Pályázatok

Oasis Brewery Hop Gun APA sör címke

Címke design
-
Hop Gun APA
50.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 27
Trínium

Megbízó

2

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

4 nap 23 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (20)

Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 03.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 11. 30.
?
?
-
Anonymous
gun
Beküldve: 2019. 11. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 11. 26.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Újonnan induló sörgyár. Dinamikusan fejlődő piacon új termékstruktúra bevezetését tervezzük, divatos söröket kívánunk a piacra bevezetni. Multinacionális cég termékeinek piacán kívül kétféle piac van, a kézműves sörök és a kraft sörök piaca. Mi mind a kettő piacon jelen kívánunk lenni. Jelenleg a piacon 8-10 olyan sörfőzde található amelyeket versenytársnak tekintünk. Három éven belül az első 5 sörfőzde közé szeretnénk bekerülni.Egyenlőre a magyar piacon kívánunk megjelenni, az induló időszakban a termékeinket magyar fogyasztóknak szánjuk.,de a brand építésnek alkalmasnak kell lennie, a külföldön való megjelenésre pl.: külföldi sörfesztiválokon, kiállításokon való megjelenésre, termékismertetésre.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Oázis Sörfőzde 2019-ben alakult, de a piacra lépés 2020-ban várható. A tagjait dinamikus fiatalok alkotják, akik természetesen hosszú éveken keresztül foglalkoztak házi sörfőzéssel és a kellő motivációt ez szolgáltatja számukra, továbbá az, hogy nagyon szeretik a sört. A sörfőzde menedzsmentje a földön jár, de a magasba tör. A sörfőző technológiája Magyarországon az egyik legmodernebbnek tekinthető a kisüzemi sörfőzdék között. Kizárólag prémium minőségű termékeket kívánnak előállítani, melyek minden sörkedvelő korosztály (+18), nő és férfi igényeiknek megfelelnek és kedvelhetőek.

Feladat leírása

Feladat: 

Hop Gun APA, sör címke tervezés. Rajzos, grafikus, színes megjelenés. Nyugodtan engedjétek szabadon a fantáziátokat kreatívok, nyitottak vagyunk minden ötletre! A hop gun a sörgyártásban használatos eszköz, de ezen a képen nem ezt az eszközt szeretnénk viszontlátni. Inkább a terminátort egy puskával. A hop viszont a komló, tehát valamilyen puska a komlóval jó lehet. Akár ágyú is lehet. De ezekhez nem ragaszkodunk.
A termék 0,33 l kiszerelésben (barna üveg hosszított nyakkal) fog forgalomba kerülni, nyak címkét nem teszünk a termékre.A címke az üvegen körbefut, 8 cm szélességben 18 cm hosszan. Az üvegről mellékelünk leírást, rajzot. A címke mindenképpen tartalmazza a sörgyár logóját (a logó kiméretű legyen ne uralkodjon), a termék nevét (ez hangsúlyos legyen), a termék úrtartalma, alkoholfoka, egyedi azonosítószám, összetevők - ezek kis méretű megjelenítéssel. A szlogen kerüljön valahol feltüntetésre: Megélni és élvezni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk a piacra lépésünknél a fogyasztókat, egyedi címkével meggyőzni, hogy megvegyék a termékeinket. Szeretnénk ha termékeink címkéi a sörfogyasztás alkalmával vizuális élménnyel egészítenék ki a prémium minőségű söreinket fogyasztását. Szolgáljon beszédtémaként a sörfogyasztók eszmefuttatásaiknak, inspirálja a vásárlót, hogy másik termékünket is megismerje, illetve újra fogyassza.

Feladat leírása

Célközönség: 

Prémium minőséget kereső sörfogyasztók. Jellemzően a 20-65 éves férfi korosztály a cél. A termékskála a konzervatív sörfogyasztók igényétől az új irányvonalakat kedvelők elvárásainak is megfelelő lesz.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Prémium termék, amit nem csak meginni, de megélni és élvezni is fognak fogyasztás közben. Társaságban vagy épp egyedül fogyasztja a vásárló, mindenképpen pozitív ingereket kelt a termék, mely élmény megismétlésére újra és újra vágyik.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Prémium minőségű magyarországi kézműves sör. A megismertetés során fontosnak tartjuk a regionalitásunkat, elhelyezkedésünket említeni / hangsúlyozni. A sörfőzés során betartjuk a hagyományos kézműves alapokat, de modern technológiával prémium sört kívánunk előállítani. Nem célunk a határokat feszegető ízvilágú sör, sörök gyártása.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A címke arculata a terméken, weboldalon, közösségi médiában, egyéb csomagoló anyagokon, piar termékeken (póló, söralátét, toll, öngyújtó, stb.) reklámokban, szórólapokon, molinókon, kerül majd megjelenítésre.

Feladat leírása

Stílus: 

Színes, rajzolt, ötletes, esetleg grafiti stílusú, figyelemfelkeltő.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A címke várható méretei: 8 cm magas, 18 cm széles. A címke lehet alacsonyabb is, ebben az esetben a motívumok kilóghatnak (max 8cm magasságig). Öntapadó, vízálló, fényes címkét használunk.

Fórum

Tisztelt megbízó, a címkén szükséges termékinformációk (összetevők) a mellékelt pdf file-ban található idegen nyelvű szöveg lesz?

Tisztelt Megrendelő! Csatlakoznék az előző kérdéshez. Miután három külön pályázatként lehet munkát beadni, érdekelne, hogy egységesíthető-e arculatilag a három sörcímke, illetve kérhetünk-e részletesebb leírást, amit a címkéken kívánnak megjeleníteni? Lásd megjelenítendő elemként mindhárom esetben, az összetevők, azonosító formátuma (gondolom még nincs végleges) és alk.fok... Valamint csak egyhez van konkrétabb színvilág megadva, a többi kettőnél mi legyen? Köszönettel! HG

Kedves Kreatív!

Nem az a szöveg lesz, még végleges leírással nem tudunk szolgálni.

Kedves Kreatív!

Az arculat egyesíthető, sajnos egyelőre részletesebb leírást nem tudunk küldeni. A színvilág és minden egyéb más iránymutatás a brief-ben , nem dogmatikus, szabadon változtatható, illetve variálható.

Köszönöm! Akkor lesek valami blablát valahonnan... :)

Kedves Kreatívok!

Mindhárom címketervezési pályázat határideje kitolódott.

Fórum (6)