Pályázatok

Kézműves Cukrászda logója - Tradíció és innováció

Logó design
-
HILDA Cukrászda
60.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 99
Satyi

Megbízó

169

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 év 8 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

Karácsonyi süteménycsomag, vagy torta.

Koncepciók (152)

Beküldve: 2016. 12. 11.
20
32
10
Beküldve: 2016. 11. 27.
20
11
10
Beküldve: 2016. 12. 05.
18
7
10
Beküldve: 2016. 11. 30.
3
8
10
Beküldve: 2016. 11. 26.
39
11
10
H
Beküldve: 2016. 12. 10.
16
9
9
Beküldve: 2016. 11. 27.
4
5
9
Beküldve: 2016. 11. 22.
20
15
9
Beküldve: 2016. 12. 01.
14
5
9
Beküldve: 2016. 12. 09.
7
4
9
Beküldve: 2016. 12. 09.
6
1
9
Beküldve: 2016. 11. 28.
13
7
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A fogyasztói szokások egyre gyorsabb ütemben követik az új étkezési trendeket, illetve egyre nagyobb számban jelennek meg az étel intoleranciával küzdő vendégek. Ezen kívül a technikai fejlődés főként marketing szempontból további kihívásokat jelent a cukrászdák számára is. A piac főbb szereplői elsősorban nagytermelői, nem kézműves termékeket forgalmazó cukrászdák. A tradicionális szakmai múlttal rendelkezők (néhány kivételtől eltekintve) „megszűnőben” vannak. Ennek ellenére a vásárlók egyre nagyobb hányada fordul a minőségi, kézműves cukrász termékek felé. Így a megújulni vágyó és tudó, emellett szakmai hozzáértéssel, hagyománnyal bíró kézműves cukrászdák egyre nagyobb sikernek örvendenek a piacon.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A saját műhellyel működő cukrászdánk a Hilda Cukrászda, melyet Papucsek Lászlóné cukrászmester hozott létre közel 25 évvel ezelőtt és az évek során fejlődött dinamikus családi vállalkozássá. Az alapítástól kezdve törekszünk arra, hogy minőségi alapanyagokból, tartósítószer és mesterséges adalékanyagoktól mentes kézműves termékeket állítsunk elő. Az utóbbi években megpróbáltunk folyamatosan lépést tartani a termékekkel szemben támasztott változó igényekkel (paleo étrendet követők, ételintoleranciával küzdők, cukorbetegek elvárásai), illetve esküvői és design torták tekintetében. Ennek köszönhetően cukrászdánk népszerűsége és ezzel együtt a vendégkör is jelentősen megnövekedett, ami további fejlesztéseket és bővítéseket igényelt / igényel. Kibővítettük a tevékenységünket is és a cukrászda mellett kézműves keksz manufaktúraként is működünk, illetve szeretnénk a design tortákra is nagyobb hangsúlyt fektetni. A Hilda Cukrászdát, mint brand-et is szeretnénk erősíteni, amihez először is egy logóra lenne szükségünk.

Feladat leírása

Feladat: 

A HILDA Cukrászda logójának elkészítése.
Egy olyan logót szeretnénk, amely hűen tükrözi a kézműves cukrászda jelleget, az egyediséget, a tradíciót, de egyben előremutató, kifejezi azt is, hogy ez egy dinamikusan fejlődő vállalkozás.
Mivel nincs konkrét elképzelésünk és nem akarunk gátat szabni az ötleteknek és persze szakmabeliek sem vagyunk, nem tudjuk, hogy abból születhetnek-e jobb megoldások, ha bármilyen szabadon kidolgozott (a brief-ben leírtakat érzékeltető) grafika születik meg, vagy embléma a HILDA Cukrászda (vagy csak a HILDA) felirattal? Olyan grafika, amibe bele van építve, szőve a név, esetleg maga a név a középpontban és e köré épül valamilyen grafika? Egyáltalán jelenjen meg a „H” betű magában a logóban, vagy ne? Az is lehet, hogy valami olyasmibe szeretünk bele, ami ezektől teljesen elrugaszkodik.
Amennyiben szerepel a név, akkor a HILDA minden betűje nagybetű legyen, a Cukrászdából csak a C.
Tényleg nem akarunk a fentiekkel határt szabni a fantáziátoknak, ez csak néhány amatőr kérdés, amit viszont a mi fantáziánk határolt be. Látva a magyar cukrászdák logóit és az itt megjelenő különböző ötletek garmadáját biztosak vagyunk benne, hogy lesz eredménye a munkának.
A médiatervnél megadott felhasználásokból szívesen vennénk, ha viszontlátnánk néhányat valamilyen felületen (pl. cégér tábla, csésze, díszdoboz / tortadoboz, stb.), mivel laikusként így sokkal jobban el tudjuk képzelni, milyen lesz majd, hogyan fog mutatni?

(FIGYELEM kedves kreatívok! Kizárólag logó tervezés a feladat, ezért más módon megmutatni a logót csak mock up képek változatlan felhasználásával lehet. Minden egyéb látványtervet plusz munkának fogunk ítélni, és töröljük őket. - KreaNod csapat)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Azt szeretnénk elérni, hogy egyre több és több ember érezzen úgy, hogy: „na végre itt egy ilyen cukrászda”, „végre nem csak a tévében látok ilyen tortacsodákat”, „de jó, hogy végre ilyen kekszeket is készítenek”. Ehhez az is szükséges, hogy a logónkat látva felismerjenek minket, eszükbe jussunk, ez legyen az első reakciójuk: „Igen, ők azok!”. Egy termék eladhatóságát a csomagolása nagyban befolyásolja. Egy cég esetében a „csomagolás” maga a megjelenés, amelyen a logó az egyedi, saját készítésű masni, amiről már messziről felismerhetővé válik a csomag. Mi ilyen logót szeretnénk!

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsősorban Budapesten és vonzáskörzetében élők. Családok, párok, fiatalok, idősebbek egyaránt, házasulandó párok. Mindenki, aki szereti az igényes, minőségi cukrász termékeket, az egyedi tortákat, a különleges kekszeket. Ezen kívül rengeteg a túrázni, kirándulni szerető vendégünk, valamint a kézműves kekszek tekintetében minél több budapesti kávézót szeretnénk viszonteladó partnereink között tudni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mi azért vagyunk vendégeink kedvenc cukrászdája, mert soha sem csalódnak bennünk, mindig a legfinomabb, legjobb minőségű süteményt, tortát, kekszet készítjük számukra és nálunk egyaránt megtalálható modern, trendi, valamint tradicionális sütemény is egyaránt. A megrendelők a megálmodott esküvői tortájukat, extrém tortaötleteiket meglátva ujjonganak örömükben. Aki cukorbeteg, lisztre, tojásra, esetleg tejre érzékeny, vagy allergiás, úgy tud választani süteményeink, vagy kekszeink közül, hogy az ízében sem csalódik, mivel nálunk e tekintetben sincsenek kompromisszumok.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A HILDA Cukrászda magas minőséget és finom ízeket jelent a vendégeink számára mivel tudják, hogy süteményeink, tortáink, kekszeink mögött szakértelem, tapasztalat, odaadás áll. Érzik azt, hogy szeretettel és figyelemmel készítünk mindent számukra. Személyesen és a közösségi médiában kapott visszajelzésekben arra bátorítanak bennünket, hogy folytassuk a megújulást, továbbra se engedjünk a minőségből, őrizzük meg a változatosságot.
A sütemények között mindig egyensúlyban vannak a hagyományos sütik, mint pl. krémesek, de a (legtöbb esetben saját ötlet alapján elkészített) paleo, cukormentes, lisztmentes, tejmentes sütik is, illetve országtorták.
Az alkalmi, esküvői, forma- és design torták tervezésénél és a készítésénél mindig arra törekszünk, hogy valami olyan különlegessége legyen, ami nem mindennapi (mint azt néhány külföldi tortakészítő tévéműsorban is teszik). Nálunk egyaránt kérhet az ügyfél formázó csokoládéból, cukormasszából, ún. húzott cukorból díszítést amely virág forma mellett szinte bármi lehet.
Keksz készítéssel azért foglalkozunk, mert hiszünk benne, hogy a minőségi és egészséges alapanyagokból igényes állagú, ízű és összetételű reform, paleo és "mentes", illetve hagyományos omlós-ropogós kekszeket egyaránt lehet készíteni és mi készítünk is!

Feladat leírása

Médiaterv: 

Mivel logóról beszélünk, minden szóba jöhető felületen és céllal szeretnénk hosszú távon használni. Egyaránt szóba jöhet cégér, névjegykártya, levélpapír, kávés-, teáscsésze, szalvéta, csomagolópapír, torta-, süteményes-, bonbonosdoboz, valamint a kekszeink csomagolásán is. E mellett szeretnénk honlaphoz, közösségi médiában profilhoz, egyéb elektronikus megjelenéshez is használni.

Feladat leírása

Stílus: 

Ez az, amiben nagyon nem szeretnénk megkötni senki kezét, fantáziáját, persze némi támpontot mi is adunk. Legyen fiatalos, lendületes, de elegáns is egyben. Kifejező, de ne giccses. Lehet kissé letisztult, de legyen bizalomkeltő. Lehet színes (de ne tiri-tarka), vagy homogén (de ne fekete), nem tudjuk, melyik stílus fog jobban megtetszeni. Mivel nyitottak vagyunk többféle stílusra is, e tekintetben nem gondoljuk, hogy mellékvágányokra futnának alkotások.
Színek tekintetében eddig a barackvirág, bordó és fehér, vagy ezek kombinációja merült fel, de nagyon szeretnénk más megoldásokat is látni, hátha abba szeretünk bele. Nem tudjuk, marketing szempontból az itt (brief) leírtakkal milyen színek harmonizálnak leginkább, de jobban örülnénk a meleg színeknek.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Csak fekete, illetve rikító színkavalkád.
A neten található legtöbb logóhoz hasonló "csak a név" logók valamilyen egyszerű geometriai formában.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Szeretnénk megkapni a pályázat végén az alkotást minden olyan formátumban, ami a médiatervben megadott felhasználásokat lehetővé teszi.
Néhány munkánkat kiválogattuk és feltöltöttük mivel, szeretnénk a márka jellemzése pontban leírtakat kicsit kézzelfoghatóbbá tegyük.

Fórum

Kedves Satyi!

A tradíció és innováció szerepeljen a logón?

Sziasztok! Az adminok segítségét kérném: miképp értelmezzem az allábbi mondatot? "Kizárólag logó tervezés a feladat, ezért más módon megmutatni a logót csak mock up képek változatlan felhasználásával lehet. Minden egyéb látványtervet plusz munkának fogunk ítélni, és töröljük őket." Gondolom, mockUp alatt a termékfotókat értitek. Egyszerűen csak annyi a "szabadság", hogy ráhelyezzük a logókat a fotókra, vagy pl. egy kártya stb. formájában be is építhetem a képbe? Azért szeretném tudni, mert közben az ügyfél külön utal rá, hogy megnézné felhasználás közben is a logót, mindeközben azt is értem, hogy nem kisarculatra szól a megbízás szó, "csak' egy logóra.

Előre is köszönöm a választ.

Szia! Nem tudom, mit értesz az alatt, hogy „kártya formájában behelyezem a képbe”, de remélhetőleg az alábbi bejegyzés eloszlatja a bizonytalanságot:
http://kreanod.hu/faq/mi-az-indokolatlan-plusz-munka-es-miert-tiltott

Köszönöm, biztonságosabbnak tűnik, ha nem csinálok semmit a logón kívül. :-)

Megcsinálod a logót, és aztán azt elhelyezheted bármin. Ha máshoz nem nyúlsz a képen, akkor nem lesz probléma. Ilyen egyszerű. Persze színeket lehet változtatni. A legbiztonságosabb az, ha a leírásban linkeled a felhasznált képet is, és akkor nem lehet félreértés.

Kedves Kreatívok!
Oribettynek köszönjük a kérdést, amire általánosságban szeretnék válaszolni minden kreatívnak, aki szeretne nekünk logót készíteni, mivel nagyon elgondolkodtatott bennünket. Bár a brief-ben is sok helyen utaltunk rá, illetve a kiírás címéhez is beírtuk, hogy tradíció és innováció, még sem jutott eszünkbe, hogy ezt akár magán a logón, vagy ahhoz kapcsolva is kérhetnénk, de hát ez így van jól, hiszen ti vagytok a kreatívok. Nagyon örülünk, hogy már most az elején jött ilyen kérdés, ez is igazolja, hogy érdemes veletek dolgozni.
Visszatérve a kérdéshez, jó ötletnek tartjuk és, ha van rá lehetőség, akkor (természetesen adott koncepción belül) szeretnénk látni olyan logót is, amin szerepel és olyat is, amin nem. (ennek oka, hogy olyan esetekben, ahol a méret miatt túl kicsi lenne és nem jól olvasható, ott olyan verziót használnánk, amin nem szerepel, hacsak nem szervesen bele van építve)

Kedves Bánszegi Richárd!
A leírásban azért kértük, hogy amennyiben lehetőség van rá, valamilyen felületen láthassuk a logót, mert több, az oldalon szereplő Logo design pályázat esetén is láttunk ilyesmit (lásd pl. Kreanod saját Logó/design pályázatában látható megoldások, vagy a büszkeségeink alatt is találtunk ilyen munkákat). Természetesen nem kérünk kisarculatot, de laikusként tényleg könnyebb elképzelni így a logót. Persze ez természetesen nem feltétel.

Kedves Kreatívok!
Nagyon szépen köszönjük, hogy már a pályázat elején ilyen sokan érdeklődtök és elküldtétek ötleteiteket, koncepciótokat. Próbálok mindenkinek válaszolni és minél hamarabb.
Mivel ez az első pályázati kiírásunk itt a Kreanod-on, nincs tapasztalatunk még arról, hogy a hozzáállásunk mennyire helyes és jó irányba visz-e? Az első dolog, amit észre vettünk az, hogy nagyon kevés pályázatnál kaptunk szöveges bemutatást. A munka megértése és a kreatív támogatása sokkal egyszerűbb, ha tudjuk, miért épp az a koncepció született meg, miért az a motívum került bele, mit sugall az adott szín, minta, stb., így mi is könnyebben tudtunk ezekkel azonosulni és olyan kérdéseket, kéréseket írni, ami előre viszi a munkát. Kicsit úgy éreztük magunkat, mint az egyik blogbejegyzésben olvastam, hogy sok megbízó nem tölti ki részletesen a brief-et és a kreatív nem feltétlenül érti mit is szeretne a megbízó viszont látni, csak fordítva.
Ezek alapján szeretném megkérni a kreatívokat (remélem minden pályázó olvassa ezt a fórumot is), hogy mutassa be pár sorban a munkáját. Természetesen ettől függetlenül mindenkinek válaszoltunk és válaszolni is fogunk, de így gyorsabb és könnyebb lenne.
Nem tudom, hogy érdemes-e ezt itt leírni, de a blogot olvasva az egyik értékelési gyakorlat nagyon megtetszett, szeretnénk ezt alkalmazni. 3 hétre írtuk ki a pályázatot, szeretnénk az első és a második hét leteltekor részpontszámot osztani, hogy aki szeretne, az tudjon módosítani a munkáján.

Kedves Kreatívok!
Így közel egy hét és majdnem 40 pályázat beérkezése után szeretnék egy kéréssel fordulni minden olyan Kreatívhoz, aki küldött már pályázatot, vagy még nem, de szeretne. (azzal a kiegészítéssel, hogy nem mindenkinek szól, aki elküldte már a munkáját, tehát tisztelet a kivételnek)
Már jó ideje formálódik bennünk a gondolat, hogy azzal a gondolkodásmód és felfogás váltással, aminek a szellemében próbáljuk fejleszteni a vállalkozásunkat, szükség van egy logóra és később, majd honlapra, stb. Éppen ezért, először mi magunk kezdtünk el ötleteket gyűjteni, próbálgattuk laikus amatőrként kitalálni, hogy milyen logónk legyen. Tökéletesen megértjük a kreatívok és az oldal álláspontját, miszerint nem egyszerű munka ez, sőt... Nem véletlenül egy szakma. Mi sem tudtunk olyan logót létrehozni, ami tetszett volna. Ezért fordultunk ide a Kreanod-hoz, mert úgy gondoltuk a saját elvetélt próbálkozásaink alapján, hogy logót úgy lehet tervezni, ha olyan valaki teszi ezt, aki tanult ilyesmit, fogékony új dolgok létrehozatalára, grafikai és marketing szempontból van mire alapoznia és LÉTRE TUD HOZNI egy logót. A beküldött pályázatok között sok ilyen eredeti ötletet találtunk már eddig is. Az viszont nagyon elkeserítő, ha azt látjuk, hogy adott "alkotások" esetén nem csak hasonló módon, hanem pontosan 100%-ban ugyanazt a logót látjuk, amit mi korábbi próbálkozásaink során adott külföldi, templat-eket adó oldalról mentettünk le. Nem véletlenül nem kértünk másolásvédelmet. Itt a honlapon nagyon sok pályázatot olvastam át, ahol arról folyt a vita, mennyire hasonlít egy-egy motívum egy másik esetben már elkészített munkánál. Az engem nem zavar, ha valaki inspirációt szerez mások munkáiból. Így lehet fejlődni. Még azt is el tudom fogadni, ha egy adott sablont valaki úgy használ fel, hogy annak egy részét beépíti, vagy átszerkeszti. Az viszont nagyon erős (és azok munkájának a semmibe vétele, akik órákat dolgoznak a saját elképzelésükkel), ha adott pályázó felmegy egy sablonokat forgalmazó külföldi oldalra és egy copy/paste-en kívül semmi mást nem csinál.
Én azt kérem azoktól a kreatívoktól, akik így dolgoznak, inkább ne küldjenek be munkát.
Köszönöm és várjuk minden olyan kreatív munkáját, aki szeretne a fentiek figyelembe vétele mellett pályázatot beküldeni nekünk.

Kedves Megbízó!

Szoktunk az ilyen problémával foglalkozni, kérem, mutassa majd meg, melyikekről van szó, és kivizsgáljuk a dolgot.

Kedves Résztvevők!

igazából sajnáljuk hogy csak sima hozzászólás számlálót építettünk be a rendszerbe, mert látnotok kéne, hogy a legtöbb munkára milyen hosszú, személyre szabott visszajelzéseket kapnak az alkotók. (Persze nem biztos, hogy mindenki ilyet fog kapni, szóval elvárás ne legyen belőle, de nagyon sok ilyen született.) talán olyan példa is akad, hogy a munka véleményezésébe több időt fektettek, mint az alkotó annak elkészítésébe. :) Még sok ilyen megbízót kívánok magunknak!

Kedves Kreatívok!
Elnézést, hogy az elmúlt napokban nem tudtam válaszolni a beérkezett pályázatokra, módosításokra. Próbálom magam utolérni. :)

Vàrjuk.
Köszönjük!

Köszönjük, illetve én köszönöm a megbízó hozzászólásait a munkámhoz.Régóta tervezek így online,és én személy szerint nem találkoztam még ilyen munkaadóval aki ennyire részletesen leírja az elképzeléseit ezzel segítve a tervezést.

Én is nagyon szépen köszönöm a Megbízó véleményezését, elgondolásainak részletes leírását és a példaértékű hozzáállását a projekthez. Úgy gondolom, hogy utóbbi is nagyban hozzájárult a beküldött koncepciók számosságához.

Sziasztok! Úgytűnik, nagy volt a siettség, az ígért hozzászólás helyett valamennyi pont és ennyi. De egy pályázat végülis nem arról szól, hogy a Megbízó terelget a jó irányba, mint ahogy az érettségin sem segítenek, míg el nem éred az ötös osztályzatot...de azért köszi, leugrom a sarokra, isteni cukrászdánk van :-)

Kedves Katika!
Távol álljon tőlem, hogy bárkit is megbántsak, sőt! Több, mint 150 pályázat érkezett, amiért nagyon hálásak vagyunk. A pályázati idő alatt arra törekedtünk végig, hogy a lehető legpozitívabb hozzáállást mutassuk, mert úgy gondoljuk, hogy így működnek jól a dolgok, így lehet jó munkákat elérni. Mivel életünkben soha hasonlót sem csináltunk még, nem is tudtuk, hogy mire számítsunk. 20-30 pályázat után már érzékeltünk különbségeket. 50-60 pályázat után már láttuk azt, hogy mely pályázatok azok, amelyek sokkal jobbak a többinél, illetve mik azok, amelyek nagyon elmaradnak a többségtől. Ekkor már bevallom nem minden ilyen esetben adtunk visszajelzést. Később, amikor már láttuk azt, (100-120 pályázat után) hogy legalább 30-40 pályázat is nagyon ötletes és nagyon megnyerő, de legalább 20-25 közül bármelyik nyerhet majd a végén, már csak akkor adtunk visszajelzést, ha úgy láttuk esélye van a legvégső válogatásba bekerülni (130 után is volt ilyen). Mindemellett azt olvastam a Kreanod Gyakori Kérdések cikkei és más pályázatok fórumhozzászólásai között, hogy nagyon fontos az is a kreatívoknak, hogy korrekt pontszámot kapjanak. Éppen ezért hetente frissítettük a pontokat, a vége felé pedig már sűrűbben is. Az, hogy egy adott pályázatra mennyi pontszám adható, úgy gondolom erősen relatív egy laikus számára még akkor is, ha a lehetőségekhez képest megpróbál az oldalon található információk alapján szakmailag közelíteni az alkotásokhoz. Ennek az oka, hogy a megbízó által megítélt legjobb és legkevésbé jobb alkotások lesznek mérvadóak a többi számára. Minél több pályázat érkezett, annál inkább vált összehasonlíthatóvá egy-egy újabb alkotás a többihez képest.
Írom ezt úgy, hogy az oldal szabályai szerint fogalmam sincs, hogy melyik alkotásról van szó.
Végül pedig szeretnék idézni a Kreanod fenti hozzászólásából: "...Persze nem biztos, hogy mindenki ilyet fog kapni, szóval elvárás ne legyen belőle..."
Köszönöm és remélem nem bántottam meg, de úgy gondoltam, le kell írnom ezt, mivel az eddig kapott visszajelzések (fórumon és pályázat hozzászóláson) alapján pont erre a kiírásra nem érzem jogosnak a hozzászólását. (Egyébként akadt olyan kreatív, aki hasonló helyzetben -csak pontszám visszajelzés nélkül- személyes hozzászólásban kért visszaigazolást és kapott is)

Az én véleményem az, ha a Megbízó az üzleti életet is ugyanolyan komolyan veszi, ahogy ezt a pályázatot is, akkor nekem oda be kell térnem egy kóstolásra. ☺ Azt hiszem, egyikünknek sem lehet panasza, nem pár soros hozzászólásokat kaptunk. Ahelyett, hogy türelmetlenkedünk, szerintem becsüljük meg, hogy ilyen is van. Legalábbis nekem hiányozni fog ez a megbízói szemlélet, amely ritka, mint a fehér holló...

Kedves Satyi. Szerintem nagyon félre értette, mit gondolna akkor ha a Vidékfejlesztési Minisztériumhoz benyújtana egy pályázatot és a Miniszter tanácsokat adna, hogy lehet még tökéletesebb? Kizárva a többit, az ígéretét megszegve...legalább a pont mellé egy köszönöm, de ez nem az, ami.

Kedves Gábor...én sem unalomból, jó pontokért indultam. Egyébként ha jó cukrászdát szeretnél, ajánlom, az egész országban és túl is találsz...nem kell lihegni, Nürnberg és Bécs a legközelebb...

Elhangzott a kulcsszó: „Nem kell lihegni.”

Gratulálok a győztesnek. Kedves Satyi, Önnek pedig köszönöm az értékelést. :-)

Kedves Kreatívok!
Szeretném megköszönni azt az aktivitást és érdeklődést mindenkinek, amit a pályázatunkkal kapcsolatban tapasztaltam. Több, mint 150 pályázat érkezett be, álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen sok kreatív fog ötletelni azon, hogy milyen logónk legyen.
Próbáltam a munkám mellett elegendő időt fordítani arra, hogy minél többet segíthessek és bár ez nem mindig és minden esetben sikerült hiszem, hogy ez hozzájárult ahhoz, hogy ennyi jó alkotás született. Még sohasem volt részünk ilyesmiben, ezért mi is sokat tanultunk, tapasztaltunk az elmúlt egy hónapban a veletek való munka és párbeszédek során. Már korábban írtam, hogy nem vagyunk szakemberek, de még csak szakmabeliek sem, így laikusként nagyon nagy feladatot jelent megtanulni "jól" értékelni. Szerencsére sok tanács olvasható a honlapon, megpróbáltuk ezeket az útmutatásokat minél inkább figyelembe venni, majd jól dönteni. Remélem, hogy nem csak a szívünk vitt bennünket az értékelések, valamint a kiválasztás során, hanem szakmailag is jól értékeltünk. Ha van ez alól kivétel, azért elnézést kérek.
Mindenkinek kívánok sok pályáztatót, megrendelőt, kommunikatív megbízót :), és persze Kellemes és Békés Ünnepeket!
Üdvözlettel,
A HILDA Cukrászda csapata

Köszönöm szépen Cetka! :)

Most már értem én is, miért volt olyan nehéz választani a lista elejéről. :) Gratulálok én is a győztesnek, illetve azoknak is, akik hajszál híján lemaradtak az elsőségről.
A HILDA Cukrászda csapatának Kellemes Ünnepeket, remélem, még hallunk felőlük. Most már van egy nagyszerű logó, ehhez pedig kellene egy nagyszerű arculat is weblappal... :)

Gratulálok kisvince! Tökéletes munka!

Köszönöm Gábor! :)

Az talán túlzás, mindenesetre köszönöm! :)

kisvince...:-) nagyon ottvan!

Fórum (29)