Pályázatok

J&S Trans arculat - kezdetek

Egyéb design
-
J&S Trans
30.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 12
holian

Megbízó

7

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 nap 22 óra

Utolsó aktivitás

Koncepciók (10)

Beküldve: 2017. 05. 15.
7
4
7
Beküldve: 2017. 05. 08.
4
3
5
Beküldve: 2017. 05. 13.
4
1
5
Beküldve: 2017. 05. 19.
4
0
3
Beküldve: 2017. 05. 19.
3
0
3
Beküldve: 2017. 05. 10.
1
1
3
Beküldve: 2017. 05. 15.
5
2
2
Beküldve: 2017. 05. 16.
1
2
2
Beküldve: 2017. 05. 17.
1
0
1
Beküldve: 2017. 05. 17.
3
0
1

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarországon 19700 cég működik szállítmányozás, fuvarozás, raktározás főtevékenységgel. Számuk az utóbbi másfél évben fokozatosan csökkent, 2012 közepén még 500-zal több volt, de azóta kevesebb újat alapítanak, mint amennyi megszűnik. Tavaly 1527 cég szűnt meg az ágazatban, és csupán közel 1100 alakult. Az ágazat megszűnési rátája 7,7 százalék volt, szemben az összes vállalkozás 6,9 százalékával – tudtuk meg Pertics Richárdtól, az Opten céginformációs szolgáltató céginformációs vezetőjétől.

A magas megszűnési ráta és az alacsony cégalapítási kedv akár riasztó is lehet, de az ágazat pénzügyi helyzete alapján kedvezőbb a kép. A szektor összesített árbevétele 2013-ban (a tavalyi mérlegek még nem ismertek) 4290 milliárd forint volt, ami 100 milliárddal haladta meg az egy évvel korábbit, és 800 milliárd forinttal több, mint a válság utáni gazdasági visszaesés idején, 2010-ben.

Nemcsak a piac nő, hanem az ágazatban tevékenykedő cégek eredménye is javul – mondta Pertics Richárd. Tavalyelőtt összesen 54,2 milliárd forint nyereséget értek el, ez átlagosan 2,7 millió forintot jelent. Mindkettőt pozitívnak nevezi, az előbbit, mert más iparágak nagy része veszteséges volt. Az átlagos nyereséget pedig mert az aktív cégek aránya viszonylag magas Magyarországon, és sokan zárnak jelentős veszteségekkel. Az aktív cégekre korrigált átlagos eredmény a szektorban megközelíti a tízmillió forintot. Ez nagy előrelépés, hiszen a szektor 2009-ben és 2010-ben masszívan veszteséges volt, mindkét évben összesen 70 milliárd forint körüli negatív eredménnyel zárt.

A szakember szerint az összesített kép határozott javulást mutat, a megszűnési ráta emelkedése pedig feltehetőleg a teljes hazai versenyszektort érintő széleskörű és az ágazatot érintő speciális jogszabályoknak köszönhető. A válság által 2010 környékén megtépázott szektort az elmúlt évek cégjogi változásai, és az ágazatot érintő különadók átrendezték a piacot. Az alacsony tőkéjű és likviditású cégek közül a tényleges tevékenységet nem folytató alvó, vagy adózási okokból létrehozott szereplők kirostálódnak, a többiek pedig egyesülnek, vagy beolvadnak más nagyobb cégekbe – véli Pertics Richárd. Ezt jelzi a felszámolási eljárás következtében megszűnő vállalkozások számának alakulása. Ez a mutató az ágazatban a válság utáni években indult nagyszámú felszámolási eljárás miatt 2013-ban tetőzött, de tavaly csökkenésnek indult.

A megszűnő cégeken belül a felszámolás után töröltek aránya azonban még mindig magas. Míg az összes cég körében a két évvel ezelőtti 60 százalékról 2014-re 50 százalék alá csökkent, addig az ágazatban még tavaly is 58 százalék volt. Az Opten céginformációs vezetője szerint a tavalyi mérlegadatok feltehetőleg jobb képet mutatnak majd a szektorról, mert az ágazat nagyon érzékeny a gazdasági növekedésre. Az üzemanyagárak második féléves zuhanása is jót tesz az eredmény mutatóknak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A J&S Trans Speciál Kft. , a 23 éves fuvarozói szakmai múlttal rendelkező J&S Speed Kft. leányvállalataként indította tevékenységét 2017 tavaszán.
Célunk fuvarozó cégként , -az anyavállalati háttérrel , szakmai hozzáértéssel és professzionális fuvareszközökkel- a volumen és nagytömegű áruszállítás piacának meghódítása.

Feladat leírása

Feladat: 

A J&S Speed Kft 23 éves fennállása óta folyamatosan törekedett az egységes arculati megjelenésre, de az egyes arculati - íratlan - szabályokat korábban senki nem fogalalta keretbe. Múlt évben egy kreatív csapat segítségével megtörtént az arculati kézikönyv elkészítése, amely keretében egy új arculati elem is bevezetésre került.

A frissen megalapított J&S Trans az anyavállalat szakmai tudását és tapasztalatát felhasználva olyan új szereplőként kíván a piacon megjelenni, amely azon piaci szereplők számára akik a J&S Speed Kft-vel kapcsolatban voltak első látásra egyértelművé tegye, hogy közös kapcsolódási pont van a két cég között, mindemellett viszont az is világos legyen, hogy egy új cégről van szó. Azok számára akik még nem ismerik a J&S brand-et egy friss, dinamikus fuvarozó cég jelenjen meg, amely vagy szövegesen vagy grafikailag megjeleníti, hogy nagy raksúlyok fuvarozására vannak a szerelvények felkészítve. Ehhez olyan járműparkot választottunk, amely az átlagosnál X tonnával több raksúlyt képes elvinni.

Ez a feladat arról szól, hogy a meglevő arculati elemek (a kék és a sárga szín, a logó) felhasználásával megtervezzük a szerelvény grafikai megjelenését (traktor és pótkocsi), amely teljesíti az alábbiakat:

- a kék és sárga színek adottak
- a logó adott
- első ránézésre tudjuk, hogy a J&S Speed és a J&S Trans között kapcsolat van, de mégis külön fuvarozó cégről beszélünk
- a design-ban jelenjen meg az egyszerűség, letisztultság
- a design-ban jelenjen meg vagy grafikusan vagy szövegesen, hogy nagyobb raksúlyokat vagyunk képesek szállítani (az általánoshoz képest +2 tonna, kb. 8% -10% többlet)

A sikeres pályázóval szeretnénk a teljes arculatot megterveztetni és egy hosszú távú munkakapcsolatot kiépíteni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egy új piaci szereplő megismerése egy olyan brand segítségével, amelynek alapjai 23 éves cég tapasztalatára épülethenk.

Feladat leírása

Célközönség: 

Magyarországi és nemzetközi célközönségünket nehéz korosztályra bontani, vagy bármely módon kategorizálni. Célközönségünk mindenki aki minőségi, megbízható fuvarozó partnert keres.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Célközönségünk mindenki aki minőségi, megbízható fuvarozó partnert keres.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

J&S Trans Speciál Fuvarozó Kft. az átlagosnál 8-10% -al több raksúlyt képes szállítani, amely segítségével a megbízók időt és pénzt takaríthatnak meg.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A sikeres pályázóval szeretnénk a teljes arculatot megterveztetni és egy hosszú távú munkakapcsolatot kiépíteni.
A pályázati anyag és majd az arculati anyagra felépülő brand minden bizonnyal hosszú évekig szolgálják majd cégünket, amely évről évre növekedve mind magyarországon mind nemzetközil fuvarok segítsével megjelenik teljes európa területén.

Feladat leírása

Stílus: 

Nagyon nehéz a stílust meghatározni. Talán a kettősség jellemzi az anyagcég megjelenését is. A 20 éves múlt alatt kialakult elsődleges logóterv szinte semmit nem változott a két évtizet alatt, amelyhez most egy friss - a sebességet - jelképező csíkozással kapcsolódik a jelen. Az anyagcég arculata lehet a stílus kiindulása, de mint kreatív, tőled várjuk a javaslatot, ötletet.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Erre a munkára koncepció terveket, látványterveket várunk, nem szerkeszthető anyagot. A pályamunkából egy kamionra ráhúzott design ötletet szeretnénk látni (mint pl. a szerelveny.jpg), továbbá olyan képeket, kép részleteket amelylen a kreatív által megálmodott grafikai elképzelések látszanak. A győztes pályamunka készítőjével tervezzük a jövőt, így a későbbi egyeztetés vélhetőleg nem lesz probléma, a későbbiekben a telejes arculati anyag készítése során kell majd elkészíteni a pályamunka vektoros változatát.

Csatoltam az anyacég kreatív anyagai közül néhányat, amelyen látszódik, hogy személy és teher autó esetében, hogy és miként jelnnek meg az arculati színek és elemek.
Továbbá csatoltam az új cég logóját.

A pályamunkának mindenképp "egyedi" munkának kell lennie, nem használható fel más oldal sablona vagy egyéb olyan anyag amellyel máshol valamikor is szembe találkozhatunk.

Fórum

Fórum (0)