Pályázatok

St Jonathan cider logo tervezése

Logó design
-
St. Jonathan
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 54
stjonathan

Megbízó

4

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 10 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (106)

Beküldve: 2014. 05. 01.
4
3
9
Beküldve: 2014. 05. 03.
1
0
9
Beküldve: 2014. 05. 03.
1
0
9
Beküldve: 2014. 05. 02.
11
2
9
hZs
Beküldve: 2014. 04. 21.
15
3
9
Beküldve: 2014. 04. 26.
1
0
9
Beküldve: 2014. 05. 01.
1
0
9
Beküldve: 2014. 04. 20.
5
0
9
Beküldve: 2014. 05. 02.
7
0
8
Beküldve: 2014. 05. 03.
1
0
9
Beküldve: 2014. 05. 03.
1
0
9
Beküldve: 2014. 05. 01.
1
0
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Nyugat-Európában évtizedek óta népszerű a Cider, míg kis hazánkba csak nemrég kezdett el terjedni. A magyar piacon több gyártó több tucat terméke kapható, ami azt mutatja hogy dinamikusan növekszik a termék hazai fogyasztása. Egy dologban azonban minden termék ugyanaz. Egyiket sem Magyarországon gyártják. A magyar piacon lévő ciderek 100%- ban import termékek. Cégünk a keleti országrészen - az almaültetvények közelében - kezdte a gyártást évi 8-10 millió palack kapacitással. Termékünk 100% naturális, almaléből készül erjesztés útján mesterséges adalékok nélkül, ezt szeretnénk kihangsúlyozni a marketing anyagunkba is. A magyar piac nagy lehetőségeket kínál, köszönhetően a termék késői "felfedezésének". A globális piac évi 4-6% nő, ebbe az éves kapacitásunk kényelmesen belefér. Minőségi terméket gyártunk, a legkorszerűbb automata laborműszerekkel folyamatosan tudjuk ellenőrizni a homogén kihozatalt.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk 3 éves előkészítés után kezdte el a cider gyártást saját fejlesztésű receptúra alapján. Magyarországon nincs hagyománya a cider gyártásnak. Még normális szavunk sincs rá. Szokták almasörnek nevezni mert a jellege a sörhöz hasonlít. 4-5% alkohol tartalom és a szénsav miatt habzik mint a sör. Igazából semmi köze a sörhöz. Valójában inkább egy habzó almabor de ahhoz meg alacsony az alkohol tartalma hogy bornak nevezhessük. A név is (St. Jonathan) saját kreálmány , a híres szabolcsi almára a jonatán fajtára utal. szeretnénk kilépni mind a belföldi mind a külföldi piacra, egységes márka arculattal.

Feladat leírása

Feladat: 

A név köré tervezni egy logót. Nem zárunk ki semmilyen ötletet, ámbátor szerintünk a név maga kizár néhány stílust.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Fontos hogy a fogyasztók amikor meglátják a terméket akkor a termék első osztályú minősége legyen az első benyomás. Ez a termék más mint a piacon lévő többi hasonló cider. Borászati eljárással készítjük erjesztéssel és nem alkohol, víz, aroma és cukor keveréke mint a legtöbb termék a magyar piacon. Ennek a különbségnek meg kell mutatkozni a megjelenésben. A név már sugall egy magasabb minőséget egy elegáns, arisztokratikus képzetet, de fontos hogy a minőség mellett megjelenjen a fiatalság a lendület a trendi ital .

Feladat leírása

Célközönség: 

A cider nálunk egy új termék. Most kezd hódítani. A fogyasztók nagyobb része a fiatalok közül kerül ki, de nem csak a fiúk hanem a csajok is kedveli mert édes és kicsi az alkohol tartalma. Azért is szeretik mert a mérete is kezelhető. 0.33 liter egy ital. De nem csak a fiatal felnőttek kedvelik. A közép korosztályból egyre többen találnak rá és a sör helyett térnek át a ciderre. A termék ára miatt is fontos ez a célközönség mert a cider valamivel drágább mint a sör és ők tudják inkább megfizetni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A cider jelenleg egy divatos termék. A termék bevezetését már megcsinálták a multi cégek. Amit ki akarunk hangsúlyozni , hogy az első sorozatban gyártott magyar cider a miénk és egyenlőre az egyetlen is. A cider valójában egy long drink, tehát jó alternatívája az ízesített sörnek de akár a koktéloknak is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Fontos a termék készítésének és alapanyagainak a természetessége, valamint a kedvező egészségügyi hatások kihangsúlyozása. Csak természetes cukrot tartalmaz, nincs benne adalékanyag. Élettani hatásai kedvezőbbek mint a sörnek, sok antioxidánst és természetes vitamint tartalmaz. Maga a cider sok száz éves "találmány" az angolszász országokban és nyugat-Európában régóta rendkívül népszerű, emiatt fontos a letisztult elengacia. Fontos különbség, hogy a magyar alma aromásabb, illatosabb mint az északi területeken termettek, ahonnan indult a cider, emiatt hangsúlyozni kívánjuk a termék MAGYAR mivoltát. (azért a turulokkal kíméljenek)

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logót természetesen minden megjelenési fronton előtérbe helyezzük, várhatóan egész Európában és Oroszországban megjelenünk a termékkel.

Feladat leírása

Stílus: 

A stílusnak kettősséget kell sugallni. Egyrészt a minőséget az eleganciát másrészt a fiatalosságot a lendületet.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nyitottak vagyunk mindenre a fentiek figyelembe vételével.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Kérdéseket az iroda@stjonathan.hu-ra várunk.

Fórum

Üdvözlöm

A kérdésem az lenne, hogy a St. Jonathan-ra mint egy szentre asszociáljak, vagy mint egy isteni gyümölcs, vagy simán csak alma? a másik kérdésem, hogy többféle ízben is elérhető a termékük?

Köszönöm
1 Kreatív

Tisztelt Megbízó!

Ez lenne a kérdésem, hogy ez a logó az Önök jelenlegi hivatalos logója? ...és ha igen, akkor az ehhez hasonló "almafás" pályaműveket mennyire preferálják? Vagy ezeket nem tartják túl elcsépeltnek?

http://szucszoli.ucoz.hu/logo.jpg

Üdv,
Valójában nincs ilyen szent, inkább mint isteni gyümölcs. És igen, több ízben tervezzük a későbbiekben.

Tisztelt szucsszoli,

Nem ez a hivatalos logónk, jelenleg a cidernek nincs még logója. Az almafa nem elcsépelt, érdeklődéssel várjuk az erre építkező pályaműveket is.

Tisztelt megbízó!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mikorra várhatunk visszajelzésre, esetleg pontozásra. Csak lássuk, hogy jó úton indultunk-e el egyáltalán, vagy másképp közelítsük meg a dolgokat.

Kedves Kreatívok!

Mivel már ketten is vettétek a fáradtságot, és megírtátok nekünk észrevételeiteket, ezért gondoljuk, hogy többetekben is felmerülhetett: Miként lehetséges, hogy néhány látványtervet töröltünk, miközben van néhány koncepció, amiben szintén szerepelnek olyan képek, amelyeken üveg/doboz szerepel.

pl ezekben:

http://kreanod.hu/megoldas/st-jonathan-logo-minden-korosztaly
http://kreanod.hu/megoldas/st-jonathan-cider
http://kreanod.hu/megoldas/cider2-0

A példáknál látszik, hogy az adott kreatív nem végzett plusz munkát azzal, hogy a logót elhelyezte más felületeken is, azok nem számítanak valódi címke- vagy doboz tervnek. Azokat a képeket töröltük, amelyek nemcsak egyszerű mock-upok, hanem az alkotó némi plusz munkát is belevitt az adott tervbe. (Nem állítjuk, hogy azok már teljes értékű címketervek voltak, de nem szeretnénk, és nem is áll módunkban mindig megítélni, hogy vajon az adott tervbe mennyi munkát fektetett a kreatív, és az megfelel-e valódi címketervnek. Minden továbbgondolt munka törölve lesz.) Továbbra sem tilos tehát a tervezett logókat változatlan formában pólón, üvegfalon, dobozon elhelyezni.

Ez persze nem jelenti azt, hogy esetleg nem csúszhatott hiba a gépezetbe, ezt a szokásjogot nemrég óta kellett elkezdenünk bevezetni, mert voltak, akik előszeretettel terveztek logó pályázatra már-már kiterjedt arculatot is. Ez több okból sem előnyös, de itt most nem részletezném.

Köszönjük a megértéseteket, továbbra is az igazságos körülmények megteremtése a célunk.

Fórum (6)