Pályázatok

Logó egy lekvár manufaktúrának

Logó design
-
Trizsi Ízek
70.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 94
TriSzov

Megbízó

23

Hozzászólás

97%

Értékelt koncepció

12 óra 56 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (119)

Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 07.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 02.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 31.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 27.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 24.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 08. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 08.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Trizsi Ízek, egy professzionális eszközökkel felszerelt gyümölcsfeldolgozó manufaktúra termékei, házias lekvárok és szörpök, melyeket egy Aggtelek melletti kis falu, Trizs lányai és asszonyai állítanak elő. A termékek magas gyümölcstartalmúak, vad és termesztett gyümölcsökből egyaránt készülnek. A falu az Aggteleki Nemzeti Park „nyugati kapuja”, egykor Gömör vármegye része.
Országos szinten a piac meglehetősen telített, kínálati jellegű, a verseny jellemző még helyi szinten is, a kistermelők és a térségben egyedülálló közösségi vállalkozásunk között.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az üzem 2018 nyara óta üzemel, a tevékenység azonban már egy évtizede folyik Trizsben, a közfoglalkoztatási program keretében. A gömöri térség falvaiban a munkalehetőségek és vállalkozások száma csekély, az itt élő lányok és asszonyok a könnyűipar (varroda) bedőlése miatt tartósan munkanélküliekké váltak, vagy elköltöztek.
A közfoglalkoztatás mezőgazdasági ágazatában az önkormányzat bogyósgyümölcsűek és gyümölcsfák telepítésébe kezdett. Erre alapult a gyümölcsfeldolgozás az önkormányzati konyhában, házi módszerekkel és eszközökkel. A termékek előbb megyeszinten váltak híressé, majd országos szinten is jegyezni kezdték. A program sikerének elismeréseképp 2016-ban Trizs Község 3. helyet érte el a Legjobb Önkormányzati Gyakorlatok Programja kiírásra benyújtott pályázatával. Ezután A Belügyminisztérium pályázati kiírásán elnyert összegből épületet vásároltak a faluban, majd az alapos tervezést követően, szintén a Belügyminisztérium finanszírozásával gyümölcsfeldolgozó kisüzemet létesítettek.
Az üzemet a Trizsi Ízek Mezőgazdasági és Szolgáltató Szociális Szövetkezet működteti, a „trizsi asszonyok”, immár, mint a szövetkezet résztulajdonosai és dolgozói változatlan receptúra alapján állítják elő finomságaikat.
Termékeinket az aggteleki Baradla barlang bejáratánál és a trizsi mintaboltukban árusítjuk, elérhetőek a térségi éttermekben, piacokon, azonban a megfelelő eladási volumenhez növelnünk kell az eladások számát, el kell érnünk távoli fogyasztókat is.

Feladat leírása

Feladat: 

A Trizsi Ízek CÉGNEK szeretnénk olyan logót készíttetni, amivel elégedettek is vagyunk. Eddigi próbálkozásaink – cégekkel is – nem vezettek a kívánt eredményre, amire azt mondjuk: „Ez az!”
Saját művészi kvalitásaink, eufemikusan szólva nem elegendőek.

Alapvetően színes logóban gondolkodunk, de fekete-fehérben is jól kell mutasson, és hogy a logóban lévő "grafika" és a felirat külön-külön is használható legyen. Az eddigi logótervek túl bonyolultak, vagy éppen átlagosak voltak. Egyszerű vonalvezetésű logót szeretnénk, ami könnyen felismerhető és értelmezhető a célcsoport számára. Nem feltétlenül ragaszkodunk ahhoz, hogy a logó "szájbarágós" legyen, de jó lenne, ha a természetességet, az Aggteleki Nemzeti Park közelségét, a kistelepülési hangulatot, a még élő hagyományos/”paraszti” (értsd: földből élő) életmódot tükrözné vissza. Tudjuk, hogy ez nem túlságosan fiatalos manapság, de fogyasztóink többsége ezen értékeket szimpatikusnak ítéli. Hogy ez hogyan lehet modern, arra eddig nem sikerült rájönnünk. Egyetlen eddig elkészült változataink inkább retróra hajaznak, és többségünk nem tudott megbékélni vele:

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk, ha a logónk megfelelne profizmussal kapcsolatos elvárásnak, de a fent említett szempontoknak is, utaljon rá, hogy miben vagyunk mások. Kis cég vagyunk, fontos számunkra a fogyasztók vélt vagy valós környezettudatossága, hagyományszeretete. Potenciális vásárlóinkat arról kell meggyőznünk, hogy egy „falusi, hagyományos”, vagy éppenséggel a „vad, természetes” minőséggel találkozhatnak termékeink vásárlásakor. Ezt viszont úgy kell elérnie, hogy kerüli a műfajban szokásos kliséket. Nem szabad, hogy túl sok elemből álljon!

Feladat leírása

Célközönség: 

1. Gyerekek és fiatal családosok: „Trizsicsinta”
Palacsintázó lekvárok 2-10 éves gyerekeknek. Csomagolásán a gyerekek számára jól ismert figurákra emlékeztető rajzok jelenítendők meg. Barack-eper-málna lekvárok kombinációja.
2. „Trizsi Vad-Ász”
Háromféle lekvár vadételekhez: som-kökény-csipke gyűjtött és termesztett vadgyümölcsök. A korosztály itt annyira nem lényeges, mint inkább a vadászat, mint szenvedély az ami lehatárolja a fogyasztói csoportot.
3. Trizsi Ínyenc: a népszerű fehércsokoládés körte - rumos-csokoládés szilva - levendulás barack termékeink kombinációja. Az édességek kedvelői számára összeállított mix.
4. Trizsi Retro: Konvencionális barack-szilva-meggy lekvárok kombinációja a hagyományos ízek kedvelőinek.

FONTOS!

Csak logó tervezés a feladat, címkéket ne készítsen senki, pláne ne több változatot. - KreaNod csapat

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Házias szörpöket és lekvárokat, különleges natúr és kombinált ízeket ígérünk, melyek jelentősen különböznek a kereskedelmi forgalomban kaphatóktól. Ráadásul egy természetes tiszta környezetből áll a házhoz a finomság, bár egyelőre nem "bio" minősítésű.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Márkánkat a trizsi asszonyok szívvel-lélekkel készítik, ahogy ők mondják. A célközönség ezt el is ismeri a vásárokon, ill. a visszajáró fogyasztóktól kapott visszajelzések alapján.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Elsősorban a csomagolásokon, éttermekben, piacokon, vásárokon. Másodsorban a webshopunk és cégünk webes felületein és kampányaiban. http://trizsiizek.hu/

Feladat leírása

Stílus: 

Nem szeretnénk behatárolni a stílust. Éppen az általunk alkalmazott stílus behatároltsága a problémánk.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A lekvárklisék. Nem szeretnénk sokadik üveget. almát, meggyet viszontlátni.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A szokásos képformátumokat várjuk. A győztest akkor tudjuk kiválasztani, ha a csapat tagjainak többsége megegyezik abban, hogy "Na ez az!" Tudom ez így nem sok támpont, de az igazság az, hogy közös döntést akarunk hozni.

Feladat leírása

Fórum

Tisztelt Megbízó!

A leírását átolvasva az nem tűnt világosnak (elsőre), hogy mennyi logó változatra van szükségük? A felsorolt "Gyerek", "Vad-Ász", "Ínyenc" és "Retro" változatok mind igényelnek külön megjelenést, vagy egy közös pont lehet mindegyiknek és mondjuk ezeknek a szövege (persze formában is eltérően) fogja őket megkülönböztetni? Válaszukat előre is köszönöm!

Kedves Kreatív!

1 darab logó elkészítése a feladat, a megbízó a Célközönség szekcióban - valóban félreérthető módon - terméktípusokat írt le, ezekhez címkét tervezni nem kell. Egyetlen címkét tervezni sem kell, csak a logót.

Köszönöm a választ!

Tisztelt Megbízó!

Érdeklődöm, hogy mi az oka, hogy bizonyos koncepciók kimaradnak az értékelési körből?! Olyan koncepcióm is van leadva mely a pályázat első napja óta nem került értékelésre de az azóta leadott pályázataim közül több már értékelve van.

Megnéztük, és valóban négy helyen nincs értékelés. Pedig volt rajtuk. Időnként történnek furcsa átrendeződések a sorrendben, nem tudom, eltűnhet e már megadott értékelés?

Megadott értékelés nem tűnik el, a sorrend aszerint változik, hogy friss esemény történik egy-egy koncepción belül. (Tehát, ha új komment érkezik, vagy új képet tölt fel a kreatív, akkor a munka a lista elejére kerül és piros ikon jelzi, mi változott.)

Kedves Kreatívok!

A határidő 3 nappal kitolódott.

Egy kommentárt (és az arra adott választ) töröltünk, mivel ezzel gyakorlatilag a kreatív felfedte a kilétét, ami tilos.

Fórum (8)