Pályázatok

Szólj bele! Ifjúsági pályázat logótervezés

Logó design
-
Szólj bele!
50.000 Ft
Hátravan:
1 hét 1 nap
Követő: 59
anna.tar

Megbízó

1

Hozzászólás

2%

Értékelt koncepció

6 nap 17 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (47)

Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 12.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 07. 11.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Számos fiatalokkal foglalkozó szervezet működik Magyarországon, akik különböző értékek és célkitűzések mentén szerveződnek és szólítják meg a fiatalokat a legkülönbözőbb korosztályokból. Többségük települési, megyei, regionális szinten tevékenykedik, de ugyanúgy megtalálhatóak soraikban országos, sőt, európai szinten működő közösségek is.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Nemzeti Ifjúsági Tanács - mint megbízó – az ország legnagyobb ifjúsági érdekképviseleti fóruma. Tevékenysége elsősorban a fiatalok és a Magyarországon működő ifjúsági szervezetek érdekképviseletének ellátása a mindenkori kormány és az Európai Unió felé. Emellett fontos szerepet vállal abban, hogy aktívabb társadalmi szerepvállalásra, a demokratikus értékek tiszteletére, valamint érdekeik megfelelő megfogalmazására és artikulálására sarkallja a fiatalabb generációkat.

Feladat leírása

Feladat: 

A pályázatban résztvevő feladata a megbízó és az általa működtetett projekt célkitűzése megfelelően harmonizáló grafikus megjelenítése egy logó formájában, maximum 3 szín felhasználásával

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A „Szólj bele! Ifjúsági Párbeszéd” program keretei között a Nemzeti Ifjúsági Tanács a fiatalok és a döntéshozók közti párbeszéd megvalósulását segíti elő. A projekt az Európai Bizottság támogatásával valósul meg az összes EU-s tagállamban, azzal a céllal, hogy becsatornázza a tagállamok fiataljainak véleményét, illetve bevonja őket az önkormányzati szinttől egészen az uniós szintű döntéshozatalig.

Feladat leírása

Célközönség: 

A projekt kereteiben célunk a 16-26 év közötti korosztály megszólítása, akik különböző életszakaszokban, más-más problémákkal fognak rendelkezni a projekttel való találkozásukkor. A célcsoport között ugyanúgy megtalálhatóak lesznek középiskolás és egyetemista fiatalok változatos környezetben, mint családalapítás előtt álló friss munkavállalók.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A feladat, hogy mindenki el tudja mondani véleményét az őt érintő kérdésekben, hozzájárulva egy aktívabb társadalom és közbeszéd megvalósulásához. A résztvevők mindemellett a projektben való részvétellel tevékenyen szerepet vállalnak az önkormányzati, országos és uniós döntéshozatalban, így beleszólásuk nemcsak a négy, ötévente megrendesére kerülő választásokra korlátozódik.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A projekt hétköznapi témákat kíván megbeszélni a fiatalokkal saját tapasztalataik megosztásával. Lehetőségük nyílik önkormányzati képviselőkkel, országgyűlési képviselőkkel és uniós politikusokkal megvitatniuk az észrevételeiket, meglátásaikat. A programokat az európai értékek és a fiatalosság jellemzi, így egy demokratikus és egy aktív, felelősségteljes társadalom képe jelenik meg előttünk. Célunk, hogy a döntéshozókat és a fiatalokat összefogva javítsuk az ifjúság helyzetét Magyarországon és Európában.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó felhasználását tekintve igen változatos környezetben fog megjelenni. A projekt 1,5 éves ciklusa alatt megjelenik országos konferenciákon, hazai fesztiválokon, kistelepülések rendezvényein, online marketingkampányokban, valamint országos és helyi médiumokban.

Feladat leírása

Stílus: 

Elengedhetetlen, hogy a logó a 16-26 év közötti fiatal korosztály igényeivel találkozzon, ugyanakkor kifejezze a projekt és a megbízó elveit és célkitűzéseit. A grafikai tervezés folyamán a pályázót csupán felhasználható színek mennyiségében (max. 3) korlátozzuk. A stílus legyen modern, de nem gyerekes.

Fórum

Tisztelt megbízó!

A szervezet neve, a projekt neve vagy mindkettő szerepeljen a logóban?

Kedves martino.

A “Szólj Bele!” felszólítást szeretnénk a logóban.

Fórum (2)