Pályázatok

Logó és csomagolás tervezése Háztartási Nedves Törlőkendőre

Csomagolás design
-
Softy
90.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 40
Wet Wipe Kft.

Megbízó

64

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 év 9 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Pályázat menedzselése
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (70)

Beküldve: 2013. 06. 22.
7
4
10
Beküldve: 2013. 06. 22.
6
3
9
Beküldve: 2013. 06. 24.
3
0
9
Beküldve: 2013. 06. 24.
1
0
8
Beküldve: 2013. 06. 12.
3
1
8
Beküldve: 2013. 06. 14.
3
0
8
Beküldve: 2013. 06. 12.
2
1
8
Beküldve: 2013. 06. 17.
2
1
8
Beküldve: 2013. 06. 11.
2
1
8
Beküldve: 2013. 06. 12.
3
4
8
Beküldve: 2013. 06. 16.
0
7
Beküldve: 2013. 06. 23.
5
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Cégünk a nedves törlőkendő piacán az első magyarországi gyártóként van jelen. A teljes törlőkendő piac eléri a 4 milliárd forint éves forgalmat hazánkban. Ebből a háztartási törlőkendő kb. 5 - 6 % értékben van jelen.
Jelenleg a nemzetközi láncok többségében külföldön beszerzett háztartási törlőkendőt forgalmaznak.
Célunk, hogy minél több nemzetközi láncban jelen legyen ez az új fejlesztésű termék, akár külföldön is.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Wet Wipe Kft. 1998-ban alapított, 100%-ban magántulajdonú gazdasági társaság. Cégünk alapítása óta töretlenül fejlődik, értékesítésünk évente dinamikusan növekszik. Fő profilunk impregnálószerek, impregnált és száraz törlőkendők gyártása, nem szőtt (nonwoven) textília feldolgozása, konfekcionálása és impregnálása. A cég stratégiája a kifogástalan minőségű termékek előállítása elérhető áron. Célkitűzésünk az emberek mindennapi életének könnyebbé, kellemesebbé, praktikusabbá tétele termékeinken keresztül.

Feladat leírása

Feladat: 

Módosított brief 2013.06.12.

Háztartásban használandó egyszer használatos nedves felülettisztító, zsíroldó törlőkendő doboz címkéjének és logójának tervezése.
Márkanév: SOFTY
Logó:
A logónak ideális esetben, frissességet, tisztaságot, könnyedséget kellene sugároznia. Azt szeretnénk, hogy a logó tükrözze azt, hogy a törlőkendő használatával a mindennapi háztartási munka megkönnyíthető.

Az új termék erős zsíroldó formulával lett kifejlesztve, tehát kimondottan a makacs szennyeződések eltávolítására ajánljuk konyhai felhasználásra: pl. páraelszívó, mikrohullámú sütő, sütő-főzőlap, grillsütő és egyéb makacs zsírlerakódásokat rejtő konyhai és háztartási eszközök és felületek áttörlésére.

Tehát amit figyelembe kell venni a tervezésnél:
• SOFTY név használata
• Grafika: maximum 4 szín color + 2 direkt szín. De minél kevesebb színszám, annál jobb.
• Címke eredeti mérete: 120 mm (magasság) X 180 mm (szélesség) tehát fekvő formátum.
Amire jelenleg tervezni kell a front oldala a címkének, melynek a mérete: 120 mm (magasság) X 100 mm (szélesség). Mivel ez a címke egy henger alakú dobozra kerül, ennyi látszik belőle a front oldalon.
•A doboz pontos mérete: 100 mm átmérő x 170 mm magasság (fotó mellékleve)
* A doboz színe fehér
* A dobozra kerülő kupak színe fehér vagy citromsárga (fotó mellékelve)

Feltüntetendő szövegek (némely esetben 2 nyelven is, magyar és angol):

* Hatékony zsíroldó hatás (nagyobb betűmérettel magyarul)
alá, kisebb betűmérettel Powerfull Degreaser (angolul)
* Activ Lemon (felirat) a citrom frissességére utaló illusztrációval
* kendő illusztráció, ami mellet, vagy bele írva: 50 maxi
A kreatívoktól egyelőre vázlatokat kérünk. A majdani nyertesnek a vázlat alapján a teljes címkét nyomdakészre kell készíteni az általunk megadott szövegekkel, vonalkóddal.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Hamar kedveljék meg az emberek a törlőkendők ezen új területét: a zsíroldó hatással rendelkező törlőkendőket.
Mindennapi használata minél több otthonban rendszeres szokássá váljon.

Feladat leírása

Célközönség: 

Mindazokat, akik háztartást vezetnek, korhatár nélkül.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Modern, divatos, egyszerű, praktikus, a felgyorsult világunkban elengedhetetlen eszköz a munkánk megkönnyítése és lerövidítése érdekében.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Új szegmens a törlőkendők piacán, közép árkategóriában. Kiváló ár-érték arány. Piacvezetővel megegyező minőség, 30% -kal alacsonyabb ár.
A makacs szennyeződések gyors, egyszerű, gazdaságos és praktikus eltávolítására alkalmas termék, melynél nem szükséges száraz kendő plusz folyadék használata, egy lépésben megoldható a művelet. Használata elengedhetetlen a háztartásokban.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Regionális nagykereskedések hirdető újságaiban.
Nemzetközi és hazai kereskedelmi láncok akciós kihelyezésein.

Termékcsomagolás, termékcímke.
Korlátlan felhasználási idő.

Feladat leírása

Stílus: 

Modern, de egyben elegáns, fiatalos, letisztult design.
Stílusában alkalmazkodjon a modern háztartás vezetéséhez.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Átláthatatlan, zsúfolt, sok színszámmal rendelkező tervek.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Kétféle formátumban van rá szükség:
* PDF
*JPG (Nézőképnek)

UPDATE: Természetesen csak a majdani győztestől várjuk a fenti formátumokat.

Fórum

Sziasztok Kreativok!

A már beérkezett munkákból, úgy látom, hogy a Breif- ben feltöltött anyag (Softy dobozos jelenleg forgalmazott termék) félrevezeti a kreatívokat. Hasonló terveket küldtetek ehhez a termékhez. Annak ellenére, hogy a feladatban egyértelműen leírtuk, hogy semmiben nem kell a már forgalomban lévő termékre hasonlítania az új tervnek csak és kizárólag a nevében. Ezért a képet levettük.

INSPIRÁCIÓ gyanánt a Breif végére fel lett rakva egy pdf dokumentum amiben az elképzeléseinkhez közel álló grafika van.

Minőségi munkához minőségi kiírás dukál. Illő lett volna egy Softy logot is mellékelni a kiírás mellé, ha már azzal kell dolgozni. Vektorosan. A dobozról sem ártana egy jó minőségű képet mellékelni. A pályázat kiírást kicsit komolyabban kéne venni és ezzel is megtisztelni a kreatívokat. :)

Minőségi munkához minőségi kiírás dukál. Illő lett volna egy Softy logot is mellékelni a kiírás mellé, ha már azzal kell dolgozni. Vektorosan. A dobozról sem ártana egy jó minőségű képet mellékelni. A pályázat kiírást kicsit komolyabban kéne venni és ezzel is megtisztelni a kreatívokat. :)

Igen, komolyan megköszönnénk, ha egy "használható" Softy logót is kapnánk, mert hát az internetről letöltöttek közel sem felelnek meg. A csomagolás hátsó, többi részére hány nyelven kerül fel a termékismertetés? ...vagyis ott is lehetnek grafikai elemek vagy csak szöveg? Ha a csomagoláson feltüntetnénk, maga a törlőkendő színe fehér, vagy esetleg színes (sárga, világoskék...)?

Köszönöm

Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne: a kiírásban szereplő díjazás összege mit tartalmaz?
Mert, ugye, itt készülnek vázlatok, majd egyszer csak nyer az egyik, majd még tovább finomodik,
amíg el nem éri a minden szempontból megfelelő tartalmat/külalakot. Eddig?
Mi van a jogdíjakkal, egyéb felhasznált anyagok (képek, fontok) jogaival, mi van a gyártás előkészítéssel,
nyomdai leadással, gépindulással, stb. - csak mert ezek ezek önmagukban meghaladhatják a díjazás összegét.
Köszi.

Jogos kérdések... ügyes :)

Kedves intuity!

A jelenleg használt Softy logo éppen azért nem lett mellékleve, mert nem azzal kell dolgozni!
A Breif – ben pontosan le van írva, hogy csak a márka nevet kell használni: Softy.
Sem színeiben sem formájában nem kell hasonlítania a már forgalomban lévő termék logójához.

A dobozról hamarosan mellékelünk egy újabb fotót.

Üdvözlettel.

Akkor tehát ebben az 50.000 ft-os díjazásban egy LOGÓ terv is bele van építve ? Kettő az egyben :)
...logó terv + kész csomagolás nyomdai előkészítéssel ....hmmm

Kedves Kreatív!

A Softy logo azért nem lett feltöltve, mert nem azzal kell dolgozni! Erre vonatkozóan pontos információt a Brief – ben találsz.

Csak a front oldalt kell megtervezni, a Brief – ben megadott méreteknek megfelelően.

A törlőkendő színe fehér, ha szeretnéd használni grafikai elemként, akkor fehér színűnek ábrázold.

Szép napot!

Szia!

Ebben az összegben egy termék csomagolásnak a FRONT oldalának design - ja logóval van benne, a Brief -ben leírtak szerint.
Sem, jogok, sem előkészítés, sem nyomdai leadás, sem gépindulás....

Szép napot!

... fölöttébb érdekes ...

Kedves Kreatívok!

A félreértések elkerülése érdekében szeretném felhívni a figyelmeteket a következőkre:
A forgalomban lévő termék logója (Softy logó) azért nem lett mellékleve, mert nem azzal kell dolgozni.
A Brief – ben pontosan le van írva, hogy csak a márka nevet kell használni: Softy.
Sem színeiben, sem formájában nem kell hasonlítania a már forgalomban lévő termék logójához csak és kizárólag a névben kell megegyezniük.

Legyetek szívesek, ezeket az információkat vegyétek figyelembe a tervezésnél!

További jó munkát!

Kedves Kreatívok!

Érzékeltük a problémát, és természetesen utánajárunk. Egyeztettünk a megbízóval és tisztáztuk a félreértéseket, miszerint csomagolástervezés nem lehetséges már létező vagy újonnan tervezett logó nélkül, és hogy ez utóbbi külön feladat. Felvázoltuk nekik a korrigálási lehetőségeket, és hamarosan látjátok majd ennek eredményét. Nem volt szó szándékosságról, és megígérték, hogy házon belül eldöntik merre tovább.

Tisztelt Kreanod vezetőség, tisztelt Wet Wipe Kft.!

Szerintem, ha már ennyi munka beérkezett, és ennyi időt ráfordítottunk, felesleges lenne különválasztani a csomagolás arculatot a logótól, hisz jelen esetben ez a kettő egybe tartozik! Nagyon de nagyon összefügg a kettő, hisz összhangba kell lennie, és ha más/több kreatív tollából születik meg a végleges logó, és máséból a csom.arculat, azért érezhető lesz a különbség, hisz más stílust képviselünk.... sőt az időből is kifutunk...

Kérlek ezeket vegyétek figyelembe, és ha még nincs késő, inkább maradjon egyben ez a pályázat !!!!!

Kedves Kreatívok!

Teljesen jogosnak találtuk az általatok felvetetteket a logó és csomagolástervezéssel kapcsolatosan, ezért a következő változtatásokat eszközöltük:

Azt szeretnénk ha egyben kezelnénk a csomagolóanyag + logó tervezést. Azért is, hogy azoknak a kreatívoknak akik eredetileg is így értelmezték a feladatot ne vesszen kárba a munkájuk.
Ennek megfelelően a holnapi nap folyamán átírjuk a Brief-et, megemeljük a pályázati díjat 90 000 Ft-ra és meghosszabbítjuk a határidőt is 7 nappal.
Ily módon remélhetőleg teljesen új lappal, de mégis a kreatívok eddigi munkáját megbecsülve, elkezdődhet, illetve folytatódhat az alkotás.

Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.

További jó alkotást mindenkinek.

Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy a közeljövőben mikor várható egy " időközbeni " értékelés?
Csak szeretnék képben lenni, hogy az itt elküldött 9 munkámból használható-e valamennyi, vagyis milyen úton haladok !

Nagyon köszönöm!

Szia!

Ezt nem tudjuk, miért nekünk címezted, ugyanis a megbízó hatásköre értékelni a munkákat. Ezt néhány esetben meg is tette, biztos sor kerül a Te munkáidra is. Persze abban nincs semmi rossz, hogy kíváncsi vagy az iránymutatásra. :) Jelenleg egyébként a brief átírásával vannak elfoglalva, alaposak szeretnének lenni, hogy ne legyen több félreértés. Utána biztosan örömmel zökkennek vissza újra a megoldások szemlézésébe. :)

Kedves Kreatívok!

Élesítve a változtatások, immáron 90.000 Ft a díjazás, és kell logót is tervezni a csomagolás mellé. Szerintünk elmondhatjuk, hogy ha ilyen hozzáállású megbízókkal lesz dolgunk a jövőben, akkor szép kilátások elé nézünk. Egy új szolgáltatás esetén minden fél tanulja annak használatát, nekünk pedig az a feladatunk, hogy ezt megkönnyítsük. Ti is felhasználjátok az első tapasztalataitokat a későbbi pályázatokon, és ez a megbízóknál sincs másképp. Működjön a szokásos sikerrel ez az együttműködés is, és remélhetőleg több is követi majd.

úgylegyen :)

Tisztelt Megbízó!
Esetleg nem tervezitek a határidő meghosszabbítását, számítva arra, hogy a nemrég lezárult két pályázat után többen kapcsolódnának be a munkába?

Az eredeti záráshoz képest már így is meg lett hosszabbítva egy héttel a hátáridő, én személy szerint nem igazán örülnék neki, már nagyon-nagyon várom a végét ! Egyszerűen nem lehet mindenkihez és minden pályázat idő-intervallumához igazodni...
...de hát nem rajtam múlik...

Teljesen megértem az álláspontodat. Valószínű, hogy egy megbízó sem tesz szívesen ilyen lépést főként, ha kirajzolódik számára néhány kiváló pályamunka.

Igen, köszönöm hogy megértesz, már sok egyeztetésen és finomításon vagyunk túl, közel a végjáték. Azt hiszem, most már nehéz lenne teljesen felzárkóznia egy új bekapcsolódónak...

én úgy gondolom, hogy ez a baj, nem akkor kéne a kiírónak egyeztetni és finomítani a pályázók munkáit, amikor még tart a verseny.
Jobb esetben meg kéne várni, amíg lezárul a pályázat és utána felkeresni azokat, akik esélyesek.
Másképp ez azt jelenti, hogy már rég megven a nyertes, miközben még le se zárult a pályázat. :S

Mindezt meg lehetne előzni, ha a kiíró se látná a pályaműveket a pályázat lezártáig, vagy azzal, ha le lenne zárva a kommunikáció, lásd: nem lehetne kommentelni.

Ebben az egészben nincs igazad!

Azt figyelembe kell venned, hogy a Megbízó igényeit, elképzelését vagyis az "álmait" fizikai képtelenség úgy eltalálni egy pályázat elején, hogy az teljesen 100%-ban OK legyen, elsőre! Ezért van a lehetőség, hogy a PÁLYÁZAT ALATT finomítsunk. Saját, vagyis közös érdekünk, hogy a jó irány ez idő alatt el legyen találva, vagyis a Kreatív emberke a félkész munkát KÉPES-E tökéletesre fejleszteni.... Ez az egész erről szól...

És közelsem van meg a nyertes, hisz gondolom minden Kreatív utasítást és véleményt kap a SAJÁT munkájáról, amit beküldött, hogy miben tetszik és miben nem. Ez már finomításnak minősül, hisz már támpontot kaptál, CSAK MINDENKI MÁS ÚTON HALAD, hisz más jellegűek a munkái...

Jelezze valaki, ha nincs igazam!

Ejjha.....Teljes mértékben osztom Bgrafika álláspontját....Ez a freelance/crowdsourcing lényege, ha a végén akar valaki elbírálást akkor jelentkezzen állami pályázatokra. Az ilyen munka pont abban különbözik egy "rendes"pályázattól, hogy kapsz közben visszajelzést..ha 5ös fölött van egy terved akkor pedig érdemes is vele foglalkozni, ha alatta, hát kuka, tudni kell abbahagyni is, jöhet az új terv. Ha pedig megvan a nyertes, mert vam egy kiemelkedően jó terv, akkor a megrendelő gondolom lezárhatja a pályázatot a vége előtt...örülni kéne szerintem, hogy rögtön kapunk visszajelzést, mert ezek alapján lehet folytatni a munkát és közelebb kerülni a győzelemhez

Ha nem lehetne visszajelzést kapni és kommunikálni, finomítani, az inkább szerencsejáték, mint kreatív tevékenység

Kedves Kreatívok!

Köszönjük minden kedves pályázónak a munkáját!

A Softy „Logó és csomagolás tervezése háztartási törlőkendőre” pályázat eredményhirdetése várhatóan pénteken (2013. június. 26.- án) kerül kihirdetésre.

Addig is szíves türelmeteket kérjük.

További szép napot mindenkinek!
Wet Wipe Kft.

Arra azért érdemes figyelni, hogy a powerful hogyan betűződik helyesen. Gratulálok a győztesnek!

Szép munka! Gratulálok! Kár lett volna tovább tolni a határidőt. ;)

Nagyon szépen köszönöm a gratulációt! Sok pályamunka érkezett be, és a végén igencsak kétségbe estem.... de sikerült :)

Valaki viszont segíthetne: ilyenkor mi a teendő? Mindössze egy hónapos vagyok itt nem tudom... Most majd engem keresnek fel itt a kreanod-on, vagy már a saját e-mailemen keresztül fog zajlani a véglegesítés? Kérlek benneteket, segítsetek !

Kedves Bgrafika!

Biztos láttad, hogy a győztes kihirdetése utána a te munkád felülete megváltozott, átadás-átvételi szakaszba lépett. Most már fel lehet venni a kapcsolatot a megbízóval, és immáron több fájltípust is fel lehet tölteni. Ez persze csak egy opció, mivel már minden elérhetőségedet megtudhatják, és úgy intézitek ezt egymás közt, ahogy nektek kényelmes. Mi arra várunk, hogy jóvá hagyjátok mindketten a pályázatot szintén a megváltozott felületen található gombbal.

Fórum (32)