Pályázatok

Szuperhős kivitelező(tetőfedő)

Ruházat tervezés
-
Mastermax
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 39
Rgrande

Megbízó

50

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (34)

Beküldve: 2017. 06. 10.
9
10
10
Beküldve: 2017. 05. 31.
3
2
10
Beküldve: 2017. 06. 12.
5
8
9
Beküldve: 2017. 06. 21.
2
2
9
Beküldve: 2017. 06. 22.
7
1
8
Beküldve: 2017. 06. 16.
8
3
8
Beküldve: 2017. 06. 12.
2
1
8
Beküldve: 2017. 06. 03.
3
7
8
Beküldve: 2017. 06. 10.
6
4
8
Beküldve: 2017. 06. 22.
14
1
7
Beküldve: 2017. 06. 14.
6
1
7
Beküldve: 2017. 06. 22.
1
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az újjáéledő közép-európai építőipari piacon vagyunk. A piacot a válság évei alatt az árérzékenység jellemezte, ami a termékek minőségi romlásában is tetten érhető volt. Most viszont a minőségi termékek előretörését várjuk, miután krónikus szakemberhiány ütötte fel a fejét az építőiparban. A kivitelezőknek kevesebb emberrel, kevesebb idő alatt, és magasabb minőségben kell teljesíteni a megbízásokat. Ezért előtérbe kerülnek azok az építési anyagok és megoldások, amelyek támogatják a kivitelezők hatékony munkavégzését. A kivitelezőknek a megbízók anyagválasztására igen komoly befolyása van, hiszen a laikus megbízók nem ismerik az anyagokat. Az új termékünket(MASTERMAX PREMIUM tetőfólia) a kivitelezők kedvencének szánjuk. Azt akarjuk, hogy a kivitelezők ezt a fóliát ajánlják a megbízóknak amikor munkát vállalnak. A kivitelező a jobb-drágább anyagok választatásában érdekelt, mert azzal tud jobban haladni és a minőségben dolgozni.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az 1997-ben alapított MASTERPLAST csoport a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 9 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal, és további 40 országba értékesíti termékeit. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat 2016-os árbevétele 80 millió euró volt. www.masterplastgroup.com
B2B üzleti modellben dolgozunk, viszonteladó kereskedő partnereknek(Tüzép, fakereskedés) értékesítjük az áruinkat. Üzleti szolgáltatóként fontos feladatunk, hogy segítsük a partnereink üzletmenetét. A vevőink legfontosabb vevői az építőipari kivitelezők, akik rendszeres vásárlóként stratégiai fontosságúak a vevőink üzletében. Olyan termékeket és olyan terméktámogatást kell tehát nyújtanunk, amivel segítjük a termékeink kivitelezők felé történő értékesítését és fokozzák a kivitelezők elégedettségét, hűségét.

Feladat leírása

Feladat: 

Menő design pólót szeretnék, amire design terveket várok. Olyan pólót akarok, amit az építőipari kivitelezők szívesen hordanak, mert jól néz ki, mert cool, mert menő. Váljon szuperhős kivitelezővé a viselője. Aki olyan, mint a többi kivitelező, csak sokkal menőbb. Az a cél, hogy minden rendes kivitelező akarjon magának ilyen pólókat. A pólókat MASTERMAX PREMIUM tetőfólia vásárlásához kötötten, de ajándékba fogjuk adni a kivitelezőknek. Minőségi anyagú, kényelmes viseletű, pólóra fog rákerülni a design. A póló lehet környakas és galléros kivitelű piké póló is, ezt még nem tudtam eldönteni, a design ebben sokat segíthet. A kreatív maximum 4 színből állhat, de lehet egyszínű is. A póló alapszíne középszürke, sötétkék, vagy fehér lehet. Maga a tetőfólia színe középszürke, és rá van nyomdázva a logó fehérrel. A MASTERMAX logót lehet inverzben is, fehérben, vagy feketében használni. A póló mellső oldalát gondoltam elsősorban mintázni, de a hátsó oldal sem tiltott terület. Ha jön egy jó ötlet elöl-hátul designra, akkor könnyen meggyőzhető vagyok. Az arculati szabályok egyszerűek. A logót vízszintesen lehet használni, a logó egyszínű háttér elé kerülhet, kép elé nem kerülhet. A logót torzítani, nyújtani tilos. A PREMIUM felirat betűtípusa Myriad Pro bold. Fontos szempont, hogy a designban esetlegesen szereplő feliratok esetében nyelvi változókban is gondolkodjunk. Magyar az alapnyelv, de úgy vélem, hogy egy jó design esetében(amiben nagyon bízom) angol, szerb, ukrán, román, szlovák, lengyel nyelvi változókat is rendelhetünk. Ezekre a mutációs munkákra a későbbi győztes plusz megrendelésként számíthat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

1. Olyan jól néz ki a póló, hogy akarjon egy ilyet magának a kivitelező.
2. Az ajándék póló segítsen rávenni a kivitelezőket a termék kipróbálására.

Feladat leírása

Célközönség: 

Építőipari kivitelező, azon belül tetőfedők, ácsok, akik tetőfólia termékeket építenek be.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mert jó terméket kapnak jó áron, gyorsan leszállítva, amivel garantáltan jó munkát tud végezni gyorsan. Mert mástól nem kap ilyen frankó ajándékot.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkánk a lakosság körében nem örvend széles körű ismertségnek, de már 20 éve jelen van az építőiparban. A kereskedők és kivitelezők tudják ki az a Masterplast és ismerik a termékeinket. Eddig jellemzően az olcsóbb termékkategóriákban voltunk jelen, ez most más, minőségi-prémium termék. Ezért is szeretnénk ezt most másképp tálalni a piacnak.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Tetőfedők testén :)
Meddig? Passz, attól függ, hogy mennyire fog bejönni az ötlet. Később akár újabb designokkal is kijöhetünk és más termékek is képbe kerülhetnek hasonló módon.

Feladat leírása

Stílus: 

Nem akarok megkötéseket írni. Nem tudom, hogy milyen stílus lehet a befutó, mert még nem csináltunk ilyet. Azért is jöttem ide pályáztatni, hogy legyen választási lehetőségem. Lehet letisztult, lehet feliratos, lehet vicces, lehet szuperhősös, lehet bármilyen, jól nézzen ki, akarjak egy ilyen pólót hordani, ha tetőfedő vagyok. Fontos, hogy ha ránézek, egyszerűen és gyorsan megértsem, ami a pólón van. Mellékelek gondolatébresztőnek néhány pólót, ami nem előirányzat, csak gondolatébresztő! Fontos szempont, hogy a feliratok esetében nyelvi változókban is gondolkodjunk. Magyar az alapnyelv, de sikeres kampány esetén angol, szerb, ukrán, román, szlovák, lengyel nyelvi változók is lehetnek.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem lehet obszcén, rasszista, szexista. Szerzői jogvédelem alatt álló elemek használata természetesen kerülendő. Túlságosan művészi-absztrakt átvitt értelmű, bonyolult szintén ne legyen-célcsoport!

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A pólók szitázva lesznek. 4 direkt színt lehet használni, színátmenet nélkül. A végleges grafikát színre bontottan vektoros formátumba kell átadni.

Fórum

Tisztelt megbízó! A logón pontosan milyen szövegnek kell végül szerepelnie? Mastermax premium vagy Masterplast?

Tisztelt Pályázó! A cég MASTERPLAST, a termék MASTERMAX. Egy logót kell felhasználni a koncepciód tükrében. A termék logó favorizáltabb jelen esetben.

Fórum (2)