Pályázatok

Újonnan induló léböjtház logójának megtervezése

Logó design
-
Kenza Léböjt Szólád
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 62
79

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

8 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (78)

TMG
Beküldve: 2019. 01. 10.
42
35
10
Beküldve: 2019. 01. 03.
5
15
10
Beküldve: 2019. 01. 10.
7
7
10
Beküldve: 2019. 01. 15.
12
3
9
Beküldve: 2019. 01. 07.
6
1
9
Beküldve: 2019. 01. 09.
9
3
8
Beküldve: 2019. 01. 05.
2
4
8
Beküldve: 2019. 01. 09.
3
2
8
Beküldve: 2019. 01. 07.
5
3
8
Beküldve: 2019. 01. 10.
3
1
8
Beküldve: 2019. 01. 12.
3
3
7
Beküldve: 2019. 01. 15.
5
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A vállalkozás ÚJ, a léböjtkúrák piacán kíván megjelenni.

Ezen a piacon némi keveredés érzékelhető, ami a műfaj értelmezését illeti.

Először is tisztázzuk!
A léböjtkúra eredetileg egy múlt századi német orvos által felépített kezelési módszer, amelynek a célja a test és a lélek összehangolt megtisztítása, ezáltal a szervezet terhelésének a csökkentése. 7-től egészen 21 napig tarthat egy léböjtkúra, amely során a szervezetbe kizárólag folyadékot juttatunk gyógyteák, ásványvíz és szűrt gyümölcs- és zöldséglevek formájában. Könnyű belátni, hogy ezekben a napokban az emésztőrendszer felszabadul, a szervezet regenerálódik. Intenzív méregtelenítés indul be, amely gyógyító hatással van a szervezetre. Az alternatív természetgyógyászat a léböjtkúrát a gyógyítás elemi részeként kezeli.

1. A piacon jelenleg néhány ismertebb léböjtkúra-ház található, ezek iránt a kereslet jelentős.
2. Ezen felül vannak még ismertebb természetgyógyászokhoz köthető léböjtkúrák, ám ezek nem egy bizonyos helyhez kötődnek, hanem különféle helyeken kerülnek meghirdetésre.
3. Nagyobb wellness szállodák is hirdetnek szezonálisan léböjtkúrát, ezek nagy költségű, de alacsony hozzáadott értékkel rendelkező kúrák.

Fontos tudni, hogy a jelentkezők kizárólag egészséges, legfeljebb némi túlsúllyal rendelkező emberek lehetnek. A súlycsökkenés nagyon erős motiváció a léböjtkúrák során, egy kilenc napos kúra nyomán akár 6-7 kiló is lemehet.

Az is erős motiváció, hogy a résztvevők jellemzően nagyon elfoglalt, testi/lelki terhekkel rendelkező emberek, akik a vállalkozásukért, munkájukért, a családjukért nap mint nap jelentős áldozatokat hoznak fizikailag és mentálisan is. Eljutnak arra a pontra, hogy igényük lesz a pihenésre, a másfajta közegre, arra, hogy "kilépjenek" egy kicsit a saját életükből. Ezt fejezi ki a vállalkozás szlogenje, "most én jövök"

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A márka neve:
Kenza Léböjt Szólád
A márka szlogenje:
Most én jövők!

A vállalkozás szíve Kenza, egy negyvenes fiatal nő, aki az egészség megőrzéséért elkötelezett, eredetileg egészségügyi szakképzettségű, évekig magánklinika vezető asszisztenseként dolgozott. Karizmatikus és mély empátiával rendelkező személyisége, valamint egészségügyi felkészültsége megkülönbözteti őt a piacon található szereplőktől.
Korábban már szórványosan megjelent a léböjtkúrák piacán, főleg külföldön, Spanyolországban. A kúrák jól sikerültek, a résztvevők visszatérő kliensekké váltak.
Küldetése az, hogy személyesebbé tegye a léböjtkúrát, egyénre szabottan, a lélek felszabadultságára is nagy hangsúlyt fektetve szemmel látható változást generáljon a kliens egészségében.
Léböjtkúrája 9 napos. A kúra kis létszámú, maximum 12 ember jelenlétével zajlik egy festői somogyi falucskában, néhány kilométerre a Balatontól. A léböjtkúra során a kliens teljes kiszolgálásban részesül. Egészséges és friss levek, levesek biztosítása, többórás kirándulások, aktív sport, szaunázás, esti közös mentális foglalkozások - nagyjából ez képezi a szolgáltatás lényegét.
A helyszín is különleges, egy teljesen zárt üdülőfaluban zajlik a kúra, amelyben magas igénnyel épített és berendezett könnyűszerkezetes faházakban laknak a résztvevők.
Tudni kell, hogy a léböjtöket vagy névhez, vagy pedig helyhez kötik a kliensek. Ezért született egy ilyen név, mert ebben benne van a név is, ami egyedi (egyébként a hölgy eredeti anyakönyvezett neve) és benne van a hely neve is, ahol a kúrák zajlanak.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat az, hogy a vállalkozás arculatát meghatározó logót tervezzen a grafikus. Egy olyan logot, amely kifejezi a vállalkozás küldetését, Kenza személyiségét. A vállalkozáshoz illő színek kiválasztása is fontos.

Egy olyan emblémát szeretnénk, amely kifejezi színvilágával, formájával azt, hogy egy 9 napos léböjtkúra Kenza vezetésével abban az idilli környezetben tökéletesen alkalmas arra, hogy egy "új élet" kezdődjön a résztvevő számára.
Most, hogy a logot briefeljük, megkérdeztünk néhány korábbi klienst, hogy mi volt az érték számukra. És kivétel nélkül azt fogalmazták meg, hogy azt érezték, hogy maguk mögött hagytak régit és rosszat és egy új lehetőséget kaptak az életükben.
Annak, aki még nem élte meg a léböjtkúrák felemelő hatását, annak számára ez nehezen érthető, ezt tudjuk.

A sok kilótól és a rengeteg méregtől való szabadulás ezt a tudatváltást idézi elő. És természetesen az, hogy egy héten át semmi egyéb feladata nincs az embernek, csak az, hogy hagyja magát kényeztetni és kizárólag ő van a középpontban, szintén nagy mértékben hozzájárul ehhez.

Ezt kellene kifejeznie az emblémának. Legyen dinamikus, színes (két szín max.) és fejezze ki a pozitív változás, az új élet, a fogyás ígéretét.

UPDATE 2019.01.04.

A "Most én jövök" szlogen benne maradhat a már elkészült koncepciókban, mert lehet, hogy használni fogjuk.
Az új szlogen viszont ez lesz:
"Egy fordulat és könnyebb lesz"
Ezzel azt akarjuk sugallni, hogy egy ilyen hét jelentős fordulat lehet az ember életmódjában, ami után minden könnyebb lesz. Könnyebben álljuk a sarat a munka, a feladatok frontján és mi magunk is könnyebbek leszünk (lefogyunk). Abban az esetben, ha a kreatív úgy látja, hogy a szlogen túl hosszú, akkor kérjük, hogy ne erőltesse a logoba illesztést.
Legfeljebb majd ha kártya tervezésre kerül sor (pályázaton kívül), akkor beleillesztjük, hogy azért jelen legyen.
Köszönjük a rugalmasságot!

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A logo célja az, hogy színválasztásával, formavilágával, megjelenítésével első látásra égjen be és hívja elő az egészség, a megújulás, a felszabadultság, a megkönnyebbülés, a teljes megtisztulás asszociációját.
Fontos tudni, hogy az itt töltött kilenc nap alatt mindenki kicserélődik. Szinte éveket fiatalodik a megjelenés, a lélek megtisztul, mindenki boldogabban tér haza.

2 formátuma kell a logonak.
1. embléma
2. névvel rendelkező embléma

Feladat leírása

Célközönség: 

Fizetőképes középosztály és attól felfelé. Egy kilenc napos kúra ára egy hasonló időtartamú külföldi út ára. Főleg hölgyek érdeklődnek alapból a szolgáltatás iránt, korosztályt tekintve pedig cca 25 és 65 év között. Főleg városi, vállalkozó, szellemi foglalkozású embereket érdekel. A túlsúlyosok szintén szeretik, mivel látványosan és gyorsan lehet fogyni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A 9 napos léböjtkúra során támogató, igényes, kifinomult környezetben leszel, intellektuálisan és értékrendjüket illetően hasonló emberek alkotta csoportban. Lehetőséged van a háborítatlanságra, de a csoportélményt is megtalálod. A mindennapi körforgásból kiszakadsz. Te kerülsz a középpontba. Minden más megszűnik, így teljes figyelmeddel saját szervezeted és pszichűéd igényeire hangolódsz. Napról napra tisztábbnak, nemesebbnek érzed magad. Egyre könnyebb minden, szinte a föld felett lebegsz. Egy másodpercig sem éhezel. Kalandos kirándulások, feltöltő beszélgetések, frissítő és kényeztető masszázsok várnak rád. Pár nap és te leszel a saját életed nagyszerűbb, nemesebb, tisztább "királya/királynője"

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka kifinomult és viszonylag szűk réteget céloz. Az egészség testi és lelki megőrzését és visszaszerzését szolgálja nem mindennapi módon, intenzív időtartamban, karizmatikus támogatással. Aki egyszer megfordult Kenza léböjtjén, az újra és újra visszatér, olyan katartikus a hatása. A célközönség azt mondja, hogy egy új életet kap a 9 naptól, jelentős fordulatokat inspirál az egyén életében, megkönnyebbül a test és lélek, önmagára talál tőle.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logo a honlapon és matricákon, valamint vendégkártyákon fog megjelenni, valamint facebook coveren és hirdetésekben. Nincs jelentősebb médiaterv jelenleg.

Feladat leírása

Stílus: 

Kifinomultság, ugyanakkor karakteresség jellemezze a logot. Letisztult legyen, természetes, jól látható, könnyen olvasható, jól értelmezhető. Inkább elvont legyen, mint direkt. Kell egy embléma és kell egy névvel is használható embléma (logo).
Két színnél (plusz fehér/fekete) több nem lehet a logoban. A használhatóság szempontjából fontos, hogy geometrikus forma legyen, vagy abba illeszthető.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Közhelyek, amelyek a természetgyógyászatban megjelennek, kerülendők. Kerüljük a direkt megfogalmazást, inkább elvont legyen. Kerülendő a "természet" közhelyeinek megjelenése. Tilos az ezoterikus szimbolumok használata.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Szeretjük a narancsot. Színben el tudjuk képzelni a narancs és a fűzöld együttesét, de ez NEM kikötés, hanem idáig jutottunk csupán ötletben. Narancs, mint gyümölcs számunkra szimbolizálja a levet, az egészséget, az életörömet, de NEM kikötés, csak nekünk mindössze ennyi ötletünk volt eddig.
Fontos tudni, hogy a léböjtkúra Szóládon való bevezetését követően Andalúziában is megkezdődnek a kúrák. Ott pedig januárban érik a narancs, tehát a narancs, mint gyümölcs használata szimbólumként esetleg használható a kreatívok számára.

Fórum

Tisztelt megrendelő! Adatokkal ellátott embléma alatt milyen adatokat ért?

Kedves Kreatív! Korábban azt gondoltuk, hogy egy olyan formátum is kellene, amin rajta van a cím, telefonszám, stb, dehát az igazából majd egy kártya lesz és nem képezi a pályázat tárgyát. Köszönjük a szíves érdeklődést. Üdvözlettel, Kenza

Teljesen jogos a kérdésed, a vonatkozó félreérthető részt kitöröltük.

Tisztelt Kreatívok! Nagyon megtisztelő a nagy számú érdeklődés a téma iránt. Az eddigi megoldásokhoz képest kérem szépen Önöket nagy tisztelettel, hogy olvassák már el figyelmesen a briefet.
Amikor azt írjuk, hogy letisztult és elvont emblémát szeretnénk, akkor feltételezünk egy magas szintű asszociációs gondolkodási műveletet, amely képes elvonatkoztatni kissé közhelyes pillangóvá válástól, életfa megoldásoktól, narancsgerezdektől, növényi részek, virágok, és testek ábrázolásától, egyéb figuratív megjelenítéstől.
Minimál stílusú emblémát szeretnénk, semmiképpen nem a leírtak szó szerinti ábrázolását, attól nagyon elhatárolódunk.
Szeretnénk, ha az embléma megformálásában a lágyság azért tükröződne, egy ilyen tevékenység mögé, főleg a lágy vonalvezetés illik.
Sajnáljuk, hogy a narancs, mint gyümölcs említésével gondolati akadályt képezhettünk az embléma készítésnél, ez csak egy ötlet volt részünkről, egy orientáció, semmint elvárás. Ha valakinek jobb ötlete van, örömmel üdvözöljük, de született már eddig egy igazán eredeti narancsos megoldás is.
Nagyon hálásak vagyunk a figyelemért és lelkesen várjuk az "aha" élményt!
Tisztelettel és üdvözlettel, Kenza

Tisztelt Megbízó!
Kérhetnénk értékelést, hogy még a pályázat lezárta előtt módosíthassuk a koncepciókat?
Köszönöm.

Kedves Gergely!

Az elkövetkezendő pályázatok során javaslom - még a pályázat lezárta előtt - pontozásra ösztökélni a megrendelőt (saját érdekében is), mert mint a jelen pályázat során is kiderült, semmi esélyt nem kaptunk a megbízótól az egyes tervekre szóló észrevételeit korrigálni.
Köszönöm!

Kedves bekoe.
Jó lenne, ha tudomásul venné, a Megbízó a saját pénzét, amiért megdolgozott, kínálja fel. Nem anyucitól kért kölcsön és nem valami általános iskolai rajz szakkört bízott meg. Tanárnéni, legyen kedves, mit szól hozzá? Rajzolhatok még a csillagos ötösért? Kedves bekoe, tanulja meg mit jelent 50 ezer forint, mennyi az értéke.

Kedves tmg!

Szöllősi Gergelyt – tudomásom szerint, – e honlap üzemeltetőjét óhajtottam megszólítani jó vagy annak vélt tanácsommal.
Elképzelésem sincs, mondandóm mely része okozott önnek értelmezési problémát.
Valamint azt sem értem, összefüggéstelen üzleti-erkölcsi(?) kioktatása mi célt szolgál, mikor anyagiakról egy szót sem ejtettem, mivel számomra az sokadrangú szempont. Sok sikert a továbbiakban!

Én sokszor érzem úgy, hogy jó lenne egyeztetni a potenciális megrendelővel. Igazából nekem kifejezetten furcsa, hogy úgy építünk arculatot, hogy minimális a kommunikáció, nem ismerjük egymást, stb. Nekem pont az a normális, ha folyamatos kommunikáció van. Most is hálás voltam, mikor visszajelzést kaptam. Végülis mindkét végén emberek dolgoznak. ;)

Blazsek Anita munkája szerintem gyönyörű... nem is értem miért 1 pontos?! Persze ez teljesen szubjektív és a győztes munka is nagyon tetszik.

Fórum (10)