Pályázatok

Logót Veresegyháznak

Logó design
-
Veresegyház város
120.000 Ft
Hátravan:
1 nap 22 óra
Követő: 60
ProjectForYou

Megbízó

32

Hozzászólás

94%

Értékelt koncepció

3 óra 49 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (68)

Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 19.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 06. 19.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Örülünk, hogy kattintottál! Kezdődjék a munka érdemi része!

Veresegyház Város Önkormányzata (2112 Veresegyház, Fő út 35..) pályázatot hirdet a város hivatalos logojának megtervezésére.A várost Magyarország első 10 legdinamikusabban fejlődő települései között tartják nyilván. Jelenleg közel 6000 munkahelyet biztosít a helyi és a környező településeken élők számára. Vállalkozóbarát közlekedési, valamint infrastrukturális környezetével vonzó befektetési helyszín, amelyet a Veresegyházon működő világcégek sora igazol.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Veresegyház lakossága jelenleg 20,000 fő, melynek egynegyede 18 év alatti fiatal. A város átlagéletkora 36 év.

Intézményhálózata korszerű, felszereltsége megfelel a kor elvárásainak. A város szép fekvésű, domboktól ölelt természeti adottságaihoz tartoznak mesterségesen kialakított tavai. Ennek a megközelítőleg 16 hektáros vízfelületnek egy része alkalmas fürdőzésre, egy része pedig igazi horgászparadicsom.
Veresegyház mára négy termálkútból nyer hévizet és termálmedencét is működtet, melyet évente 50-55 ezer ember látogat.

Az egész település arculatán tükröződik az igényes műpártoló szemlélet. 2016 májusában felszentelésre került az új Szentlélek templom, melyet veresegyházi építész tervezett és a benne elhelyezett képzőművészeti alkotások sora is a helyi művészek keze-munkáját dicséri.

A város színháza 2017-ben egész nyáron át tartó szabadtéri fesztivált szervezett és ebből hagyományt teremtett - a Mézesvölgyi Nyár idén is megrendezésre kerül, mint Pest megye legnagyobb szabadtéri rendezvénye. 2018-ban felépül a város első gimnáziuma, továbbá sportcsarnok, termálkutak, és egy új tó kialakítása is az idei tervek között van.

Feladat leírása

Feladat: 

Szóval kell egy logo.

Azt várjuk, hogy a logo hasson ránk. Nem kell semmit elmagyaráznia, legyen elegánsan egyszerű, magabiztos jel. A Veresegyház felirat a logo-n kívül legyen,nem kell összekombinálni, csak egy jó betűtípust, színt, arányt választani hozzá.

Az új logo-nak sugallnia kell, hogy

• 20 éves a város (A logo-t a jubileumot követő évtől a város a 20-as szám nélkül használja tovább)
• egy fiatal lakosságú, dinamikus kisvárosnak lesz
• aki egységes városképet alakított az organikus építészetével
• halad a korral,
• modern kommunikációs eszközökkel szolgálja a turistákat és a lakosait

Fontolgatjuk, hogy a fontosabb városi intézmények a tervezett városi logo-ból kinőve kapnák meg saját logo-jukat, mint pl. a művelődési ház, könyvtár, termálfürdő, tanösvény, tájház, idősek otthona, óvoda.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

2019 fontos év lesz a város életében: 20 éve lesz, hogy városi rangot kapott Veresegyház, és ezt rendezvények sorával fogja ünnepelni, amihez már megújult arculatát használja fel.

A város 2018-tól szeretne jobban bekapcsolódni a belföldi turizmusba, ezért célul tűzte ki a településmarketing fejlesztését, ennek részeként pedig

• a város vizuális kommunikációjának rendszerbe szervezését,
• a település kulturális értéktárának, vonzerőleltárának elkészítését,
• a település turistákat is érintő információinak önálló weboldalba szerkesztését,
• a város arculatának kitalálását és megvalósítását.

A városnak jelenleg nincs logo-ja, a címerét használja hivatalos, fél-hivatalos és nem hivatalos megjelenéseiben is.

Feladat leírása

Célközönség: 

A városnak ARC kell.

Érezze magáénak a családos, a fiatal, az őslakos és a budapesti kiköltöző. Fogja egységbe a logo azokat, akik itt laknak. Az idelátogatók számára pedig lógjon ki ez a település a környezetéből azzal, hogy nem címert használ a modern kommunikációs anyagaiban, hanem logot.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Veresegyház modern arculatának kialakítása és az ehhez szükséges logo létrehozása kettős célt szolgál.

1. A fiatal átlagéletkorú lakosságban szeretnénk erősíteni a hova-tartozás élményét, így kell egy modern jel, logo, amivel a városát azonosíthatja, és amit szeretni tud. A városban nagy számban élnek művészek és jellemző a Budapestről kiköltöző értelmiségi réteg.

2. Egy új logo következetes használatával a hozzánk látogatók számára is egyértelművé tennénk, hogy ’Ez Veresegyház’. Az alábbi turista célcsoportoknak kínálunk szórakozást a városban jelenleg:

• Medveotthon látogatók: jellemzően családos látogatók
• Termálfürdő látogatók: jellemzően nyugdíjas látogató helyből és a térségből, szervezett csoportokban is
• Szakrális turizmus: Evangélikus, református és baptista templomok mellett 2016-ban szentelték új katolikus templomát, ami 400 főt befogad, nagy orgonája hangversenyek rendezését is lehetővé teszi, a templomban kávézó is működik.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

SZAKÉRTŐI INTERJÚK ALAPJÁN:

• Miről ismerik ma a városunkat?: Veresegyházi Asszonykórus (még mindig, ahhh!), Medveotthon, Pásztor Béla (50 éve polgármester), heti piacok, tavak
• Jellemzők, amik leírják a városunkat: A lakosság átlagéletkora 36 év, szép fekvése van (dombok, tavak, patak), az egyedi organikus építészete, egységes város és dinamikusan fejlődik
• A város legfontosabb értékei: iskola-város, növekedni képes, termálvíz kapacitása van, kiváló az infrastruktúrája
• A város víziója: egyre jelentősebb térségi központ, (wellness) turistacélpont, gimnáziummal bíró város, gazdag programkínálattal rendelkező város

Feladat leírása

Médiaterv: 

A TOP3 pályamunkákból egy nyári hétvégén szabadtéri mini kiállítást tartunk, a városünnep keretében.

Új nyomtatott kiadványok készülnek a város jubileumi évére, a havi megjelenésű városi újság használja, a városi programokat jelző outdoor felületeken látható lesz, a hivatalos közösségi média oldalak, úgymint Instagram, Facebook, Pinterest használják, a város weboldalán is látható.

Külföldi és hazai küldöttségek hivatalos ajándékain is használjuk.

A 2019-es év során a városi nagyarculat az új logo alaján újul meg. (ezért a nyertessel további megbízás is lehetséges.)

Feladat leírása

Stílus: 

A logonak nem kell feltétlenül ábrázolnia, hogy mivel foglalkozik a tulajdonosa :-). A logonak nem szabad részletgazdagnak lenni. A logo egy marketing eszköz. A logonknak könnyen felismerhetőnek és megjegyezhetőnek kell lennie. A logo legyen egyszerű, ízléses, keltsen pozitív érzéseket.

Feladat leírása

Kerülendő: 

figuratív elemek, zsúfoltság, régimódi, ódon színek, nehézkesség

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

ELBÍRÁLÁS RENDSZERE

A zsüri az alábbi szakterületekből áll: webdesigner, televíziós szerkesztő, városmarketinges, színházi szakember, képzőművész, és a fiatalok :-). A zsüri az alábbi szempontrendszer szerint pontozza a pályaműveket:

mennyire eredeti? | pozitív érzetet kelt benned? | könnyen meg tudod jegyezni? | egyszerű-e a grafika? | ízléses-e? | mennyire lehet komolyan venni? | fekete-fehérben jól felismerhető-e? | el tudod-e képzelni, hogy ez a jel Veresegyház arca?

A szakértő zsüri készíti a SHORTLIST-et, a TOP3 pályamunka közül a képviselőtertület választ.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A megbízó a pályamunkák közül 1 győztest választ, aki a sikerdíjra jogosult.

Megbízó a pályamunkát változtatás nélkül veszi meg, a logo-val történő további átalakítás vagy munka csak a győztes pályázóval és egy új megállapodás keretében végeztethető.

LINKEK KÉPBE KERÜLÉSHEZ
http://www.veresegyhaz.hu | http://www.medveotthon.hu | http://www.veresmuvhaz.hu | http://www.veres1szinhaz.hu | http://www.vizesveres.veresegyhaz.hu | http://www.ujtemplom.veresegyhaz.hu | http://verka.hu/ | http://fabriczius.veresegyhaz.hu/ | http://www.mezesvolgyinyar.hu/

FORMÁTUM

20-as számmal ÉS a 20-as szám nélkül is kérjük a grafikát ÉS külön a városnévvel kombináltat is.
színes és szürkeárnyalatos verzió
vektoros forrásfájl
.png, .jpg, .pdf verziók

Fórum

Üdvözlet a mélyen tisztelt megbízónak!
Egyetlen kérdésem lenne, mivel ez a pályázati kiírásból nem derült ki, hogy csak egyetlen tervvel lehet pályázni vagy esetleg többel is?
Válaszukat előre is köszönöm.

Szép napot, Roland_Soldier, több tervvel is lehet pályázni, a lényeg, hogy abból az egyik naggyon szuper legyen...! :-) várjuk

Fórum (2)