Pályázatok

Motoros bortúra keresi logóját

Logó design
-
Motoros Borok Útja Rallye
50.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 50
Borok Útja

Megbízó

44

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (38)

Beküldve: 2017. 03. 17.
1
1
5
Beküldve: 2017. 03. 12.
3
2
5
Beküldve: 2017. 03. 18.
9
1
4
Beküldve: 2017. 03. 20.
1
1
4
Beküldve: 2017. 03. 19.
9
1
4
Beküldve: 2017. 03. 13.
3
1
4
Beküldve: 2017. 03. 18.
6
1
4
PSA
Beküldve: 2017. 03. 17.
9
2
4
Beküldve: 2017. 03. 17.
1
2
3

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Egyedülálló motoros bortúra, felső vezetői kapcsolatépítő rendezvény, élvezetes, játékos formában. A borkedvelő üzletemberek egy új szegmensével, a motorozás szerelmeseivel szeretnénk megismertetni hazánk szebbnél szebb tájait, mindezt úgy, hogy a borvidékek, borászatok, a legkiemelkedőbb borok mellett a tudatos, felelősségteljes és biztonságos közlekedést is szem előtt tartjuk.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Magyar Borok Útja Rallye Kft.

Prémium rendezvényeket szervezünk Budapesten és vidéki helyszíneken. (borvacsorák, teniszversenyek, bortúrák). Elegáns, de baráti hangvételű rendezvényeink vendégköre a sikeres gazdasági és politikai élet 35+os szereplői, akik visszajáró vendégként egy kiváló közösséget alkotnak.

Missziónk a hazai borok, borászok népszerűsítése, a felelősségteljes alkoholfogyasztást és a biztonságos közlekedés hangsúlyozása mellett. Húzórendezvényünk az idén 22 éves Magyar Borok Útja Rallye.

Feladat leírása

Feladat: 

Letisztult, lendületes logót szeretnénk, a mostani arculat minden eleme cserélhető. A rendezvény neve elég hosszú, ezért felirat mellé mindenképpen szeretnénk emblémát kérni, amit önállóan is tudunk használni a rendezvényhez köthető reklámeszközökön, felületeken.

A későbbiek folyamán elképzelhető, hogy további arculati elemek tervezésével is megbíznánk a grafikust (roll up, szórólap, kiadvány címlap), illetve tervben van társrendezvényünk, a Magyar Borok Útja Rallye arculatának frissítése is, melyről szintén a nyertes pályázóval egyeztetnénk.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Rendezvényünket ismertebbé, vonzóbbá tenni az elsődleges és másodlagos célcsoport számára. Ismerjék meg a rendezvényeinket és résztvevőként, együttműködő partnerként csatlakozzanak hozzánk!

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsődleges célcsoport:
Sikeres, nagyvárosi 35-40+ motorozó célcsoport, akik közép- felsővezetői, cégtulajdonosi pozíciót töltenek be, saját biztos egzisztenciával rendelkeznek, vevők az igényes szórakozásra. Rendezvényünket eddig főként férfiak látogatták, szeretnénk jobban nyitni a hölgyek felé is.

Másodlagos célcsoport:
Borászok, akikkel akár hosszabb távon együtt tudunk működni. (autós Rallye –> borvacsora -> motoros Rallye sorrendben tudjuk biztosítani a részvételüket)

Harmadrészt: minden olyan együttműködő partner, szponzor, márka, aki a mi célcsoportunkat szólítja meg, azonosulni tud a rendezvényeinkkel.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Üzenet:
Kapcsolatépítés, szelíd motorozás, borkultúra, játékos versengés, mindez baráti légkörben.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Prémium rendezvényeken a gasztronómia és borkultúra megismerése az üzletemberek klubjának tagjaként, felelősségteljes alkoholfogyasztást és a biztonságos közlekedés hangsúlyozása mellett.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logót minden, a rendezvényhez köthető felületen használnánk (honlap, facebook, versenyzői és sajtótájékoztatók, rendezvény szóróanyagai, stb)

Feladat leírása

Stílus: 

elegáns, letisztult, lendületes, élettel teli

Feladat leírása

Kerülendő: 

A meglévő logót csatolom. Minden elem cserélhető, a bajszos üveget biztosan nem szeretnénk megtartani. Letisztult, de lendületes logót szeretnénk

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Egy kicsit sikerült lepontozni a pályamunkákat! (És hogy világos legyen, nem az általam feltöltöttre gondolok) hanem azokéra, akik valami értékelhetőt nyújtottak be, annak ellenére, hogy teljesen illegálisnak tűnik első hallásra ez a rendezvény. Minden pályázó tudja, hogy a bírálat soha sem mérvadó, csak a hirdető véleményét és ízlését tükrözi, akiknek általában nincs szakmai hozzáértése. E-mellett a pályázatíró is gondolhatja, hogy egy nem túl nagy összegért nem fogja megkapni a szakmai maximumot, vagyis nem a legprofibb „logótervezők” fognak pályázni, vagy, hogy nem a leg jobb ötletek fognak megérkezni.

Egyet értek, gyönyörű logók kaptak 1-2 pontot. Ha azért nem jó mert nem elegáns, akkor miért kapnak letisztult elegáns logók 2 pontot? Igazából lehet 200 000 Ft-ért is csináltatni, aztán ha megfelel megfelel, ha nem, akkor nem.. Fontosabb lett volna inkább a kreatívval a kontakt tartás, akkor talán ki is lehetett volna lyukadni, mit is szeretne a kedves megrendelő az előző "lógó" után...

Felhívnám a figyelmet MDániel kreatív munkatárs által beadott színvonalas munkájára! Szerintem szenzációs, eredeti, egyedül- és időtálló! Csak dicsérni tudom.
Itt látszik, hogy mennyire korrekt a pontozás! Külön gratulálok a Megbízónak! Itt a Kreatívokat felkérik arra, hogy tiszteljék a Megbízókat! Én megkérem a Megbízókat, hogy tiszteljék a Kreatívokat!

Fórum (3)