Pályázatok

Lumenet fényforrás webáruház logó és arculat tervezés

Logó + Kisarculat design
-
Lumenet
80.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 64
VILAGITAS

Megbízó

84

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 2 hónap

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Promotálás
Szakmai ajánlás
Extra díjazás

A nyertes a pályázati díjon felül 30 000 Ft-os vásárlási utalványt is kap a Vilagitas.eu-n:
https://www.vilagitas.eu/

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (106)

Beküldve: 2014. 12. 15.
14
19
8
hZs
Beküldve: 2015. 01. 03.
22
15
8
ln
Beküldve: 2015. 01. 11.
13
3
7
hZs
Beküldve: 2015. 01. 03.
4
0
6
Beküldve: 2015. 01. 07.
5
2
7
Beküldve: 2015. 01. 03.
5
3
7
Beküldve: 2014. 12. 29.
42
5
7
Beküldve: 2015. 01. 04.
31
4
7
hZs
Beküldve: 2014. 12. 18.
8
1
7
Beküldve: 2014. 12. 25.
8
0
7
Beküldve: 2014. 12. 16.
17
20
7
Beküldve: 2014. 12. 23.
4
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarország legnagyobb kínálatú fényforrás e-kereskedőivé nőttük ki magunkat egy vegyes megítélésű (vilagitas.eu) névvel. Kínálatunkban kizárólag a világ legnagyobb fényforrás gyártóinak termékei szerepelnek, melyhez rendkívül magas szintű szolgáltatást biztosítunk. (Otthongarancia, ingyen szállítás, online raktárkészlet, 30 nap pénz-visszafizetési garancia, szaktanácsadás, stb..).

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Vilagitas.eu fényforrás webáruház az Osram legnagyobb hazai e-kereskedőjeként és a világ vezető fényforrás gyártóinak hivatalos partnereként egyedülállóan széles – több mint 4000 fényforrást és kiegészítőt felvonultató – kínálatával új szintre emelte a fényforrás e-kereskedelmet.
A Vilagitas.eu 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal webshopjában, díjmentes kiszállítással akár 6000 Forinttól.
Büszkék vagyunk arra, hogy nálunk országosan elismert szakemberektől vásárolhat, vagy akár díjmentes tanácsadást kérhet központi telefonszámunkon. Szakmai múltunk kötelez arra, hogy kizárólag megbízható minőségű termékeket kínáljunk vevőinknek, az e-kereskedelmi piacon elvárható korrekt szállítási, garanciális és egyéb feltételekkel. Látogasson el webáruházunkba és:

″Lásson tisztán a fényforrások világában!″

Feladat leírása

Feladat: 

Van elképzelésünk, hogy hogy nézzen ki a logó de, ami a legfontosabb, hogy TE vagy a szakember, tehát RÁD bízzuk az ötletelést.

Néhány irányvonal, amit nem feltétlenül kell figyelembe venned. Ha tudsz jobbat, TE vagy a nyerő :-)

Szeretjük a Century Gothic betűtípust és ezt használjuk jelenleg 383639 színben.

Főbb forgalmazott márkáink:

http://www.osram.com/osram_com/
http://www.lighting.philips.com/main/
http://www.havells-sylvania.com/hu_HU
http://www.panasonic.eu/lighting/
http://www.gelighting.com/

Elképzelésünk (de, ha tudsz jobbat, TE vagy a nyerő!) szerint a LUME és ET közé beékelődik egy hagyományos izzó felülnézetből úgy, hogy kicsit látszik a foglalat és a halványan izzó narancs, vagy vöröses izzószál egy N betűt formáz.

A logónak alkalmasnak kell, hogy fekete és fehér alapon is jól mutasson. Alkalmasnak kell lennie továbbá arra, hogy az ár összehasonlító oldalak méreteiben is használható legyen, például Árukereső 120x30 px.
Árgép méret:
http://www.argep.hu/psm_haendler/logo_22376.png

Nem akarunk felesleges munkára kérni Téged! Kérünk, először csak egy logót tervezz meg, és ha megtetszik az ötleted, akkor megkérünk a továbbiak kidolgozására is:

- Névjegykártya terv
- Boríték terv
- 50 mm széles ragasztószalag terv

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Munkánk eredményeként egyre több külföldi megkeresést kapunk és jól látható, hogy a vilagitas.eu név már nem lesz alkalmas hosszútávú terveinkhez. Sok ötlet után a lumenet leendő márkanév mellett tettük le a voksunkat, mely egy több nyelvű, több országba szállító, interaktív oldal lesz, reszponzív kivitelben, számos videóval és laikus számára érhető keresési felületekkel. (például: autóizzó keresés 6000 autótípushoz). Az a célunk, hogy az oldal, a márkanév ne csak egy webshop legyen, hanem egy élmény. Olyan információsztráda, amit akár csak szakmai kíváncsiságból is érdemes nézegetni, mert a termékeknél videók, társalgó és HD fotók lesznek.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönségünk kettős: prémium minőségű autóizzóink célcsoportja 18-50 férfiak. Egyéb termékeink legfőképp 30-60 családfenntartók, cégvezetők, döntéshozók.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Teljes körű szakmai támogatás, professzionális kiszolgálás és garanciális feltételek, mennyiségi kedvezmény.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Egy néhány évvel ezelőtt még alig létező piaci szegmensre lövő, nagyon gyorsan növekedő és változó (havonta 50-100 termékünk megszűnik-megváltozik, stb,) korrekt márka.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Adwords, Facebook, G+, akár TV

Feladat leírása

Stílus: 

Igényes, letisztult. Vásárlóink többször annyiért vásárolnak egy professzionális terméket, mintha egy barkácsáruházban, vagy szupermarketben vásárolnának egy akciós ipari hulladékot. Vevőink igényesek, tudják, hogy olcsó húsnak híg a leve. Soha nem adjuk a nevünket nevenics termékek értékesítéséhez.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertestől a logót vektoros és PDF formátumban is szeretnénk megkapni.

Fórum

Kedves Kreatívok!
A jobb érthetőség érdekében egy kis segítség:
Lumen: fényáram mértékegysége
Ebből a szójáték: Lumen+net = lumenet
Egyébként nagyon szép ötleteket, munkákat küldtök be, amit ezúton is köszönünk!

Kedves Megbízó!
Kérhetnénk némi visszajelzést? Mert igazából nem tudjuk, hogy látta e a pályamunkákat, és ha egy koncepcióhoz, van még ötlet, azt nem tudjuk, hogy új koncepcióba tegyük vagy a meglévőhöz. Köszönjük!

Kedves Kreatív!

Egy ötlet látványtervei ne külön koncepcióba kerüljenek, viszont ez fordítva is igaz. Új ötleteket ne egy már meglévő koncepcióhoz tölts fel.

Kedves Kreatívok!

Elnézést, nálunk most van szezon, ami időnként egy őrültek házára hasonlít. Azonnal válaszolunk az összes ötletre. Összességében az alábbi pontosításokat szeretnénk kérni mindenkitől:

- Nagyon szép a cirádás betű, de ezt a logót el kell tudni olvasni 120*40-es méretben is.
- Éppen ezért a nagyon attakív betűmegjelenítés, foglalattá formálás hátrány lehet.
- Lehet, hogy hülyeség, de szeretnénk látni egy példában, hogy az N betű egy halványan világító izzót formál. Pl.:

http://www.centennialbulb.org/images/cb-on.jpg
http://thepanekroom.files.wordpress.com/2013/05/p1016181.jpg?w=561
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/commercial/2008/10/09/l...

Ui.: nyugodtan üssetek, ha hülye igényeink vannak. Lehet, hogy full ízlésficamunk van és TI sokkal jobb megoldást találtok.

Nekem ezzel mindig bajom van:))), De ha pl 01 koncepciómhoz van még egy utólagos ötletem, azt ugye oda tölteném fel. De erről a megbízó kap értesítést, hogy xy01 koncepciójában + ötletek lettek feltöltve?

Amennyiben fontos az olvashatóság, úgy a "halvány" N mint izzószál sem lesz előnyös, legalábbis fehér v. világos háttéren. Szerintem.

Ha az N betű például olyan megjelenésű, mintha "izzana". (Na, most sütöttük ki a kreatívokat :-)

Azért vagyunk itt kedves Mekk Elek! Elmondtuk: MINDEN megoldás érdekel és mindenre nyitottak vagyunk. TI vagytok a SZAKEMBEREK! Mi nem receptért megyünk az orvoshoz, hanem elmondjuk, hogy mi a a bajunk.
Látjátok mit csinálunk, látjátok a termékköreinket. Leírtuk, hogy semmilyen eddigi megszokott dolgunkat (szín, betűtípus, izzon az izzó) NEM KELL FIGYELEMBE VENNI!
Tessék szépen kreatívkodni és mutatni egy olyan logót, amibe beleszerelmesedünk.

Kedves Spacedesign.hu! Nem állt szándékunkban udvariatlannak lenni. Segítséget jöttünk kérni..

Amint látja, természetesen nem Önöknek szólt! Nem Önök voltak udvariatlanok.

Kedves Spacedesign.hu! Ok, értjük.

Kedves megrendelő, egy koncepció véleményezése lemaradt, ha kérhetem legyenek kedvesek megtenni. (Pontosan ezt írtam az oldalszabályozásával kapcsolatban, hogy új koncepciót feltöltve már esetleg meg sem nézi az ügyfél, ha az, az előző koncepcióhoz hasonló.)

Rögtön csináljuk.

Kedves Megbízó és Kreatívok!

Van egy íratlan szabály is ám nálunk! Leledzik a környéken egy nevetséges kis házi troll, aki ugyan nagy szakember, rengeteg megbízással, de azért mindig szakít időt a pályázatok megismerésére, a munkák vizsgálatára és véleményezésre. Persze ahelyett, hogy vállalná munkásságát és arra szólítana fel, hogy „egy profi” megkeresése helyett pont hozzá forduljon a megbízó, ha tökéletes munkát akar. Ehhez már nincs kellő merészség. Felesleges etetni, vagy reagálni rá. Teljesen marginális jelenség, csoda, hogy egyedül van és a 2000+ regisztrált között nincsenek hasonló kis pajtásai. (Persze a szívünk mélyén azért sajnáljuk is, mert másra nem méltó.)

Kedves Spacedesign! Nem hiába találtuk ki így a rendszert, és a felvetésed természetes. A megbízók aktivitás szerint sorrendbe rendezve látják a beérkezett megoldásokat. Ha egy korábbi koncepcióhoz új képet töltesz fel, vagy új kommentet írsz, akkor az újra a lista elejére ugrik, és az adott ikon sárgáról pirosra vált egészen addig, míg a megbízó meg nem nyitja a munkát. (A megváltozó borítóképről ne is beszéljünk, ami ugyebár az utolsó feltöltött képet mutatja.)

Közben észre vettem ámm:)) hogy pirosra vált.

Kedves Kreatívok!
Elmegyünk most Jézuskázni, 27.-én minden munkát értékelni fogunk.
Addig is várjuk az új ötleteket!
Köszönjük munkátokat, békés karácsonyt kívánunk!

Kedves Kreatívok!

Nagyon köszönjük, hogy jóvoltotokból a bőség zavarában lehetünk :-)

Hamarosan minden koncepcióhoz fűzünk megjegyzést, azonban szeretnénk néhány dolgot összefoglalni:

- Írtuk többször, hogy a logónak egészen pici méretben is jól kell mutatnia és a méreten belül minél nagyobbnak kell lennie. Ez gyakorlatilag azt követeli meg, hogy a téglalap formából a lehető legkisebb mértékben lépjünk ki, a betűk pedig véknyak, nagyon jól olvashatók legyenek.

- A mi eredeti elképzelésünk az volt, hogy az N betű lenne a fordulópont. Számos koncepció bizonyította, hogy tévedtünk. Többen próbálkoztatok az U betűből izzót csinálni, ez bizonyos esetben szerintünk szerencsétlen választás, mert több logótervnél egyedül árválkodik a MENET szó.

- Az eddigi koncepciók közül azok tetszettek nekünk a legjobban (szerintünk ez szakmailag is leghelyesebb), amelyek az első e betűt használták ki.

- Kérünk benneteket, hogy engedjétek el a mindenáron izzó formát.

- Az egyik legjobban tetsző koncepció egy olyan e betűt csinált, ami egy kicsit talán izzóra hajaz, de bele lehet érteni az e kereskedelem küldetést is.

- Nagyon ötletes volt néhány koncepcióban a Lume és a NET szót színben külön választani, vagy akár a NET szót nagy betűvel írni.

Kérünk Benneteket, hogy a még beadandó koncepcióknál fontoljátok meg a fentieket (természetesen TI vagytok a szakemberek és javasolhattok teljesen mást is).
Bármilyen felmerülő kérdés esetén, készséggel állunk rendekézésetekre.

tibcsi, nem vagyunk nyitottak a stílusodra. Ha olyan ügyes fiú vagy, rajzolj nekünk valamit.

Üdv!
Ha az egész Net szót elkülönítjük az én véleményem szerint elveszti a közös N betű jelentését. Ha a NET szó csupa nagybetűs, illetve ha külön színt kap akkor már inkább egyértelművé válik a név, nem lesz összetet. Lehet tévedek, de nekem ez jutott eszembe a fentiek alapján.

Illetve az izzóra visszatérve:
"Elképzelésünk (de, ha tudsz jobbat, TE vagy a nyerő!) szerint a LUME és ET közé beékelődik egy hagyományos izzó felülnézetből úgy, hogy kicsit látszik a foglalat és a halványan izzó narancs, vagy vöröses izzószál egy N betűt formáz."
+
"- Kérünk benneteket, hogy engedjétek el a mindenáron izzó formát."

Na akkor most mi legyen? :) Egy kicsit vicces így.
Nem szeretnék tiszteletlen lenni, csak szeretném ha ezt mégegyszer megpróbálnák kifejteni mit is szeretnének.
Jó munkát a kreatívoknak! :)
Üdv.

Kedves Kreatív!

Az első pillanattól hangsúlyozzuk, hogy mi csak a butyuta megrendelők vagyunk.
BÁRMILYEN MEGOLDÁSI JAVASLATOT ELFOGADUNK, ha leesik tőle az állunk.

Kedves Megbízó,

Értékelés, megjegyzés várható hamarosan a megoldásomra - vagy csak kimaradtam volna a sorból?

Köszönettel

Itt is megállt az élet :)

Nem állt meg Gato, folyamatosan válaszolunk a koncepciókra.

Láttam, köszönöm! :)

Tisztelt Megbízó! Esetleg segítséget jelentene a kreatívoknak, ha tudnánk, hogy fotorealisztikus vagy inkább jelszerű mintát tudnának elképzelni/látnának szívesebben a logóban? Például a villanykörtét illetően vagy bármi mást, ami ötletünk van. Köszönjük a segítséget!

Kedves Kreatívok!

Elnézését kérünk az értékelések késéséért, a holnapi napon minden koncepcióhoz fűzni fogunk észrevételt, véleményt.

Köszönjük türelmeteket!

Egy kérdés: először ugye csak a logót kellett megtervezni, és majd csak később a koncepciót?! Ez a majd, majd a pályázat lezárása után történik, az elbírálási szakaszban?

Kedves Robert!

Természetesen először csak logótervet kérünk.

Köszöntem! ;)

Egy másik kérdés: ha a dec. 22én feltöltött koncepciómat (pontozás és észrevétel hiányában) kiegészítettem a tervezett egyéb arculati elemekkel, az hátránynak számít az elbírálásban?

Én amúgy semmilyen kommentet nem kaptam a beküldött koncepciómhoz így javításra se volt lehetőségem.

Én utolsó 6 órában raktam fel és azt se mondták, hogy köszönöm. Szerintem amit beküldtem az csak "vatta" volt a dobozban. Sok sikert.

Csatlakozom az előttem szólókhoz, semmi kommentet nem kaptam - de biztos vagyunk így egy páran. Abban bízok csak, hogy legalább a második koncepciómat külön kezelték az elsőtől, ugyanis egyszerre lett feltöltve (egy borítókép, két változat). Értem én, hogy sok az anyag, de elég fura, hogy a megrendelői elvárásokkal koherens és fejlesztett anyagok se kapnak visszajelzést.

Kíváncsi vagyok az eredményre :) még decemberben aktív kommunikáció volt ami hirtelen meg is szűnt, se kukk-, se bakk.

Igen én is kíváncsi lennék... még értékelést se kaptam hetek óta... ://

Kedves Kreatívok!

Holnap részletes értékelést fogunk adni és lezárjuk a pályázatot. Addig is türelmeteket kérnénk.

Kedves Kreatívok!

Nagyon nehéz dolgunk van..

Azt gondoltuk, hogy a logó elkészítést sitt-sutty letudjuk. Nem így történt, ami legfőképp a mi hibánk. Nagyon sajnáljuk, hogy tudatlanságunkból Rátok erőltettünk akaratunkat. Kicsit úgy érezzük magunkat, amikor a hülye beteg elmegy az orvoshoz és elmondja neki, hogy milyen gyógyszert írjon fel.

Az általunk szigorúan körülírt igények eközben lekorlátozták a Ti alkotói szabadságotokat és ez rányomta a bélyegét a végeredményre. A Kreanod szakmai zsűrije és a saját véleményünk szerint is kimondható: nem született olyan megoldás, ami mögé egy emberként be tudnánk állni.
Nem ez volt a célunk. Nem akartunk Benneteket feleslegesen dolgoztatni. Végeredményt szerettünk volna, amiért boldogan fizetünk. Hosszas mérlegelés és több szakember megkérdezése után úgy döntöttünk, hogy ezt a pályázatot eredménytelenül lezárjuk.

A holnapi napon egy új pályázatot írunk ki. Azt akarjuk, hogy higgyetek nekünk és segítsetek, ezért az új pályázat fix díjazású lesz. Azaz, akkor is hirdetünk nyertest, ha mégsem találjuk meg a számunkra megfelelő logót és kifizetjük a tiszteletdíjat. A Brief elkészítését a Kreanod szakembereire bízzuk, így egyértelmű irányvonalat ad majd az általunk igényelt logó elkészítéséhez.

Kérünk Benneteket, hogy vegyetek aktívan részt az új pályázatunkban!
Köszönjük megértéseteket és segítségeteket!

Vilagitas.eu fényforrás webáruház

Akkor holnap? :)

Holnap már tuti :-)
Elnézést, szerencsére borzasztóan el vagyunk havazva, de a logó is kellene már nagyon.

"Kedves" Megrendelő!

Átnézve a beérkezett pályázatokat egyet kell, hogy értsek, hogy szakmailag kevés elfogadható megoldás született, de kétlem, hogy a brif vezette volna félre őket!
Gyorslistára kerülve számos üzenetváltás, módosítási kérés után, a megbízó részéről (akár a szakmai ajánlás helyett! :)) , legalább egy köszönöm jól esett volna! Ezzel a hozzáállással kíváncsian várom a következő pályázat eredményét!
u.i: Csókoltatom a kritikus kolléganőt! :D

Kedves hZs!

Aki a gyorslistára került, az közel volt a tutihoz. A végeredmény a mi bizonytalanságunkból és Kreanod zsűri véleményéből született.

Valóban nem volt alkalmunk még minden munkát megköszönni, amiért elnézést kérünk és ezúton is köszönjük munkáját!

Judit kolléganőnk nem fog megváltozni, ezért a következő pályázat elbírálását elsősorban a szakmai zsűrire bízzuk.

Nem akartunk feleslegesen dolgoztatni senkit. Egy önös célunk van: kapni egy olyan munkát, amitől kikerekedik a szemünk, kifizetni a számlát és végre elkezdeni azt a munkát, aminek a logó az alapja.

Judit kolléganő volt az, aki az egyik koncepciómra azt mondta, "mi ez a lábnyom?" :) Ha igen, többedmagammal csókoltatom. És akkor még van egy szakmai zsűri is…
Gyakorlatilag nem tudok érdemben hozzászólni, max annyit, kevesebb több és mindig az első benyomás a nyerő, már csak azért is mert első benyomást másodszorra nyerni lehetetlen. Sok sikert a második fordulóhoz!

Kedves Kreatívok!

Újragondolva, újraindítottuk a pályázatot Lumenet logo tervezés néven, garantált díjazással. Kérünk Benneteket, rajzoljátok meg nekünk munkásságotok legütősebb logóját, és mi mindent elkövetünk azért, hogy 20 év múlva is büszke lehessen a nyertes a munkájára. A nyertesnek a jövőben is szánunk feladatot!

Fórum (43)