Pályázatok

Nemzetközi szállítmányozó cég névadása

Névadás
-
nemzetközi szállítmányozó cég
75.000 Ft
Hátravan:
4 nap 4 óra
Követő: 33
Ilona

Megbízó

64

Hozzászólás

90%

Értékelt koncepció

1 nap 8 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (59)

Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 07.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 07.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 07.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 07.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 12. 05.
?
?
-
Anonymous
19.
Beküldve: 2019. 12. 05.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Hazánk fontos szereplője a globális szállítmányozási piacnak. Kiemelt pozícióját elsősorban előnyös, központi földrajzi helyzetének köszönheti. Emellett a szükséges és megfelelő infrastruktúra megléte az, ami kedvező feltételeket teremt az ország számára, és az is fontos, hogy a magyar munkaerő jól képzett szakemberekből áll a szállítmányozás terén.

A szállítmányozási szektor jelentős szerepet tölt be Magyarországon, szakági források szerint az ágazat a bruttó hazai össztermék hat és fél százalékát adja, és forgalma tavaly meghaladta a kétezermilliárd forintot, ami csak a határokon belül háromszázötvenmilliárd tonna áru megmozgatását jelentette.

A gyűjtő és részrakós szállítmányozás,nemzetközi tevékenység, jellemzően gyors, az adott földrajzi viszonylattól függően 24- 96 óra alatt háztól-házig célba juttatja a küldeményeket, amelyek jellemzően nem töltenek meg egy komplett kamiont, de nagyobbak, mint a kis csomagok. A nemzetközi szolgáltatáshoz kötődően működik belföldi disztribúció is. A szolgáltatás minden Európai országra kiterjed és Magyarország valamennyi irányítószámára, mindezt teljes körű nyomon követhetőséggel. A részrakó és gyűjtő közötti különbség, hogy a részrakó ( LTL Less than Trailer load) rugalmasabb szolgáltatás, míg a gyűjtő esetében kötöttek a keretek, bár a gyűjtő is gyors reakció idővel dolgozik de az adott napokon indul az autó és adott esetben kicsit hosszabb a várakozási idő. De akár napi gyűjtőjárat is lehet egy adott desztinációban, így ez sem jelent feltétlenül hosszabb fuvaridőt.

A legnagyobb konkurensek hazai és nemzetközi viszonylatban a névadásban szereplő megbízónak:

- Gebrüder Weiss
- DB Schenker
- Ghibli cégcsoport (egyedi magyar tulajdonban lévő)
- Raben Logistics
- Dachser
- DHL (Freight)
- Kühne & Nagel
- GEFCO
- Agility

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A vállalkozás munkatársai a nemzetközi gyűjtős és részrakós szállítmányozásban jelentős szakmai tapasztalatokkal és referenciákkal bírnak. 2020 januárjában indulnak a hazai piacon.

A cég tevékenysége a nemzetközi gyűjtő és részrakós szállítmányozás,
az adott földrajzi viszonylattól függően 24- 96 óra alatt háztól-házig célba juttatja a küldeményeket, amelyek jellemzően nem töltenek meg egy komplett kamiont, de nagyobbak, mint a kis csomagok. A nemzetközi szolgáltatáshoz kötődően működik belföldi disztribúció is. A szolgáltatás teljes körű és a megbízó igénye esetén a vámkezelés és a különböző raktári szolgáltatások is elérhetőek; tárolás, komissiózás, címkézés, stb. A szolgáltatás minden Európai országra kiterjed és Magyarország valamennyi irányítószámára, online nyomon követhetőséggel, amely területen ( IoT, BI, BIG data) nagy fejlesztéseket hajtanak majd végre az elkövetkezendő években.

Vízió:
1. A legügyfélbarátabb és leginnovatívabb szállítmányozó cég szeretnének lenni a régióban.
2. Időt nyerni az ügyfélnek kimagaslóan ügyfélközpontú belső folyamatokkal,motivált szakember gárdával és a használt IT fejlesztésekre építve
3. Olyan szolgáltatásokat nyújtani, amelyek támogatják az ügyfeleket abban, hogy ő maguk is erősebb piaci pozíciót érjenek el.
4. ár- érték arányban mind a hazai szolgáltatók között elfoglalni egy vezető piaci pozíciót.
5. Kiszámíthatóságot adni mind az ügyfeleknek mind a saját kollégáknak.
6. Edukálni az ügyfeleket, hogy olyan árat és minőségi szolgáltatást tudjon kérni, amely során összehasonlíthatóvá válik számára az ajánlatkérés folyamata és ezzel a képességet arra hogy egyben értelmezni is tudják a konkurensek ajánlatát.

Feladat leírása

Feladat: 

Olyan nemzetközi hangzású (preferáltan angol), jól megjegyezhető nevet keresünk, amely összhangban van a vállalkozás stílusával, értékeivel, tevékenységével. A név egyszerűen értelmezhető legyen, és mind a magyar piacon mind a nemzetközi piacon értelmezhető legyen. A tevékenységre utaló szó lehet a névben (logisztika, szállítmányozás), de ez nem alapkövetelmény.
Előny, ha a név leírása, kiejtése még az idegen nyelveket kevéssé beszélők számára sem okoz komoly problémát, illetve hosszabb szavak esetén a jó rövidíthetőség szintén előny.

BRIEF KIEGÉSZÍTÉS 2019.12.03.

Fontos, hogy a választott név .com és .hu végződésű domainje szabad legyen.

KEDVES KREATÍVOK! NÉVADÁS ESETÉN NEM KELL MINDEN ÖTLETET KÜLÖN KONCEPCIÓBA RENDEZNI. EGYBEN LEGYENEK, HOGY KÖNNYEBB LEGYEN KEZELNI ŐKET.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A vállalkozás célkitűzését meghatározza, hogy a digitális forradalom már átjárja a logisztikát is, ami üdvözlendő, mert a digitalizáció révén még magasabb hozzáadott értékkel bíró szolgáltatásokat tudunk nyújtani az ügyfeleknek. Példaként említhetjük a mesterséges intelligencia alapú fogyasztásoptimalizálást, amely hatalmas mennyiségű fuvar adatait elemezve segít megtalálni az optimális útvonalat egy szállítmány számára, vagy az IoT eszközök segítségével történő fuvarkövetést, amely lehetővé teszi, hogy a szállítmány útját követni tudjuk. De említhetnénk a big data elemzésre épülő komplex logisztikai tervezést is. A felsorolt eszközök gyorsabbá, professzionálisabbá, zöldebbé, fenntarthatóbbá és sok esetben költséghatékonyabbá is teszik az áruszállítást.
A cég szeretne néhány viszonylatban a piacvezető pozícióba kerülni, ugyanakkor egész Európát lefedő hálózatot fenntartani, amely segítségével minden fuvarkérdésre tudnak megoldást adni az ügyfelek számára. Célkitűzés továbbá az is, hogy kiemelkedő ár-érték arányú szolgáltatási csomagot tudjon a cég nyújtani a partnerek felé.

Feladat leírása

Célközönség: 

1. Magyarországi magántulajdonban lévő KKV vállalatok tulajdonosai, beszerzési vezetői akik export-import tevékenységet folytatnak, de még nem akkora mennyiségben hogy napi több kamionnyi mennyiségben legyen szükségük fuvarozó partnerre.
2. Magyarországi és nemzetközi multinacionális cégek beszerzési és logisztikai vezetői akik nyitottak a szállítmányozási partnerek megversenyeztetésére, hogy a legoptimálisabb megoldást nyújtó szállítmányozó partnert megtalálják.
3. Belföldi és nemzetközi saját eszközparkkal rendelkező fuvarozók és speditőr cégek, akik szívesen lennének a partnerei ennek a cégnek a szállítmányozásban.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

1. Időt nyerünk az ügyfélnek, amit másra tud fordítani és közben biztonságban tudhatja a szállítmányát
2. Személyre szabott, ügyfélközpontú megoldások
3. Optimalizált megoldások a vevői igényekre
4. Nagyfokú rugalmasság
5. Nagyvállalati szakértelem akár KKV környezetre implementálva, biztosítva a nemzetközi hátteret.
6. Gyors reakció a piaci trendekre
7. A piaci kihívások gyors kezelése
8. Valós idejű ügyféltájékoztatás
9. Kiszámíthatóság
10. Otthon vagyunk Európában érzést átadni

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szakértelem, megbízhatóság, stabilitás, professzionális csapat, rugalmasság és évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat, fiatalos lendület, ügyfélközpontúság, személyre szabott megoldások és kiszámíthatóság.
Ha a márkát szeretnénk megszemélyesíteni, akkor leginkább egy fiatal erőtől duzzadó amazonhoz hasonlítanánk. Aki lenyűgöz, töri az utat és védelmez. Érezhető benne a ragadozókra jellemző rugalmasság és gyors reagálási képesség.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Sajtótájékoztató, évindító névadó rendezvény a partnereknek, PR cikkek, szponzoráció, CSR tevékenység, rendezvényeken való részvétel, szakértőként való megjelenés, kapcsolati háló bővítése, online marketing, social média jelenlét.

Feladat leírása

Stílus: 

Trendi
Dinamikus
Innovatív
Rugalmas
Szabadság érzését sugalló
Erőt sugárzó, védelmező

Fórum

Tisztelt Megbízó! Sajnos a nemzetközi szállítmányozási cégek az összes angol nyelvű szó és mozaik szó variációt felhasználták már a témában. A szállítmányozással kapcsolatos angol szavak így szinte szóba sem jöhetnek. Az ötletekből, tízből tíz, már használatban van. Így esetleg egy fantázia név járhatóbb megoldásokat kínálhat. Ehhez esetleg támpontot kaphatunk? Tulajdonos nevének kezdőbetűje, vagy székhely kezdőbetűje vagy bármi amit a névben fel lehetne használni?

Tisztelt Kreatív! Azt azért nem gondolom hogy mindent felhasználtak már, de nyilván nem szeretnék Önnel nem egyetérteni.
A briefben megadtam a legfontosabb konkurensek nevét:
- Gebrüder Weiss
- DB Schenker
- Ghibli cégcsoport (egyedi magyar tulajdonban lévő)
- Raben Logistics
- Dachser
- DHL (Freight)
- Kühne & Nagel
- GEFCO
- Agility
és ebben nem látom az Ön által felsorolt aggályokat néhány kivételtől eltekintve.
Jelen esetben a tulajdonos irreleváns, így az ő kezdőbetűje biztos nem jöhet szóba. A telephely Budapest, de szerintem ezzel sem vagyunk bentebb.
A fantázianév lehet a járható út szerintem is. A feladat nem egyszerű ezt én is tudom, ezért is szeretnék sok ötletet látni, ezért választottam a Kreanod felületét.
Ahoz pedig hogy a fantázianévhez támponot adjak, a briefben szintén leírtam a márka jellemzését: Szakértelem, megbízhatóság, stabilitás, professzionális csapat, rugalmasság és évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat, fiatalos lendület, ügyfélközpontúság, személyre szabott megoldások és kiszámíthatóság. Természetesen szem előtt tartva hogy mivel foglalkozik az ügyfél.
Ha a márkát szeretnénk megszemélyesíteni, akkor leginkább egy fiatal erőtől duzzadó amazonhoz hasonlítanánk. Aki lenyűgöz, töri az utat és védelmez. Érezhető benne a ragadozókra jellemző rugalmasság és gyors reagálási képesség.
A névnek ezeket kell tükrözni véleményem szerint, egyébként is.
Remélem tudtam segíteni. Üdvözlettel: Ilona

Tisztelt Megbízó! Természetesen úgy értettem, hogy nagyon kicsi a mozgástér, ami az angol kifejezéseket illeti. A fantázianév teljesen járható út. Köszönöm a részletes választ, sokat segített vele! Üdvözlettel!

Fórum (3)