Pályázatok

Szórólap tervezése tanfolyam népszerűsítésére 2 korosztálynak

Nyomtatvány design
-
JBA
45.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 28
aimo123

Megbízó

34

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

12 hónap 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (20)

GV
Beküldve: 2017. 11. 03.
17
11
9
Beküldve: 2017. 10. 23.
1
4
8
JBA
Beküldve: 2017. 10. 31.
12
4
8
Beküldve: 2017. 10. 31.
6
5
8
Beküldve: 2017. 11. 03.
6
6
8
SM
Beküldve: 2017. 10. 20.
17
3
8
Beküldve: 2017. 10. 26.
4
2
8
Beküldve: 2017. 10. 30.
3
1
8
JS
Beküldve: 2017. 11. 01.
4
2
7
JBA
Beküldve: 2017. 10. 25.
2
2
7
Beküldve: 2017. 10. 26.
6
1
7
Beküldve: 2017. 10. 26.
5
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Gyerekek számára jelenleg kevés üzleti- és pénzügyi oktatás elérhető. Azonban az igény egyre nagyobb és a középiskolákban is bevezették a pénzügyi ismeretek oktatását. Várhatóan a közeljövőben egyre több gyerekeknek szóló üzleti tanfolyam fog elindulni.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Junior Business Academy 9-18 évesek számára hirdet üzleti, vállalkozási és kommunikációs ismereteket oktató fizetős tanfolyamot.
Nagyon fontos lenne, hogy a gyerekek mielőbb felkészüljenek a mindennapokat érintő kihívásokra, megállják a helyüket, ha egyszer elkerülnek a szülői háztól vagy önálló életet kezdenek. A személetformálást nem elég korán kezdeni. A meglévő hiányosságokat próbálja pótolni a Junior Business Academy diákok részére induló, többek között a pénzügyi és gazdálkodási ismereteket, marketinget, protokollt, valamint kommunikációs módszereket oktató gyerekközpontú tanfolyamai. A tanfolyamokon a gyerekeket segítjük abban, hogy ki tudják használni a bennük rejlő kreativitást, lendületességet, vállalkozói szellemet. A tanulóközpontú, gyakorlatias, interaktív képzések fejlesztik a diákok magabiztosságát, önbizalmát, kommunikációs és önkifejező képességét, kritikus és proaktív gondolkodását.
A tanfolyam célja, hogy támogassa a gyermekeket, fiatalokat abban, hogy már fiatal felnőttként képesek legyenek az üzleti és társadalmi életben helytállni. Segítjük őket abban, hogy ki tudják használni a bennük rejlő kreativitást, lendületességet, vállalkozói szellemet. A fiatalok korcsoportjának megfelelően kialakított, egymásra épülő tananyagaink olyan témaköröket érintenek, melyek széles körét fogják át az üzleti- és kommunikációs ismereteknek. Kiemelt témáink: pénzügy, marketing, jog, kommunikáció, protokoll, előadás-technika, üzleti- és vállalkozási ismeretek.
(Részletek: https://www.jba.hu/, http://gyerekakademia.blog.hu/, lásd mellékelt Bemutatkozó prezentáció)

Feladat leírása

Feladat: 

2 darab (A5) kétoldalas szórólap tervezése hasonló design-nal. A szórólapok első oldalai plakátként lennének használva A4-es (nem nagyobb!) méretben.
1. szórólap: célközönség: 9-14 éves gyerekek és szüleik
2. szórólap: célközönség 14-18 éves középiskolások
A szórólap témája: a Junior Business Academy tanfolyamának hirdetése
A szórólapok és plakátok budapesti és környéki általános- és középiskolákban lennének kihelyezve.
Ahogy már írtam, fontos, hogy a 2 szórólap design-ja hasonló legyen, ezért is 1 pályázat keretében hirdetjük meg. Akár az is lehetséges, hogy csak feliratokban különbözik. Ezt a kreativra bízzuk.
A pályázat végén az A5-ös kétoldalas szórólapok és a szórólapok első oldalából készített A4-es plakátok nyomdakész anyagára lesz szükségünk.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az üzleti képzés gyerekeknek egy nagyon új dolog. Készítettünk már plakátokat (lásd csatolva), de nem elég információt közölt a szülőknek, gyerekeknek, ezért kevesen jelentkeztek a tanfolyamra. Sokkal konkrétabbnak kell lennünk azzal kapcsolatban, hogy miről is szól ez a tanfolyam. Egy szlogen, felirat kevés.
Célunk az, hogy azonkívül, hogy felhívja a szórólap és plakát a figyelmet, be is mutassa a tanfolyam lényegét. A részletesebb információk kerülnének a szórólap hátlapjára (lásd csatolt file-ban található szórólap hátoldalát).

Feladat leírása

Célközönség: 

1. szórólap: célközönség: a 9-14 éves diákok és szüleik. Mivel a döntéshozó ebben a korosztályban még a szülő, ezért inkább olyan stílusú szórólap kellene, ami nemcsak a gyerekek, hanem a szülő figyelmét is felkelti.
Megszólítani a gyerekeket kell, de úgy, hogy a szülő figyelmét is felkeltse.
2. szórólap: célközönség 14-18 éves középiskolások, akik üzleti élet felé kacsingatnak, szívesen indítanának vállalkozást. Ebben a korosztályban a középiskolás a döntéshozó a tanfolyammal kapcsolatban. Az ő érdeklődését kell felkelteni. Valószínűleg a plakátot/szórólapot a szülők már csak akkor látják, amikor a középiskolás pénzt kér a tanfolyamra. Őket kell megszólítani.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egy olyan üzleti, vállalkozásismereti képzésről van szó gyerekeknek, mellyel felkészítjük őket arra, hogy felnőttként könnyebben boldoguljanak a mindennapokban és az üzleti életben.
Fontos hangsúlyozni, hogy nem "csak" üzleti- és vállalkozási ismeretekről van szó, hanem az ehhez szükséges készségek fejlesztéséről is. Az ismeretek elsajátítása egyéni és csoportos gyakorlatokon keresztül történik. A tanfolyamok úgy épülnek fel, hogy kb.30% elmélet és 70% gyakorlat. Az egész tanfolyam műhely/workshop jellegű.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Fiatalos, trendi, üzleti jellegű, szükséges ahhoz, hogy könnyebben boldoguljanak a fiatalok az életben.
Ez egy gyakorlatorientált képzés.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A szórólapok és plakátok budapesti és környéki általános- és középiskolákban lennének kihelyezve, illetve a közösségi médiában is tervezzük megjelentetni.

Feladat leírása

Stílus: 

Teljesen mindegy, hogy fotó van a háttérben vagy rajzos a megjelenítés. Lényeg, hogy trendi, modern stílusú legyen. Fontos, hogy az első oldalon feltünjenek a legfontosabb hívószavak, melyet az egyéb ismérvek részben fejtettem ki.
Lehet tegeződő stílus.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A mellékelt szórólapok annak ellenére, hogy figyelemfelkeltők, sajnos nem voltak elég hatékonyak. A "menedszerképzés" szót kerülni kell.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Készítettünk mélyinterjút általános iskolás gyerekek szüleivel, akik az alábbi kifejezéseket, szavakat vonzónak, figyelemfelkeltőnek találták. Azt kérdeztük tőlük, hogy a felsorolt témaköröket tekintve, melyik tartják fontosnak gyerekeik számára, mi az a készség, ismeret, ami felkeltené a figyelmét és szívesen beiratná a gyerekét ha ilyen típusú tanfolyam indulna:
- vállalkozási projekt workshop gyerekeknek
- pénzügyi ismeretek gyerekeknek
- a meggyőzés iskolája
- magabiztosan a világban
- jogi alapismeretek
- kommunikáció fejlesztése
- hogyan képviseljem álláspontomat
- kreativitás fejlesztése
- online kommunikáció
- tudatos vásárlás
- fogyasztóvédelem
- illemtan ismeretek
- előadástechnika fejlesztése
- interaktív készségfejlesztés
Fontosnak tartom kiemelni, hogy a fentiak az általános iskolás szülők hívószavai lehetnek, de nem a középiskolásoké. Középiskolások esetén kevésébé a szülők, inkább a gyerekek figyelmét kell felhívni és őket kell megszólítani.

Fórum

Kedves Megbízó!

Tehát nincs konkréten megadva, hogy pontosan milyen szöveges tartalomból álljon az anyag, az a bemutatkozó és más szövegek alapján kell kitalálnunk, ránk van bízva?

Kedves Kreatív!
Nincs kötelezően használandó szöveg. A briefben szerepelnek azok a kifejezések, amikből lehet választani.
Üdvözlettel,
Megbízó

Tisztelt Megbízó!

Valószínűleg én nem voltam képes értelmezni, ezért gondoltam rákérdezek inkább. A feladat ha jól értem ezek szerint 2db A5-ös flyer megtervezése, ezek egy oldalra vannak nyomva, és a hátoldaluk pedig egy A4-es nagy flyer. Ha ez így van, akkor az A4-es plakát is megtervezendő?

Köszönöm előre is válaszát!

Kedves Kreatív!
2 db A5-ös kétoldalas szórólapot kellene tervezni, melyek design-ja hasonló csak 2 célcsoportnak szól. A szórólapok első oldala lesz a plakát, tehát azt külön nem kell tervezni.
Üdvözlettel,
Megbízó

Fórum (4)