Pályázatok

Névadás étrend-kiegészítő termékcsaládnak

Névadás
-
?
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 92
318

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 6 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Pályázat menedzselése
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (309)

Beküldve: 2013. 08. 16.
2
10
Beküldve: 2013. 08. 12.
6
9
Beküldve: 2013. 08. 15.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 12.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 15.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 10.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 02.
3
9
Beküldve: 2013. 08. 07.
2
9
Beküldve: 2013. 08. 12.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 15.
1
9
Beküldve: 2013. 08. 12.
1
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A táplálék-kiegészítők piacán erős verseny alakult ki az utóbbi években. Termékkínálatunk alap vitaminokból és ásványi anyagokból áll (C-, D-, Multi -, B-vitamin, Magnézium, Kalcium stb.) . Ebben a szegmensben rengeteg gyártó és forgalmazó versenyez, de emellett nagyon nehéz a készítményeket hatásuk alapján kategorizálni (a piacvezető termékek minősége közel azonos, főleg az OÉTI által bevizsgáltaké, de árukban akár többszörös eltérés is megfigyelhető). Az utóbbiak miatt nagyon fontos a márka marketing eszközökkel történő pozícionálása, ami megkülönbözteti és kiemeli termékünket a versenytársakétól.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Társaságunk egy újonnan alakult vállalkozás, mely egy közép-európai jelenléttél rendelkező, 100%-ban magyar tulajdonú cégcsoport része. A cég főprofilja étrend-kiegészítők nagykereskedelme. Elsődleges célpiacaink a magyarországi gyógyszertárak, bioboltok, drogériák. A készítményeket az árazással az alacsonyabb ár-kategóriájú termékek közé akarjuk pozícionálni, hogy minél nagyobb forgalmat tudjunk elérni. Viszont a minőséget – független laborvizsgálatok és OÉTI szakvéleményezés mellett – a csomagolás magas színvonalával is kommunikálni szeretnénk vevőink felé.
Jelenlegi termékkínálatunk az alábbi készítményekből áll:
1. C-vitamin 1000 mg + acerola 25mg
2. C-vitamin 500 mg Időszemcsés
3. Multi-vitamin 1500 mg
4. Omega 3-6-9 1000 mg
5. D-vitamin 3000 NE
6. Kalcium 500 mg
7. Magnézium és B6-vitamin
8. Vas Komplex
Kezdetben csak Magyarországra koncentrálunk, de már az első évben szeretnénk nyitni szlovák, román és ukrán piacok felé, ahova ugyan ezt a márkanevet és dizájnt szeretnénk tovább vinni.

Feladat leírása

Feladat: 

Mivel nem csak Magyarországon kívánjuk termékeinket forgalomba helyezni, ezért elsősorban „nemzetközi” nevet szeretnénk (értsd: más országokban is megértett, egyszerű nemzetközi szavakból álló: angol, latin, stb). Mivel termékeinket elsősorban az alacsonyabb keresetűeknek szánjuk, fontos hogy a név – annak ellenére, hogy nem magyar szavakból áll – közérthető legyen.
Sorvezetőnek az alábbiakban felsorolok pár fogalmat, tárgyat, amelyeket közvetve, átvitt értelemben szeretnénk közvetítetni a cég nevével (természetesen, nem szükséges mindet egyszerre):
• természet
• egészséges táplálkozás
• megbízhatóság
• magas minőség
• vitaminok, ásványi anyagok
• természetes alapanyagok
• egészségmegőrzés
• hosszú élet
• vitalitás
• természetes gyógyulás
• szervezet erősítése

Domain : Fontos lehet, hogy a majdani névvel kapcsolatos domain még szabad legyen, de nyugodtan küldjetek be ettől függetlenül minden megoldást, akkor is, ha foglalt a domain név. Sőt, nem is szeretnénk ezzel terhelni titeket, hogy minden egyes beküldött névnél ezt ellenőrizzétek, egyszerűbb, ha ezt mi tesszük meg a nálunk szóba jöhető megoldásoknál.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Társaságunk célja, hogy javítsuk az emberek egészségi állapotát és közérzetét. Egy olyan termékcsaládot szeretnénk, aminek rendszeres fogyasztását az alacsonyabb keresetűek is megengedhetik maguknak, amellett, hogy a készítmény minősége azonos a már ismert gyártókéval (Béres, EGIS, TEVA), így azoknak is optimális választás, akik egyébként drága termékeket is megengedhetnek maguknak.

Feladat leírása

Célközönség: 

Minden egészségesen táplálkozni vágyó ember, akik felismerték, hogy az optimális vitaminszintet nagyon nehéz fenntartani célzott étrend-kiegészítők szedése nélkül. A termékcsaládban csak mindenki által ismert, alap vitaminfajták vannak. Különbözni szeretnénk a mostanában nagy divatnak örvendő, mindenféle soha nem hallott nevű szuper, és mindenre jó gyógynövényeket tartalmazó, kétes hatású készítményektől. Elsősorban az ár-érzékeny és a jó ár-érték arányt kereső fogyasztókat célozzuk meg.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A táplálkozásnak nagy hatása van minden ember szervezetére és ezáltal az egész életére. Ahhoz, hogy egészségesen tudjunk táplálkozni két alapvető dologra van szükségünk:

1. Odafigyelésre, hogy mit viszünk be a szervezetünkbe;
2. Megfizethető, egészséges termékekre.

Cégünk az előbbi pontban egy internetes tanácsadói rovaton keresztül, utóbbiban a kínált termékein keresztül kíván a tudatos fogyasztók segítségére lenni.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Egyelőre ez alatt a márkanév alatt szeretnénk futtatni az összes termékünket. A márka által közvetített értékeket a fentiekben már körvonalaztam.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Felhasználják a weboldalon, címkéken, és később esetleg reklámanyagokon is. Elképzelhető, hogy ez lesz a cég új neve is.

Feladat leírása

Stílus: 

Lehetőleg rövid, könnyű leírható/kimondható.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Bonyolult, kevesek által ismert idegen szavak, versenytársakra emlékeztető elnevezések.
Legfőbb versenytársak: Béres, Jutavit, vitaday (1x1 vitamin), vitaking, vitaplus, walmark,

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Ha megtaláltuk a megfelelő nevet, akkor a KreaNod kreatívjaival szeretnénk együtt dolgozni az arculatunkon is.

Fórum

Huhh... :-) Azok, amik a feladatkiírásban szerepelnek, hogy a név közvetítsen az nagyon részletes, ami szuper. De én úgy gondolom, hogy a komplett arculat fogja ezeket majd teljesen visszaadni (színvilág, logó, grafika, csomagolás...). Lehetne rangsorolni a listázott fogalmakat? Vagy a lista sorrendje így már rangsorban van?

Kedves Eszter!

A felsoroltak nem rangsorban vannak, csak sorvezetőnek szántuk őket. Ezektől eltérő megoldásokat is nyugodtan beküldhetnek, ha úgy gondolják, hogy a név jól jellemezné a körülírt termékcsoportot/márkát. Abban természetesen igaza van, hogy egy név önmagában semmire nem elég, de egyelőre ez a pályázat csak a márkanévről szól, a többit a későbbiekben szeretnék majd kiírni.

Kedves Kreatívok,

Szeretnénk megköszönni a rengeteg kiváló ötletet, nehéz dolga lesz a zsűrinek a név kiválasztásakor. Azonban addig is egy kéréssel fordulunk hozzátok:
a brief-ben erre nem tértünk ki, azonban kérünk benneteket, hogy a latin eredetű szavak használatát csak a legközismertebbekre korlátozzátok. Az átlag ember szintjén is mondanivalóval rendelkező (fantázia)neveknek örülnénk, örülünk.

Üdvözlettel,

Pontozás 1 hét múlva, a zárást követően lesz?

Kedves Senhora,

köszönjük kérdését, pont a mai napon ültünk össze és néztük át a megoldásokat. Az eddig beérkezett javaslatokat már le is pontoztuk.

Üdvözlettel: Eurotrade Pharma Kft.

Köszönöm. Így legalább tudom majd, hogy jó nyomon vagyok-e:)

Most jön az izgulás:)

Üdv!
Szeretnék érdeklődni, hogy lehet-e már tudni mikor lesz meg a pontozás illetve az eredmény :) ?

Gratulálok a nyertesnek, bár egy picit csalódott vagyok, no nem azért, mert nem engem választottak, hanem mert olyan nevet, ami már létezik, ráadásul ebben a témában.

Sok sikert a továbbiakban!

hát igen, azért az elég kínos, hogy már meglévő nevet választott magának az ügyfél.

Logónak is elég bemásolni a már meglévőt :)

Fórum (11)