Pályázatok

Latin Negyed Bolti inspirációs plakát SOS

Hirdetés design
-
Latin Negyed
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 19
Latin

Megbízó

35

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 7 hónap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (20)

Beküldve: 2015. 04. 03.
3
9
10
Beküldve: 2015. 04. 03.
2
8
9
Beküldve: 2015. 04. 05.
5
3
8
Beküldve: 2015. 04. 03.
4
5
8
Beküldve: 2015. 04. 03.
2
2
8
Beküldve: 2015. 04. 05.
2
0
8
Beküldve: 2015. 04. 05.
6
0
7
Beküldve: 2015. 04. 05.
5
3
7
Beküldve: 2015. 03. 30.
11
6
7
Beküldve: 2015. 04. 05.
1
1
6
Beküldve: 2015. 04. 04.
2
0
6
Beküldve: 2015. 04. 02.
9
4
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Cégünk prémium kategóriás csokoládéval, kávéval és teával kereskedik, de csak a kiskereskedelmi szegmensben, nagykereskedést nem folytatunk. Néhány éve a kereskedelem mellett beléptünk a gyártói területre is és egy kisméretű kézműves műhelyt is üzemeltetünk. Itt csak olyan mennyiséget gyártunk, amit a saját üzleteink el tudnak adni. A fő szempont a nagyon magas minőség. Ebben a szegmensben viszonylag kevesen dolgoznak Magyarországon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk Szegeden működik. Jelenleg három Latin Negyed Csokoládé üzlet működik a városban. ( egy a belvárosban, egy a szegedi Árkádban és egy pedig az Art Hotel aljában hamarosan nyílik) Az üzletek helyének kiválasztása sem véletlen, ez is jelzi a pozicionálási szándékunkat. Számottevő konkurenciánk nincs, de azért magas minőségű termékek ebben a termékkategóriában itt-ott felbukkannak. Ezért fontos számunkra az, hogy ebben a három termékkategóriában azt közvetítsük a fogyasztók felé, hogy nálunk koncentráltan, kiszámíthatóan és megbízhatóan állandóan magas minőséget talál.
Az első üzletet közel több mint 10 éve nyitottuk, így már jelentős ismertségnek örvendünk a szegedi fogyasztók körében. 6-7 éve webáruházat is üzemeltetünk, illetve 2-3 éve már a szakmai sajtó is foglalkozik velünk és ez segít bennünket abban, hogy országosan is ismertebbek legyünk, de azért ezen a területen még vannak teendőink.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeged belvárosában, az Art Hotel aljában, a szegedi Dómtól 100 méterre nyitunk április 10.-én egy új Latin Negyed üzletet. Az új üzlet a nálunk szokásosnál jóval kisebb alapterületű, mert csupán 35 nm az eladótere, de nagyon frekventált helyen található. Az árukészletünk is ennek megfelelően szűkebb lesz. A teljes kimért tea, kávé választékunk megjelenik. (ez kb. 120 fajta tea és 30-40 fajta kávé), csokoládéban egy szűkített szortiment lesz elérhető és a szeszes rész (borok, whisky-k ) teljesen kimaradnak. Viszont nagyon hangsúlyosan megjelenik a helyben főzött, kizárólag elvitelre árusított kávé tea és forró csokoládé. Mivel ezek közül a kávé a legnagyobb tétel és az nem is szezonális ezért erre kell összpontosítani.
A feladat az, hogy az üzlet bal oldalán található üvegportálba egy olyan plakát legyen tervezve, ami nem a Latin Negyedet reklámozza (arra ott az üzlet cégtáblája) hanem a kávézás lehetőségét. Az üvegportál vízszintesen két részre van osztva. A baloldali szélső táblába kell a plakátot tervezni, de az opcionális, hogy csak az alsó nagyobb rész van kihasználva, vagy a felette lévő kisebb rész is. Ha mindkét ablaktáblába kerül grafika akkor viszont azok kapcsolódjanak egymáshoz. Az üvegek mérete:
Alsó: 109x260 cm
Felső: 109x60 cm.
A terv öntapadóra nyomva, kívülről ragasztva kerül felhelyezésre. A plakátra nem feladat szöveget tervezni, de nem is tilos. Ha valaki szöveget tesz a grafikára akkor azt "lorem ipsum" általános szöveggel tegye. Az igazi mégis az lenne, ha a terv szöveg nélkül is közvetítené az üzenetet.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célkitűzés egyértelműen az, hogy az ott átmenő igen erős gyalogos és autós forgalom számára tudatosítsuk, hogy itt ihat kávét. A kávé jó, el tudja vinni és szüksége is van rá. A teát, forró csokit nem kell kommunikálni, mert azok szezonálisak és a piacukat úgy is fel lehet építeni, ha a kávéra bejönnek az emberek. Nem kell semmilyen Latin Negyed logó, arculati elem, mert ebben az esetben felesleges. Nagyon erősen a fenti üzenetre kell koncentrálni. Az menjen át egyértelműen, világosan és erőteljesen.

Feladat leírása

Célközönség: 

Az utca forgalmára és így a célközönségre is az alábbiak jellemzőek:
1, A szegedi Dóm közelsége és a belvárosi elhelyezkedés miatt van egy erőteljes turista forgalom de ez csak nyáron jellemző! Sok a külföldi turista.
2, Ezen az utcán zajlik a szegedi egyetemisták egy részének a közlekedése az oktatási épületek között. Főleg az orvosi karok diákjai járnak itt és közöttük nagyon sok a külföldi, (németek, arab országok felső középosztálybeli diákjai, vannak brazilok és hollandok is, de a német-arab csoport a legerősebb)
3, Szegeden a belvárosi híd a legforgalmasabb híd. Két utca vezeti fel rá a forgalmat. Ez az egyik, de mivel a híd felé egyirányú ezért délután, kora este nagyon erős a forgalma. Akkor kisebb nagyobb dugók mindig kialakulnak.
4, Az üzlet felett egy 74 ágyas 4*-os szálloda van főleg német, angol, francia vendégkörrel.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Jó kávét főzünk, jó géppel. Már reggel 7-kor kinyitunk, hogy ha előadásra mész, vagy csak korán van dolgod, akkor is nyitva találj bennünket. Este kilencig nyitva vagyunk, hogy még este is ihass valamit, ha kedved van hozzá.
Amit ittál azt el is viheted kávébab formájában, hogy otthon is meg legyen az íz. A kiválasztott teafüvedet is megkóstolhatod, ha nem vagy biztos a döntésedben.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Latin Negyed erős minőségi márka Szegeden. Ezt a nehezen megszerzett megbecsülést szeretnénk kiterjeszteni erre az üzletre is, illetve kifejezetten a főzött kávéra. Az eddigi kommunikációnk mind a minőségi irányba mutatott és úgy érezzük, hogy a vevőink ezt el is fogadták és ezt is gondolják rólunk.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A terv kizárólag az új üzlet kirakatában jelenik meg. Esetleg ha olyan jellegű akkor elképzelhető, hogy roll-up-on is megjelenik, hogy térbe is tudjuk állítani. Mivel a feladat nagyon célorientált, más felhasználást nem tervezünk.

Feladat leírása

Stílus: 

A célcsoportból az egyetemistákra kell optimalizálni a tervet. Ők a legnagyobb létszámú csoport és ők azok akik kb. nyolc hónapon át minden nap elmennek az üzlet előtt. Nehéz stílusajánlást megfogalmazni, de egyértelműen erős üzenetet várunk. Ez nem az a feladat, ahol a finom utalásoknak, érzékeny áthallásoknak szerepe lehet. Ha a kávé megjelenik a tervben akkor az bármilyen lehet, espresso, latte, cappuccino, hosszú, risretto. Mivel a célcsoport erősen internacionalista, ezért olyan terv kell, ami minden kultúrkörben megállja a helyét.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Az anyag ne sugalljon olyat, hogy leülhet, porcelánból ihat stb. A hely tisztán " take away ". Se wc, se szék, se asztal, se porcelán nincs. Ne legyen taszító a nem egyetemista célcsoport számára se. A jó terv meghaladja a mosolygós, siető, jól öltözött férfi-nő figuráját aki éppen kávét visz a kezében.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A tervet később egyeztetett file formában kérjük. Valószínűleg nagy felbontású vektoros pdf-re lesz szükségünk. Ha a győztes tervhez szükséges stock fotó megvétele, akkor az a kreatív feladata, de "értelmes" összegig fizetjük azt is. Ezt egyeztessük a tervezés folyamán.
Mivel kevés az idő igyekszem aktívan részt venni a munkában, gyorsan fogok válaszolni, de szombaton nem vagyok gépközelben.

Fórum

Örömmel olvasom Latin elvtárs, hogy környékükön igen jelentős az internacionalisták száma. Internacionalista kávázójuk megnyitásához gratulálok a szovjet elvtársakkal egyetemben, bár erősen imperialista jellege miatt kissé aggódunk is. Ha csak nem a burzsoázia megtévesztésére szolgál. Marx elvtárs arcképével ellátott vörös csillagos falragaszunkat hamarosan küldjük. Szabadság, testvériség, egyenlőség!

Kedves Lenin Elvtárs! :)

Örömmel látom, hogy a régi mondás miszerint "Lenin élt, Lenin él, Lenin élni fog" a szocializmus egyetlen ígérete ami valóban megvalósult. Örömmel alkalmaznánk vörös csillagos design-t, de sajnos tiltva van, pedig nagyon ütős lehetne. Sajnos Che Guevara elvtárs is a megbízhatatlan káderek listájára került. Így csak a briefben való garázdálkodás maradt számunkra. Azért bemásolom ide a wikit (piszkos, kapitalista, egymásban megbízunk alapon működő oldal) ők mit írnak erről a szóról.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Internacionalizmus
Ha zavarja a kifejezés akkor nyugodtan helyettesítse a "multikulturális" szóval. Így hétfő reggel nagyra értékeltem a humorát, sokat segített a hét indításában.

Üdv,

Latin elvtárs :)

Ez a megbízói reakció annyira frappáns, hogy inkább bent hagyom trollunk új alteregójának a kommentjével együtt.

:)
A brief-ből nem egyértelmű számomra, hogy egy hagyományos "fedő" plakát dekorációt szeretnének (teljesen lefedi, nem áteresztő) az adott felületre, avagy nem feltétlenül kell teljesen kitakarnia az üveget, nincs ilyen funkciója, megengedett egyéb félig áttetsző megoldás is. Amennyiben átsiklottam valami felett, úgy elnézést kérek a fölösleges kérdésér.
Köszönöm

Tisztelt Contacto!

Sajnos nem siklott el, ezt a fontos részletet valóban nem írtam bele a briefbe. A kirakatot teljesen fedő grafikára van szükség, mert a belső oldalra egy polc kerül és annak nem látszódhat a hátulja.

Üdv,

Tóth János

Kedves János,
esetleg a polc hátuljára kerülhet matrica? Illetve ezzel párhuzamosan kérdés, hogy az üveglapot fedő matrica tervezhető-e egyedi stancolással?
Köszönöm,

Ha a stancolás nem megfelelő vagy túl drága megoldás lenne, esetleg a martica lehet-e átlátszó öntapadós (tehát ahol nincs megnyomva, látszik mögötte a polc), és így a stancolási költséggel nem is kell számolni....?
Köszönöm!

Kedves Zsuzs!

A polc hátuljára nem kerülhet matrica, mert az csak egy pozdorjalap. Éppen ezért az üvegre kerülő matrica sem lehet átlátszó, mert akkor látszódna a polc hátulja és azt nyilván nem szeretnénk. A másik probléma, hogy a kirakatüvegek némileg anyagukban színezettek (szerintem kb. 20%-ban) és ez pont elegendő ahhoz, hogy fellépjen az un. tüköreffektus, vagyis nem nagyon lehet belátni az üvegen. Ez az oka annak, hogy a grafikát kívülről tennénk fel az üvegre. Éppen ezért kérem, hogy olyan grafikában gondolkodjon, amelyik teljesen fedi a kirakatot.

Üdv,

Tóth János

Rendben,
köszönöm!

Tisztelt Kreatívok!

Mivel nagyon nehezen alakul a jó koncepció, próbálok segíteni néhány munkaközi információval. A legfontosabb az, hogy jelenleg még nincs olyan terv, ami egyértelműen maga mögé utasítaná a többi tervet. Van 1-2 amelyeken érdemes még dolgozni, de lényegében ott tartunk ahol a pályázat kezdetén, vagyis abszolút érdemes még elkezdeni a munkát. Átolvastam a briefet, hogy abban esetleg mit ronthattam el. Igazán nem találtam benne hibát, de néhány dolgot pontosítanék.
1, A bejövő terveket látva az a véleményem, hogy a felső ablakszemet egyértelműen be kell vonni a tervbe, mert nem néz ki jól ha üres marad.
2, Sokan küldtek olyan tervet amelyiken papírpohár van. Ez érthető is, de nem néz ki jól, ha a pohár csak grafika jellegűen van a terven, szükséges lenne a fotós megjelenítés. Remélem ez érthető.
3, Néhányan használnak piros színt. Ez is jogos, mert figyelemfelkeltő, de ezt ne a pohár tetején tegyék, mert a formája miatt nagyon hasonlít a Pizza Hut logóra.
4, A briefben azt írtam, hogy a szöveg nem elsődleges, de az az 1-2 terv ami érdekes, pont olyan, amelyben használnak szöveget. Így a brief ezen pontját legalább annyira módosítanám, hogy a szöveges és nem szöveges megoldások egyenrangúak. Ha szöveget használnak akkor az legyen vakszöveg és a végleges variációban mi megadjuk a pontos szöveget.
5, Ha valaki szövegesen megjeleníti azt hogy "kávé elvitelre" ( a brief alapján ez eléggé egyértelmű gondolat lehet) akkor figyeljen arra, hogy grafikailag a "take away" is legyen benne a tervben, mert a brief alapján ez is egyértelmű. (sok a magyarul nem beszélő vevő)
6, Az élet úgy hozta, hogy ezzel párhuzamosan fut egy egy táska projectünk is. Nyilván sokan azt is elolvasták és úgy érzem, hogy annak a "lelkülete" ide is kisugárzik és ez nem jó! Ott a Latin Negyed mint kiskereskedés közvetítése az egyik cél és visszanyomtunk minden olyan tervet ami vendéglátás irányba nyomott bennünket. Ezzel szemben itt nem cél a Latin Negyed arculati elemeinek, stílusának közvetítése, viszont kifejezett cél a take away életérzés közvetítése.
7, Senki nem tervezett ugyan ilyet, de lehet jó irány a kávé ívási alkalmak közül a reggel megfogása grafikailag. De ez csak egy kósza ötlet.
8, Senki nem használta ki igazán a lefőzött kávé grafikai megjelenítését. Itt azonban vigyázni kell, mert ez szigorúan csak fotós lehet és csak olyan ahol a kávénak van crema-ja. Ez a finom bézs színű hab jelzi a minőséget a fogyasztó számára.
9, Többen használnak a nagy felület miatt szőnyegmintát. Ezzel semmi baj nincs, de kérem, hogy vigyázzanak arra, hogy az alapmintára kerülő egyéb elemek elég nagyok legyenek, mert az viszont nem jó, ha az alapminta dominál.
Van még 3 nap. Én dolgozom pénteken, szombaton és vasárnap is és igyekszem minden tervre gyorsan reagálni.
Jó munkát mindenkinek.

Tóth János

Számomra nem érthető, miért ragaszkodnak a fotós megoldáshoz. Miért ne lehetne inkább egy izgalmas, egyedi grafika, a tucat unalom stockfotó krémes-gőzölgős kávé helyett?
Persze lehet, hogy nem kaptak ilyen grafikát, de ha a fotóhoz ragaszkodnak, nem is fognak.

Vakszöveggel dolgozni, komolyan tervezni nem lehet. Nagyon nem mindegy, hány mondat, szó és betű, vagy szám. A leírt szavaknak van betűképe, ez sem mindegy egy "plakát" tervezésénél. Szóval kell a pontos szöveg, nélküle nem megy.

Tisztelt Danlod!

A fotós dologhoz két megjegyzés. Valóban nem jött be olyan grafika ami átütő erejű lenne, de ez nem azt jelenti hogy nem is fog. Én nyitott vagyok rá.
A másik dolog: Ön szakmabeliként már lehet hogy unja a stock fotókat, talán én is kicsit érzékenyebb vagyok rá a saját szakmámban, mert sokat látok. Gondoljon bele azonban abba, hogy mégis miért használják. Azért mert működik. A fogyasztóban bizonyos képek, színek, formák illatok eléggé jól kiszámítható reakciókat indítanak el. Persze abban megegyezik a véleményünk, hogy át lehet esni a ló túloldalára is.
A szöveg dologban viszont egyet értek Önnel. Amit el tudok képzelni, az különböző kávéhoz kapcsolódó szavak gyűjteménye. Pl.:
1, különböző kávék neve (espresso, cappuccino, latte stb.
2, kávé fajták nevei : Columbia, Costa Rica, Guatemala, Mexico Maragogype, Jamaican Blue Mountain, Hawai Kona,
Kenya, Etióp Sidamo, Etióp Yirgacheffe, Etióp Harar, Tanzánia Peaberry, Yemen, Szumátra, Jáva, Sulawesi, Kopi Luwak,
3, Lehetne a "Jó reggelt" köszönést minél több nyelven
Ezekből a szövegtörzsekből lehet használni bármit. Nem cél a teljes felsorolás,mert ez nem egy lexikon, elég csak a hangulatot sugallni vele.

Üdv,

Tóth János

Tisztelt Kreatívok!

Köszönöm a sok jó tervet. Holnap kijelölésre került a shortlist. Kisebb javítások után csütörtökre tervezem az eredményhirdetést.

Üdv,

Tóth János

Kedves Kreatívok!

A győztes kihirdetésre került. Mindenkinek köszönöm a munkát.

Üdv,

Tóth János

Fórum (14)