Pályázatok

Milliók életét teheti jobbá! Még nincs neki neve! Mi az?

Névadás
-
Munkanév: EHTSP
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 46
Blockchaineum

Megbízó

1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 nap 21 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

A győztes pályázat benyújtója két belépőjegyet kap egy, a Blockchaineum által szervezett eseményre vagy jogosult egy 1 órás tanácsadásra blockchain technológia és kriptopénz témakörben.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (47)

Beküldve: 2018. 03. 04.
0
9
Beküldve: 2018. 03. 13.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 04.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 06.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 13.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 13.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 13.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 13.
0
8
Beküldve: 2018. 03. 05.
0
8
-
Beküldve: 2018. 03. 10.
0
7
Beküldve: 2018. 03. 11.
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai humán szöveti ágazat jelenleg több évtizeddel van lemaradva az amerikai piactól az időközben irrelevánssá vált jogi környezet bénító hatásai miatt. A piacot emiatt – jobb híján – a konkurens állati szövet és szintetikus termékek uralják. Ez a kényszerű értékválasztás oda vezetett, hogy jelenleg a humán szövet jelentősége, alkalmazási lehetőségei és előnyei még a szakmai köztudatban sincsenek benne, azaz az erről való kommunikációt a legelején kell kezdeni.
Ami a köztudatban benne van, az az információhiányból fakadó óvatosság:
• úgy tudjuk illegális, nem engedélyezett
• máshol lehet, de itthon biztos nem
• maradunk a jól bevált állati és szintetikus termékeknél
• semmit nem tudok róla, nem akarok kockáztatni
• értem, hogy jobb, de évtizedek óta használom a régit, nem akarok váltani
• tudom, hogy Amerikában elterjedt, de ez nem Amerika

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A blockchain korunk meghatározó innovációja és rövidesen mindennapjaink része lesz. A Blockchaineum csapat azt vállalta, hogy a lehető legszélesebb körben evangelizálja a blockchain technológiát magát és az arra épülő fejlesztéseket, valamint összefogja a technológia bármely szegmensében jártas szakembereket a régióban, illetve Magyarországon.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy fenti (1-es pont) jellemzőkkel leírt piacon kell felhívni a figyelmet a jelenlegi legfejlettebb elérhető technológiára, a donációból származó humán szöveti termékekre, amelyeket Európában alig valaki használ, és amelyek köztudatba vitelét, bemutatását, szalonképes, sőt választandó termékként való pozícionálását végezzük. A konkurens állati szövet anonim vágóhídi nyesedék, mellesleg CE jelzéssel orvostechnikai eszköz. A szintetikus hasonlóképpen. A humán szövet megszemélyesített, önkéntes adományozásból származó, többszörösen ellenőrzött, szűrt, tisztított, a donor személyéhez köthető termék, amely nem CE jelzéses orvostechnikai eszköz, hanem önálló, humán szövet kategória, sokkal szigorúbb biztonsági előírásoknak kell megfelelnie, a recipiensbe beültetve is utánkövetett, kontrollált folyamat kíséri. Az európai köztudatban (szakmai és civil egyaránt) az állati csont még a Jacob-Creutzfeld prion-betegség kockázatai ellenére is kevesebb ellenérzést vált ki, hiszen táplálékként is fogyasztunk állatokat, mint egy másik emberi lény önként felajánlott szövetét (pl. csípőprotézis beültetés miatt felszabadult combcsont-fej csontgolyó), amelyet e nélkül az újrahasznosítás (health-recycling) nélkül drágán kellene megsemmyisíteni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az amerikai tapasztalatok alapján a humán szöveti termékek európai létjogosultságát szeretnénk elfogadtatni, mint legjobb élettani hozzáadott értéket biztosító eljárást.

Feladat leírása

Célközönség: 

1. primer módon a sejt, vér, szerv-donorként vagy recipiensként már tapasztalatot szerzett vagy érintett páciensek
2. szekunder módon az ágazat termelésben vagy annak kommunikációjában résztvevő szereplői, mint a szövetbankok, implantációs klinikák, beteg érdekvédelmi szervezetek, NGOk, média stb.
3. tercier módon az ágazatot felügyelő egészségügyi kormányzatok, hatóságok, kódolási rendszereket biztosító NGOk, tudományos központok, egyetemek, kutatóintézetek stb.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mert most végre lehetőséget biztosítunk arra, hogy egy Amerikában bárki számára rendelkezésre álló technológia végre Európa polgárai számára is hozzáférhető legyen. (A helyzet groteszkségét jellemzi, hogy jelenleg Európában két egyetem sem küldhet egymásnak kutatásra humán szöveti termékeket, mert azok főszabály szerint nem léphetik át a tagállamok nemzeti határát.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkának (eddigi munkabrand: European Human Tissue Shared Platform) azt kell sugallania, hogy
• innovatív
• hiánypótló
• legjobb élettani értéket adja a maga kategóriájában
• hozzáférhető
• az eddig befagyott ágazat felolvasztása után egy pezsgő, prosperáló humán szöveti szektor hatékony fejlesztésekkel progresszív termékeket állít elő és tesz elérhetővé
Elvárt vélemény
• Amerikát elhozták Európába
• a legjobb technológia, mert megérdemlem
• Európa végre visszakerült az élvonalba

Feladat leírása

Médiaterv: 

Mivel most a Projekt, a Platform, a Megoldás nevét keressük, így értelemszerűen minden típusú kommunikációban meg fog jelenni, mind a fizetett, mind az organikus eléréseinkben. A nevet a Projekt/Cég élettartamáig fogjuk használni.

Feladat leírása

Stílus: 

Elsősorban kreatív neveket várunk. Mivel a célközönség sokrétű, a megoldásunk komplex, így a névadásra vonatkozóan nincsenek a stílusra vonatkozó kitételeink.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Mivel önkéntesen adományozott szövetekre épülő ágazatot építünk, kerülendő az anyagi oldal kontextusba emelése, hiszen a donáció ellenszolgáltatás nélküli jószolgálati cselekedet. Jelentős társadalmi hozzáadott érték mellet piaci mechanizmusok csak a gyártó szövetbankok (contract manufacturers) egymás közötti relációjára jellemző.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Olyan neveket várunk, amikre logót lehet tervezni és amelynél a .com domain szabad. A domain.com regisztrációs oldal adatbázisa szerint.

Fórum

Kedves Megbízó! Jl értem, hogy elsősorban angol nyelvű, vagy nemzetközileg érthető megoldást keresünk?

Kedves Promotica,
Igen, így van. Az irány egyértelműen az, hogy nemzetközileg érthető legyen a márkanév.
Köszönjük a kérdést!

Fórum (2)