Pályázatok

Sportborn kisarculat

Logó + Kisarculat design
-
Sportborn
85.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 81
Zoltán Zvara

Megbízó

280

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Extra díjazás

A nyertes továbbá egy ajándékcsomagot nyer tőlünk az igényeinek megfelelően.

Koncepciók (130)

Beküldve: 2017. 02. 07.
30
42
10
Beküldve: 2017. 02. 16.
14
13
10
Beküldve: 2017. 02. 02.
12
20
10
Beküldve: 2017. 02. 20.
8
15
10
Beküldve: 2017. 02. 16.
29
17
10
hZs
Beküldve: 2017. 02. 21.
10
6
10
Beküldve: 2017. 02. 02.
6
4
9
Beküldve: 2017. 02. 20.
3
2
9
Beküldve: 2017. 02. 23.
21
3
9
Beküldve: 2017. 01. 30.
24
17
9
Beküldve: 2017. 02. 10.
10
3
9
Beküldve: 2017. 02. 04.
11
10
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Meglátásainkat és elemzésünket a piacról nem kívánjuk megosztani.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk prémium sportruházat és táplálékkiegészítő gyártásával, beszállításával és forgalmazásával foglalkozik.

Feladat leírása

Feladat: 

A következő elemekre van szükségünk:
- logó (monokróm, változat világos és sötét háttéren),
- névjegykártya (fekvő),
- levélpapír,
- boríték.

Logó:

A központi forma, mely a logó része, önállóan is használható és egyértelműen, kétséget kizárólag azonosítja a márkát.
Olyan logóra van szükségünk, amelyben szerepel a "sportborn" szó, tetszőlegesen, de abból kiemelkedik (szövegtípusból, azzal való játékkal, vagy különállóan - alatta, felette, mellette) egy olyan letisztult, akár minimalista jel vagy szimbólum, amely egyértelműen azonosítja a márkát és a "sportra született", illetve a sportborn sugárzik belőle. A szimbólum önállóan akár a sportborn szó kísérete nélkül is megállja a helyét, ruhára, termékre varrható, ragasztható.

Névjegykártya:

A logót tartalmazza, fekvő változatot kérnénk. Angol és magyar nyelvű változatra is szükségünk lesz, de a fordítással a győztesnek nem kell foglalkoznia. A névjegykártya hátoldalán legyen önállóan (talán középen) a logó. A cég nevét, egy tetszőleges személy nevét, beosztását, telefonszámát, e-mail címét tartalmazza, továbbá opcionálisan egy címet.

Levélpapír:

Nincs konkrét elképzelésünk, kíváncsian várjuk az ötleteket.

Boríték:

Legyen a logó a középpontban, esetleg ha a forma a "sportborn" szó nélkül kivételesen jól mutat, akkor önállóan. Ez inkább ötlet, mint követelmény, a művészre bízzuk a megvalósítást.

Amennyiben valamelyik részfeladatot nem specifikáltuk a pályázó számára kellő mélységben, az első sorban a grafikai tervezésnél fennálló tudatlanságunk okozta, vagy szabad kezet adunk a pályázó számára. Ha mégis valamely részlet feltétlen szükséges az előrehaladáshoz és a pontos, minőségi munka elkészüléséhez, igyekszünk azonnal válaszolni a kérdésekre.

Magas minőségű, kifinomult, átgondolt munkákra számítunk!

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Sportborn a fitness és egészséges táplálkozás iránti szenvedély, elkötelezettség vezéralakja. Kifogástalan és prémium termékeivel, szolgáltatásaival olyan hivatásos és nem hivatásos sportolókat támogat, akiknél a magas minőség nem ismer kompromisszumot. A Sportborn márkával találkozók számára egyértelműnek kell lennie, hogy exkluzív bánásmód, kiváló termékek és szolgáltatások állnak rendelkezésére.

Feladat leírása

Célközönség: 

Hivatásos és nem hivatásos sportolókat szólítjuk meg, kiknél a minőség, kényelem és a hatásfok elsődleges szempont. Sportruházataink utcai viselésre, táplálékkiegészítőink egy része nem sportolók számára is ajánlott, de mégis szeretnénk, ha arculatunkban megjelenne, hogy termékeinket leginkább olyanok számára ajánljuk, akiknek a sport valamilyen formában és mélységben az élete része.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Lásd feljebb.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Sportborn márkanév fokozza a sport iránti vágyat, ami beindít, motivál és mozgásra késztet. Ez a sport "születése", illetve "sportra született", amelytől mindenki azonnal kedvet kap a mozgásra.

A sport itt a lehető legáltalánosabb formájában van, tehát lehet szó úszásról, testépítésről, futásról vagy bármi másról. Sakkozókat limitáltan, de ki tudjuk szolgálni. A középpontban a test és tudat kapcsolatának fejlesztése, a kitartás, szilárd akarat van. A sportborn egyet jelent a test és szellem teherbírásával, a fejlődésre való szüntelen vággyal, a pozitív gondolkodással, egy győztes határozottságával.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Még nem tisztázott.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, egyedi, merész. A formák és stílus olyan izgalmat okoz a befogadóban, mint egy életre szóló sport szenvedélye. A márka központi formája lenyomatot hagy emlékében. A központi forma, mely a logó része, önállóan is használható és egyértelműen, kétséget kizárólag azonosítja a márkát.
Olyan logóra van szükségünk, amelyben szerepel a "sportborn" szó, tetszőlegesen, de abból kiemelkedik (szövegtípusból, azzal való játékkal, vagy különállóan - alatta, felette, mellette) egy olyan letisztult, akár minimalista jel vagy szimbólum, amely egyértelműen azonosítja a márkát és a "sportra született", illetve a sportborn sugárzik belőle. A szimbólum önállóan akár a sportborn szó kísérete nélkül is megállja a helyét, ruhára, termékre varrható, ragasztható.
Magas minőségű, kifinomult, átgondolt munkákra számítunk!

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A munkát rekonstruálható formában, természetesen vektor-grafikusan is kérjük átadni. Előnyös, ha a győztes hajlandó továbbdolgozni a munkáján a jövőben, de ha nem, más szakember képes legyen folytatni a munkáját, finomítani, megváltoztatni könnyen, a munka egészének vagy egy részének megismétlése nélkül. Ez kacifántos körülírása annak, hogy a forrásra szükségünk van.

Fórum

A megbízóhoz lenne annyi kérdésem, hogy az nem probléma-e, hogy több koncepciómnál nem dolgoztam ki az arculati elemeket, mert ha nem tetszik Önnek, vagy Önöknek a logóterv, akkor én úgy érzem felesleges több időt és energiát bele fektetni, mert lényegében elég lenne a nyertesnek kidolgoznia.

Kedves Kreatív!

Nem probléma, ezzel egyet értünk. Nagyon örülünk, ha több koncepcióval találkozunk és a visszajelzések alapján tudunk haladni. Köszönjük az észrevételét!

Kedves Kreatívok!

Kérjük nézzék el nekünk, amennyiben nem tudunk rövid válaszidővel reagálni, illetve ha elsiklunk valami felett. Megrendelői oldalról nehéz rendszerezni a pályázatokat a Kreanod-on. Ha úgy gondolják, hogy a kommunikáció elakadt valahol, kérem írjanak és arról kapunk értesítőt a rendszertől.

Kedves Zoltán!

Azon kívül, hogy nem lehet kedvenceket megjelölni jelenleg, minden frissült koncepciót egyértelműen lát, legyen benne akár új hozzászólás, akár új kép. így biztosan nem marad le semmiről.

Kedves Kreatívok!

Először, köszönjük a beküldött pályázatokat. Úgy gondolom társaim és én elmondhatjuk, hogy pozitívan csalódtunk a Kreanod közösségében, jobbnál jobb munkák érkeztek. Általában elmondható, hogy érdekes és kreatív, jól kidolgozott munkák érkeztek, a kiemelkedő alkotásoknál a Kreatívok kommunikációja is örömünkre szolgált. Sok olyan munkával találkoztunk, amelyeknek - a mi meglátásaink szerint - nagyon magas grafikai tudás volt az alapja, míg másoknál inkább a koncepció, az alapgondolat, az ötlet volt kiemelkedő, de hiányzott a grafikus tapasztalat, amiből egy egységes, egyszerű de hatásos üzenet készülhet a szemlélődő számára. A kiválasztott munkák valamilyen formában, de ebben a két jellemzőben a jeleskednek meglátásaink szerint.

Igyekeztünk a rendelkezésre álló indőnkből minél többet a gördülékeny és pozitív irányú kommunikációval tölteni. Reméljük ez sikerült és pozitív benyomást keltettünk a Kreatívokban. Mivel az értékelésünk is csapatmunka, rendszerezni több mint száz pályázatot nem egyszerű a rendszerben - ahogy említettük -, úgy gondoljuk itt a rendszer részéről is van előrelépési lehetőség.

Amennyiben a kiválasztottak velünk maradnak és hajlandóak pár iteráción végigmenni a munkájuk nyerési esélyeinek biztosításában, azt örömmel vesszük és megköszönjük!

A nyertes kiválasztásához 3 hetet kérünk, de a magunk részéről is az az elvárás, hogy legfeljebb 1.5 hét alatt kiválasztjuk a győztest.

Gratulálok a győztesnek!

Zseniális, példaértékű munka!

^ Dettó ^
Tátott szájjal néztem végig a képeket. Tökéletesen visszaadja a sporvilág marketingjére oly' jellemző „pawnblinding”-ot. Nincs mit tenni, működik! És ha valami működik, miközben tudod, hogy megvezetnek, az jó. Pont. :-)
Bravó.

Nagyon szépen köszönöm!! :)

Fórum (8)