Pályázatok

Logó autó-,motor-, hajó- és más takarókat/ponyvákat gyártó cégnek

Logó design
-
Coverwise
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 31
coverwise

Megbízó

51

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 1 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

További 10.000 Ft-ot adunk a nyertes pályázónak, ha a következő 3 termékvonalra használható logó tervét is elkészíti: túra, home dekor, és egyéb kültéri takarók, pl. kültéri bútorok.

Koncepciók (55)

Beküldve: 2015. 04. 08.
27
55
10
Beküldve: 2015. 04. 21.
19
7
10
Beküldve: 2015. 04. 07.
15
10
10
Beküldve: 2015. 04. 13.
15
4
10
Beküldve: 2015. 04. 16.
1
0
9
Co
Beküldve: 2015. 04. 22.
9
0
9
Beküldve: 2015. 04. 23.
11
0
9
Beküldve: 2015. 04. 23.
2
0
9
Beküldve: 2015. 04. 20.
3
0
9
Beküldve: 2015. 04. 12.
6
4
9
Beküldve: 2015. 04. 14.
9
2
8
Beküldve: 2015. 04. 20.
4
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Egy már közel 10 éves szakmai múlttal rendelkező, elismert egyszemélyes cég két új cégtárssal kiegészülve hozta létre a Coverwise céget kevesebb, mint egy hónapja. Vagyis a cég ebben a formában most indul, most zajlik a weblap készítése, műhely berendezés stb. Az egyes termékvonalak (járműtakarók - túra - home dekor) folyamatosan, 1-2 éve alatt kerülnek bevezetésre.

Jelenlegi fő profilunk prémium minőségű autó- és motortakarók gyártása. Ezen a piacon némileg leegyszerűsítve kétféle termék van: A néhány ezer forintos, néha több kárt, mint hasznot okozó, néhány méretben előre gyártott, jobbára távol keleti takarók és a sokszor 100ezer forint feletti, speciális anyagból egyedi méretre készülő német, angol, és amerikai termékek. Mi az utóbbi kategóriában dolgozunk. Ebben a minőségben magyar versenytársunk ismereteink szerint nincs.

Vevőkör (rövidtávon): prémium autók tulajdonosai, gyűjtők, oldtimer tulajdonosok, de akár "átlagos járművek" tulajdonosai is, autószalonok, gépjármű-értékesítők. Folyamatosan bővíteni tervezett termékkörök segítségével (ld. a következő pontban) hosszú távon lényegesen bővebb vevőkört szeretnénk elérni.

Mivel úgy látjuk, hogy termékeink minőségben és árban nemzetközi szinten is versenyképesek, egy éven belül szeretnénk Németország, Ausztria, Anglia, és Olaszország irányában is megjelenni, szállítani.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A cégnek 3 tulajdonosa van: egyikük egy járműtakarók gyártásában közel 10 éves tapasztalattal rendelkező szakember. A három tulajdonos között teljes az összhang a következőkben: (1) A korábbi prémium minőségből és az egyedi jellegből nem engedünk. (2) Saját életünkben mindannyian különösen kényesek vagyunk az igénybevett, fizetett szolgáltatások minőségére és az azokhoz kapcsolódó kommunikációra: megbízhatóság, odafigyelés, minőség, határidő. Így "csupán" a saját elvárásainknak megfelelő szolgáltatást szeretnénk nyújtani. (3) A cég működési és növekedési stratégiája. Erről egy kicsit bővebben.

Közös cél a folyamatos, nem erőltetett, a minőség fenntartása melletti organikus növekedés. Nem tudunk és nem is célunk sok pénzt beleönteni a vállalkozásba és ilyen módon gyorsan, nagyra nőni. Az egyedi járműtakarók (autó- és motortakarók) gyártása során rögzítjük a minőségi folyamatokat és reményeink szerint lassan biztosítjuk a megfontolt bővülés anyagi alapját.

Következő lépésben további jármű- és kisgép-takarók (hajó-, jet-ski-, golfkocsi-takarók, mezőgazdasági- és kertigép-takarók stb) és a kapcsolódó kiegészítők gyártását tervezzük. Ezek mellett tervben van a túra (sátor, bivak-zsák, stb.) és a home dekor termékvonalak megvizsgálása, elindítása is. Lehetséges termékek még a napvitorlák és árnyékolók, medence-takarók, illetve bármilyen egyedi, varrott, textil vagy technikai textil alapú termék készítése.

Új termékek gyártása azonban csak akkor kezdődhet, mikor egy korábbi termék piaci megjelenését, gyártási és kiszolgálás folyamatait sikerült stabilizálni. Az új termékek köre nincs kőbe vésve, ha indokolt és a minőségből nem kell engednünk, készek vagyunk a vázolt termékköröktől eltérni is.

Feladat leírása

Feladat: 

Bár a termékek első pillantásra erősen hagyományos, sok kézimunkát igénylő, nem túl modern darabok, a valóság az, hogy a technikai textilek, a speciálisan e célra kifejlesztett mérési, illesztési és varrási módszerek kifejezetten igénylik a technológiai újítások követését és alkalmazását.

A vevőkör egy jó része is az igényes, komoly esztétikai elvárásokkal bíró vásárlók közé tartozik.

Fentiek miatt szeretnénk, ha logónk modern, esztétikus, letisztult megjelenésű, mégis időtálló (legalább 8-10 év) és minőséget sugárzó lenne.

Fontos, hogy jól látható, felismerhető legyen pl. egy autótakaróra varrva a járókelők számára, még akkor is, ha a szöveg (Coverwise) nem olvasható az adott távolságból. Ezért valószínűleg egyszerű, de mégis „erős”, karakteres formára és motívum(ok)ra lenne szükség.

Másik jelentős felhasználási terület a web és a nyomtatott anyagok (prospektusok, névjegyek).
---Ezek megtervezése nem része a pályázatnak. - KreaNod

A logónak lenne egy elérhetőségekkel (de legalább weblap) is kiegészített változata, ez kerülhet a termékekre is pl. varrott címkeként.

Nem elvárás, de előny a tervezett későbbi termékvonalak miatt, ha a logó minimális "fazonigazítással" később is alkalmazható marad. Tehát a járműtakarók után, majd a kerti, a lakás és a túra termékvonalakhoz is tudjuk használni, pl. úgy, hogy ugyanaz a logó más-más színekkel jelenik meg vagy egy-egy elem cserélődik. Azaz egyértelmű marad, hogy ugyanaz a cég, de az is világos, hogy másik termékvonal, más célközönség.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk, hogy logónk minőségérzetet, szakmai kompetenciát, megbízhatóságot, múltból építkező, azt tisztelő, abból tanulni akaró modernitást sugározzon.

A gyakorlatban persze az egyik legfontosabb cél a könnyű azonosíthatóság, karakteresség.

Feladat leírása

Célközönség: 

Logónkkal az első 6-9 hónapban elsősorban az autósokat és motorosokat szeretnénk megszólítani, civil szakmájuktól függetlenül a kevéssé tehetős 10 éves Suzuki Swiftjét óvótól a 100 darabos oldtimer kollekcióval rendelkező milliárdosig, bármely magyar településtől Berlinig és Londonig. Takaróink nem olcsók, de a magas minőséget (anyaghasználat és gyártás) figyelembe véve nem is túlárazottak. A nemzetközi, hasonló minőségű termékek alatt árazunk.

Mivel a jelenlegi vásárlók között vannak rendkívül jó módú oldtimer és prémium autókat gyűjtők is, ők ugyanúgy célközönség, mint pl. egy 20 éves, gyorsulási versenyeken résztvevő fiatalt.

Fontos azonban, hogy kb. 1 éven belül további termékkörök bevezetésével lényegesen bővíteni szeretnénk a célközönséget. (Ld. a „Megbízó bemutatása” részt)

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Célközönségünk nem az ár, hanem a minőség miatt választ minket, a szaktudás, a tapasztalat, a speciális anyagok használata miatt jön hozzánk.

Ezen kívül nagyon fontos, hogy a termékeink egyedi szabásminta alapján készülnek, bármilyen különleges igényt ki tudunk elégíteni.

Fentiek miatt nagy hangsúlyt fektetünk a kifogástalan ügyfélkapcsolatra.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Cégünk sikeres működésének alapfeltétele a fentebb említett személyes ügyfélkapcsolat. Sok esetben itt bizalmi kérdés, hogy valaki megbízik-e bennünk annyira, hogy megmutassa autó gyűjteményét, azokról egyedi szabásmintát vegyünk, egyáltalán beengedjen az otthonába méretvételezésre stb.
Bármilyen egyedi igényre készülő varrott takarót megcsinálunk.

Mindez a diszkrét, az apró részleteket is figyelembe vevő attitűdünk minden komoly ügyfelet elégedettséggel kell, hogy eltöltsön, a vevők itt a minőséget nagyra értékelik, mert gyakran igen nagy értéket „bíznak” a termékre.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Logó megjelenési felületei:
1. a weblapunkon azonnal; 2. magán a terméken, pl. az autó-, motor- és egyéb takarókon felvarrva - ez nagyon lényeges! 3. kiállítási bannereken, autó és oldtimer show-n, egyéb kiállításokon stand háttérként, 4. névjegyen, szóróanyagon, cégtáblán, pólón 5. posztereken, amelyeket autós boltoknak adunk.

…és ne feledjük teljesen a jövőbeni további termékvonalakat sem! :-)

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, modern, megbízhatóságot és minőséget sugárzó logóra van szükségünk, mely kimondottan esztétikus és az érzelmekre is hat: szerethető logót szeretnénk, amely hangsúlyozza az egyediséget.

Tartalmi fogódzók lehetnek a gépi varrással kapcsolatos elemek: varrás, vászon, takaró-cover stb. De ezek használata nem elvárás: egy egyszerű, szép tipográfiai megoldás, amely a fentieket tükrözi, tökéletes megoldás lehet.

Ami fontos: Max. két szín, a türkiz és fehér használata fontos, egyrészt a nyomdai költségek, másrészt a weblap design-nak való megfelelés miatt. A domináns szín a türkiz lenne, amely alapvetően a YETI CYCLES (http://www.yeticycles.com/ ) logójában található türkiz. De egy hatásos 50-50% súly is igen jó lehet.

A karakteres, jól felismerhető grafikai megoldások fontosak. Jó, ha van benne innovatív ötletesség, játékosság, de ne legyen ennek az áldozata a jó felismerhetőség.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Tekintettel a jövőben gyártandó sok féle termékre, kerülendő az autóra tett egyértelmű grafikai utalás, különösen, ha az olyan erős, hogy nem is enged a befogadónak alternatív asszociációkat.

Mivel szép, mégis egyszerű, funkcionális logót szeretnénk, kerülendő a sok „díszítő” elem is.

A megadott színek használata – türkiz (ld. yeticycle) és fehér – fontos, további színek kerülendők.

Formai elemek szempontjából kicsit tartunk az ovális és a kör alapoktól, mert mi kevésbé érezzük benne a modernséget, de egy ütős design-nal természetesen meggyőzhetőek vagyunk.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Csatolt anyagok:
1. a webes arculat, ott a logó helye is adott fent és lent (220x88px méret)
2. egy dokumentum logókkal, amelyek a kreatív megközelítés miatt tetszenek nekünk (persze nem szeretnénk, ha a funkciót és a design-t összenyomná a túlzott „kreativitás”)

Az online és offline felhasználhatóság miatt a nyertes pályázat vektoros és könnyen szerkeszthető Illustrator (ai) formában kérjük majd.

Talán kicsit sok szempontot, elvárást adtunk meg, de bízunk benne, hogy ez valahogy úgy hasznosul, ahogy azt Garr Reynolds a Presentation Zen: DESIGN c. könyve alapján elképzeljük: Simplicity, Structrure and Freedom (22-23.o.). Azaz, ha a megkötések között sikerül megtalálni a "lehetőséget", az "utat", a "teret", az az igazán nagy dolog.

Nekünk sajnos csak ambíciónk és igényeink vannak. Bízunk bennetek, hogy nektek képességetek és szakértelmetek IS van a feladathoz!

Sok sikert és előre is köszönet:

A Coverwise csapata

Feladat leírása

Fórum

Tisztelt Megbízó!
A logónak kérnek egy olyan változatát, amin az elérhetőség(ek) is szerepel(nek.)
Pontosan mik ezek?

Kedves MEKreatív,

Itt email cimre gondoltunk. Pl: Coverwise.hu

Koszonettel,
Coverwise

Kedves Kreatívok!

A megbízó garantálta a díjazást!

Fórum (3)