Pályázatok

Logó tervezése közösségi vásárlást biztosító rendszer számára

Logó design
-
SPS
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 30
1

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 5 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (40)

Beküldve: 2014. 01. 16.
1
9
10
vA
Beküldve: 2014. 01. 18.
4
0
9
Beküldve: 2014. 01. 11.
3
1
8
Beküldve: 2014. 01. 16.
2
0
8
Beküldve: 2014. 01. 16.
3
0
7
Beküldve: 2014. 01. 16.
2
0
7
Beküldve: 2014. 01. 13.
7
0
7
Beküldve: 2014. 01. 16.
1
0
7
Beküldve: 2014. 01. 11.
5
0
7
o.O
Beküldve: 2014. 01. 17.
8
0
6
Beküldve: 2014. 01. 11.
4
0
6
Beküldve: 2014. 01. 18.
1
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Február közepén induló, közösségi (kedvezményes) vásárlást biztosító alkalmazás és honlap keresi logóját.
A rendszer nem egy újabb kuponszolgáltatás, annál sokkal komplexebb. Bárki, bármilyen kedvezményt ajánlhat a rendszerben, a felhasználók preferenciáik és tartózkodási helyüktől függően vásárolnak.

Bővebb infóért lásd a honlapot: www.spsmarket.com

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A megbízó egy startup cég, fiatalos, lendületes csapat széles tapasztalatokkal és ismeretekkel az online marketing területén.
www.spsmarket.com

Feladat leírása

Feladat: 

Az alkalmazást, rendszert legjobban megjelenítő logó elkészítése a feladat. A logó lehessen az alkalmazás ikonja is a telefonon.
A felajánlott összeg nettó és magánszemélytől magánszemélynek lesz átutalva.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Vicces, fiatalos logókat várunk, esetlegesen "aha" jelleggel.

Feladat leírása

Célközönség: 

Okostelefonnal rendelkezők, akik szeretnek kedvezményesen vásárolni. Életkor: 13-60.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mindenki szeret kedvezményesen vásárolni. A rendszer egy könnyen kezelhető mobilalkalmazással segíti ezt elő. A résztvevő cégek is jól járnak, hiszen ingyen reklámhoz jutnak, csak a létrejött tranzakciók után fizetnek.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Abszolút win-win megoldás. Pénzt takarít meg a vásárlók számára és reklámköltséget a kereskedők számára.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A győztes remélhetőleg egy világmárka alapjait építi velünk.
Nagyon erős on-line marketing megjelenés (facebook, google), de megjelenhet szórólapon, plakáton, molinón, tvreklámban is.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, könnyed, energikus, uniszex, vagány stílus
Legyen univerzális, nem csak a magyar piac a cél.
az SPS betűk lehetőség szerint szerepeljen a logón.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nincs ilyen

Feladat leírása

Fórum

Egy lényeges kérdés, ami kimaradt a briefből: miért akarják lecserélni a jelenlegi -amúgy jó- logót?

Szeretnék csatlakozni a fenti kérdéshez sarok pontja a dolognak.
Látom napok óta nemkap választ.
Miért mi volt vele a gond?
Persze csak ha erre van lehetőségük.

Nyílván nem volt elég uniszex. :)

A probléma nálam az, hogy a beküldött tervről nem érkezik visszajelzés. Elvileg a határidő meghosszabbítása - az esetlegesen több beérkező design mellett -, azért is lehetne hasznos, mert hosszabb lehetőséget ad a megbízóval való konzultációra, a tervek finomítására. Ha ő nem él a lehetőséggel, az a kreatívoknak is a kedvét szegheti, főleg, ha nem az utolsó pillanatra készülnek el az anyaggal. Kérdés még pl., hogy a weboldal színválasztása irányadó-e a logó kapcsán?

az "aha" jelleg is hiányzik belőle, plusz nem valami vicces. :)

Nekem nagyon tetszik, köszönöm kedves válaszod nagy segítség.
Ha még tudsz valamit írd meg rád lehet számítani
hála és köszönet

Megtennéd néhány mondatban az "AHA" jellegről írnál valamit köszönöm

Nagyon szívesen, örülök, hogy így számíthatunk egymásra :)
Én az "AHA" jelleget igazából úgy tudom elképzelni, hogy te mondasz valamit a logótervedről, hogy milyen elképzeléseid voltak stb. és tegyük fel, hogy a megbízónak nem igazán egyértelmű, vagy nem igazán tud vele azonosulni, de mikor elmagyarázod neki, hogy mi-miért olyan a logódon stb, és erre a megbízónak leesik a lényeg, ami elsőre nem volt felűnő. És ez a "leesés" az "AHA" jelleg. (Bár én azért kíváncsi lennék az ügyfél verziójára is.)
Egyébként szerintem az a bajuk a jelenlegi logójukkal, hogy az nem úgy néz ki, mint amit egy okostelefonos alkalmazásikonnak lehetne használni. Mert az alkalmazásikonok általában ilyen lekerekített sarkú, színátmenetes gombszerű vizuális hatásúak.

Nem csodálkoznék, ha le lenne fújva a pályázat, lehet, hogy csak kísérleti jelleggel próbálják ki a kreanod-ot, de maradjunk annyiban, hogy ez lehet még elhamarkodott döntés a részemről.

Köszönöm gyors, és hatékony reakciódat remekül elbeszélgetünk kár, hogy online konccingatást még nem találták ki.
Bár én is iszom egy kortyot és te is, közben leírjuk, hogy koc-koc. Rád valóban lehet számítani kérlek, ha megnyerte tetszésedet jelezd.

A pályázat kiíróját kellene kérdezned, ugyanis ő használja a leírásban az "aha jelleget", mint esetleges követelményt.
Amúgy szerintem valami vizuális gegre gondolhat a pályáztató, ami szerintem hibás megközelítés, amennyiben tényleg egy logót szeretnénk tervezni, terveztetni.

jó, de ahhoz látnom is kéne a terveid nem gondolod? :)

A jelenlegi logójuk gond nélkül használható okostelefonos ikonnak is, a megfelelő formába passzintva. (android, ios)

Amúgy nekem is az az érzésem, hogy ebből a pályázatból nem lesz semmi, éppen ezért nem is küldtem be semmit.
Meglátjuk.

Miért is te egy szinvonal alatt nem koccintasz?
Vagy mire gondolsz elő korrekciót csinálsz?
Megmondom neked nagyon sok mindere gondolok de, hogy neked miért kellene és mit látni azt itt nem értem.

Hát nem te írtad, hogy idézem: "ha megnyerte tetszésedet jelezd." ?!
Szóval ezt nem a saját pályaműve(i)dre értetted, hanem a koccintásra?

Célkitűzés:

Vicces, fiatalos logókat várunk, esetlegesen "aha" jelleggel.

Ez volt a kiírás vagy nem jól olvastam? Kérem segítsenek

Ezek után pláne nem értem, miért kellett lecserélni a korábbi jó logójukat... Szakmailag legalábbis érthetetlen.

Teljesen igaz. Keresem a kreativitást, az ötletességet, de egy "minimál rizikós", monokróm áttervezés esetén nehéz találni, ráadásul szerintem nem túl korrekt a saját szlogent is ábrázolni, mert ugye a többi elvileg nem design elemként beadva. Semmi megrendelői visszacsatolás nem volt. Bízni tudok benne, hogy a Kreanod legalább próbál valamilyen szakmai nívót képviselni egy előzetes szelekcióval vagy vélemény nyilvánítással a partnerek felé - akiknek persze sokszor "van egy elképzelésük". Ettől függetlenül gratula a nyertesnek.

"...nem design elemként van beadva."

Kedves trigon!

Igen, van ilyen szolgáltatásunk. Arról mindenki tájékozódhat, hogy ezt a megbízó igénybe veszi-e, mert az ilyen pályázatok mellett a „Pályázat menedzselése” szolgáltatás ikonját is meg lehet találni.

hát ha azt nézzük, hogy a 2.helyen befutott munkája sokkal jobban illik a pályázati kiíráshoz (és jobb is annál), akkor akár még büszke is lehetett volna a megbízó, hogy valóban lehetett volna egy jobb logójuk az előzőnél.
És közben az a vicc az egészben, hogy "pczohtas" pont azokért a munkáiért nem kapta meg az első helyezést, amikért tényleg megérdemelte volna. Most viszont megkapta egy kevésbé jó logójáért! :)
Viszont, hogy indokolatlanul brutálisan alulértékelték a logóim, annak már kevésbé örülök.

Fórum (20)