Pályázatok

Klíma- és légtechnikai családi vállalkozás új logója és arculata

Logó + Kiterjedt arculat design
-
FRIÓ-LUX
110.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 61
Kósa Zsolt

Megbízó

13

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

9 hónap 1 hét

Utolsó aktivitás

Brief írás segédlet
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.

Koncepciók (75)

Beküldve: 2018. 01. 01.
21
8
10
Beküldve: 2018. 01. 20.
13
0
10
Beküldve: 2018. 01. 19.
18
0
10
Beküldve: 2017. 12. 25.
8
6
10
Beküldve: 2018. 01. 20.
9
0
9
Beküldve: 2017. 12. 30.
17
6
9
Beküldve: 2018. 01. 12.
2
3
9
Beküldve: 2018. 01. 15.
1
0
9
Beküldve: 2018. 01. 16.
2
0
8
Beküldve: 2018. 01. 20.
7
0
8
Beküldve: 2017. 12. 27.
5
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A klímaberendezések forgalmazásában és szerelésében (illetve szervizelésében) hasonlóan erős a versenyhelyzet, mint bármely más ágazatban.

Egyre több új szereplő jelenik meg a piacon és azt látjuk, hogy azok tudnak megélni, akik jobbak tudnak lenni valamiben, mint mások.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Feleségem szülei által alapított Frió-Lux Kft családi mikrovállalkozás, mely háztartási klímaberendezések forgalmazásával, telepítésével és szervizelésével foglalkozik. 2017 év végétől megújult erővel és szemlélettel szálltunk be mi magunk is a vállalkozásba és jövő év elején elindítjuk a Frió-Lux Webshop Kft-t. Én magam a versenyszférában dolgoztam 12 évet és az itt szerezett tapasztalataimat fogom hasznosítani.

A célunk az, hogy az új arculati dizájnnal megjelenve - ami egyáltalán nem is volt eddig - kilépjünk a cég székhelyéről és a szélesebb vonzáskörzetünkben felmerülő igényeket is kiszolgáljuk! Erre nyújt megoldást az új cég és a webes értékesítés, amihez szorosan kapcsolódik a régi Frió-Lux Kft szerelési és beüzemelési tevékenysége.

Feladat leírása

Feladat: 

1) Logó tervezés

A logó megjelenésében a következő: Frió-Lux.
Ez lehet rövid o-val, vagy hosszúval, kis- vagy nagybetűsen, kötőjel nélkül, vagy kötőjellel, vagy akár egybeírva! Rátok van bízva!

Stílusban 3 félét preferálunk:
- szólogó (pl: Samsung, stb)
- absztrakt logó (pl: Nike, stb)
- betűlogó (pl: Calvin Klein, stb)

A színnel kapcsolatos kérésünk, hogy harmonizáljon a tevékenységünkkel! Lehet kék is, de bármilyen más színt is el tudunk képzelni, viszont nagyon fontos, hogy megjelenésében minimalista stílusú legyen.

Tükrözzön dinamikusságot és legyen határozott, ne kelljen azon gondolkodni, hogy ez a logó vajon mit jelenthet? Szóval ragadja meg a tekintetet!

2) Céges autó felmatricázásának megtervezése

Csatoltam néhány képet a céges autónkról (FEHÉR Citroen Berlingo kisteherautó).

Egyáltalán nem szeretnénk az egész autót felmatricáztatni, vagy klímaberendezések képeivel feldíszíteni.
A fehér alapszín maradna és arra kerülne rá a LOGÓ, WEBOLDAL CÍM (friolux.hu), e-mail és székhelycím (info@friolux.hu, 6440 Jánoshalma, Bajai utca 30), egy telefonszám (+36302536586) és a szlogenünk: LUXUS OTTHON TÉLEN-NYÁRON. Esetleg a hátuljára külön felkerülhet még, hogy: SZERVÍZ, GARANCIA, SZAKTANÁCSADÁS

Fontos, hogy az elhaladó felmatricázott céges autóval azonnal felkeltsük az érdeklődést és ránézésre szinte beazonosítható, hogy légkondikkal (légtechnikával) foglalkozunk.

3) Névjegykártya, e-mail aláírás

A logó e-mail aláírásban és névjegykártyán is megjelenik (Név: Kósa Zsolt, illetve Kósa-Csincsák Angelika, beosztás: ügyvezető igazgató + cégnév, telefonszám, email, céges weboldal)!

4) Papírdossziék

A megrendelőknek/ügyfeleknek átadott dokumentumokat céges dossziéban tervezzük! Erre vonatkozó látványtervet is szívesen fogadunk!

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Keressenek rá a neten, írják fel az elérhetőségeinket, hívjanak fel, vagy küldjenek e-mailt ÉS rendeljenek tőlünk!

Feladat leírása

Célközönség: 

Nincs preferencia, mert korosztálytól függetlenül szeretik komfortban érezni magukat az emberek, gyerektől a nyugdíjasokig. Ez a mi szolgáltatásunk esetében egy nyári forró napon a hűs nappali, télen pedig az ellenkezője, ugyanis a berendezéseinkkel fűteni is lehet. Ráadásul a korszerű szűrőkkel egészségmegőrző funkciót is betölt.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Nem feltétlen az árban szeretnénk versenyképesek lenni, sőt! Sokkal inkább a minőségben, elérhetőségben, támogatásban és a gyorsaságban! Na meg az utókezelésben, ami azt jelenti, hogy az ügyfeleket évente/félévente utánakövetjük (pl: tisztítás, karbantartás, ajánláskérés, vélemény vagy a tapasztalatuk bekérése céljából).

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Törekszünk arra, hogy elégedett, visszatérő ügyfeleink legyenek és szívesen ajánljanak bennünket az ismerőseiknek.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az új arculat megjelenik a weboldalunkon, a céges autón és a Bannerekben is.

Feladat leírása

Stílus: 

Fontos, hogy nagyon minőségi és letisztult munkákat várunk!

A légkondikat gyakran ábrázolják a neten napocskával és hópihével. Nem tartom rossz ötletnek, de eddig még egyetlen ilyen jellegű jól kidolgozott, színvonalas logót sem láttam a versenytársaknál. Rengeteg belőle az ócska.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Kerülendő a mesterember megjelenés.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Az elképzeléseket szívesen véleményezzük, mielőtt azok végső formát öltetnének!

A logót nagy felbontásban és vektoros ábrázolással is kérjük!

Köszönjük a segítségeteket!

Feladat leírása

Fórum

Fórum (0)