Pályázatok

Klíma- és légtechnika vállalkozás új logó- és kisarculat tervezés

Logó + Kisarculat design
-
Vento 2000
110.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 56
Bodó Attila

Megbízó

18

Hozzászólás

97%

Értékelt koncepció

1 nap 6 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Brief írás segédlet
Szakmai ajánlás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.
Szakmai ajánlásA beérkezett munkákat a határidő lejártával átnézzük, és a legjobbakat kiemelve szakmai véleményezést készítünk a megbízó számára. A mindenkori végeredmény nem feltétlenül tükrözi a mi szakmai álláspontunkat.

Koncepciók (60)

Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 21.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 19.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 11. 29.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Cégünk fő tevékenysége - légtechnikai rendszerek tervezése, kivitelezése- az utóbbi évtizedben meredeken felfutó ágazat az épületgépészeten belül. Viszonylag kevés a hozzáértő és jól teljesítő légtechnikai cég Magyarországon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk, mint nevéből is adódik, közel 20 éve van a piacon. Minden nagyobb magyarországi gyártóval, forgalmazóval, partnerrel jó kapcsolatunk van. Régiónkban és országosan is ismerik cégünket, érkeznek megkeresések. Tevékenységünk felöleli a családi ház szellőzési rendszerétől, nagykonyhák, éttermek, fürdők, élelemiszeripari üzemek, ipari üzemek és csarnokok szellőzési rendszeréig. Rendszeresen befutnak speciális feladatok, ezeket szeretjük a legjobban. Nem az a kihívás, hogy egy kész terv alapján össze kell építeni egy rendszert, hanem amikor megkeresnek egy problémával, kitalálod, megtervezed, megépíted és úgy működik ahogy kell. Ennek van értelme, ehhez értenek kevesebben, mi ebben vagyunk jók. Illetve zászlónkon van még a minőség és a megbízhatóság.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy olyan logót szeretnénk, ami egy védjegy is, ami a munkánk garanciáját is jelzi később. Használni szeretnénk, és egyben feladat lenne, névjegykártya, levélpapír tervezés. Esetleg öntapadó formátumát a kész rendszerre ragasztani. Mivel a szellőzés az épületenergetikában fontos szerepet játszik, így cégünk szlogenje is ehhez kapcsolódik. "Az épület lélegzete" A szlogent a névjegykártyán (lehet a levélpapíron is?) szeretnénk megjeleníteni. Tudom nagyon nehéz feladat a láthatatlant, a légáramlatot megjeleníteni, ezért is szoktak stilizált ventilátort, spirálkorcolt csövet, a klíma miatt hideg-meleg átváltást ábrázolni. Hátha lesz Valakinek egy új, jó ötlete, bekattan egy flash....Talán segítség lehet, hogy cégünk neve "vento" a latin nyelvcsaládban szelet jelent. Én azt szoktam mondani, hogy a szél a légtechnika őse.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egy KOMOLY, MEGBÍZHATÓ cégnek eleganciát kell sugároznia magából. Nagyobb megrendelőink képviselői mögött legtöbbször Nyugat-Európai tulajdonosok állnak. Előfordul, hogy direkt kapcsolatba kell lépnünk ezekkel a megrendelőkkel. Jó első benyomást nem lehet másodszorra tenni. Elsőre kell jónak, meggyőzőnek, megbízhatónak, hozzáértőnek látszani.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönségünk a magánszemély családi ház szellőzésétől felfelé az ipari üzemekig terjed. Semmiképp nem szeretném a hagyományos split klíma, háztartási páraelszívó és WC ventilátor kiépítésének irányába elmozdítani a vállalkozást. De azt hiszem egy sokat eláruló, elegáns logó, névjegykártya ezt sejteti is.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Szakmai múlt és tapasztalat, minőség, megbízhatóság.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A visszatérő megrendelőkből- cégek, magánszemélyek- ítélve meg vannak elégedve a munkánkkal. Ezt felépíteni, beleszámolva az egyéni vállalkozói időszakot, több mint húsz év kellett. Persze lerombolni elég egy év is. Ezért igyekszünk, hogy minden régi- és új megrendelőnk maximálisan meg legyen elégedve.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Jelenlegi logónkat 15 éve használjuk. Legalább eddig szeretném használni az újat. Ha ütős, akkor nincs miért változtatni rajta. A nyertes logó reméljük minél több légtechnikai rendszert fémjelez. Jelentünk már meg családi ház szellőzése kapcsán a "Szép házak"-ban, valamint feltétlenül találkozhat vele a támogatott sportolók hajóján, csapat oldalain. Ezek a kajak-kenu és a kézilabda.

Feladat leírása

Stílus: 

Visszafogott, elegáns, konzervatív megoldást szeretnék.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nagyon nem ragaszkodom, de ha lehet a szokásos elemeken (ventilátor, cső) kívüli megoldást szeretnék.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A kiválasztási fázisban jpeg, pdf. A kiválasztottat nagy felbontású képfájlban, ill. jpeg-ben is. A megszerkesztett névjegykártyát nyomdába küldés miatt gondolom vektoros formában is.

Fórum

Tisztelt Kreanod!
Koncepciót hogyan tudok törölni? Többször lett feltöltve véletlenül...

Tisztelt Attila!

Szeretnék érdeklődni, hogy vannak-e preferált színek, amiket szívesen látnának a logóban, névjegykártyán, levélpapíron?
Logó tekintetében: szerepeljen benne a cégnév vagy csak egy motívum kell ami mellett jól mutat a cégnév?

Köszönöm válaszát előre is!

KREATÍV INSPIRÁCIÓ - MI IS A LÉGTECHNIKA???

Amikor ihletet merít, akkor képzelje el, hogy belép egy épületbe. Egy nagy irodaépületbe, ahol ügyet kell intéznie. Belép, és azt érzi, hogy meleg van és büdös. Állott levegő, a menzáról feljön ételszag, az utcáról beáramlik a benzingőz. Nem tudatosul, hogy mi a kellemetlen érzet, csak azt, hogy rosszul érzi magát. Rossz érzése van, ingerültek, menekülhetnéke támad.

Vagy képzeljék el, hogy egy kellemesnek ígérkező wellness hétvégére érkeznek a kedvesükkel egy szállodába. Ahol a szobába belépve azt tapasztalják, hogy túlságosan hideg van. Vagy túlságosan meleg. És nem tudják kinyitni az ablakot és nem tudják beállítani a szellőzést, majd lemennek a wellness részlegbe, ahol magas a páratartalom, lecsöpög a nyakukba a plafonról a koszos lé, a sarokban penészfoltok, a vacsora után a ruhákból az ételszag árad, csupa pfujj...

Vagy képzelje el, hogy vendégségbe megy egy nagy, puccos házba. Ami szellőzetlen és túlságosan meleg. Nem kap levegőt, a házigazda mentegetőzik, hogy nem lehet beállítani a ház szellőzését optimálisan és vagy túl hideg van, vagy túl büdös…
Abba már bele se gondoljon, hogy úgy él hónapokig egy drága nagy saját házban, hogy nincs benne megfelelő fűtés/hűtés/szellőzés, mert rossz volt a tervezés és/vagy kivitelezés.

És ha idáig eljutott képzeletben, akkor pedig használja a fantáziáját és gondolatban lépjen be egy olyan épületbe, ahol hirtelen valami érthetetlen okból kellemes közérzete támad. Úgy érzi, hogy itt most „fellélegezhet”. Kedve támad leülni, kényelmesen leveti a kabátját, nem fázik, nincs fullasztó melege, ellazul és úgy érzi, hogy jó helyen van. Tiszta a levegő és kellemes a hőmérséklet.

EZ A LÉGTECHNIKA!

A légtechnika NEM gépészet meg csövek. Nem mérnökasztal és házalaprajz. Nem épület és nem ventillátor! A légtechnika NEM a hétköznapi lakásokból ismert fali klímaberendezés! Azt meg kell érteni, hogy egy épület légtechnikai gépészete nem azonos a klimatizálással.

A légtechnika láthatatlan. Olyan, mint a levegő. Ha van, akkor természetes és éltet, ha nincs, akkor kényelmetlenség és szenvedés.

A légtechnika a fellélegzés, a nyugalom, az ellazulás és megbékélés a falakkal körülvett térben. A házban, ahová mindenki azért megy, hogy élvezze a védettségét. A házban, ami az otthon, a pihenés, vagy a megoldás, vagy a kikapcsolódás háza. Iroda, lakás, szálloda, uszoda, vagy bármi…
Ezek a kulcsszavak - védettség, biztonság, tisztaság, levegő, fellélegzés, megnyugvás

Nos, ha eljutottak idáig gondolatban és érzetben, akkor már közelebb járnak a megoldáshoz!

A cégünk egyedi sajátossága az, hogy nagyon komolyan vesszük a küldetésünket. Azt akarjuk, hogy a házba a tisztaságot, a levegőt, a kellemes közérzetet vigyük.

Kiváló terveket és nem mindennapi mérnöki megoldásokat ismerünk. Olyan esetekre is felkészültek vagyunk, amelyek rendkívülinek számítanak. Specialistái vagyunk sajátos iparágak, például kórházak műtőinek légtisztítására, levegőztetésére.
Iparágunk legkiválóbbjai is szaktanácsadóként tekintenek ránk

HASZNÁLATOS SZÍNEK

A kreatívok kreativitására bízzuk magunkat. Ugyanakkor a minimalizmus, az elegancia jelenjen meg a színválasztásban is. A szürkét elképzelhetőnek tartjuk megjelenni a logóban.

LOGO ELEMEI

Legyen egy markáns, jól megkülönböztető embléma. Egy "szárazbélyegző"-szerűség. Ami megállja a helyét mindenhol és mindenen, egy "LENYOMAT", ami megjeleníti a tevékenység jellegét, minőségét, védjegyként is szolgál.
A logo a klasszikus helyeken, emailben, ajánlatban, névjegykártyán, online felületeken embléma+szlogen együttes formájában fog megjelenni. Embléma+Az épület lélegzete szlogen.

Üdvözletem!

Érdeklődnék, hogy mikorára várható eredményhirdetés?

Nekem már le van pontozva.. szó szerint :D

Fórum (5)