Pályázatok

Logó tervezése kis sörfőzde részére

Logó design
-
Kämmerle Bräu
55.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 82
kaemmerle

Megbízó

37

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 hónap 3 hét

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Extra díjazás

A győztes a díjazáson felül, valamint a második és harmadik helyezett egy 6-os sörkóstolót kap tőlünk ajándékba. A kiszállításra legelőbb 2018 második felében kerül sor.

Koncepciók (119)

KB
Beküldve: 2018. 01. 11.
4
6
10
Beküldve: 2017. 12. 27.
2
5
9
Beküldve: 2017. 12. 23.
13
3
8
lev
Beküldve: 2018. 01. 10.
8
8
8
Beküldve: 2017. 12. 31.
12
4
8
1
Beküldve: 2018. 01. 13.
15
4
7
Beküldve: 2018. 01. 12.
5
5
7
Beküldve: 2017. 12. 29.
10
3
7
Beküldve: 2018. 01. 12.
4
0
6
Beküldve: 2017. 12. 19.
5
2
8
Beküldve: 2017. 12. 20.
1
0
7
Beküldve: 2018. 01. 06.
2
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A kézműves sörök divatja kétségtelenül tart és egyre másra nyílnak kisebb-nagyobb üzemek. Ezzel együtt is még messze vagyunk attól, hogy minden második falunak külön sörfőzdéje legyen mit 100 éve. Igaz ez a Dél-Németországi Fekete Erdőre, ahol kis sörfőzdénket tervezzük. Az emberek változatlanul lelkesednek a komló, maláta, élesztö kombinációjában rejlő változatosságnak. Célunk nem a nagy sörgyárakkal való versengés, hanem regionális körben, helybelieknek, barátoknak szeretnénk átadni egy termék előállításában rejlő örömünket, egy jó sör formájában.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Két testvér vagyunk Pécsről,26 és 30 évesek, jópár éve Németországban élünk, Baden Württenberg tartományban. Pár éve kezdtünk sört főzni a saját teraszunkon. Tervbe vettük egy kisebb sörfőző egység megvételét, hogy kis tételben eladásra is tudjunk termelni. Sikerült egy alkalmas helységet bérelni Tribergben, fenyveserdők, patakpart mellett álló tipikus német házban, akárcsak a mesében. A sörfőzdénket Kämmerle Bräu -nak fogják hívni, amely kamrácska sörfőzdét jelent. Nem célunk ebből a projektből meggazdagodni,állásunkat nem adjuk fel,a saját kezünk által előálított termékben leljük örömünket. Ez nyílván nem zárja ki a professzionalitást (amely a dizájnban is meg kell nyílvánuljon) és a rentábilis müködést.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat a logó megtervezése. Aminek feltétlenül rajta kell lennie: 1. egy központi motívum, akár a Kämmerle Bräu elnevezéssel, amely a márkefelismerést hivatott erősíteni. 3. Erstes Triberger Bier (első tribergi sör), szlogen,valamelyest kisebb mérettel, mint a márka neve. Emellett minden a fantáziátokra van bízva!
A logó a későbbiekben minden, a termékkel kapcsolatos felületen megjelenik, legfőképp egy a sörösüveg címkéjébe kell, hogy integrálható legyen.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A márka és a termékkép egységes, esztétikus kialakításának első lépéseként tekintünk a logó megtervezése . Ezen kívül a szükséges tőke egy részét egy crowdsourcing oldalon szeretnénk összegyűjteni. Ìgy a projektünk prezentációjakor is szükség van a logó feltüntetésére. A győztes munka így nagyban hozzájárul a projekt megvalósulásához!

Feladat leírása

Célközönség: 

Sört mindenki szeret inni, az év bármely szakában. Ha mégis le kell korlátozni, akkor inkább férfiak vannak többségben 20 és 45 év között. A sörünket főleg Triberg és tágabb környezetében szeretnénk forgalmazni, ahol az emberek kicsit konzervatívabbak, nagy a közösségi összetartás, ami az egyesületek, fúvószenekarok nagy számában is megnyílvánul. A logót tekintve így egy hipszteres vonal, ami Budapesten vagy Berlinben menő lenne, itt nem biztos, hogy annyira céravezető. A direkt eladásra nagy hangsúlyt fektetünk, egyrészt az előállítás helyén, másrészt pl. rendezvényeken.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A környéknek eddig nincs saját sörfőzdéje. Sört inni mindenki szeret...Mi ehhez fogunk előállítani egy őszínte terméket egyedi ízvilággal. Túlragozni nem szeretném, beszéljen majd magáért a termék, és persze a logó;)

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkánkat most kezdjük felépíteni, a logó tervezésére,mint az első lépések egyikére tekintünk. A kalssszikus sör, akárhogy is nézzük, mindig 4 alapanyaból készül. A mi hozzáadott értékünk a helyben történő, szívvel-lélekkel való készítés, a kommerciálistól eltérő egyedi ízvilág és a közvetlen kapcsolat a célközönséggel

Feladat leírása

Médiaterv: 

A későbbi győztes a munkájával először az említett crowdsourcing oldalon találkozhat. Ha összejön a tervünk, akkor az legalább 10.000 kattintást fog jelenteni. Később természetesen a sörösüvegeken a címke részeként is megjelenik a logó. Mindaddig használni fogjuk, amíg nem érezzük elavultnak.

Feladat leírása

Stílus: 

A stílusa modern legyen, de valamivel időtállóbb, mint a mostanság divatos hipszter jelleg ami a kézmüves söröket jellemzi. Ha valaki ránéz a logóra, akkor legyen számára egyértelmű, hogy abban nem valami üdítő vagy energiaital van, hanem egy jó sör és kapjon kedvet hozzá. Ideális esetben (de nem kötelezöen!) a logó emlékeztethet absztrakt formában a régió valamely motívumára, amelyek pl. a következőek: hegyes-dombos vidék fenyvesekkel, patakokkal, itt találták fel a kakukkos órát is. A régió színei a fekete, piros és zöld. A logó kapcsolódhat a névhez is (Kämmerle = Kamrácska).
Visszafogott színhasználtot szeretnénk, ne legyen csiricsáré.
Lássd még a csatolt dokumentomot is a pozitív példákkal. A fényképen látható epület pincéjében bérejük az helyiséget a sörfőzdénknek.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Halálfejek, Steampunk jellegű motívumok, extravagáns színek... Lásd még a mellékletek között a kerülendő példákat

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Az elkészült munkát egy vektorformátumban kérnénk, fontos hogy több méretben is jól nézzen ki.

Fórum

Kedves Kreatívok! Köszönöm az eddigi feltöltéseket! Mivel még csak 1nap telt el, nem értékeltem érdemben egy koncepciót sem.
Egy kiegészítés a stílussal kapcsolatban:
"Ha valaki ránéz a logóra, akkor legyen számára egyértelmű, hogy abban nem valami üdítő vagy energiaital van, hanem egy jó sör"
--> ez nem azt jelenti, hogy kötelezö a sör alkotóelemeit (komló, maláta) vagy akár egy söröskorsót szerepeltetni a logóban.(de persze nincs is tiltva)
Inkább arra vonatkozik a mondat, hogy ha a logó majd egy címke része lesz, akkor ne vigye az emberek asszociációját egy téves irányba

Pedig hasznos lenne a pontozás, hogy legyen visszajelzés, hogy tudjuk, jó úton járunk-e ;)

egyet értek. Ha nem pntoztok akkor nem fognak JOBB munkák születni. Mert nem tudjuk jó-e. Ha pontoztok, akkor tudjuk ,hogy javítanunk kell ;)

Igazatok van! Elolvastam még egyszer a pontozásra vonatkozó részt. Elöször azt hittem, hogy csak a pontszámok nem változtathatóak, de most már minden világos

A pontszámok is változtathatóak egészen a győztes kiválasztásáig. :-)

"Sikerült egy alkalmas helységet bérelni Tribergben, fenyveserdők, patakpart mellett álló tipikus német házban, akárcsak a mesében." - Esetleg erről a helyiségről van fénykép, akár kívülről, vagy belülről?

Igen, az épületröl kívülröl csatoltam egy fényképet. Belülröl még felújítás alatt van!

Kedves Kreatívok! Köszönjük az eddig beérkezett munkákat! Holnap este találkozom a testvéremmel, akivel majd átmegyünk minden logóterven és részletesebb feedbacket adunk nektek!

Kedves Kreatívok!

Az alábbi kitétel a briefben "legfőképp egy a sörösüveg címkéjébe kell, hogy integrálható legyen." nem azt jelenti, hogy címkét is kell tervezni. Sokatoknál nagyon véleményes az átmenet, hogy még csak logóról, vagy már valamiféle címke kezdeményről beszélhetünk. Kérek mindenkit, hogy a címkén való bemutatása a logónak tényleg csak arra szorítkozzon, hogy egy mock up képen is elhelyezi a logót, és semmilyen plusz munkavégzés nem történik. Sok munkát törölni leszünk kénytelenek.

Vonatkozó szabályleírás: http://kreanod.hu/faq/mi-az-indokolatlan-plusz-munka-es-miert-tiltott

Mindenki ennek türkében tegye meg, hogy törli a véleményes látványterveket.

Vélhetöen a legtöbb embernek egy sörmárka kapcsán egyböl egy söralátét, vagy egy sörösüveg lebeg a szeme elött. A gyöztes kiválasztása a munka (logó) minösége, az ötletessége és a ránk gyakorolt hatása alapján fog történni, nem pedig hogy hány féle mockupban lett elhelyezve

Valóban, a feladat logótervezésre vonatkozik, viszont fontos, hogy ahogy a moderáció is idézte: " hogy integrálható legyen" ! Ès itt is igazat adok a moderációnak, a Logó a legfontosabb, és valamilyen mock-up-féleségen lehetne öket ábrázolni. Eddig rendbe is van. Ha megnézzük a legtöbb munkát így is lettek megcsinálva. Részletes logó, egy kevésbé részletes címkén/sörösüvegen. Nagyon helyes hogy a moderáció felszólítja a pályázókat, hogy ne csináljanak plusz munkát, de attól még az elvégzett munkákat törölni a pályázókkal szemben lenne unfair. Mi részünkröl köszönjük minden pályázónak, hogy egy cimkére illetve sörösüvegre projektálva prezentáltátok a munkátokat, így sokkal egyszerübb elképzelni, hogy hogyan tudnánk az arculatunkba a logót beintegrálni.

Kedves Megbízó!

Nagy a különbség aközött, hogy valaki a logót simán csak elhelyezi egy sörös üveg képén, amin alapból üres a címke, és aközött, hogy belekezd egy címke tervezésébe is. Ha egy szabályt akarunk következetesen érvényesíteni, akkor mérlegelésnek nincs helye, mert akkor aztán a lehetőségek végtelenné válnak, mindig bele kéne férnie "még egy kicsinek, mert miért ne". Nem mérlegeljük, hogy hány perc plusz munka, ahogy azt sem, hogy minőségben értékelhető-e, vagy hogy kereskedelmi forgalomba lehetne-e adott állapotában hozni. Mindenki tervezzen egy logót, és azt önmagában mindenféle kiegészítés nélkül mutassa meg egy sörösüvegen. A törlést pedig nem értem, miért lenne unfair. Ha már egyszer valaki szablyát szegett, akkor már hagyjuk rá? Ha nem törölnénk ezeket a munkákat, akkor az a többi pályázóval szemben lenne unfair. A dolgot megnehezíti, hogy már a logó igény önmagában is súrolja a címke kategória határait, mert az alap feliraton kívül extrákat is tartalmaz, és néhány sörmárkánál ez már tulajdonképpen majdnem egy front címkével ér fel.

Valamiért az az érzésem, hogy hiába erőlködünk, megvan már a győztes.

Favoritok vannak, de a gyöztes nincs meg és nem is lehet meg. Az oldal is így rendelkezik:
"Nem, erre jelenleg nincs lehetőség. El szeretnénk kerülni, hogy a munka közepén járó kreatívok feleslegesen dolgozzanak, ezért az általad megszabott határidő erejéig mindenképpen aktív marad a pályázatod. Nézd ennek a pozitív oldalát, később érkezhetnek be a kiválasztottnál jobb megoldások is."

Azt sem tudhatom, hogy ki hány munkát küldött be, legfeljebb a stílusról sejthetem és a követök/beküldött munkák arányából. Hogyha valaki a második munkájára is kevés pontos kapott és erölködésnek érzi, akkor tényleg nem szükséges egy harmadikat is beküldeni.

Gratulálok a győztesnek, nagyon szép munka!

Köszönöm!
Nem sok reményt fűztem hozzá, mert 7 pontról indultam!

Ezek szerint szóba állt veled a megrendelő? Vagy instrukciók nélkül javítgattad?

Köszönjük a munkát minden közremüködö kreatívnak! Sok magas szívonalú munka érkezett be, amin látszott a belefektetett munka. Biztos vagyok benne, hogy sokan fel tudják majd használni ezeket az ötleteket egy hasonló kiírásban.
Itt van még egyszer a hivatalos dobogó, hiszen ök külön díjazásban is részesülnek (6-os kóstoló pakk)
1. Hunky Dory : ízlésesen ötvözte a sörkészítés kellékeit a hely szimbólumával, a kakukkos órával, anékül, hogy túristás lenne. A logó jól felismerhetö, többféle színkombinációban is használható
2. Mainca: Egy nagyon egyszerü mégis hatásos ötlettel ötvözte a márkanevet és régió jellegzetességét (M betüböl hegyek). Nagyon elegáns munka!
3. the_wayet: letisztultságában modern, összhatását tekintve mégis tipikus, sörös logó

A dobogósokat kérném, hogy emailben küldjék el az elérhetöségüket, hogy a különdíjakat ki tudjuk szállítani (mint a kiírásban említettem, ez még egy ideig eltart, hiszen elöször felkell futtatnunk a termelést)

Sajnos olyan sok munka érkezett, hogy nem tudtunk vele lépést tartani és nem tudtunk személyesen mindenkinek írni. Természetesen minden egyes munkát többször is átnéztünk. Az oldal üzemeltetöinek jeleztem, hogy hasznos lenne egy többszempontos pontozási rendszer, ami meggyorsítaná az értékelést és a kreatívoknak is több támpontot adna.

Fórum (19)