Pályázatok

SNOWILL – logótervezés a síelés szerelmeseinek

Logó design
-
Snowill
60.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 64
kohtamas

Megbízó

9

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 óra 13 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (71)

Beküldve: 2019. 11. 21.
22
8
9
Beküldve: 2019. 11. 25.
12
0
9
Beküldve: 2019. 11. 25.
20
0
8
Beküldve: 2019. 11. 25.
10
0
8
Beküldve: 2019. 11. 15.
9
0
8
ms
SW
Beküldve: 2019. 11. 25.
16
1
8
Beküldve: 2019. 11. 23.
1
2
8
Beküldve: 2019. 11. 21.
28
1
7
ngc
Beküldve: 2019. 11. 18.
7
0
7
Beküldve: 2019. 11. 24.
1
0
7
Beküldve: 2019. 11. 20.
15
0
7
Beküldve: 2019. 11. 14.
10
2
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A síelés egyre elterjedtebb a magyar lakosság körében. Felmérések szerint több, mint félmillióan hódolnak a síelés örömének, jellemzően a környező országok valamelyikében. A komplex jellege miatt a sízés meglehetősen költséges sportnak számít, így érzékelhetően egyre több síelni készülő igyekszik jelentős összeget megtakarítani használt, ugyanakkor minőségi felszerelések beszerzésével. A használt eszközökkel kapcsolatos tájékozódást általában online kezdik az érdeklődők, és főként magánszemélyek apróhirdetéseiben, valamint szaküzletek webáruházaiban próbálják megtalálni az elvárásaiknak megfelelő sífelszerelést.

A webáruházak esetében a felhasználók könnyebben tudnak válogatni a különböző ajánlatok között, ugyanakkor a felszerelés kiválasztása és átvétele többnyire továbbra is személyesen történik. A felhasználók nagy része ugyanis személyesen is szeret megbizonyosodni az adott eszköz állapotáról, valamint igényli a szakértői támogatást a vásárlás során. Ennek megfelelően a népszerűbb szaküzletek a webáruház mellett fizikai üzletet is üzemeltetnek, ahol az esetek többségében kölcsönzéssel és szervizeléssel is foglalkoznak.

A szaküzletek között ugyanakkor jelentős szórás tapasztalható a választék szélességét, a kínált termékek állapotát és ár-érték arányát, a szakmai támogatást, valamint a termékekről online elérhető információk mennyiségét és mélységét tekintve.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk a másodkézből elérhető sífelszerelések értékesítésének piacán tevékenykedik, és elsősorban használt sílécek árusítására koncentrál. Kínálatunkban több száz, minőségi síléc közül válogathatnak az érdeklődők. Az értékesítés online, a ww.snowill.hu weboldalon, valamint jelenleg egy ideiglenes átvevőponton zajlik, ugyanakkor tervben van egy fizikai üzlethelyiség kialakítása még az idei szezonban Budapest valamelyik belsőbb kerületében.

Hiszünk abban, hogy a síelés élménye nem csak néhányak kiváltsága, hiszen az élvezeti értéket nem a felszerelés ára, hanem alapvetően az határozza meg, hogy a tudásszintünknek és a felhasználásnak megfelelő eszközt választottuk-e. Ezért arra törekszünk, hogy a jó döntésben támogassuk a felhasználókat, így a weboldalon részletes termékleírásokkal és számos fotóval, személyesen pedig szakmai felkészültségünkkel segítjük megtalálni az igényeknek megfelelő sífelszerelést.

A SNOWILL története néhány évvel ezelőtt a veszprémi bolhapiacon kezdődött, ahol a szaküzlet alapítója először csak magának, saját használatra, majd szívességből egyre több családtagnak, barátnak és ismerősnek válogatta össze a másodkézből elérhető legjobb ajánlatokat. Az évek folyamán a „megbízók” és a beszerzési helyek köre is bővült, így ma már osztrák, francia és olasz síkölcsönzőkből származó, válogatott sílécek között keresgélhetnek a hozzánk látogatók.

Feladat leírása

Feladat: 

A vállalkozásunk mostanra elérkezett arra a pontra, hogy a garázscégből kinőve, már profi vállalkozásként elégítse ki a síelni készülők igényeit. Jelenlegi logónk az amatőr lelkesedésünk eredménye, ugyanakkor megjelenésében nem tükrözi az értékeinket, emiatt e projekt keretén belül szeretnénk kérni a kreatívok segítségét egy színvonalas, az alábbi szempontoknak megfelelő logó kialakításában:
• szerepel benne a márkanév (SNOWILL)
• tartalmaz egy központi elemet, szimbólumot, amely a logó részeként és önállóan, arculati elemként is használható
• kapcsolódik a tevékenységi körhöz, segíti annak beazonosítását (síelés, síléc)
• könnyen értelmezhető, megjegyezhető és visszaidézhető
• egyedi, egyértelműen megkülönböztethető a téli sportok területén működő vállalkozásoktól
• kis méretben is értelmezhető és esztétikus
• preferált: horizontális kialakítás, kevés szín (max. 2-3 C), letisztult, minimalista stílus

A beérkezett pályázatokban lehetőség szerint szívesen látnánk viszont a logót néhány különböző felületen (mockup képeken).

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A logó célja, hogy egy, a maga területén profi és hozzáértő vállalkozás benyomását keltse a célközönségben és bizalmat ébresszen. Azon dolgozunk, hogy minimalizáljunk minden olyan esetleges negatív minőségi prekoncepciót a hozzánk látogatókban, ami a termékek használt jellegéből adódik, ugyanis hiszünk abban, hogy az általunk kínált sífelszerelések jobb felhasználói élményt képesek biztosítani a vásárlóink számára, mint a hasonló árfekvésben elérhető új eszközök.

Feladat leírása

Célközönség: 

A látogatóink többségét a 25-44 év közötti, városi réteg adja. Vásárlóink jellemzően budapesti férfiak, akik évente egy vagy akár több alkalommal hódolnak a síelés élményének, kezdő és tapasztaltabb szinten egyaránt. Fontos számukra a minőség, a lécek külleme, designja, ugyanakkor tudatos vásárlók, az árat inkább az ár-érték viszonylatában értelmezik, ezért elsősorban használt sífelszereléseket keresnek, tipikusan az interneten. Próbálnak aktívan tájékozódni az egyes típusokkal kapcsolatban, amihez igénylik és értékelik a szakmai támogatást. A vásárlás során gyakran bizonytalanok, mind az online kiszemelt használt síléc valódi állapotát, mind azt tekintve, hogy a kiválasztott síléc valóban megfelel-e az ő igényeiknek, ezért a legtöbb esetben előnyben részesítik a személyes vásárlást.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Hogy tudsz hozzájárulni a célközönséged szükségleteinek kielégítéséhez? Miért téged válasszanak?
A kínálatunkban több száz válogatott, minőségi használt síléc található, amik különböző felhasználói igényekre adnak választ, legyen szó eltérő tudásszintről, típusokról vagy akár méretről.

Valljuk, hogy a síelési élmény szempontjából alapvetően meghatározó, hogy a vásárló a felkészültségének és a felhasználás céljának megfelelő sílécet válassza, ezért a jó döntést a személyes vásárlás során szakmai tanácsadással, az online látogatás esetében pedig a sílécek jellemzőit és állapotát bemutató részletes leírással és fotókkal segítjük.

Törekszünk arra, hogy a vásárlóink ne eladóként, hanem egy olyan ismerősként tekintsenek ránk, akikhez bizalommal lehet fordulni segítségért sífelszerelés témában.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A vásárlók visszajelzéseiben tipikusan a következőképpen jellemzik a vásárlási élményt: profi, hozzáértő, megbízható, közvetlen, rugalmas, segítőkész. Célunk ennek az image-nek a fenntartása és tovább erősítése.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A kiválasztott logót minden touchpointon tervezzük használni, amelyen a fogyasztók a márkánkkal kapcsolatba kerülhetnek: weboldal és online kommunikáció, üzlethelyiség dekoráció, névjegykártya, e-mail sablon, szóróajándékok stb.

A közeli terveink között szerepel egy új, fizikai eladótér (szaküzlet) kialakítása és különböző digitális kommunikációs kampányok elindítása. A jövőben ezek kapcsán is lehetőség nyílhat az együttműködésre a nyertes kreatívval.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, modern design jegyeit hordozó, ötletes, progresszív munkát, amely stílusában és megjelenésében is tükrözi a minőségi kínálatot és kiszolgálást, ugyanakkor nem nélkülözi azt a fajta dinamizmust és vagányságot sem, ami a síelés sajátja.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A jelenlegi, kezdetleges logónkban a hegy motívum szerepel, ami bár szimbolizálhatja a téli sportokat, több versenytárs által is használt grafikai elem (pl. sielok.hu, sifarm.hu, montagna.hu), ezáltal nem segíti az egyedi, megkülönböztető imázs kialakítását.

Javasoljuk kerülni a bonyolult, részletgazdag, valamint a jellegtelen, a síeléshez nem kapcsolódó vagy nem megkülönböztető megoldásokat.

Fórum

Csak egy apróság, de a feladatleírás utolsó mondatában a jellemtelen kifejezést jellegtelenre cserélném.

Szia! Köszönjük az észrevételt. Jogos, javítjuk. :)

Fórum (2)