Pályázatok

Ötletes, kreatív logótervezés egy komoly témában: TissYou

Logó design
-
TissYou
100.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 32
Blockchaineum

Megbízó

7

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 hónap 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

2 db belépőjegy a 2018. május 23-án megrendezésre kerülő Blockchaineum 2.0 konferenciánkra.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (30)

Beküldve: 2018. 03. 28.
12
9
9
Beküldve: 2018. 04. 09.
16
0
9
Beküldve: 2018. 03. 30.
9
0
8
Beküldve: 2018. 04. 09.
7
1
9
Beküldve: 2018. 03. 29.
13
0
8
Beküldve: 2018. 04. 01.
6
0
8
Beküldve: 2018. 04. 06.
13
0
8
CCC
bk
Beküldve: 2018. 04. 08.
2
0
7
CCC
br
Beküldve: 2018. 04. 08.
1
0
7
Beküldve: 2018. 04. 09.
2
0
7
Beküldve: 2018. 04. 03.
2
0
7
CCC
pz
Beküldve: 2018. 04. 08.
2
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai humán szöveti ágazat jelenleg több évtizeddel van lemaradva az amerikai piactól az időközben irrelevánssá vált jogi környezet bénító hatásai miatt. A piacot emiatt – jobb híján – a konkurens állati szövet és szintetikus termékek uralják. Ez a kényszerű értékválasztás oda vezetett, hogy jelenleg a humán szövet jelentősége, alkalmazási lehetőségei és előnyei még a szakmai köztudatban sincsenek benne, azaz az erről való kommunikációt a legelején kell kezdeni. Ami a köztudatban benne van, az az információhiányból fakadó óvatosság:
• úgy tudjuk illegális, nem engedélyezett
• máshol lehet, de itthon biztos nem
• maradunk a jól bevált állati és szintetikus termékeknél
• semmit nem tudok róla, nem akarok kockáztatni
• értem, hogy jobb, de évtizedek óta használom a régit, nem akarok váltani
• tudom, hogy Amerikában elterjedt, de ez nem Amerika

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A blockchain korunk meghatározó innovációja és rövidesen mindennapjaink része lesz. A Blockchaineum csapat azt vállalta, hogy a lehető legszélesebb körben evangelizálja a blockchain technológiát magát és az arra épülő fejlesztéseket, valamint összefogja a technológia bármely szegmensében jártas szakembereket a régióban, illetve Magyarországon.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy fenti jellemzőkkel leírt piacon kell felhívni a figyelmet a jelenlegi legfejlettebb elérhető technológiára, a donációból származó humán szöveti termékekre, amelyeket Európában alig valaki használ, és amelyek köztudatba vitelét, bemutatását, szalonképes, sőt választandó termékként való pozícionálását végezzük. A humán szövet megszemélyesített, önkéntes adományozásból származó, többszörösen ellenőrzött, szűrt, tisztított, a donor személyéhez köthető termék.
Nagyon fontos tudni, hogy a logónak olyannak kell lennie, amit később az esetleges termékportfólió bővítés esetén, az állati szövetekre alkalmazva is megállja a helyét, így nem cél, hogy állati vagy emberi formákat alkalmazzunk. Sokkal inkább a szövet donációra, recyclingra kellene fókuszálni tervezéskor. A kreatív momentumok, egy izgalmas logó lenne a cél.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az amerikai tapasztalatok alapján a humán szöveti termékek európai létjogosultságát szeretnénk elfogadtatni, mint legjobb élettani hozzáadott értéket biztosító eljárást.

Feladat leírása

Célközönség: 

1. primer módon a sejt, vér, szerv-donorként vagy recipiensként már tapasztalatot szerzett vagy érintett páciensek
2. szekunder módon az ágazat termelésben vagy annak kommunikációjában résztvevő szereplői, mint a szövetbankok, implantációs klinikák, beteg érdekvédelmi szervezetek, NGOk, média stb.
3. tercier módon az ágazatot felügyelő egészségügyi kormányzatok, hatóságok, kódolási rendszereket biztosító NGOk, tudományos központok, egyetemek, kutatóintézetek stb.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mert most végre lehetőséget biztosítunk arra, hogy egy Amerikában bárki számára rendelkezésre álló technológia végre Európa polgárai számára is hozzáférhető legyen. (A helyzet groteszkségét jellemzi, hogy jelenleg Európában két egyetem sem küldhet egymásnak kutatásra humán szöveti termékeket, mert azok főszabály szerint nem léphetik át a tagállamok nemzeti határát.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkának azt kell sugallania, hogy
• innovatív
• hiánypótló
• legjobb élettani értéket adja a maga kategóriájában
• hozzáférhető
• az eddig befagyott ágazat felolvasztása után egy pezsgő, prosperáló humán szöveti szektor hatékony fejlesztésekkel progresszív termékeket állít elő és tesz elérhetővé

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logót a termék/szolgáltatás teljes élettartama alatt tervezzük használni bármilyen megjelenésünk esetében, elsősorban weben, videókon és print felületeken.

Feladat leírása

Stílus: 

Olyan modern, kreatív megoldásokat várunk, amelyek ötvözik a téma komolyságát, de valamiféle játékot visznek a megvalósításba, ami emlékezetessé teheti a logót és nem viszi el nehezen értelmezhető irányba. Lehet akár rejtett kreatív megjelenés is. (lásd LG) Fontos, hogy mind B2B és mind B2C kommunikáció szempontjából megállja a helyét, tehát ne kifejezetten cégeknek vagy kifejezetten magánszektornak szóljon.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Mivel önkéntesen adományozott szövetekre épülő ágazatot építünk, kerülendő az anyagi oldal kontextusba emelése, hiszen a donáció ellenszolgáltatás nélküli jószolgálati cselekedet. Jelentős társadalmi hozzáadott érték mellet piaci mechanizmusok csak a gyártó szövetbankok (contract manufacturers) egymás közötti relációjára jellemző.
Emberi vagy állati formák megjelenítése.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Logóhasználati user manualt szeretnénk kérni a munkához. vektoros, pdf, jpg, png verziókra lesz szükségünk.
Az alábbi eszköz alkalmazásával majd kérnénk egy screenshot-ot az eredményről a pályázathoz csatolni.
http://brandmark.io/logo-rank/

Fórum

A http://brandmark.io/logo-rank-et azért kezeljétek fenntartással. Egyrészt nem biztos hogy nektek is az a stílus kell, amit preferál (mondjuk, hogy ez a "trendi"), másrészt maguk is jelzik, hogy ezek amolyan ökölszabályok, az AI azért dizájn terén még erős kihívásokkal kűzd.
Pl. ha megfuttajátok a rendszeren az Apple logót, akkor Uniqueness-re 44%-ot ad, Color/Contrast-ra pedig 60-at. Ez alapján nem ajánlanám, de Jobs-éknak bevált. ;)
Érdekes módon a régi (szivárványos) logójuk, sokkal jobban szerepel.

Köszönjük az észrevételed. Nem a brandmark.io alapján fogunk győztest hirdetni. Az elbírálási folyamatban pusztán segédeszközként funkcionál számunkra.

Tisztelt Megbízó! Ha logóban felirat is szerepeljen/szerepelhet? Ha igen, van erre elgondolás? Köszönöm!

Kedves Bregina, Köszönjük a kérdést. A logó alaki megjelenése teljes egészében a készítőre van bízva. Nem szerettünk volna erre vonatkozó limitációkat eszközölni.

Köszönöm!

A „logóhasználati user manual”-t nem kell a pályázathoz csatolni, ugye? Az csak a győztes pályázó kötelezettsége lesz, gondolom. Azért kérdezem, mert az sem kis munka, és addig semmi értelme, amíg nincs kiválasztva az „álomlogó”. :)

Nagyon jó észrevétel, köszönjük! Így van, ez csak a gyöztes pályázó feladata lesz!

Van esetleg bármilyen szlogen, amit fel lehet használni?

Kedves Villö,
Egyelöre még nincsen végleges szlogenünk.

csak szólok, hogy a győztes munka mindhárom szimbóluma netről csórt vektoros grafika.

Csak szólok, hogy ha konkrétumot mondasz (linket küldesz), akkor megvizsgáljuk mi is.

Nocsak, új győztes lett?

Fórum (13)