Pályázatok

Ostorosbor címketervezési pályázat 100.000 Ft díjazással

Címke design
-
Ostorosbor
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 149
Ostorosbor

Megbízó

241

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

7 hónap 5 óra

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat menedzselése
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (217)

Beküldve: 2013. 06. 12.
5
10
Beküldve: 2013. 06. 06.
2
10
Beküldve: 2013. 06. 05.
7
4
10
Beküldve: 2013. 06. 04.
10
5
10
Beküldve: 2013. 06. 05.
12
4
10
Beküldve: 2013. 06. 12.
8
0
9
Beküldve: 2013. 06. 06.
15
2
9
Beküldve: 2013. 06. 06.
11
1
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Lásd „Megbízó bemutatása” részben.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk, az Ostoros-Novaj Bor Zrt. az Egri Borvidék legnagyobb borászata, termelésünk eléri az évi 5 millió palackos mennyiséget. Boraink minden piaci szegmensben megtalálhatóak, az alapboroktól egészen a prémium kategóriáig. Cégünk alapvetése, hogy mindegyik kategóriában a legjobb ár-érték arányú borokat kínáljunk a fogyasztóknak. Termelésünk legnagyobb volumenét a közép árkategóriájú borok adják, amelyekkel szilárd piaci pozíciót értünk el. Termékeink megtalálhatóak a legnagyobb üzletláncok polcain. Ugyanakkor tény, hogy ebben a kategóriában a leginkább kiélezett a piaci verseny, számos kisebb-nagyobb borászat képzeli el a jövőjét ebben a piaci szegmensben, amiért néhányan olyan árversenybe is belefognak, amellyel már nem lehet a minőséget tartani. Cégünk az ilyen versenybe nem megy bele, továbbra is büszkék szeretnénk maradni a borainkra. Szlogenünk: Ostorosbor – Minden ízében egri! azt jelzi, hogy az alapanyag előállítástól a feldolgozáson át a palackozásig minden munkafázis az Egri Borvidéken, saját pincéinkben, palackozóinkban történik. Ezt a piaci helyzetet és minőséget szeretnénk a középkategóriájú boraink megjelenésében is sugallni a vevőink felé.

Feladat leírása

Feladat: 

Az Ostorosbor márka középkategóriájú borai számára címketervek készítése. Egységes címkecsaládot szeretnénk többek között az Egri Bikavér(száraz vörösbor), az Egri Olaszrizling(száraz fehérbor), a Debrői Hárslevelű(félédes fehérbor), az Egri Rozé(félszáraz rozébor), az Egri Cabernet Sauvignon(száraz vörösbor), és a Merlot(félédes vörösbor) borok palackjaira. Megkötés, hogy az Ostorosbor logója szerepeljen a terveken. Alap címketervet kérünk, amelyek az általunk forgalmazott palackformán használhatók. Csatolva a logo, amelyet feltétlenül használni kell a címkén, illetve 6 darab üres palack, amire kérjük elhelyezni a terveket. A zárókapszula színe harmonizáljon a címke színével.

Fontos! A jelenlegi határidő (június 6.) lejártáig várjuk a terveket, majd egy héttel meghosszabbítjuk a pályázatot, hogy az ígéretes munkákkal tovább tudjunk foglalkozni, és felelősségteljesen dönteni. Ebben a „második körben” – tehát június 6. után – már csak azokkal a kreatívokkal szeretnénk tovább együtt dolgozni, akiknek a munkái az első körben megtetszettek.

A hascímkén szerepelnie kell, logó, bor neve, minőségi kategória (pl. száraz vörösbor), évjárat.Semmi más! Minden egyéb adat majd a hátcímkére fog kerülni a második fordulóban. (Űrtartalom, alkohol, vonalkód, stb...)

2012.06.06 éjféllel lezárult a pályázat beadási határideje. Ezek után csak a második fordulóba bekerültekkel foglalkozunk, belőlük válasszuk ki a nyertes pályázót!

Akik ezutáni időpont után adnak be terveket, szívesen pontozzuk, de velük sajnos már nem tudunk foglakozni. Pontjaikkal csak más kreatívokkal mérkőzhetnek meg. Ők csak jövő hét csütörtök pénteken kapják meg pontjaikat a shortlist felállítása után.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Olyan kreatív, egységes, figyelemfelkeltő, ugyanakkor letisztult címkecsaládot szeretnénk, amely nem hivalkodó, de a kiváló ár-érték arányt, megfizethetőséget, a kategória legjobb minőségét sugározza a vásárlók felé.

Feladat leírása

Célközönség: 

A boraink fogyasztói, elsősorban a középosztály, a bérből, fizetésből élők, akik jövedelme nem túl magas, a szabadon elkölthető részét tudatosan, az ár-érték arányra figyelve használják fel, ugyanakkor az élelmiszerekre, és az élvezeti cikkekre van igényük, felismerik a minőségi különbségeket.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

-

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Lásd „Megbízó bemutatása” szekcióban.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A munkákat természetesen a palackjainkon fogjuk felhasználni.

Feladat leírása

Stílus: 

Ebben nem szeretnénk megkötni a kezeteket, mindenre vevők vagyunk stílust tekintve, de persze szempont, hogy kereskedelmi forgalomba szánjuk a munkákat, szóval a szélsőségektől tartózkodjatok.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A Bikavér általános sémái, a boros közhelyek.

Fórum

Érdeklődnék, hogy a címke/címkék méreteit illetően van-e elképzelés vagy akármilyen korlát?

Kedves fooFee! Egyenlőre nem akartuk megkötni a kreatívok kezét, sem mérettel, sem alapanyaggal. Azoknak a Kedves Kreatívoknak akik jövő hét pénteken továbbjutnak, a második fordulóban megkérjük, hogy igazítsák terveiket alapanyaghoz, gyártási és címkézési technológiákhoz, valamint az általunk megadott méretekhez.

Kedves Kreatívok!

Először is köszönjük a rengeteg beérkezett munkát, nem is számítiottunk ennyi lehetőségre. Szeretnénk eloszlatni a félreértést, és elnézést kérni a hiányos kommunikációért. Több szempont szerint értékeljük a munkákat, amit a cégen belül más-más emberek végeznek el. A tegnap este kiadott osztályzatok csak egy szempontot tükröztek, és pénteken, a végső elbíráláskor még változni fognak. Ekkor dől el, hogy kivel dolgoznánk tovább szívesen, és kinek köszönjük meg az addigi munkáját és adunk végső pontszámot. Az is cél volt, hogy feleslegesen ne dolgoztassunk senkit. Mindenki, aki szeretne pályázni, az ne az adott koncepció csinosításába ölje az idejét, mert egy 5-6-os értékelést kapott, amin javítana, hanem új ötletekkel növelje az esélyét és a pontszámát. Nem éreztük súlyosnak, ha elsőre valakit lepontoztunk, nemcsak a későbbi emelés, hanem az átlagpont működése miatt is. Ha küld be új munkát, akkor úgyis az fog számítani, míg ha marad az egy koncepció, akkor az úgyis növelve lesz még az egyes szempontok szerint. Még egyszer elnézést kérünk tőletek, és reméljük nem szegte kedveteket ez a félreértés.

Azt lehet kérni, hogy 1-2 szóban kapjunk visszajelzést az ötleteinkre? Sokat segítene tovább kidolgozni, esetleg új irányba elindulni...

Azt lehet kérni, hogy 1-2 szóban kapjunk visszajelzést az ötleteinkre? Sokat segítene tovább kidolgozni, esetleg új irányba elindulni...

Nekem az lenne a kérdésem, hogy a nyakon lévő csomagolás színe változhat vagy az állandó ( a sötét üvegeknél sötét a világosoknál világos, ) csak mert a BRIEF-ben írtátok h ahhoz harmonizáljon a cimke?

Kedves Jolly Joker! A nyakon lévő kapszula színét ízlésed szerint változtathatod.

Kedves Kreatívok!
Köszönjük, hogy ilyen aktívak vagytok, ezért már most elkezdjük a kiértékelést.
1-7 pontig nem fogunk külön kommentálni.
7-8 pont között esetenként kommentelünk és felkérhetjük a második fordulóra.
9 pontosakat mindenképp felkérjük a második fordulóra.
A mai (2013.06.06.) pontok csak tájékoztató jellegűek, azok még a holnapi nap folyamán módosulhatnak! A zsűrizési folyamat során kiadott pontok a határidő végéig beérkezett munkák függvényében még változhatnak!

Sziasztok!

Lezárult az első köre a pályázatnak, igen nagy tülekedéssel a végén. Az utolsó 5 percben összesen 10 koncepció érkezett még be. :) Sok sikert a kiválasztottaknak a második körre. Mi már most nyugodt szívvel kijelentjük, hogy a munkák minősége szempontjából ez a legmagasabb színvonalú pályázatunk.

Köszönjük, hogy bizonyítottatok ismét!

Üdv!
Igen, talán 90%-os biztonsággal tudom mondani, hogy nálam is, az összes kreatív témakör közül a címkék és a csomagolóanyagok vezetik a toplistát. Teljesen el lehet engednie magát az embernek, minimális kötöttségek vannak, és a részletgazdag kidolgozás lehetősége is csak előny! Nem bántam meg :)

Akkor tetszeni fog az imént indult új pályázatunk is. :)

Kedves Pályázók!
Az Ostorosbor pályázatának eredményhírdetése várhatóan jövő hét kedd. (2013.06.18-án!)
Addig is köszönjük türelmeteket. Szép nyári hétvégét mindenkinek.

OBM

Kedves Pályázók!
Az Ostorosbor pályázatának eredményhírdetése várhatóan jövő hét kedd. (2013.06.18-án!)
Addig is köszönjük türelmeteket. Szép nyári hétvégét mindenkinek.

OBM

Fantasztikus munkák érkeztek be :) Teljesen lenyűgöztetek kedves Kreatívok!

Fórum (14)