Pályázatok

Névadás Müzli cégnek

Névadás
-
Értelem szerüen nincsen
80.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 168
RichardKun

Megbízó

0

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 hónap 4 hét

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (177)

Beküldve: 2018. 01. 17.
0
8
Beküldve: 2018. 01. 16.
0
8
Beküldve: 2018. 01. 15.
0
8
Beküldve: 2018. 01. 19.
0
8
Beküldve: 2018. 01. 19.
0
7
Beküldve: 2018. 01. 18.
0
7
Beküldve: 2018. 01. 14.
0
7
Beküldve: 2018. 01. 19.
0
7
Beküldve: 2018. 01. 19.
0
7
Beküldve: 2018. 01. 17.
0
6
Beküldve: 2018. 01. 17.
2
6
Beküldve: 2018. 01. 14.
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az elmúlt években a reggelizési szokásaink rohamosan változnak. Egyre több embernek nincs ideje vagy energiája egy tápláló és egésséges reggeli elkészítéséhez. Emiatt alternatívákat keresnek. Sajnos sok esetben ez rossz étkezési szokásokhoz vezet. Ugyan ebben az időszakban viszont felütötte a fejét az egésséges elétmód mint társadalmi mozgalom. Ennek a két faktornak köszönhetően a műzli és piaca évről évre nő, sokszor két számjegyü évés növekedést mutatva.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A cégünk most van alakulóban. A management erős kereskedelmi és marketing háttérrel rendelkezik amit élelmiszer iparban és online kereskedelemben szereztek meg és közel 60 év kombinált tapasztalattal rendelkenek számos külföldi országból.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat egy brand név kitalálása. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére (müzli termékek de akár magára az egészségés életmódra amit promótálna a termék). A terjeszkedés elsősorban nemzetközi piacra van tervezve emiatt a név ötletek és variácók legyenek az angol nyelven alapulók.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A név azonnali érdeklődést generáljon. Hangzása rövid, letisztult és könnyen kiejthető legyen. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten.

Feladat leírása

Célközönség: 

Itt két nagy csoport van. Első az akármilyen korosztály aki szeretne egésségesen táplálkozni és fontosnak tartja hogy a reggelije tápláló és finom legyen. A második a fiatalabb korosztály akiknek a karierrjük és életmódjuk sok rohanással és kevés szabadidővel jár de mégse szeretnének gyorséttermi kaján élni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Amikor mi választunk egy életmódót és nem az életmód választ minket sok döntés elé állunk és sok áldozatot kell hoznunk. Mi megpróbáljuk a fitness őrülteket és a diétázókat vagy csak azokat akik egésséges alternatívát szeretnének az étkezéseikbe kiszolgálni áldozatot nem kívánó opciókkal az étkezéshez.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szeretnénk ha a márkánk egz közösséget alkotna akiknek hovatartozást jelent a mi termékeinket fogyasztani. Mint az Apple a számítás technikában vagy a Nike a sportban, mi is szeretnénk egy magávalragadó életvitelre inspirálni a vásárlóinkat.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Remélhetőleg a munkájával még hosszú évek múlva is találkozni fog. Első körben online alapu értékesítés majd kesőbb áruház láncokkal való megegyezés és fizikai értékesítés következik.

Feladat leírása

Stílus: 

Hangzása rövid, letisztult és könnyen kiejthető legyen. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten. A terjeszkedés elsősorban nemzetközi piacra van tervezve emiatt a név ötletek és variácók legyenek az angol nyelven alapulók.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Jelentkezőktől maximum 5 darab nevet várunk egy koncepción belül gyűjtve.

Fórum

Üdv!
Szeretném, ha a megbízó pontosítaná a briefet, ugyanis rengeteg alapvető, marketingstratégiai kérdés merült fel bennem.

1. Piaci helyzet:
Mi a piac? Kiket tekint a megbízó versenytársaknak, hogyan jellemezné a piacot, ahová betörni készül? A Norbi Update pl. versenytársnak számít?

2. Megbízó bemutatása:
Pontosan mi lesz tehát a cég tevékenysége? Ugyanis a kiírásból nem derül ki egzaktan, csak következtetni lehet rá. Egy webáruházról beszélünk, amely müzlire és hasonló termékekre specializálódott, és előbb itthon, majd nemzetközi szinten szállít sokféle müzliterméket? Vagy egy új gyártású termékcsoportot vezet be, amelyet majd fizikai áruházakban is meg lehet vásárolni? (Lásd: Norbi Update)
Ha online értékesítés a legfőbb tevékenység, akkor szempont-e a domain(ek) elérhetősége? Milyen tartománynevekre lesz szükség?
Ha teljesen új termékeket magában foglaló márkáról van szó, akkor mik lesznek a termékportfólióban?

3. Feladat:
"müzli termékek de akár magára az egészségés életmódra amit promótálna a termék" - ezt is kérem pontosítani! Szeretné a megbízó, ha a márkanév promotálná az egészséges életmódot? Vagy az majd csak a termékek arculata és üzenetei fogják megtenni? Ha ez utóbbi, akkor fontos-e ez most a márkanév szempontjából?

Elvárások a márkanév irányába:
Ezt írják: "A név azonnali érdeklődést generáljon. A névnek utalnia kell a cég tevékenységére valamilyen szinten."
És ezt is: "Mint az Apple a számítás technikában vagy a Nike a sportban, mi is szeretnénk egy magávalragadó életvitelre inspirálni a vásárlóinkat."
Ez sem teljesen tiszta. Egy márkanév vagy megjegyezhető, "love brand", amely közösséget épít, vagy azonnali érdeklődést generál. A kettő együtt ritkán működik. Például vehetek konzolt az edigital.hu-ról (erős márkanév, széles portfólió) és vehetek a konzolvilag.hu-ról (tevékenység fókuszú brand, szűk termékcsoportokra) egyaránt.

5. célközönség:
A második csoport leírásából az derül ki, hogy a gyorséttermi kaja alternatíva a fiatalabb korosztály számára. Ezt mire alapozza a megbízó?

Köszönöm előre is!
Egy kreatív marketinges

Köszi @coffee_hun, pont ezért léptem be, hogy feltegyem ezeket a kérdéseket. :)
Fontos lenne tisztán látni az egyedi márkajellemzőt is, ami kiemeli / megkülönbözteti a versenytársaktól.

Pontosan, plusz egy kérdés.

Várom a válaszokat, anélkül nem is állok neki dolgozni.
(Na de látom, mások értik a feladatot, már 36 pályázat beérkezett. :) )

Egyéb ismérvek:
Jelentkezőktől maximum 5 darab nevet várunk egy koncepción belül gyűjtve. - és ha egy kreatív több nevet is bekűld csak más koncepció címmel..:D akkor az érvényes? Mintha lenne pár olyan.

Ez jó kérdés... lehet csak az átláthatóság végett kértek egy koncepción belül 5-öt, de egy jelentkező több koncepciót is küldhet be. Jó lenne tudni, mert én is kettőt küldtem :D

Kedves Kreatívok!

Névadás volt a feladat, logó tervezés, szlogenírás, csomagolástervezés viszont nem. Ezeket töröltük.

Fel vagyok háborodva.
Feltettem egy csomó szakmai kérdést, amire semmilyen válasz nem érkezett, sem a kiírótól, sem a Kreanod csapattól.
179-en viszont küldtek be pályázatot.
Inkább nem minősítem ezt az egész sztorit, aki érti, tudja, mire gondolok!
Sok sikert kívánok!

Miért veszel bele ebbe minket is? A feltett kérdéseidet a megbízó hivatott megválaszolni, nem pedig mi.

Sajnos a megbízó sehol nincs :)
Pedig roppant kíváncsi vagyok mi nyerte el a tetszésüket .

Valami hìr a megbìzoròl? :)

Fel vagy háborodva, ez egy zseniális müzlinév.

Mikor lesz eredmènyhírdetès ? Ha egyáltalàn lesz..

A megbízó lassan 4 hete nem volt aktív. Valószínűleg nem lesz eredmény. :/

Sziasztok!

A napokban írunk egy tájékoztatást a szituációról.

Kedves Kreatívok!

A pályázattal kapcsolatban az alábbi a helyzet:

Távirati stílusban annyit, hogy a megbízóval megszakadt a kommunikáció, és nincs is eszköz jelenleg a kezünkben, amivel folytathatnánk. Nem tetszett nekik egyik megoldás sem, nem fognak győztest választani, a garantált díjazás ellenére sem, és egyelőre ezen nem tudunk változtatni.

Bővebben: Hallgatni kellett volna a rossz megérzésemre. Mint a legutóbbi, eddig egyedi esetben is, amikor maláj cégről volt szó, nem lett volna szabad a pályázatot kiengedni. Jelen esetben az jelentette a rossz előérzetet, hogy a megbízó cég már indított két pályázatot az oldalon, amikkel szintén rengeteg probléma volt. Ebből egyik ráadásul névadás volt, és már akkor is indokolatlanul hosszú telefonbeszélgetések során kellett magyarázni, hogy egy tízes skálán miért nem a "tetszik/nem tetszik" tengelyen kell értékelni a beérkezett neveket, és miért nem kaphat egy név konkrétan 1-es osztályzatot, ha nem megy szembe a briefben leírtakkal, illetve nincs benne helyesírási hiba. Nem nagyon sikerült, fárasztó volt. Egyszerűen az ilyen megbízókat megtanulhattam volna már, hogy kerülni kell, nem éri meg az a kevés pénz, amennyit nekünk fizetnek azért cserébe, hogy kínlódjunk velük.

Most nem a múltkori személy indította konkrétan a pályázatot, ezért gondoltam, hátha. Ismét névadás, és kezdődtek elölről a problémák. Először ott kezdett ellentét kialakulni, mikor újra a pontozással kapcsolatban írtam neki, mikor záporoztak az 1 pontok olyan ötletekre, amik a briefnek megfeleltek ugyan, de nekik nem tetszettek. (Az is teljesen mindegy, hogy nekünk mi a véleményünk ezekről, és az is, hogy akadtak magasabb pontszámok is, de ettől még irreális volt.) Közös nevezőre nem sikerült jutni, és közben letelt a pályázat határideje is. Egy ideig semmi nem történt, és amikor feltettem a nagy kérdést, hogy mi lesz a fizetéssel, akkor jöttek a kifogások, miszerint "miért fizetnénk olyanért, amelyik nem is tetszik", "ezek gagyik" és társai. Tudtam, hogy ezzel kapcsolatban nem fogok regényeket írni emailben, ezért kezdeményeztem a telefonbeszélgetést. A pályázat kiírójától azt a választ kaptam, hogy neki ilyenre nincs ideje. Innentől datálhatjuk, hogy kezdtem én is eltávolodni az üzleti kommunikáció etikettjének betartásától. Azt válaszoltam, hogy Orbán Viktornak is van ideje egy 5 perces beszélgetésre, szóval hagyjuk ezt, hívjanak fel, vagy adjanak telefonszámot. Erre az történt, hogy a korábbi pályázatokat kezelő személy hívott, aki a jelenlegire szinte rá sem nézett, és kezdődhetett elölről a huzavona ugyanazokban a témákban, és őszintén bevallom, ehhez már nem volt türelmem, és értelmét sem láttam. Elbeszéltünk egymás mellett, a visszakérdezéseknek köze nem volt az én állításaimhoz, és "mi fizetnénk, csak mi alapján döntsük el, hogy kinek" témához kanyarodtunk vissza szüntelenül. Bár fizettek volna ugyebár az elmondás alapján (aminek a korábbi emailek mondjuk ellentmondtak, de tegyük fel, hogy ez az igazság), de valamiért az a verzió, amit én ajánlottam, miszerint válasszák ki a legjobbat bármilyen saját értékrend szerint, és fizessenek annak, az nem tetszett. (A mélypont az volt, mikor egy "leszarom" kifejezéssel akasztottam meg a sokadik céltalan induló monológot.) Az lett a vége, hogy lecsaptam a telefont. Nem túl profi hozzáállás, bevallom. Mindenesetre itt nem volt vége. Írtam egy higgadtabb emailt, miszerint akkor én értettem félre, és eszükbe sem jutott nem fizetni, tegyék meg akkor, hogy választanak valakit, minden mást intézünk mi. Nincs válasz. Telefonra, sms-re nincs reakció, más számról telefonáltam, rám csapták. Javasoltam nekik, hogy oldjuk meg valahogy a helyzetet, nem szeretnék személyesen közbenjárni, és felkeresni őket, de semmi reakció. Még azt is felajánlottam nekik, hogy csak válasszanak valakit, fizetni sem kell. (Eljátszottam a gondolattal, hogy kifizetjük mi, de ezt elvetettem, már korábban is ki volt fejtve, miért, most is erre jutottam.) Ezután elmentem a cég telephelyére is, hátha személyesen sikerül intézni valamit, ahol csak egy üres üzlethelyiséget találtam.

Az ügynek részemről még nincs vége, nem írnám le a lehetőségeimet, de a pályázat sorsát ez már valószínűleg nem befolyásolja. Ha mégis, és sikerül választásra, illetve fizetésre bírni a megbízót, arról úgyis értesülni fogtok. Biztos sokaknak a jogi útra terelés jut eszébe, de higgyétek el, egy korábbi pályázatnál konzultáltunk ezekről ügyvéddel, ilyen "pitiáner" összeg miatt konkrétan nem éri meg belemenni, ezt teljesen elvetettük.

Sajnálom az esetet. Bár azt vallom, hogy nincs ember, aki ne vesztette volna el a türelmét a történtek során, és az első emailek alapján az sem valószínű, hogy ez a fizetési hajlandóságot befolyásolta, de sosem fogjuk megtudni, mi lett volna, ha... Az események alakulására hatással volt az én viselkedésem is, ezért minden résztvevőtől elnézést kérek.

A pontozást mi csináltuk meg, és próbáltunk következetesek lenni. Volt ahol alacsonyabb pontot adtunk volna, de lefelé nem módosítottuk a megbízó eredeti pontszámát. Ennél a pályázatnál is levesszük a garantált díjazás plecsnit, hogy ne legyen hivatkozási alap később, ne tűnjön fel, de természetesen a történéseket nem fogjuk tagadni, ez a komment itt marad.

Úgy gondolom, hogy aki figyelte az eseményeket, hogy a "megbízó" már X ideje nem volt aktív, az valószínűleg nem számított sok jóra. Köszönjük azért, hogy próbáltok mindent megtenni. Szerintem másnak is elfogyott volna a türelme. Én még azt sem zárom ki, hogy a "megbízónak" megtetszett valamelyik, de nem akar fizetni, majd ha lemegy a dolog akkor majd idővel szépen fel is használják ezt.

Köszönöm a korrekt tájékoztatást és a profi hozzáállást a történethez. Ez az a kreanod amit régen megismertem. :)

Kedves Gergő!

Köszönjük a tájékoztatást, sajnos ez is egy olyan történet, amibe egyénileg simán belefutunk ebben a szakmában nap mint nap. Regényt, regény sorozatot lehetne írni a lerázó kifogásokról, az indokolatlan pluszmunkákról, a megegyezések figyelmen kívül hagyásáról.
Amit szeretnék kérdezni: szoktam indulni pályázatokon a német oldalon (designenlassen.de), ahol szintén lehet garantált díjazással pályázatot indítani. Ebben az esetben viszont a megbízónak a pályázat megjelenése ELŐTT be kell fizetnie a pénzt az üzemeltető cégnek. Így igencsak meggondolja a megbízó, hogy akarja-e a garantált nyereményt (és ezzel azt az előnyt, hogy többen fognak indulni), illetve motivált a pályázatok értékelésében és a kommunikációban is. És ha lezárult a pályázat, akkor fizetnie kell. Ha választ győztest, akkor a díjat a designenlassen átutalja a nyertesnek. Ha nem választ győztest, akkor a pályázat lezárulta után egy hónappal a díjazás egyenlő arányban szétosztódik a pályázók között (nem a bedott munkák száma, hanem a pályázók darabszáma számít).
Lehet, hogy ez nem jó ötlet, vagy kis hazánkban van ennek valami akadálya, de engem már védett meg ez a szitu, mert a megbízó visszatáncolt volna (pedig ő hirdetett nyertesnek), de az üzemeltető simán kifizette a nála lévő pénzt.
Másrészt nem kell ezt a kálváriát végigjárni Nektek sem.
Aki nem akarja Megízói oldalról választani ezt a megoldást, mert kockázatos, az írja ki simán a pályázatát.
De a garantált díjazás sokunkat vonz, hogy induljunk, és ezek az esetek - legalábbis nekem - sokkal megalázóbbak a "sima" átveréseknél...

Szia!

Anno az indulásnál ez volt a terv, nemcsak a garantált, hanem minden pályázat esetén, de sajnos egy 2010-ben hozott, adóelkerülés akadalyozását célzó törvény nem teszi lehetővé. Mikor ez kiderült, eléggé letaglózó fejlemény volt, pont az ilyen esetektől féltünk, de végül csak kétszer fordult eddig elő, és ebből ez még nincs teljesen lejátszva.

Történt valamilyen előrelépés az ügyben?:)

Nem, sajnos a cég székhelyén jelenleg nincs működő vállalkozás. De ha feltűnik valahol a cég, ami nyilvános adatok alapján fellelhető, ott leszünk. Biztosan nem a közeljövőben szerintem.

Fórum (21)