottak össze, mindenkinek saját fiók, amiben a rendezvényei részleteit tárolhatja, a helyszínek számára is saját fiók, ahol bármikor módosíthat, frissíthet, kedvezményes ajánlatot tölthet fel, kiemelhet és a statisztikáit is folyamatosan figyelemmel kísérheti

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Magyarországon az első online rendezvényhelyszín portálként indult el 2002-ben. A rendezvényszakma már jól ismeri, használja, sok felhasználó folyamatosan visszatér az oldalra. űHAvi 15-20e egyedi látogató használja, havi kb. 200-300 ajánlatkérés fut át a portálon keresztül a regisztrált partnerekhez.

A partnerek elégedettek, a vidéki helyszínek helyzete nehezebb, mint a fővárosiaké, nekik külön, ingyenesen segítünk a háttérben extra Google AdWords hirdetéssel, vagy extra posztokkal a social media mixünkben. Szeretnénk, ha a rendezvényhelyszínek elkezdenének hinni az online marketingben és megszűnne a kapcsolati üzletelés. Minden helyszín szívesebben fogad rendezvényszervező irodákat, akik súlyos jutalékot kérnek a közvetítésért és úgy gondolják, hogy ez a járhatóbb út.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A www.netadclick.com hirdetési rendszerben 5000+ weboldalból álló portfóliónkon fut majd a kreatív, a Rendezvény Szakmai Magazinban, rendezvény szakmai kiállításokon, EDM kampányokban, belső hírleveleinkben. a Partnerprogram résztvevői (kb. a helyszínek 50%-a) weboldalain, az előzőekben leírt pecsét szerű logo mutációval is reméljük, hogy sok helyen találkozik majd a győztes.

Feladat leírása

Stílus: 

Energikus, egyedi, de könnyen megjegyezhető. A mostani logonk nagyon színes, ez egy template, amit sajnos már hónapok óta használunk, így a színekkel valószínűleg már sokan azonosítanak, ezt megjegyzésként írom most ide, nem tudom, hogy az új logonál kell-e, hogy befolyásoljon bármit is!?

Az oldal szakmai, tehát letisztult, egyszerű, de közben ötletgazdag, inspiráló és személyes.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Template-szerű, máshol is visszaköszönő logok, Címer szerű, csicsás kreatívok, formák, valamint az olyan digitális jelek, amiket esetleg már mással azonosítottak az emberek.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Amiket leírtam a fentiekben, hogy milyen mutációk kellenek majd, ahhoz egy jó felbontású logó, valamint a pecsét változat, valamint a nyomdára is hasznosítható verzió (névjegykártya, print hirdetés, rollup). Nagyon köszönöm!

---------------
Kedves Kreatívok!

A Feladat szekcióban leírt két változat megtervezése a feladat, hirdetés, roll up, névjegykártya nem. Ezeket a terveket törölni fogjuk. (Mock upokon természetesen változtatás nélkül be lehet mutatni a logót továbbra is. A végleges fájlokat majd a győztesnek kell átadnia, a pályázatra a szokásos sima képfájlokat tudjátok beküldeni, ne is kérdezzetek erről. Jó munkát! A KreaNod csapat

Fórum

Kedves Pályázatíró!
Akkor pontosan mi lenne a feladat? Egy logó és egy pecsét szerű mutációja, vagy egyéb arculati elemek js kellenek( mint a névjegykártya, levélpapír, stb..)?

*Meta_morfozis-nak: A logó+pecsét, az "Egyéb ismérveknél" erre ki is tért a Kreanod csapat.

Nekem az lenne a kérdésem, akár az Ügyféltől, akár a Kreanod csapattól, hogy ha rajzosabb logót és nem logotípiát szeretnék készíteni, mik lehetnek azok a vizuális elemek amiket szívesen látna az Ügyfél? Vizuálisan nehezen megfogható témáról van szó és ha van bármi támpont, amiből ki lehet indulni, annak nagyon hálás lennék.

Kedves Pályázó! Vizuális elemként el tudunk képzelni egy terített kerekasztalt, egy bejáratot, ahol két hiszed fogadja a vendégeket, vagy egy pincért, amint felszolgál az adztalvendégeknek egy tálat. Várjuk a munkákat! Köszönettel: Rajna Ági

Bocsánat, az előző hozzászólásomban hostess-t akartam írni!

Kedves Pályázatíró!
Meg tudnád adni a jelenlegi logó színkódjait?
Köszönettel: birdy

Kedves birdy! A színkódok a következők: - piros: #DA093B - citromsárga: #F9BA1C - narancssárga:#F49517 - kék: #28ADB8 - lila:#7F4897. Nem feltétlenül ragaszkodunk a színes logóhoz, de ha van egyedi, újszerű, jó ötlet, ami a több színnel nagyon jól mutat (lehetőleg 4 szín maradjon, az egyik sárga kieshet), azt szívesen fogadjuk, mert a jelenlegi is már szerencsére kezdett beleégni a Kedves Érdeklődők, Partnerek tudatába, ami szerencsés. Kérjük szépen kerülni a nagyon sablon, 'tucat' megoldásokat illetve a túl bonyolult, túl részletes terveket. Köszönettel

Kedves Pályázók!
Szeretnénk mutatni néhány ötletet, irányvonalat, melyek szimpatikusak a számunkra és ki lehet belőlük indulni. A Briefben szereplő minden megkötés változatlan természetesen. Az 1. kép-elképzelés áll a legközelebb hozzánk, de a többi is, amennyiben kreatívan továbbgondoljátok.
A következő linken éritek el őket: https://drive.google.com/open?id=0B1uvSRlbRtZEX2lsTlc1a2p5eHc
Köszönettel

Tisztelt Pályázatíró!
A példának megadott logókban nem igazán jönnek ki a megadott irányvonalak.
Legyen kedves megadni, hogy
- színeiben emlékeztesse-e az új logó az ügyfeleket a már használt template-re,
- utaljon-e az "online" szolgáltatásra
- a belső részben lehessen elhelyezni a megadott szöveges részt, vagy máshogy is hozzákapcsolható
- kell-e hozzákapcsolni az oldal elnevezését vagy cégnevet, ha igen, akkor mit
Jó lenne az eddigi munkák elbírálása, hogy pontosítani vagy újratervezni tudjunk.
Köszönettel,
Egy Kreatív

Kedves Kreatív!

Köszönöm kérdéseit, még bő egy hetünk van, ami alatt szeretnénk finomításokat kérni a pályázóktól, azt is kérnénk, hogy amennyiben bárkinek kérdése van, azt tegye fel nekünk! Nincs kialakult koncepciónk az új logóra vonatkozóan, szeretnénk, ha az ötletet a kreatív adná meg!
A példában, amit közzétettünk egy stílust szerettünk volna átadni, ami közel áll hozzánk.

A színekre vonatkozóan a mai napon az a döntés született, hogy a jelenlegi 5 színből kettőt-hármat át kéne ültetni mindenképpen az új logóra, a színkódok a következők: - piros: #DA093B - citromsárga: #F9BA1C - narancssárga:#F49517 - kék: #28ADB8 - lila:#7F4897

A teljes url címet fel kellene tüntetni az új logóban a www. nélkül, teháta rendezvenyhelyszinek.hu címet mindenképp ki kell írni a nagy logóban, a pecsét szerű változatában ez nem szükséges, ott lehet az rhh.hu-s megoldás, de a pályázók által beküldött munkákban a fókuszban a rövid url állt, ennek kiírásával tervezték a logót, ami nem jó, valószínűleg a briefben voltam félreérthető, ezért elnézést kérek! A pecsét szerű logó csak másodrendű, jelenleg egy teljes nagy logót szeretnénk és várunk a kreatívoktól, amiből kiindulva kellene majd egy kisebb, pecsét szerű képet készíteni, de ez nem a fő feladat jelen pillanatban!

Nem tudom, hogy mire gondol, amikor azt kérdezi, hogy utaljon-e a logó az online szolgáltatásra, a modern, letisztult, fiatalos, digitális hangulat illeszkedik a terveinkhez, azonban számítástechnikai ikonokat nem szeretnénk megjeleníteni, a képi megjelenítésben inkább a rendezvényvilágra vonatkozó elemeket részesítjük előnyben.

A portál url címét mindenképp hozzá kell kapcsolni a logóhoz, ahogy a fentiekben írtam, a teljes címet www. nélkül: rendezvenyhelyszinek.hu

A portál címe bárhova elhelyezhető, nem kell, hogy a képen belül legyen! Egyáltalán nem szükséges ovális formákban gondolkozni, a pecsét szerűséggel csak arra utaltam, hogy a nagy logónak egy mutációjára is szükség lesz majd.

Várom jelentkezését, köszönöm még egyszer a "tisztázó" kérdéseket!

Üdvözlettel:
Rajna Ági

Kedves Pályázók!

A mai napon volt egy értékelés az eddig beérkező munkákról és két alapvető döntést hoztunk meg, ami remélhetőleg nagyban segíti majd további munkájukat:

1. A logóban a portál teljes címének szerepelnie kell, azaz ki kell írni: rendezvenyhelyszinek.hu!

2. A jelenlegi logónk 5 színéből min. kettőt szeretnénk valamilyen módon beilleszteni az új logóba, de nem kell, hogy ezek a színek domináljanak, csak jelenjenek meg! A színkódok a következők: - piros: #DA093B - citromsárga: #F9BA1C - narancssárga:#F49517 - kék: #28ADB8 - lila:#7F4897

3. A briefben valószínűleg félreérthetően fogalmaztam és ezért elnézést kérek mindenkitől: a jelenlegi fő feladat egy teljes, nagy logó megtervezése, amiben a teljes cím megjelenik. A pecsét-szerű változat, ami egy kisebb méretű megjelenítés a rövid url-el, vagy akár url nélkül, csak ugyanazon vizuális elemekkel és színekkel, mint a nagy logó, csak másodrangú feladat. Az eddig beérkezett munkák túlnyomó többségben a pecsét szerű logót jelenítik meg, de nem ez most a fő feladat.

4. Csapatunknak azok a logók tetszettek leginkább, amelyekben a rendezvényvilágra vizuálisan utalást fedeztünk fel: egy képet székekről. asztalokról, pincérekről, helyszínekről, tányérokról, evőeszközökről.

Bő egy hét áll rendelkezésünkre, bármilyen kérdésük merül fel, mi állunk rendelkezésükre, a finomhangolást kezdjük el most!

Előre is köszönöm minden fáradozásukat!

Üdvözlettel:
Rajna Ági

Fórum (10)