Pályázatok

Ostorosbor Prémium termékcsalád almárkanév pályázat

Névadás
-
Ostorosbor
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 118
Ostorosbor

Megbízó

1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 hónap 6 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (120)

Beküldve: 2018. 03. 17.
0
9
Beküldve: 2018. 03. 07.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 07.
0
8
O
Beküldve: 2018. 03. 06.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 07.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 15.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 07.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 12.
0
7
BOR
Beküldve: 2018. 03. 08.
0
7
Beküldve: 2018. 03. 11.
0
7
Beküldve: 2018. 03. 10.
0
7
Beküldve: 2018. 03. 11.
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Lásd „Megbízó bemutatása” részben.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk, az Ostorosbor Zrt. az Egri Borvidék legnagyobb borászata, termelésünk eléri az évi 5 millió palackos mennyiséget. Boraink minden piaci szegmensben megtalálhatóak, a klasszikus boroktól egészen a prémium kategóriáig. Cégünk alapvetése, hogy mindegyik kategóriában a legjobb ár-érték arányú borokat kínálja a fogyasztóknak. Termékeink fellelhetőek a legnagyobb üzletláncok polcain.

Feladat leírása

Feladat: 

A klasszikus és a prémium termékek könnyebb megkülönböztethetősége és a prémium termékcsalád könnyebb beazonosíthatósága érdekében a prémium termékcsalád számára keresünk egy különálló, új almárkanevet.
(A főmárka - "Ostoros" - továbbra is megjelenik a terméken.)

A termékcsalád termékei megtalálhatóak a honlapunkon:
http://ostorosbor.hu/boraink/premium/

(A "csipke" termékek nem tartoznak az új almárka alá vont termékek köréhez.)

(Az ötleteket egy koncepcióba gyűjtsétek, ne külön-külön töltsétek fel. - KreaNod csapat)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

- modern, fiatalos, innovatív név
- figyelemfelkeltő a fogyasztó számára
- pozitív üzenettel/jelentéstartalommal bír
- könnyen olvasható
- könnyen kiejthető
- fiatalabb/idősebb korosztály számára egyaránt érthető/szerethető név
- prémium minőségre/ a pincészet csúcsboraira utaljon

Feladat leírása

Célközönség: 

A termékcsalád elsődleges célközönsége a minőségi borokra és borfogyasztásra nyitott vásárlók. A termékek egyaránt népszerűek mind a fiatalok, mind az idősebb korosztály körében.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

-

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Lásd „Megbízó bemutatása” szekcióban.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A kiválasztott ötlet megjelenik a termékcsalád címkéjén, a termékcsalád marketingtámogatása során kiemelt hangsúllyal megjelenítésre kerül az új név.

Feladat leírása

Stílus: 

Ebben nem szeretnénk megkötésekkel élni, stílus tekintetében szabad teret engedünk, ugyanakkor szempont, hogy kereskedelmi forgalomba szánjuk, így a szélsőségek mellőzését kérjük.

Feladat leírása

Kerülendő: 

- negatív áthallások/asszociációk
- nehezen olvasható/kiejthető nevek
- avítt, direkt márkanevek
- nem egyértelmű/ nehezen értelmezhető nevek

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Fontos, hogy az új márkanév jól működjön a főmárkával (Ostoros) együtt olvasva/kiejtve is.

Pozitívum (de nem kritérium), ha az ötlet utal a jó társaságra, a társaságban együtt töltött minőségi időre.

Karakterszámot tekintve szigorú korlátozás nincs, azonban fontos, hogy könnyen olvasható legyen a címkén, így a hosszabb megoldások helyett elsődlegesen az egyszavas ötleteket keressük.

Fórum

Tisztelt Megbízó,
Érdeklődnék, a termékcsalád csak a magyar piacon jelenik meg, vagy nemzetközileg is érthető nevet kell találnunk? Köszönöm!

Kedves Gergely,

ezeket a termékeket elsődlegesen a magyar piacon értékesítjük, azonban vevők vagyunk idegen eredetű névötletekre is (a brief-ben feltüntetett kritériumok szerint: könnyen olvasható/kiejthető/értelmezhető).

Üdvözlettel,
Ostorosbor csapata

Az ötleteket egy koncepcióba gyűjtsétek, ne külön-külön töltsétek fel.

Ha javítunk egy koncepción értékelés után, azt tudni fogom, ha a megbízó a módosításokat is megnézte?

A megbízó látni fogja, ha egy munkán módosított a készítője. (Az értesítőikon piros színt kap a koncepció listaelemen, és az érintett munka a lista elejére ugrik.)

Gratulálok a győztesnek, így kell ezt csinálni. Első pályázatán azonnal győzelem, egyetlen névötlettel. Szóval brávó.

Legalább nem belső ember volt

Fórum (7)