Pályázatok

Névadás Müzli cégnek

Névadás
-
Értelem szerüen nincsen
80.000 Ft
Hátravan:
1 nap 18 óra
Követő: 121
RichardKun

Megbízó

0

Hozzászólás

2%

Értékelt koncepció

9 óra 25 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (120)

Anonymous
M
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 01. 17.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az elmúlt években a reggelizési szokásaink rohamosan változnak. Egyre több embernek nincs ideje vagy energiája egy tápláló és egésséges reggeli elkészítéséhez. Emiatt alternatívákat keresnek. Sajnos sok esetben ez rossz étkezési szokásokhoz vezet. Ugyan ebben az időszakban viszont felütötte a fejét az egésséges elétmód mint társadalmi mozgalom. Ennek a két faktornak köszönhetően a műzli és piaca évről évre nő, sokszor két számjegyü évés növekedést mutatva.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A cégünk most van alakulóban. A management erős kereskedelmi és marketing háttérrel rendelkezik amit élelmiszer iparban és online kereskedelemben szereztek meg és közel 60 év kombinált tapasztalattal rendelkenek számos külföldi országból.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat egy brand név kitalálása. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére (müzli termékek de akár magára az egészségés életmódra amit promótálna a termék). A terjeszkedés elsősorban nemzetközi piacra van tervezve emiatt a név ötletek és variácók legyenek az angol nyelven alapulók.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A név azonnali érdeklődést generáljon. Hangzása rövid, letisztult és könnyen kiejthető legyen. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten.

Feladat leírása

Célközönség: 

Itt két nagy csoport van. Első az akármilyen korosztály aki szeretne egésségesen táplálkozni és fontosnak tartja hogy a reggelije tápláló és finom legyen. A második a fiatalabb korosztály akiknek a karierrjük és életmódjuk sok rohanással és kevés szabadidővel jár de mégse szeretnének gyorséttermi kaján élni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Amikor mi választunk egy életmódót és nem az életmód választ minket sok döntés elé állunk és sok áldozatot kell hoznunk. Mi megpróbáljuk a fitness őrülteket és a diétázókat vagy csak azokat akik egésséges alternatívát szeretnének az étkezéseikbe kiszolgálni áldozatot nem kívánó opciókkal az étkezéshez.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szeretnénk ha a márkánk egz közösséget alkotna akiknek hovatartozást jelent a mi termékeinket fogyasztani. Mint az Apple a számítás technikában vagy a Nike a sportban, mi is szeretnénk egy magávalragadó életvitelre inspirálni a vásárlóinkat.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Remélhetőleg a munkájával még hosszú évek múlva is találkozni fog. Első körben online alapu értékesítés majd kesőbb áruház láncokkal való megegyezés és fizikai értékesítés következik.

Feladat leírása

Stílus: 

Hangzása rövid, letisztult és könnyen kiejthető legyen. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten. A terjeszkedés elsősorban nemzetközi piacra van tervezve emiatt a név ötletek és variácók legyenek az angol nyelven alapulók.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Jelentkezőktől maximum 5 darab nevet várunk egy koncepción belül gyűjtve.

Fórum

Üdv!
Szeretném, ha a megbízó pontosítaná a briefet, ugyanis rengeteg alapvető, marketingstratégiai kérdés merült fel bennem.

1. Piaci helyzet:
Mi a piac? Kiket tekint a megbízó versenytársaknak, hogyan jellemezné a piacot, ahová betörni készül? A Norbi Update pl. versenytársnak számít?

2. Megbízó bemutatása:
Pontosan mi lesz tehát a cég tevékenysége? Ugyanis a kiírásból nem derül ki egzaktan, csak következtetni lehet rá. Egy webáruházról beszélünk, amely müzlire és hasonló termékekre specializálódott, és előbb itthon, majd nemzetközi szinten szállít sokféle müzliterméket? Vagy egy új gyártású termékcsoportot vezet be, amelyet majd fizikai áruházakban is meg lehet vásárolni? (Lásd: Norbi Update)
Ha online értékesítés a legfőbb tevékenység, akkor szempont-e a domain(ek) elérhetősége? Milyen tartománynevekre lesz szükség?
Ha teljesen új termékeket magában foglaló márkáról van szó, akkor mik lesznek a termékportfólióban?

3. Feladat:
"müzli termékek de akár magára az egészségés életmódra amit promótálna a termék" - ezt is kérem pontosítani! Szeretné a megbízó, ha a márkanév promotálná az egészséges életmódot? Vagy az majd csak a termékek arculata és üzenetei fogják megtenni? Ha ez utóbbi, akkor fontos-e ez most a márkanév szempontjából?

Elvárások a márkanév irányába:
Ezt írják: "A név azonnali érdeklődést generáljon. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten."
És ezt is: "Mint az Apple a számítás technikában vagy a Nike a sportban, mi is szeretnénk egy magávalragadó életvitelre inspirálni a vásárlóinkat."
Ez sem teljesen tiszta. Egy márkanév vagy megjegyezhető, "love brand", amely közösséget épít, vagy azonnali érdeklődést generál. A kettő együtt ritkán működik. Például vehetek konzolt az edigital.hu-ról (erős márkanév, széles portfólió) és vehetek a konzolvilag.hu-ról (tevékenység fókuszú brand, szűk termékcsoportokra) egyaránt.

5. célközönség:
A második csoport leírásából az derül ki, hogy a gyorséttermi kaja alternatíva a fiatalabb korosztály számára. Ezt mire alapozza a megbízó?

Köszönöm előre is!
Egy kreatív marketinges

Köszi @coffee_hun, pont ezért léptem be, hogy feltegyem ezeket a kérdéseket. :)
Fontos lenne tisztán látni az egyedi márkajellemzőt is, ami kiemeli / megkülönbözteti a versenytársaktól.

Pontosan, plusz egy kérdés.

Várom a válaszokat, anélkül nem is állok neki dolgozni.
(Na de látom, mások értik a feladatot, már 36 pályázat beérkezett. :) )

Egyéb ismérvek:
Jelentkezőktől maximum 5 darab nevet várunk egy koncepción belül gyűjtve. - és ha egy kreatív több nevet is bekűld csak más koncepció címmel..:D akkor az érvényes? Mintha lenne pár olyan.

Ez jó kérdés... lehet csak az átláthatóság végett kértek egy koncepción belül 5-öt, de egy jelentkező több koncepciót is küldhet be. Jó lenne tudni, mert én is kettőt küldtem :D

Fórum (5)