Pályázatok

Profession.hu toborzási szolgáltatás logó tervezés

Logó design
-
Profession Services
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 22
Profession.hu

Megbízó

2

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (34)

Beküldve: 2015. 04. 24.
9
4
9
Beküldve: 2015. 04. 23.
4
1
8
Beküldve: 2015. 04. 22.
3
0
7
Beküldve: 2015. 04. 17.
9
0
7
Beküldve: 2015. 04. 23.
7
10
7
Beküldve: 2015. 04. 16.
8
0
7
Beküldve: 2015. 04. 22.
1
0
6
Beküldve: 2015. 04. 17.
1
0
6
a
Beküldve: 2015. 04. 23.
1
0
6
Beküldve: 2015. 04. 21.
4
0
6
PS
Beküldve: 2015. 04. 23.
2
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Profession piaci részesedése 67 %. Az ágazat masszív expanzió alatt van. Egyre fontosabbá válik a cégek számára a megfelelő munkaerő kiválasztás.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A kisvállalkozásként indult Profession.hu, mára Magyarország piacvezető online állásközvetítő oldalává vált. Elmondhatjuk, hogy évről évre emelkedik a látogatóink, regisztrált felhasználóink és az oldalunkon elérhető fehér-, és kék galléros pozíciók száma.

A havi több mint 500.000 látogatónk, 7000-nél is több ügyfelünk közel 8000 álláshirdetése közül válogathat minden nap. Missziónk, hogy Magyarország teljes munkaerő piacát, mind keresleti, mind kínálati oldalon ki tudjuk elégíteni az online térben, a lehető leghatékonyabb módon. Nagy hangsúlyt helyezünk a technológiai fejlesztésekre, innovációra, a munkáltatói márkaépítésre, és valljuk, hogy az alternatív megoldásoké a jövő.

Feladat leírása

Feladat: 

A szolgáltatás, aminek a logóját meg kell tervezni, az a Profession Services. Tehát nem a Profession jelenlegi logóját kell újragondolni, hanem az egyik szolgáltatásunknak kell egyet létrehozni.

Lehet teljesen új a logó, nem kell megőrizni semmit az eredeti Profession logóból, DE ha a két logó (a Profession jelenlegi és a Services új) egymás mellé kerül, azért „elférjenek” egymás mellett, ne üssenek el egymástól.

Objektív információk:
-2 éve működik a jelenlegi formájában egy önálló divízióként a Profession falain belül
-Toborzás támogatással foglalkozik
-Minőséget és mennyiséget képvisel a Profession Services, ami azt jelenti, hogy a legjobb jelölteket küldik a megbízóknak, az elérhető legnagyobb létszámban
-A partnerünk a mi segítségünkkel indítja el a kiválasztási folyamatot
-Szakértő csapat dolgozik és a kollégák specializálódtak egy-egy szakterületre
-Naprakész piaci információkkal tudnak szolgálni adott szektorra vonatkozóan
-Könnyen és gyorsan mozgósítható jelölt állományt tudnak biztosítani

Amennyiben megoldható, szeretnénk ha a logó némileg tükrözné, hogy a Profession munkaerő toborzással, toborzás támogatással is foglalkozik, de semmiképp nem szeretnénk elcsépelt motívumok irányába elmenni (pl. sétáló öltönyös férfi alak, kézfogás motívuma, stb.), ezért ez nem elsődleges szempont, ne erőltessük.

Színvilág:
-világoskék
-magenta
-lila
-narancs egyes árnyalatai (politikai okokból nagyon visszafogottan alkalmazható)

Amit várunk:
- logó terveket prezentáció szinten és logónként egy-egy rövid leírást

A győztes feladata lesz:
- logó, logó alapváltozatai, és használatuk
- színek, színek használata, példák a színek használatára
- színkódok (RGB, CMYK, pantone, web, stb)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A mi jelöltünk dolgozzon mindenhol. Tehát elég ambiciózus és céltudatos „termékről” van szó.
Mi mindenkit ismerünk, aki számít. Már nemzetközik szinten is. Lásd, pl: http://www.profession.hu/hu/mediaajanlat/kulfoldipartneroldalak

Feladat leírása

Célközönség: 

25-65 HR (humánerőforrás) szakemberek, akik túlnyomó része nő.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Amit sugallni szeretnénk:
Mielőtt igénybe venne a miénkhez hasonló szolgáltatást, jöjjön hozzánk. A szakmai felkészültségünk, illetve a legnagyobb merítés nálunk érhető el a piacon.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Professzionális. Profi csapat. Profi kommunikáció.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Weboldalon, roll-upokon, edm-ben, plakátokon, kiajánlókon, prezentációkon, stb.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, egyszerű, kreatív.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Print és online felületeken egyaránt alkalmazható legyen a logó.

A győztestől minden változatból külön, egyértelmű elnevezéssel jpg, png, pdf és vektoros verziót kérünk. Illetve egy összefoglalót jpg-ben és pdf-ben az alábbiakról:

- logó, logó alapváltozatai, és használatuk (helyes, helytelen)
- színek, színek használata, példák a színek használatára
- színkódok (RGB, CMYK, pantone, web, stb)

Fórum

Tisztelt Megbízó!

Van konkrét elképzelés arról, hogy a megnevezett színek milyen arányban szerepeljenek a logóban, illetve minden szín feltétlenül szerepeljen?
Stílus, formavilág, motívumok tekintetében van olyan amit preferálnak?

Segítségüket előre is köszönöm!

Kedves Kreanod!

Mikorra várható a nyertes kiválasztása és a pontozás?

Köszönettel várom a válaszotokat.

Fórum (2)