Pályázatok

Logó tervezése sárospataki bringás rendezvényhez

Logó design
-
Bringázz Sárospatak
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 41
projektiroda

Megbízó

36

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (50)

Beküldve: 2018. 03. 23.
27
19
10
Beküldve: 2018. 03. 23.
7
3
9
Beküldve: 2018. 03. 21.
12
4
9
Beküldve: 2018. 03. 26.
39
6
8
Beküldve: 2018. 03. 25.
7
2
7
Beküldve: 2018. 03. 22.
2
5
7
Beküldve: 2018. 03. 21.
6
3
7
Beküldve: 2018. 03. 21.
2
1
6
Beküldve: 2018. 03. 26.
1
0
5
Beküldve: 2018. 03. 20.
2
1
5
Beküldve: 2018. 03. 26.
4
0
5
Beküldve: 2018. 03. 21.
2
1
4

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Sárospatakon tavasztól őszig számos szabadidős programból lehet választani, de azok jó része a turistáknak szól. Kevés az olyan rendezvény, ahol minden generáció jól érzi magát, aktív és passzív programok is vannak, ugyanakkor „celebek” nélkül zajlik az esemény.
Sárospatak város lakosságát nehéz aktivizálni. Ráadásul sokan nem használnak – egyelőre – bringát, gyakori az autós közlekedés.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Sárospatak Város Önkormányzatának tulajdonában álló nonprofit Kft. a megbízó, amely elsősorban infrastruktúra fejlesztési projektek menedzsmentjével és turisztikai célú szolgáltatás-fejlesztéssel foglalkozik. Feladatellátásában szolgáltatás-központú, nyitott az újszerű, lendületes megoldásokra.

A kötelező vállalásaink között kaptuk meg a „BAM kampány” szervezésének feladatát, ugyanakkor semmiképp sem „kipipálni” akarjuk a feladatot. Egy évről évre megrendezendő bringázás-kampánynap első alkalmát fogjuk megvalósítani 2018 első félévében, jó minőségben, széles lakossági érdeklődés mellett.
A „Bringázz A Munkába” kampány értelmezése számunkra kifejezetten tág: a munkahelyre való eljutás mellett szeretnénk népszerűsíteni az iskolába, boltba, postára, bárhová bringával közlekedést, valamint a hobbi és turisztikai célú kerékpározást is. Sárospatak hihetetlen jó adottságokkal bír a kerékpározási lehetőségekben – szeretnénk, ha többen élnének ezekkel!
A kampánynapon a bringázás számos oldalával, feltételével, lehetőségével foglalkozunk majd: kirándulás, városnézés, szabályos közlekedés, bringás élmények, extrém sport, kerékpározás képekben és videokban… Ezerarcú kerékpározás, minden korosztálynak, számos céllal! Ez a kampánynap üzenete…

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat a sárospataki BAM kampányhoz, bringázást népszerűsítő kampányhoz logó készítése, kapcsolódó igényeink, ötleteink, felvetéseink:
- Nagyon sok a kerékpár-szimbólumot használó logó, de mivel a bringázás népszerűsítése a cél, nehezen tudunk ettől elszakadni… de meg lehet próbálni :)
- A logóban szerepeljen a „Bringázz Sárospatak” felirat

Fontos, hogy ebben a körben kizárólag a logó megtervezése a feladat. Szeretnénk majd további anyagokat is – de az következő projekt lesz :)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A logóval célunk a beazonosíthatóság, a figyelemfelkeltés, az aktivitásra, részvételre serkentés, a bringázáshoz való kedvcsinálás.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsősorban Sárospatak városának lakossága – iskoláskorú gyerekek, fiatalok és felnőttek, akik munkába vagy iskolába járás, ügyintézés, bevásárlás, kirándulás, sportolás miatt kerékpároznak (többet) – vagy kerékpározhatnának!

Az épp akkor a városba látogató turistákat is szeretnénk bevonni, illetve a profi bringásoknak is igyekszünk érdemi programot kínálni, de nem ők a fő célcsoport, hanem az „átlagos lakosság”, akik már / még nem biciklizik.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Gyere el, hozd a családod, a barátaidat, munkatársaidat, mert vidám lesz, érdekes, mozgalmas ez a nap, jól fogod magad érezni, kikapcsolódsz, sportolsz!!!

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A BAM kampányok elterjedtsége országos, de általában kimerülnek adminisztrációban és bringás reggeliben. Mi egész napos programot kínálunk, ami remek (akár egész napos) szabadidős tevékenység, ugyanakkor bemutatja a bringázás sokoldalúságát (iskola, munka, bevásárlás, posta, hobbi, túra), motivál a (több) kerékpárhasználatra.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A kampány központi eleme lesz a logó. Az egyéb, használni kívánt anyagokon (szóróanyag, plakát, közösségi média, újságmegjelenés) is szerepel majd. (Ezek elkészítése egy máik, következő feladat lesz.)
Évente legalább egyszer visszatérő rendezvényt szeretnénk; fontos, hogy a logó jól megjegyezhető legyen!

Feladat leírása

Stílus: 

Kifejezetten NEM ragaszkodunk Sárospatak hagyományos színeihez.
A logót többnyire színesben használjuk majd, de fekete-fehér megjelenésre is sor kerül majd.

Színek és hangulat: Inkább élénk, vidám, szembetűnő színeket szeretnénk, ami barátságos és vidámságot sugároz, de semmiképp ne legyen rikító, agresszív.

Forma: Egyszerű, letisztult, érthető, egyértelmű tartalommal.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Tisztában vagyunk azzal, hogy nagyon sok a kerékpárt, mint szimbólumot vagy konkrét elemet használó logó. Fontos, hogy ne legyen plágium a logónk.
A zsúfolt, bonyolult logókat kerülnénk.
A nagyon-nagyon elvont, absztrakt, nehezen kivehető, furcsa asszociációkat kiváltó képeket kerülnénk.
Nem szeretnénk más közlekedési módokat (autózás, gyaloglás, tömegközlekedés) támadni!!!

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Számlaképes kreatívval szeretnénk dolgozni.

Fórum

Fórum (0)