Pályázatok

VITALITÁSPONT arculatváltás: logó-, szórólap- és plakáttervezés

Logó + Kisarculat design
-
Vitalitáspont
120.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 19
1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

7 hónap 1 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (14)

Beküldve: 2018. 04. 14.
14
0
6
Beküldve: 2018. 04. 15.
11
0
5
Beküldve: 2018. 04. 15.
11
0
5
Beküldve: 2018. 04. 18.
21
0
5
Beküldve: 2018. 04. 17.
5
0
5
Beküldve: 2018. 04. 19.
4
0
5
Beküldve: 2018. 04. 18.
7
0
4
Beküldve: 2018. 04. 15.
11
0
4
Beküldve: 2018. 04. 16.
1
0
2
A
Beküldve: 2018. 04. 17.
6
0
1
K
Beküldve: 2018. 04. 17.
2
0
1

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Vitalitáspont gyógyszer-nagykereskedő cégünk egyetlen fogyasztókat célzó (B2C) akciós promóciója. A velünk kapcsolatban álló patikák csatlakozhatnak a programhoz, a szükséges marketinganyagokat mi biztosítjuk számukra, ők pedig értékesítik az akcióban résztvevő termékeket a fogyasztók számára.
Nagykereskedőként partnereink elsősorban a patikusok, cél, hogy egyrészt számukra vonzó legyen Vitalitáspontnak lenni, de majd ugyanilyen fontos, hogy a fogyasztók számára is tetszetős és csábító legyen a promóció arculata.
Az arculatváltás oka, hogy új lendületet, frissességet adjunk a Vitalitáspontnak.

Jelenlegi weboldal: http://vitalitaspont.hu/
Facebook oldal: https://www.facebook.com/vitalitaspont/

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Független gyógyszer-nagykereskedő vállalatként, célunk a nagy forgalmú gyógyszerkészítmények és a piacvezető fitotéka üzletág által forgalmazott termékek költséghatékony patikai kiszolgálásán keresztül, olyan szolgáltatás portfólió kínálása, mely egyedülálló és egyben hiánypótló a magyarországi patikai piacon.

Feladat leírása

Feladat: 

A promóció elnevezésén nem változtatunk, jelenlegi szlogenünk:
VITALITÁSPONT - Havi akciók a vitalitásért!

Új logót, szórólapot és plakátot szeretnénk, a jelenlegi arculati elemeket megtaláljátok csatolmányként, NEM ragaszkodunk sem színhez, SEM formához, de egy-egy jól működő elemet akár meg is tarthatunk.
Fontos, hogy feltűnő legyen, mégis ne túl harsány, mivel patikákba fognak kikerülni az anyagok.

LOGÓ:
A logó funkcióját tekintve legyen jól használható (pl. sötét/világos háttéren egyaránt).
Játékos, fiatalos, mégis letisztult és bonyolult elemektől mentes, felismerhető logót szeretnénk, amely egy szerethető, erőt sugárzó, fiatalos brand-et képvisel.
A "Vitalitáspont" jelenjen meg benne, de önállóan is használható legyen. Betűtípusilag valami egyszerűt szeretnénk, ami hasonlít a mostanira.

Kerülendő elemek:
• a lila szín semmilyen formában ne jelenjen meg
• a konkurencia színei is kerülendők (kék: #0056a4 és #009fe4 valamint a zöld: #07a960 és #003e1e)
• tipikus patikai szimbólumok: kígyó, kereszt, szív, patikusi mérleg

SZÓRÓLAP
Mérete: kétszer hajtott A/5 (összesen 6 db A/5 oldalt jelent)

• 4 oldalon: 20 db termékboksz elhelyezése

A termékboksznak tartalmaznia kell:
• termékfotó
• árak (akciós ár - egységár - eredeti ár - %-os kedvezmény)
• terméknév
• termékleírás (kb. 200-250 karakter)
• “Egészségpénztári számlára kapható” jelzés

• 1 oldal: kiemelt ajánlat (kész grafikát kapunk minden hónapban - kérlek hagyjátok üresen)

• 1 oldal: rejtvény (szintén készen kapjuk) kontaktok és kötelező figyelmeztető szövegek

A 20 db termék minden esetben tartalmaz vény nélkül kapható gyógyszereket, illetve gyógyászati segédeszközöket, melyek esetében kötelező jogi szövegeket kell megjelenítenünk. A szórólap UTOLSÓ oldalának 20%-át kell, hogy fedjék.
(Kötelező figyelmeztető szövegek csatolmányként találhatók)

PLAKÁT (kritériumok és kerülendő elemek):
Plakát mérete: 2 db B/2
A szóróanyag mutációja – 20 db termékboksz + kötelező jogi szöveg (szintén 10-10%-ot kell, hogy lefedjen egyik és másik oldalon)

MINDENKI CSAK A FELSOROLT ELEMEKET TERVEZZE MEG, PLUSZ MUNKÁRA NINCS SZÜKSÉG. NÉVJEGYKÁRTYA, BORÍTÉK STB NEM RÉSZEI A PÁLYÁZATNAK. MOCK UP KÉPEKEN TERMÉSZETESEN EL LEHET HELYEZNI A LOGÓT, BÁRMI PLUSZ TERVEZÉS NÉLKÜL.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A Vitalitáspont brand új alapokra helyezése, cégünk arculatához illeszkedő fiatalos, energikus, színes elemekkel. Egy folyamatos növekedési pályára szeretnénk állítani a kampányt, szem előtt tartva a piaci viszonyokat. A kampány B2C jellegéből adódóan a fogyasztók számára is egy tetszetős látványt kell, hogy nyújtson az új arculatunk, hogy a patikákban kihelyezett megannyi marketinganyag között kitűnjenek a VTP szóróanyagai.
Célunk a promóció népszerűsítése partnereink körében, a meglévő partnerek elégedettségének növelése, hűségük megtartása, valamint új partnerkör generálása. Cél továbbá, hogy arculatunk a patikusokban egy „jó VTP patikának lenni” érzést keltsen. Marketingmegoldások és marketingfelületek „látványossá tétele” (logó, arculati elemek, szlogen, design, kreatív koncepciók, stb.)
Az arculatváltás a Vitalitáspont összes offline marketing megjelenését érinti, amelyek az alábbiak:
• logó
• plakát
• szórólap

Feladat leírása

Célközönség: 

Patikusok és a patikába betérő fogyasztók országszerte.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Havi akciók a Vitalitásért!

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Lásd: piaci helyzet

Feladat leírása

Médiaterv: 

Lásd: Célkitűzés

Feladat leírása

Stílus: 

Lásd: Feladat

Feladat leírása

Kerülendő: 

Lásd: Feladat

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

SZÁMLAKÉPES grafikusok munkáit várjuk.

Csatolmányként megtaláljátok:

• jelenlegi logó, szórólap és plakát
• kötelező figyelmeztető szövegek
• útmutató sablonok - segítség a tervezéshez

FONTOS, hogy látványterveket várunk, adatokat nem kell beszerkeszteni a szóróanyagokba (pl. termékboksz), de az információkat megosztottuk, hogy ennek megfelelően tudjuk használni a későbbiekben a terveket.

Várjuk a jobbnál jobb ötleteket, kérdés esetén a fórumot bátran használjátok, figyelünk rá!
Jó munkát Kreatívok! :)

Fórum

Kedves Megbízó! A feladatban szerepel feltételként ,hogy SZÁMLAKÉPES grafikusok munkáit várják. Ahogy látom ,még nem igazán küldtek semmilyen koncepciót sem... Ez egy olyan oldal ahol bárki benyujthat munkát. És nem hiszem ,hogy van itt olyan aki SZÁMLAKÉPES. Mert aki számlaképes grafikus az nem pályázatokkal fog játszadozni ,hanem neki megrendelései vannak. Itt ezen az oldalon szerintem a többség csak hobbiból csinálja... Erre kéne valami megoldást találni. Ugyanis rengeteg ötletem van nekem is például. De számlát nem tudok adni róla. Hiszen ezért van ez az oldal nemdebár? Hogy BÁRKI tudjon nevezni és BÁRKI tudjon nyerni. Viszont ez a SZÁMLAKÉPES kritérium szerintem nagyon lecsökkenti a koncepciot beküldő kreatívok számát...

Kedves András!

Több pályázat is futott már ezzel a kritériummal, és megvan a lehetőség rá, hogy ez kikötés legyen itt is.

Rendben értem! Köszönöm a választ! :)

Kedves Megbízó!

Érdeklődni szeretnék, hogy a "Vitalitáspont" szót külön is lehet-e használni (Vitalitás Pont) elrendezést tekintve?

Kedves Kreatív!
Egyben szeretnénk, így szoktuk még elkülöníteni a két szót: VitalitásPont

Köszönjük a kérdést!

Köszönöm szépen a gyors választ! Még két kérdésem lenne. Mennyire szeretnék megtartani a jelenlegi designt plakát és szórólap tekintetében? Illetve ugye a weboldaluk a mostani logo színeit használja, de egy másik szín esetében változtatnának, vagy próbáljunk ahhoz igazodni?

Köszönöm szépen!

Kedves Kreatív!
Nem ragaszkodunk a jelenlegi színekhez, természetesen a weboldalt is az új dizájnhoz igazítjuk majd a későbbiekben.
Esetleg több alternatívát is mutathat színek tekintetében, fontos, hogy a felsorolt kritériumoknak feleljen meg a plakát és a szóróanyag, de szabadjára engedheti a fantáziáját.

Köszönjük a kérdést!

Kedves Megbízó, a plakátból elég 1 db? Üdv.

Igen, elég, a pályázat keretein belül 1-et kell tervezni.

Köszönöm szépen!

Tisztelt Megbízó!

Érdeklődni szeretnék, mikorra várható értékelés?
Előre is köszönöm!

Fórum (11)