Pályázatok

Üzlet lépésről lépésre, egyedi arculat webshophoz

Weboldal design
-
CARBOFERR
95.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 11
Carboferr

Megbízó

7

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 óra 25 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (6)

Beküldve: 2018. 06. 22.
9
2
10
Beküldve: 2018. 06. 28.
11
3
10
Beküldve: 2018. 07. 02.
10
0
8
Beküldve: 2018. 06. 27.
1
1
7
Beküldve: 2018. 07. 02.
6
2
6
Beküldve: 2018. 07. 01.
6
0
5

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Első hallásra nem is tűnik soknak az ötvözetlen acéltermékek magyarországi piacán elért 3 százalékos részesedés, hiszen egyrészt nem kis piacról van szó, másrészt olyan nagy játékosok uralják a terepet, mint a Thyssenkrupp-Ferroglobus vagy a Dunaferr, melyek ketten a piac mint egy felét lefedik. Mégis a Csepeli Szabadkikötőben, az „acélárusok utcájában” van helye a Carboferr-nek is, 2016-ban már 4,6 milliárd forintos forgalmat értünk el, holott az ágazat évszázados globális nagyvállalataival versenyzünk. A szokásos nagykereskedelmi modellel szemben nekünk nincs saját raktárunk és logisztikánk sem, mindkettőt alvállalkozók végzik. A Carboferr üzleti modellje azért is unikális, mert exportálni tudtuk ezt a tudásunkat az acélkereskedelem mintájára egészen más iparágakba is. Konkurenseink általában nem foglalkoznak más területtel, ám mi a bevételben kétharmados acél-túlsúly mellett műanyag granulátumok kereskedelmével, újrahasznosítható PET-darálék adásvételével is foglalkozunk, ami további 25-30 százalékos arányt képvisel a bevételünkben. Mi több, forgalmunk 5-10 százaléka erejéig néhány nagy külföldi FMCG cég magyar képviseletét is ellátjuk és nagy élelmiszerláncoknak is szállítunk.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk acél és műanyag termékekkel foglalkozik (betonacél, zártszelvény, cső, lemez, műanyag alapanyagok, regranulátumok és egyéb egyéni igényeknek megfelelő termékek). Naprakész kiszolgálást biztosítunk partnereinknek saját nagykereskedelmi készleteinkből. Cégünk lehetőséget nyújt hitelbiztosítás szerinti beszerzésre saját szállítói biztosítási kereteinken keresztül. Vevőink igényeinek megfelelő rugalmas árképzést tudunk biztosítani. Olyan professzionális és személyre szabott webshop-hoz keresünk teljes arculatot, mely a partnereink számára gyors és egyszerű vásárlást biztosít.
A kis létszám mellett a rugalmasságban támogat minket a legkorszerűbb technológiák használata is, a műholdas fuvarkövetéstől a teljesen online módon intézhető rendelésig.

Feladat leírása

Feladat: 

A mi elképzelésünk egy olyan elegáns, letisztult, egymással harmonizáló nem túl élénk színekkel, acél és műanyag termékeinket ábrázoló képekkel rendelkező webshop, ami egyszerű és gyors kezelhetőséget biztosít partnereink számára. Célunk, hogy vevőink azt érezzék, hogy személyesen nekik szól webshop-unk. Termékeink nagyon sok féle méretben és minőségben vannak jelen kínálatunkban, így a legegyszerűbb keresési módokat szeretnénk megtalálni és alkalmazni webshop-unkban a gyors és kényelmes kiszolgálás érdekében.

Ez egy jelenleg is működő dobozos webshop, amely fix funkciókkal és struktúrával rendelkezik és jelenleg még nem aktív. Ezt a webshop-ot szeretnénk egyedi arculattal felruházni, amely harmonizál a logónkkal és a banner képek színvilágával. 3 db stock fotót szeretnénk az induló oldalra elhelyezni, amely a cég tevékenységét tükrözi, ezen képek ajánlását is a pályázótól várjuk. A webshopban található összes aloldalt szeretnénk egyedivé varázsolni. A webshop ezen a címen található: https://www.carboferr02.unas.hu

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Célunk, hogy a webshop segítségével jelenlegi vevőinket áttereljük egy olyan felületre, ahol kényelmesen, gyorsan, és a vásárló szempontjából napi 24 órában bárhonnan vásárolni tudjanak.
Célunk, hogy az e-kereskedelmi eladásaink 20%-os részesedést elérjenek a teljes eladási számainkból, valamint partnereink egyszerűen és gyorsan meg tudják rendelni termékeinket, ne kelljen a telefonos kolléga segítségére várniuk, hanem egyedül, segítség nélkül is pár kattintással meg tudják rendelni a kívánt termékeket, így tehermentesítve értékesítő kollégáinkat.

Feladat leírása

Célközönség: 

Nagyságrendileg 300 ügyfelünk van, akik közül a kiemelt partnereknek természetesen van dedikált kapcsolattartója, alapvetően ugyanakkor a megrendelők többségének csak pár kulcstényező a fontos: a pénzéért a legjobb minőséget a leggyorsabban és a legpontosabban leszállítva szeretné megkapni. A többséget a folyamat részletei nem igen érdeklik.
Megrendelőink nagy része acélipari kiskereskedők, akik a lehető leggyorsabban szeretnének hozzá jutni megrendelésükhöz. Fontos, hogy a sokféle termék könnyen átlátható legyen az oldalon és minél gyorsabban megtalálják azokat az áruféleségeket amikre nekik szükségük van. Ebben a jelenlegi webshop elrendezés segít, és a design oldaláról is szeretnénk ezt megtámogatni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Célunk, hogy partnereinkben pozitív érzéseket keltsen a webshop használata, hogy rugalmasan álljanak az új rendelési lehetőséghez. Reményeink szerint, egy olyan felületet tudunk majd biztosítani, ami első ránézésre is felkelti vásárlóink figyelmét és szívesen használják majd ezt a szolgáltatást a mindennapokban.
Támogatni szeretnénk jelenlegi és jövőbeni partnereinket abban, hogy egy kényelmes, bővülő funkciókkal olyan felületet kapjanak, ami személyre szabott, ahol saját megrendeléseiket és adataikat kényelmesen kezelhessék.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Jelen esetben maga a cég a Brand. Szeretnénk, hogy partereinkben kialakuljon az a tudat, hogy erre a márkára mindig számíthatnak, és egy biztos, jól átlátható működés mellett, rugalmas, professzionális kiszolgálást kapnak, modern eszközökön keresztül. Hagyományos iparágban, innovatív üzleti megoldásokkal.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az elkészült design-t egy meglévő, működő webshop-on szeretnénk alkalmazni.

Feladat leírása

Stílus: 

Korszerű, mégis letisztult, elegáns, acélos színekhez passzoló webshop.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem szeretnénk grafikus külsőt webshopunknak. Ne legyen fekete-fehér, ugyanakkor ne legyenek benne túl élénk színek sem, azt szeretnénk, ha az oldal színei harmonizálnának az acéltermékek képeinek színeivel.
Kerülendő a túlzsúfolt, mintás, átláthatatlan külső. A háttér elemek ne vonják el a figyelmet a tartalmi elemekről.
Kis betűméretet, illetve olyan betűtípust, ami nagyon grafikus és nehezen olvasható.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Tisztelt Megrendelő!
Az iránt érdeklődnék, hogy a design tervet PSD-ben szeretnék megkapni, ami alapján a site builder elkészíti a webshop sablont? (ez a leírásból nem derül ki)
Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Érdeklődő!
Ez egy bérelt webshop, itt adott a struktúra, illetve a sablon, a Brief-ben leírtuk hozzá az elérhetőséget, ahova fel tud menni és meg tudja nézni. Erre a meglévő sablonra szeretnénk elkészíttetni az egyedi design-t.
Üdvözlettel,
Carboferr

Köszönöm válaszát. Igazából arra voltam kíváncsi, hogy mennyire lehet eltérni a jelenlegi oldal szerkezetétől, azaz a fejlesztőjük mennyire nyúlhat bele a rendszerbe (css módosítása) és hogyan tudja kialakítani a design alapján a site-hoz a sablont.
Üdvözlettel
Gábor

Tisztelt Érdeklődő!
Sajnos nem nagyon tudnak belenyúlni, úgyhogy ennél a struktúránál kellene maradni, csak apró változtatásokat szeretnénk (szín, betűtípus, képek, stb.), a már meglévő sablonon.
Üdvözlettel,
Carboferr

Tisztelt Megbízó!

Én is hasonló ügyben érdeklődnék, hogy mennyire lehet vizuálisan belenyúlni itt a dolgokba, mennyire lehet módosítani ezt az egészet. Elolvastam a briefet, de számomra ez nem derült ki, lényegében ami engem érdekelne:

- Jól értelmezem-e, hogy lényegében csak a színeken, képeken, betűkön kellene-e változtatni?
(Ez magával vonzza például azt, hogy ha betűtípusban gondolkoznak, csak olyan készletet lehet használni ami a webes ismert webfont készletből implementálható betöltés és rugalmasság szempontjából)

- Ha esetleg akkor nem jól értelmezem, mennyire lehet továbbá belenyúlni ebbe az egész struktúrába, kaphatnék-e erről bővebb információt?
Gondolok itt olyanokra például hogy:
-Van-e lehetőségük változtatni a főoldalon a carousel, slider méretét, vagy fixen a diavetítés csak ekkora méretben tud megjelenni, illetve ott, ahol jelenleg van? (Gondolom ide várják a képekre a javaslatokat)
- A szövegdobozok, címek formáján lehet-e változtatni a színeken kívül? Például lehet-e lekerekített akármelyik címsáv? Termékajánló esetében is érdekelne ugyanez a kérdés, lehet-e változtatni, hogy mondjuk ne téglalap formájú indexképek jelenjenek meg? (Azért teszek fel ilyen keresztkérdéseket, mert a design mellett foglalkozok kódolással is, tudom mik a lehetőségek, azonban nem tudom, Önök mennyire tudnak, vagy akarnak beleturkálni?)
- Illetve végső soron az lenne a kérdésem, változtatható-e bármilyen elemnek a pozíciója, fekvése? Itt különösképpen olyan dolgokra gondolok, hogy kerülhet-e mondjuk a baloldali navigáció máshova, a kép dobozok elhelyezkedése változtatható-e, például egy sorban lehet-e 4 termék helyett mondjuk 3, vagy akár 5?

Lényegében ezek azok nagy vonalakban amik érdekeltek volna, viszont, ha csak színekkel és betűkkel lehet variálni, igen nehéz feladatnak bizonyul ez a munka olyan szempontból, hogy minél minimalistább, és korszerűbb legyen. Félre ne értsen, legutolsó szándékom a kritizálás, és nem is mondtam, hogy megoldhatatlan lenne, csak kifejezetten nehéz, amivel nincs baj, csak akkor ezekben gondolkozok a tervezésnél, és nem próbálok meg a kinézeten/stíluson mondjuk elemek átrendezésével változtatni. :)

Köszönöm előre is válaszát!

Tisztelt Érdeklődő!
Igen, jól értelmezi, ez egy fix webshop, aminél kimondottan ez a típus lett kiválasztva, tehát a struktúra megtartandó, ennél a sablonnál szeretnénk maradni, csak valahogy egyedivé szeretnénk tenni képekkel, háttérrel. A szövegdobozok helyén és formáján nem szeretnénk változtatni, szándékosan választottuk ezt a kinézetet az egyszerűsége miatt.
Üdvözlettel,
Carboferr

Kedves Megbízó!
Azt lehet tudni, hogy a logóban milyen betűtípussal szerepel a cég neve? Válaszát előre is köszönöm!

Kedves Megbízó!
A megadott linken nekem csak az jelenik, meg, hogy az oldal zárva, struktúrálisan nem látom, hogy hogy néz ki a webshop.
Ez lehetséges? Vagy van valami megoldás erre, én próbálkozom rosszul?

Köszönöm,
Egy kreatív

Kedves Érdeklődő!
Megnéztük és orvosoltuk a problémát. Ha minden igaz, akkor most már be tud lépni az oldalunkra és meg tudja nézni a webshop-ot.
Köszönettel,
Carboferr

Köszönöm. :)

Kedves Megbízó!

Kérem, reális osztályzatokat adjon. Ahogy az irreálisan alacsony pontokért is szólunk, úgy a korrektség miatt szót kell emelnem az automatikus 10 pontok ellen is. Egyrészt így a kreatívok mindegyike azt hiszi, hogy a munkája már tökéletes, és győzelemre esélyes, másrészt az már egészen kirívó, hogy egy logó tervre is 10 pontot adtak, pedig nem is a feladatot teljesítette.

Fórum (11)