Pályázatok

Szomor Ökofarm logó frissítés és alap arculat tervezés

Logó + Kiterjedt arculat design
-
Szomor Ökofarm
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 22
babaygellert

Megbízó

15

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 5 hónap

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Promotálás
Extra díjazás

Exra díjazáskánt termékcsomagokat ajánlunk fel. A Short list-esek kis kóstolócsomagot kapnak, a nyertest viszont elárasztjuk termékeink javával. (Technikai okokból csak azokkal, amelyek zárt hűtőlánc alkalmazása nélkül is biztonsággal szállíthatóak! A teljesség igénye nélkül: Sonka, szalámi, kolbász, snack kolbász és egy meglepetés termék szürkemarhából, mangalicából és bivalyhúsból.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (16)

Beküldve: 2016. 01. 30.
17
4
10
Beküldve: 2016. 02. 01.
22
1
9
Beküldve: 2016. 01. 31.
15
3
9
Beküldve: 2016. 01. 22.
2
1
9
Ero
Beküldve: 2016. 01. 21.
7
1
8
Beküldve: 2016. 01. 19.
19
5
8
Beküldve: 2016. 01. 31.
8
7
8
Beküldve: 2016. 01. 17.
12
8
8
Beküldve: 2016. 01. 15.
9
3
8
Beküldve: 2016. 01. 19.
10
1
6
Beküldve: 2016. 01. 19.
3
6
5

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Magyarországon régen honos haszonállatfajták piaci kategóriája speciális az élelmiszer-ipari szegmensen belül. Az extenzív tartás sok sztereotípiával ellentétben költséges tartásmód, mert nagy a humánerőforrás igénye és a járatva legeltetés illetve a lassú fejlődési erénye miatt főként olyan területeket legel, illetve hasznosít amely más haszonállatok tartására nem alkalmas. A Szomor Farmon a szürkemarhát, a bivalyt és a mangalicát (illetve jelen brief-ben nem részletezett egyéb őshonos fajták mellett a Kiskunsági Nemzeti Park területén) elsődlegesen kultúrtáj karbantartó képessége és természetvédelmi fenntartóképessége miatt tenyésztik és tartják. A különleges (gyógynövényekben és legelhető egyéb értékes alapanyagokban gazdag) gyepeken nevelkedett állatok húsa minden mástól megkülönböztethető, ízletes, zsiradékban szegény, illetve értékes vitaminokat, nyomelemeket tartalmaz, de a fent említett okok miatt a húsipari sztenderdekhez képest alapanyagként, - főként ha a fogyasztó nem közvetlen a termelőtől vásárolja - növekedik az ára.

A Szomor Húsüzemben előállított húsipari termékek kistermelői terméknek minősülnek, mert az előállítás manufakturális jellegű de modern technológiákon alapszik. Az alapanyagok korlátozott mennyisége miatt, a Szomor Húsüzemben előállított termékek alkalmatlanok a hagyományos kereskedelmi láncokba helyezésre, ezért fogyasztóink termékeinket hagyományos és tematikus piacokon illetve saját partneri hálózat keretében kiskereskedelmi egységekben, éttermekben találhatják meg, ahol a jellemzően a magasabb árfekvésű de garantáltan prémium minőségű termékek sorát gazdagítja.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Szomor Dezső - a Szomor Farm tulajdonosa - különleges és egyedülálló módon, kizárólag a Magyarországon őshonos fajták tiszta vérben történő tenyésztésével és ezen fajták húsának felhasználásával prémium minőségű húsipari termékek előállításával foglalkozik, melyhez az elmúlt években teljes élelmiszerlánc infrastruktúrát létesített Szomor Ökogazdaság, Szomor Szalámi...stb. neveken, melyet jelen projekt keretében Szomor Farm néven kívánunk egységesíteni.

A Szomor Farm az állattenyésztésben kiemelt figyelmet fordít a természetvédelemre, ezért szoros együttműködésben dolgozik a Magyar Nemzeti Parkokkal, kiemelten a Kiskunsági Nemzeti Parkkal. Ez garantálja a termékeink alapanyagainak kiemelkedő minőségét. Szomor Dezső az őshonos állatfajták tenyésztésével több, mint 25 éve foglalkozik, termékgyártáshoz kapcsolódóan húsüzemét 6 éve létesítette. Az átadást követően először szürkemarha, majd bivaly és mangalica termékek gyártását kezdte meg. Az elmúlt években a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ma már több mint 100 különböző terméket és a felsorolt fajták tőkehúsát is forgalmazza. Referenciái között a legjobb budapesti éttermek, szállodák és szakboltok, hentesüzletek találhatóak (Rosenstein étterem, Yew York Boscolo Hotel, Costes, Tőzs-Ért KFt. - Fény utcai piac), de szükséges a lakossági fogyasztás, kiemleten a szalámi értékesítés megerősítése, felfuttatása.

Szomor Dezső gazdasága és húsüzeme tradicionális, a hagyományos magyar gasztronómiai történetéhez szervesen kapcsolódó termékpalettát élesztett újra, amely több száz éves hagyományra épül. A természet tiszteletén és hagyományok szeretetén alapul, tevékenysége egyedülálló és iránymutató, kiemelten azzal, hogy termelésben a fenntarthatóság és nyomon követhetőség, tehát a hitelesség a legfőbb irányelv.

Feladat leírása

Feladat: 

A Szomor Farm termékei számára arculat és logó elkészítése. (a logó legfőbb eleme adott)

A pályázatban elvárt design mindentől megkülönböztethető, stílusos, vagány. Egyszerre kell, hogy tradíciót és hagyományt tükrözzön, ugyanakkor modern hatásúnak kell lennie, mert nem kívánjuk fogyasztóinkat alaptalan, a cégre vonatkozó hamis nagy kreált múlt képével megtéveszteni.

A logót tekintve a megkötések:
1. A feltöltött verekedő szürkemarhák képe központi elemként kell szerepeljen.
2. Az elkészítendő logó szövege: Szomor Farm
3. A logóban a verekedő bikák képe minimálisan alakítható, egyszerűsíthető, vagy ha a stílus megkívánja abban az esetben stílushoz igazítható, a fő jellegét (legfőképpen jelképiségét) azonban nem veszítheti el!

Konkrét elvárások:
Nagy arculat és logó megtervezése:
1. logó + pecsét sablon (logotipia) A logó ne betűjáték legyen!!!
2. fontkészlet megnevezése
3. névjegykártya
4. levélpapír (A/4) sablon
5. A/5 boríték sablon
6. email sablon (ne legyen tökéletesen azonos a levélpapírral)
7. rollup sablon

extra kérés, hogy a pályamunkában (NEM KIDOLGOZOTT KONCEPCIÓT KÉRÜNK, csak megjelenítést):
1. az elkészült arculatot a Kreatív jelenítse meg egy-két csomagolóanyagon a feltöltött minták stílusában.
2. az elkészült arculat honlap jellegű megjelenítését, tördelését is kérnénk az arculat stílusában!
(fontos azonban, hogy a pályázatnak ezen része fakultatív a megjelenítés csak a stílus és a feeling megemlítése, a későbbi felhasználhatóság bemutatása céljából szükséges, ezért ez az eredményt befolyásolja. A nyertessel tovább kívánunk dolgozni csomagolóanyagok, honlap és konkrét szóróanyagok egyéb marketing anyagok tervezése tekintetében)

(Mivel sem csomagolástervezés, sem webdesign nem lehet része arculattervező pályázatnak, ezért ezen esetekben mock up képeket használjatok prezentálásra, ne saját készítsetek. A mock up képek forrását tüntessétek fel a koncepció leírásában, hogy egyértelmű legyen. FONTOS! A forrásmegjelölés nélküli csomagolás és webdizájn látványterveket törölni fogjuk. - KreaNod csapat)

Egyéb tudnivalók:
1. A logóban ne legyenek klisés őstermelői, magyaros és elcsépelt sallangos motívumok.
2. A színvilág mivel teljesen új logóról van szó (verekedő szürkemarhák képét használni kell), szabadon alakítható, de preferált az elegáns (paszteles) színhasználat.

Olyan logót és arculatot szernénk, amely stílusos és prémium minőséget (eleganciát sugárzó jelleggel) sugall.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Brand és piaci pozíció újra definiálása. A cég identitás prezentálására képes arculat elkészítése.

1. Fontos az egyedi stílusos megjelenés, amely teljesen egyedivé, minden mástól megkülönböztethetővé teszi a Szomor-Ökofarmot.
(Általános élelmiszer-ipari tendencia, hogy a termékek preferenciáitól teljesen eltérő általában luxust sugalló csomagolással tévesztik meg a fogyasztót, prémium életérzést sugallva, silány termékek esetében is. Ezen általános jellegtől a mi arculatunk merőben térjen el!)

2. Ösztönözze a vásárlást. A csomagolás vegye rá a fogyasztót, hogy az foglalkozzon a termékkel. Ki kell tűnnie az átlagosból, mert ha a terméket a vevő már a kezében tartja képesek vagyunk kommunikálni vele.

3. Nem csak hústermékeket, hanem életérzéstis szeretnénk értékesíteni! A szürkemarha (és más őshonos fajták) különleges világába szeretnénk eljuttatni a fogyasztónkat a gasztronómia segítségével.

Feladat leírása

Célközönség: 

Jellemző célcsoportunk az AB+ anyagi státus, felsőfokú vagy emelt szintű szakirányú végzettséggel, 30+ egyedülálló és családos tudatos fogyasztói réteg, aki fizetőképes és keresi a különleges és magas minőségű termékeket.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mit ígérünk a fogyasztóinknak? Hiteles, egészséges terméket, értékes alapanyagokat és professzionális szaktudást. A Húsüzemünkben elkészülő termékek mindegyike 100% magyar termék, mely minden részletében itthon készül, ezt azonban az arculatban nem kívánjuk hangsúlyosan kifejezni, de az általános kommunikációban kiemelten fontosnak tartjuk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkakép és az arculat, illetve a projekthez kapcsolódó csomagolás tervezés (későbbi munka) fejezze ki azt, hogy a termék tradicionális és hagyományból táplálkozik. A szürkemarha, a bivaly vagy akár a mangalica, mint alapanyag máig élő hagyomány, mely fontos része a magyarság történelmének, a termék azonban maga modern és fenntartható gazdasági modell eredménye/jelképe. A márka tehát egyszerre tradicionális és modern, nem is szeretnénk mást állítani magunkról, hiszen a húsüzem 6 éves, a Szomor Farm pedig nem idősebb, mint a rendszerváltás.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Rövid középtávon, honlap, prospektus, szóróanyag (egyéb marketinganyagok) és az egyes termékekhez csomagolóanyag tervek készítése az elkészült arculat alapján. A nyertes pályázó megbízást kap további munkákra!

Feladat leírása

Stílus: 

A Szomor Farm KÜLÖNLEGES és EGYEDÜLÁLLÓ!

rövid film rólunk, inspirációs célból:
https://www.youtube.com/watch?v=i-xQ2B1RsOg

Amit mi elképzelünk vintage vagy retro stílusra hajazó, de mindenképpen modern körítésben! Emellett a stílus nem megkötés, csak ajánlás. A kreatívok kreativitását, csak minimálisan kívánjuk befolyásolni :).

A Szomor Húsüzem prémium minőségű szürkemarha és más őshonos fajtákból készülő termékek gyártásával foglalkozik, ami tradicionális minőséget jelent. Fontos hogy a design hitelességet és egyedülállóságot sugározzon.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Tricolor téma (magyar zászló megjelenhet de csak jelkép szinten!!! ne hangsúlyosan), túlzó harsány színek, az élelmiszeriparban sztenderd, luxusra hajazó stílus. Kerülendő továbbá a hortobágy, csárda, gémeskút, gulyás. paprika, stb magyaros hungarikumos elcsépelt jelképek sikkszerű használata (különösen jó ötlet esetén megjelenhet, de a Kreatív vegye figyelemben, hogy a Szomor Farm a Kiskunság tájegységben van)!

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A Mellékletekben a logo_kotelezo_elem.pdf fálj a verekedő bikák képe amit a logóban alkalmazni kell. A többi kép inspirációs célból lett feltöltve.

Azon leszünk, hogy győztest hirdessünk,. A garantált díjazást azért nem biztosítjuk, mert nem szeretnénk olyan pályaművet megvenni, amelyben nem hiszünk, vagy nem nyeri el a tetszésünket 100%-ig. Ez igaz a Kreatívra is, mert a nyertest további munkára kívánjuk felkérni a cégarculat teljes felépítésében.

Az anyagokat .jpg és .psd formátumban fizikai adathordozón is szeretnénk átvenni.

Fórum

Hm... Azért kolbászt kapunk? :D

se egy elnézést, se kolbász…

Kedves Kreatívok!
Sajnalattal kell bejelentenem, hogy nem tudunk eredmenyt hirdetni. Ennek összetett oka van, de mint mar a pályázat kiírásakor is lehetett látni, nem volt biztos az eredményhirdetés. Ez nem feltetlenül rajtatok múlt. Nálunk bonyolult döntési mehanizmus van. Elnézést senkitől nem fogok kerni emiatt, sajnálom ugyan, mert volt a pályázatok között kiemelkedő munka, de ez popszakma es a feltételek előre ismerhetőek voltak. Azonban, a shortlisteseknek felajánlott ajándek vagy kóstolócsomag jár! Ez benne volt a dealben. Korábban egyeztettem a kreanod tulajdonisával erről, az anonimitas miatt azonban eddig ebben az ügyben nem tudtam lépni. Most, hogy megismerhetjük egymást, lehetoség nyílik arra, hogy a címek és részletek leegyeztetését követöen mindenkinek eljuttathassam a jogosan kiérdemelt jutalmát. Emailben várom a neveket és a címeket. Köszönöm a munkát mindenkinek.
Tisztelettel:Babay Gellért

Kedves Kreatívok, Kreanod!

Babay úr zárószavaihoz kapcsolódóan a következő levelet juttatam el Szomor Dezső úrhoz:

Tisztelt Szomor Dezső Úr!

Engedje meg, hogy az Önök vállalkozása által a kreanod.hu oldalon meghirdetett arculattervezési pályázaton sikertelenül zárult verseny lezárásaként tegyek néhány észrevételt ill. idézzem Babay Gellért úr által írt sorokat:

“Kedves Kreatívok!
Sajnalattal kell bejelentenem, hogy nem tudunk eredmenyt hirdetni. Ennek összetett oka van, de mint mar a pályázat kiírásakor is lehetett látni, nem volt biztos az eredményhirdetés. Ez nem feltetlenül rajtatok múlt. Nálunk bonyolult döntési mehanizmus van. Elnézést senkitől nem fogok kerni emiatt, sajnálom ugyan, mert volt a pályázatok között kiemelkedő munka, de ez popszakma es a feltételek előre ismerhetőek voltak. Azonban, a shortlisteseknek felajánlott ajándek vagy kóstolócsomag jár! Ez benne volt a dealben. Korábban egyeztettem a kreanod tulajdonisával erről, az anonimitas miatt azonban eddig ebben az ügyben nem tudtam lépni. Most, hogy megismerhetjük egymást, lehetoség nyílik arra, hogy a címek és részletek leegyeztetését követöen mindenkinek eljuttathassam a jogosan kiérdemelt jutalmát. Emailben várom a neveket és a címeket. Köszönöm a munkát mindenkinek.
Tisztelettel:Babay Gellért”

Alapelv, hogy a megrendelőnek mindig igaza van. Ezért külön szertném hangsúlyozni, hogy nem a pályázat sikertelenségével van problémám. A kiírás szerint Önöknek ehhez a minősítésre lehetőségük van és a pályázaton sem kötelező résztvenni. (Személyes érintettségem okán azért megjegyezném, hogy amennyiben egy 10 pontra ítélt munkával a shortlist-en még további megoldásokat fogadnak el inkorrektnek tartom. Ilyenkor nem elnézést kell kérni – ezt nem is várhatjuk el Babay úrtól – hanem értesíteni kell a pályázókat álláspontjukról.)

Nem tudhatom, hogy Önök mint mezőgazdászok a popszakmához tartoznak-e de a magam részéről meglehetősen sértőnek, bocsánat a kifejezésért bunkónak érzem ha egy pályázatba fektetett munkát ilyen egyszerűen degradálnak (remélem a valódi popszakma nem érti félre szavaimat).

Nagyon bízom benne, hogy a partnereikkel (Rosenstein étterem, New York Boscolo Hotel, Costes, Tőzs-Ért KFt. - Fény utcai piac) valóban partnerként tudnak tárgyalni.
Ők is megérdemlik.

Gondolni sem merek rá, nem is feltételezem, hogy már a kiíráskor borítékolhattuk volna az elbírálást. Arra meg még inkább sem gondolok, hogy egyszerűbb így ötleteket szerezni, hiszen ez a popszakmában sem szokás.

Mindezek mellett kijelentem, hogy a magam részéről a pályázati anyag sem egészének sem bármilyen részletének ill. ötletének felhasználásához nem járulok hozzá semmilyen szinten.

Ami pedig a kostolócsomagot illeti: kérem az Önökhöz legközelebb eső (nem szerteném Önöket fölösleges benzinköltségbe verni) gyermek vagy idősek otthonába szíveskedjék eljuttatni - személyes intézkedése mellett, biztos ami biztos.

Erről természetesen visszaigazolást kérek a kreanod.hu részére!

Üdvözlettel: Antal Tamás

Ui.: Ha én alkalmaznék egy marketingszakembert minimális elvárásom lenne a helyesírás ismerete.

Kedves Kreatívok!

Hatalmas mulasztást jelzett nekünk egyikőtök. A régiek már tudják, hogy visszavont pályázatok esetében is kötelező a megbízóknak legalább a pontozás. Ezt most én személy szerint elmulasztottam leellenőrizni, és a pályázat hiányosan zárult le. Megkértem a megbízót emailben, hogy a hiányzó munkákra is adjon pontot, mi pedig beállítjuk. Nem a legoptimálisabb megoldás, de remélhetőleg a kellemetlenséget enyhítjük. Elnézést kérek.

Kedves Kreatívok!

Máris pótolva lett a hiányosság, mindenki megkapta a pontot. Emellett a megbízó kéri azokat a shortlisteseket, akinek a profiljában nincs megadva elérhetőség, hogy jelentkezzenek a babay.gellert@gmail.com email címen.

Köszönjük!

Kedves Kreatívok!
Továbbra is várom Designer Budapest, PartiGianna jelentkezését. Antal nyílt levelére reagálva sajnálom, ha megsértettem, nem állt szándékomban, várom esetleges jelentkezését, ha mással nem, szervezet megjelölésével. Ha valakit kihagytam a felsorolásból jelezzen, ne szerénykedjen!
Maradok tisztelettel Babay Gellért

Kedves Kreatívok!

Korábban soha nem fordult elő ilyen, mint most. Egy visszavont pályázat megbízója úgy döntött, mégis győztest hirdet utólag. A pontos körülményeket nem tisztünk nyilvánosságra hozni, de a lényeg, hogy becsületbeli ügynek gondolták, hogy ha már pályázatot indítottak, egy valakit mindenképp díjazzanak, így született a mostani eredmény. Természetesen antal levele járult hozzá ehhez leginkább. Abszolút a dizájnerek munkájának megbecsülése ez, szóval kezeljük helyén a dolgot. Mindenki nevében mi is köszönjük.

Kedves Kreatívok!

Minden rosszban van valami jó!
Babay Úrral történt félreétésemet Szomor Dezső Úr nagyvonalúsága és Miklay Gábor Úr szíves segítsége messzemenően kompenzálta.
Példátlan korrektségükért azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatok ezúton is köszönetet!
Ilyen megrendelőkkel bármikor szívesen dolgozunk!

Antal Tamás

Fórum (10)