Pályázatok

Logó készítése sportanimációval foglalkozó vállakozáshoz

Logó design
-
Club Aloha
40.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 29
lorinczvera

Megbízó

6

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

6 év 2 hónap

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Extra díjazás

Amennyiben sikerül győztest hirdetni, a győztesnek egyéb megbízások előre egyeztetett ajánlat alapján

Koncepciók (34)

Beküldve: 2013. 11. 21.
5
7
Beküldve: 2013. 11. 20.
8
1
6
Beküldve: 2013. 11. 23.
3
0
5
Beküldve: 2013. 11. 21.
9
1
5
Beküldve: 2013. 11. 21.
4
1
5
o.O
Beküldve: 2013. 11. 21.
4
1
5
Beküldve: 2013. 11. 23.
5
0
4
Beküldve: 2013. 11. 23.
5
0
4
Beküldve: 2013. 11. 26.
1
1
4
CA
Beküldve: 2013. 11. 23.
2
1
4
Beküldve: 2013. 11. 25.
1
0
4
Beküldve: 2013. 11. 21.
2
2
4

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Napjainkban az egészség felértékelődésével egyre nagyobb igény és kereslet mutatkozik az egészséges életmóddal kapcsolatos időtöltésre. Az utazási irodák kínálatában már sok helyen megjelenik a sportanimációval kiegészített családi utazás, de egyre többen szerveznek speciális, egészség megőrzéssel kapcsolatos utakat.
Kereslet van, de konkrét - specializált - kínálat és ezt átfogó vállalkozás és kapcsolódó marketing nincsen.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A most induló vállalkozás neve: Club Aloha
Szlogen: Mert az élmény örök

A szolgáltatások utazási irodával történő együttműködés keretében valósulnak meg:
Aloha Family Holiday
- sportanimációs szolgáltatások az üdülőhelyeken: itt a fő cél közös élményt adni úgy hogy közben az egész család együtt tesz az egészségéért is
Aloha Special Holiday
- speciális utak szervezése (nomád életmód táborok,edzőtáborok stb)

Feladat leírása

Feladat: 

A fenti szlogennel és névvel (Club ALoha "Mert az élmény örök..." egy vidám, tevékenységünket a lehető legjobban visszatükröző logó készítése

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Felkelteni az érdeklődésüket és azt a gondolatot, hogy ahol ezt a logót meglátják, ott nem a már hagyományosnak számító és megszokott utazásban és programban lesz részük, hanem igazi élmény, aktivitás és rengeteg nevetés vár rájuk

Feladat leírása

Célközönség: 

Family Holiday: gyermekes családok
Special Holiday egészségtudatosak, egyedi élményre vágyók, új dolgok iránt nyitottak, akik utazni vágynak de nem a megszokott, hagyományos utakat keresik

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egyedi szolgáltatást kínálunk:
speciális utakat szervezünk, illetve a hagyományos családi utazást kiegészítjük úgy, hogy az garantáltan közös élmény legyen

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

egészségmegőrzés, élmény és nevetés egyben. Velünk a mozgás nem szenvedés és izzasztó feladat, hanem élmény és egyben kikapcsolódás is.
A célközönség véleménye is nagyjából ez :)

Feladat leírása

Médiaterv: 

Utazási irodák katalógusában, hazai és külföldi hotelekben,

Feladat leírása

Stílus: 

Vidám
színvilág: bordó - sárga + fehér, fekete, zöld vagy ideillő szín
az élményt, a nevetést és az aktivitást tükrözze vissza
Színes, játékos, vidám legyen
A saját elképzeléseim szerint figura stb lehet benne. Pl. Vidám pálcikaember, pálmafa, smiley,

Feladat leírása

Kerülendő: 

Sablonos, monoton logók standard figurákkal

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A győztestől Pdf formátumban várjuk majd a logó átadását.

Fórum

Tisztelt Ügyfél!

Annyi lenne a kérdésem, hogy a Aloha Family Holiday esetében az üdülőhelyek mit takarnak? Gondolok itt arra, hogy ezek vidéki faházas campingek, vagy komolyabb nyaralásoknál (pl Málta 3-5* esetbén az animátor programok). A másik triviális. :)

Előre is köszönöm a választ.

Kedves Kreatív,

Elnézést a késői válaszért, de csak most vettem észre a kérdést.
A Family Holiday - nél a lényeg a családi programon (közös mozgás, nevetés, élmény). Elsősorban most a "Málta 3-5*-ot" mondanám, de összességében bármilyen üdülőhelyen megvalósíthatók ezek a programok a helyszíni adottságok figyelembe vételével.
Remélem sikerült választ adnom :)

Köszönöm!

Tisztelt Vera!

Érdeklődni szeretnék, hogy a jövőhétre várható eredmény?

Visszavonva ez is? Nahát... Mondjuk ezen sem csodálkozom. Adott itt is egy rossz brief (olyasmibe üti bele az orrát a megrendelő, amihez nem ért, gondolok itt a pálmafa, szmájli, pálcikaember sugalmazására is), gyenge díjazással, amire érkezik is a sok dilettáns megoldás.
Talán a megrendelőknek mégiscsak időt kellene fordítaniuk arra, hogy keressenek egy szakembert, aki ért is hozzá.
Igaz, 40 ezerért nem fogják vállalni.

ó-ó-ó. Látszik, hogy te még soha nem hallottál a designertender oldalról, ott már lassan minden 2. logópályázatnál visszalép a mebízó. Ráadásul ott a briefet úgy kell elképzelni, hogy a megbízó odaböfög 2-3 sort oszt jónapot. És ott a logópályázatok többségéért még ennyit sem fizetnek.

Fórum (5)