Pályázatok

PePriS arculat + logo

Logó + Kisarculat design
-
PePriS
100.000 Ft
Hátravan:
1 nap 21 óra
Követő: 24
PL

Megbízó

4

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

3 óra 44 perc

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (17)

Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 19.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 15.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

ERP (Enterprise resource planning) = PPS (gyártástervezés és vezérlés) + számlázás + egyéb. Minden ami a gyártással kapcsolatos, annak a PPS-ben kell lennie. Tehát minden ERP tartalmaz PPS-t, csak ezeknek a PPS-eknek fogalmuk sincs a cégek működéséről és ez által garantált hogy nem fog megfelelően működni. Márpedig minden cég teljesen egyedi folyamatokkal dolgozik, akkor is ha nagyjából hasonlónak tűnnek, vagy hasonló gépeket használnak a termeléshez. Tehát az iparági szoftverek is csak humbug.
Van az SAP, meg még pár nagyobb ilyen jellegű cég/szoftver ami uralja a piacot, de: ezek sok esetben nem felelnek meg a cégek elvárásainak, és kisebb illetve közepes cégek nem igazán engedhetik meg maguknak ezeket. Vannak szintén egyedi szoftvereket fejlesztő kisebb cégek, de tapasztalataim alapján ezek is általában megnyernek egy bizonyos céget, arra fejlesztenek egy célszoftvert, majd ezt megpróbálják más "hasonló" cégekre rámelegíteni, sikerrel, és itt kezdődnek a problémák. Már sok céggel volt dolgom, sok különböző szoftert láttam, és mindenhol fejlesztenem kellett ahhoz hogy az adott cég számára megfelelő eredmény szülessen. Általában a cégvezetők szeretik eldönteni hogy milyen szoftver (vagy excel vagy papír alapú adminisztráció) legyen, azonban ritka hogy egy cégvezető felismeri hogy pontosan mi a probléma a folyamatokkal kapcsolatos adminisztrációval és ért is ahhoz hogy ehhez egy adatbázisra van szükség de nem akármilyenre hanem egy pontosan az ő folymatainak megfelelően felépített adatbázisra. Ez a kulcsa mindennek. És persze ezek a vezetők akik hozzá nem értésükkel kiválasztanak egy szoftvert, majd általában ők azok akik abszolút nem vagy csak minimális mértékben dolgoznak vele. A kollégák viszont akik napi szinten több órát szenvednek majd vele, nem merik természetesen a vezetőség tudomására hozni hogy a sok millió forintba került szoftver csak nagyon kis részben felel meg a cég egyedi folyamatainak. És ki akarná a saját jól bejáratott folyamatait egy szoftver kedvéért átalakítani...? Valamint amit egyszer már valaki kifejlesztett, azért fizet a cég, és ha közben kiderül hogy nem felel meg és át kell alakítani, akkor pluszban fizetni kell. Tehát összességében drágább egy kész szoftvert testre szabatni, mint ha eleve úgy van kifejlesztve ahogy az az adott cégnek megfelel. Fel kell nyitni erre az emberek szemét.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Teljesen cégspecifikus ipari adminisztrációs, gyártástervező és vezérlő szoftverek fejlesztését végezzük. Standard szoftverben nem hiszünk, ezért ilyet nem adunk, ill. nem egy másik cég számára fejlesztett szoftvert akarunk a vevőre rámelegíteni.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy letisztult, egyszerű (de nem primitív) logó, amire ha ránéz a potenciális kuncsaft, egyből legyen számára nyilvánvaló hogy ez az a dolog amit ő keres: egy pontosan neki fejlesztett szoftvert, ami tökéletesen segíti a vállalkozását. A logónak működni kell különböző és különböző színű felületeken: autón, weboldalon, pólón, névjegykártyán. A névjegykártya formája is lehet egyedi. A cég neve PePriS, amiből a P, P és az S valamilyen módon kiemelt kell legyen, ez ugyanis a Produktionsplanungs- und Steuerungs(system) rövidítése. A pepris szó hajaz a tetris-re, és kicsit a szlogen ("ahol a folyamatok, és az azzal kapcsolatos információk a megfelelő helyre kerülnek és a problémák megszűnnek") is ennek felel meg (de ha valakinek jobb ötlete is támad, és átvesszük, szivesen honorálom). Tehát a design is építhetne erre. A logó alatt/mellett/fölött: Software, valamint Produktionsplanungs- und Steuerungssystem nach Mass kellene szerepeljen, de ha valakinek jobb ötlete van, szintén honorálom. Valamint valahogy a weboldalt, tehát pepris.de -t mutatni kell. Ötletes, első látásra letisztult, lényegre törő, de részleteiben is szépen kidolgozott. Tehát a feladat első körben logó, névjegy, autómatrica és az email aláírás. Autó: BMW 1 F20 2011 / Volkswagen T5 Transporter California. Nem kell túl nagy túl hivalkodó vagy harsány matrica, de bizonyos elemei akár körben lehetnek láthatók, de mégis szolid legyen. Nekem volna egy elképzelésem de nem akarom ráerőltetni senkire. Hogy a névjegy 1 vagy 2 oldalas nekem mindegy, ahogy jobban kiadja az ötletet.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Ha ránéz a potenciális kuncsaft a logóra, egyből legyen számára nyilvánvaló hogy ez az a dolog amit ő keres: egy pontosan neki fejlesztett szoftvert, ami tökéletesen segíti a vállalkozását. "Miként befolyásolja a győztes munka a magatartásukat?" - úgy hogy felismerik hogy csak ez lehet a megfelelő megoldás és felkeresik a weboldalt. (pepris.de)

Feladat leírása

Célközönség: 

Cégvezetők, illetve menedzserek, akik tisztában vannak vele hogy valami nem stimmel a meglévő ERP szofterükkel, és/vagy excel táblázatokkal ill. papír alapú adminisztrációkkal.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Úgy tudunk hozzájárulni a célközönségünk szükségleteinek kielégítéséhez, hogy felismertetjük velük hogy egy kész ill. "standard" szoftver, excel táblázatok, illetve papír alapú adminisztráció nem megfelelő megoldások, hanem csakis egy célszoftver hozhat igazi megoldást és mi 15 éves tapasztalatunkkal tudjuk hogy mit és hogyan kell csinálni hogy úgy működjenek a dolgok ahogy kell. Tiszteletben tartjuk a cég saját egyedi megoldásait és hagyományait, és nem várjuk el hogy a cég alakítsa magát a szoftverhez, hanem a szoftverünk alakítja magát 100%-ig a cég folyamataihoz.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

100% rugalmasság, 100%-ig egyedi, és személyre (cégre) szabott és felülmúlja az elvárásokat.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Különböző és különböző színű felületeken: autón, weboldalon, pólón, névjegykártyán. Ha jól működik akkor még sokáig (remélhetőleg, legalábbis amíg a cégünk működik).

Feladat leírása

Stílus: 

Ahol a digitális és a hagyományos találkozik. A tetris ősrégi, hagyományos, a pepris modern és digitális, mégis passzol a kettő.

Fórum

Kedves Megbízó!

Olyan kérédsem lenne, hogy a színvilág az teljesen ránk van bízva vagy esetleg van konkrét szín összeállítás.
Válaszát előre is köszönöm!

Akármilyen színvilág jöhet, de mint említettem különböző színű felületeken is működnie kell a dolognak, tehát a kocsi az most pl. fekete (de lehet hogy a következő zöld lesz), az email alapvetően fehér háttér. Lehet hogy naiv vagyok de el tudok képzelni olyat, hogy ha egy fekete háttéren egy terrakotta színű színű matrica jól mutat akkor biztos jól mutat feketeként vagy barnaként is fehér háttéren.

Elnézést elfelejtettem a megszólítást, és nem lehet szerkeszteni, szóval

Kedves the_last,

...

Hát pedig azért a kocsi színét általában célszerű az arculathoz igazítani... Én pl. nem láttam még zöld TNT-s kocsit! ;)

Igazából akkor semmi értelme az arculati színeknek, ha az összes kocsi más és más színű!

Mi egy kis cég vagyunk/leszünk. Biztos hogy jobb lenne ha a kocsik mindig egy bizonyos színűek lennének, de azt gondolom ez azoknál a cégeknél igazán fontos, ahol több tucat autó járja egyfolytában az utakat. Esetünkben ez nem fog fennállni.

Pontozást esetleg kaphatunk valamikor? Vagy némi észrevétel/kommunikáció a beérkezett tervek alá...?

A határidő végén fogom értékelni a beérkezett elképzeléseket.

Az nagyszerű, mert utána már nincs lehetőség a módosításra, csak a shortlist-eseknek. Most kellene együtt működni a kreatívokkal! Mert így csak a sötétben tapogatózunk...

Fórum (9)