Pályázatok

Kiváló minőségű élelmiszer alapanyag (kisarculat) design tervezés

Logó + Kisarculat design
-
KitchenBox
65.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 37
Barbara

Megbízó

6

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (48)

Beküldve: 2014. 06. 28.
1
2
10
Beküldve: 2014. 07. 02.
13
4
8
hZs
Beküldve: 2014. 06. 27.
7
2
7
kb3
Beküldve: 2014. 07. 02.
9
0
6
Beküldve: 2014. 06. 28.
5
1
4
Beküldve: 2014. 06. 28.
5
1
4
Beküldve: 2014. 06. 26.
6
0
6
Beküldve: 2014. 06. 14.
8
0
5
KB
Beküldve: 2014. 06. 16.
3
0
4
Beküldve: 2014. 07. 02.
6
0
4
Beküldve: 2014. 07. 02.
6
0
4
Beküldve: 2014. 06. 14.
2
0
4

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Egy egyedülálló, innovatív szolgáltatás elindítása a piacon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A cég egy teljesen új irányból kívánja megközelíteni az otthon főzést. A negatív folyamatok teljes kizárásával, vagy azoknak minimalizálásával. Mindehhez első osztályú, friss alapanyagok rendelésére van lehetőség.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy olyan gasztronómiai élményt szeretnénk adni, ahol az ételek eltérnek a megszokottól, mégis könnyen elkészíthető és igazán ízletesek. Ehhez pedig elengedhetetlen a legjobb minőségű alapanyag, valamint egy egyértelmű, könnyen követhető recept. Mindezt egy dobozban veheti át a vevő. A termék piacra viteléhez szükség lenne egy arculat (logo, névjegy, levélpapír) tervezésre. A design mindenképpen legyen letisztult, elegáns, modern, főzéshez kapcsolódó kliséket, mint pl szakácssapka, amennyire lehet kerüljük. 3 színhez ragaszkodom és ezek a zöld, kék, magenta. Természetesen egymáshoz passzoló árnyalatokban.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Cél mindenképp egy olyan design, ami egy fiatalos, lendületes ,trendi, ugyanakkor egészséges termékről árulkodik, amely illeszkedik a mai csúcsgasztronómiai elvárásokhoz és az egészséges életmódhoz.

Feladat leírása

Célközönség: 

Célközönség elsősorban azok a 30-50 év közötti, aktívan dolgozó, többnyire időhiánnyal küzdő emberek, akik szeretnek főzni és szeretik az egészséges, jó minőségű ételeket maguk elkészíteni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A tökéletes minőségű termékeket kínálunk, amivel nem csak egészséget nyernek hanem időt is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

u.a.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Első körben csak a megadottakra.

Feladat leírása

Stílus: 

Újszerű, elegáns, letisztult, háttér lehet fehér, vagy akár fekete. Logóban ne legyen kép, csak szöveg.

UPDATE 2014.06.13:

Ez csak illusztráció jellegű képekre vonatkozik (húsok, kész ételek stb). A logó mindenképpen tartalmazzon megrajzolt grafikai képet és ne csak szöveget.

KitchenBox egymáshoz képest való elhelyezésére nincs kritérium.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Ne legyen csicsás, semmiképp se legyenek tucat megoldások. (szakácssapka; kés, villa szokványos módon való megjelenítése.

Fórum

Annyival szeretném kiegészíteni az instrukciókat, hogy a "kép ne legyen benne" igazából fényképszerű elemekre vonatkozik.
Természetesen szeretnék megrajzolt logóterveket, nem csak szöveget...

A kérdésem a színpreferenciát illetően az lenne, hogy muszáj mindhárom színt használni?

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje 10 nappal kitolódott, és immáron garantált a díjazás is.

T. KitchenBoxÍ

Érdekel, hogy miért ragaszkodnak az Önök
által megadott 3 színhez zöld, kék, magenta,
ezek színdinamikailag pontosan ellentétesek
a kitchenbox vizuális szándékaival …

Üdv.: segítő szándékkal
1p.

Kedves Kreatívok!

Mi is érzékeltük a pályázat eredménye körüli furcsaságokat, vagyis, hogy egy sima logó nyerhetett egy kisarculat tervezési pályázaton. Az önmagában még nem gyanús, ha egy újonc kreatív nyer, előfordult már ilyen sokszor. Legtöbbjük így kap kedvet a további munkához. A megbízót is megkérdeztük az esetről, és valóban nem egy megszokott eredmény született.

Kiderült, hogy a pályázat mellett létezett egy saját logó koncepciójuk, de remélték, hogy a közösség valamelyik tagja előáll egy jobb megoldással. A komoly szándékot jól jelezte, hogy menet közben a díjazást is garantálták, ezzel lemondva a pénzvisszafizetési garanciáról, és vállalva, hogy a jutalék, valamint a közzétételi díj akkor is elveszik, ha nem születik jobb megoldás. Lehet, hogy szerencsésebb lett volna ezt elkerülni, és a határidő lejárta után visszavonni a pályázatot, de utólag nekünk is könnyű okosnak lenni.

Természetesen nem hibáztatunk senkit, aki szerint ez aggályos volt, a hazai viszonyok között nem meglepő, ha valaki egy pályázatnál a legkisebb furcsaságra is felkapja a fejét. Sokszor éreztük, hogy az előítéletek miatt mi is ellenszélben dolgozunk, de eddig remélhetőleg sikerült elnyernünk, és megtartanunk a közösség jelentős részének a bizalmát. Tulajdonképpen ez az érdekünk is, szóval továbbra is erre törekszünk majd, ahogy ezután is nyíltan tárgyalunk meg minden témát. Elnézést az esetleges kellemetlenségekért.

Dícséretes, hogy beismerte a Kreanod a csalást.
Voltak itt olyanok, akik éltek a gyanúval és ennek hangot is adtak, de törölték a hozzászólásaikat...

Javaslom kérdezzék meg a Mihály autó, Beta kérdőív, DecoDesign és BlueDuna pályázatok megrendelőit is a trükközések miértjéről.

Ugyanis az valóban nem gyanús, ha valaki rögtön megnyeri az első pályázatát, amin elindul.
Az viszont felettébb feltűnő, ha utána semmire nem pályázik.

Kedves naugye!

Nyilvánvaló, hogy a törölt hozzászólás is a tiéd volt, de továbbra is tilos az indokolatlan vegzálás. Az ügyet kivizsgáltok, és továbbra sem bujkálunk. :) Látod ez a hozzászólásod maradhatott. Kicsit erős kifejezés „csalásról” beszélni, egyszerűen nem volt jobb beküldött munka a megbízó véleménye szerint, mint a már addig is létező. A „beismerés” szintén nem túl helytálló, mivel nekünk nem volt beismerni valónk, mindössze tájékoztattunk mindenkit a fejleményekről, amit mi is megtudtunk.

Az általad említett jelenség, miszerint valaki egyszer pályázik, nyer, és nem tér vissza, az még nem ok semmiféle gyanúra. Érdemes azon elgondolkodni, hogy semmilyen érdeke nem fűződik egy megbízónak ahhoz, hogy „fiktív” győztest válasszon, ha simán vissza is vonhatja a pályázatot. Ilyen is történt már. Ha esetleg makulátlan lenne a mérleg, akkor még azt mondanám, hogy van alapja összeesküvés elméleteket fabrikálni, miszerint mi mesterségesen tartjuk fenn a tökéletesség látszatát, de ez már bizonyítottan nincs így.

Az általad kiemelt példáknál ráadásul a Mihály autójavító győztese elérhetőséget és korábbi munkákat is megadott a profilján, lehet ellenőrizni, A Deco Design gyanúsítgatás kapcsán maga az érintett reagált az adott fórumban, a Blue Duna esetén pedig szintén érdemes megnézegetni a fórumot, ha arra keressük a választ, hogy vajon miért nem tért vissza a győztes kreatív. (Csaláson értük, csak a megbízó ragaszkodott az adott munkához.) A BETA logó tervezőjéről mi sem tudunk sokat, de koncepción belüli hozzászólás nem arról árulkodik, hogy egy lejátszott pályázat lett volna, illetve ismétlem: a megbízónak pénzébe került, hogy győztest hirdetett, szóval kár azt feltételezni, hogy nem egy valódi, a pályázatra készült művet választott volna ki.

Természetesen, ha valaki azt hiszi, hogy a pályázatok előre le vannak játszva, akkor az nem fog részt venni rajtuk, és elhagyja az oldalt.

Láttam én már olyan pályázatos oldalt is, ahol nem csak a megbízó és a későbbi győztes játszott össze, hanem az oldal gazdája is, hogy pörögjön biznisz, legalábbis úgy tűnjön... Természetesen nem a Kreanodról beszélek.
Összeesküvés elmélet fabrikálás? Ugyan kérem. Az összeesküvés bebizonyosodott, legalábbis a Kitchen Box pályázat esetében. Úgyhogy csak óvatosan, hátha kiderül még valami...
(A BlueDuna pályázatnál nem éppen az az érdekes momentum, hogy a pályáztató ragaszkodott a plagizált remekműhöz és nem választott helyette másikat?)

Fórum (8)