Pályázatok

IT Brand névadás

Névadás
-
IT Brand
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 72
itbrand

Megbízó

59

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 4 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Egyedi szerződési feltételek
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Egyedi szerződési feltételek

A pályázat határidejét szeretnénk január 31. éjfélre módosítani, mert úgy érezzük, megtaláltuk a megfelelő megoldást.

Koncepciók (72)

Beküldve: 2019. 01. 24.
4
10
Beküldve: 2019. 01. 21.
8
8
AM
Beküldve: 2019. 01. 21.
6
10
Beküldve: 2019. 01. 30.
2
9
Beküldve: 2019. 01. 21.
2
8
Beküldve: 2019. 01. 23.
1
8
Beküldve: 2019. 01. 23.
1
8
Beküldve: 2019. 01. 23.
1
8
***
Beküldve: 2019. 01. 30.
0
7
Beküldve: 2019. 01. 30.
0
7
Beküldve: 2019. 01. 25.
1
7
Beküldve: 2019. 01. 28.
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Egy IT startup cég névadásában kérnénk segítségetek, mely 3 fő tevékenységet tervez folytatni hazai és nemzetközi piacon: oktatás, fejlesztés és szórakozás.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk magját olyan lelkes és tehetséges fiatalok alkotják, akik mindig is úgy érezték, hogy küldetésük van ebben a világban és képesek lesznek érdekesebb hellyé tenni azt.

Sok üzleti tervet kidolgoztunk az évek során, rengeteg elképzelés volt, de ezek megvalósítására sosem került sor, most viszont az mondható el, hogy a korábbi kudarcokhoz képest nagyon gördülékenyen halad a megvalósítás és sorsszerűen minden úgy történik, ahogy kell. Végre azt érezzük csapat szinten, hogy ez a mi utunk és erről több megerősítést is kaptunk.

A cégtevékenységeket illetően lentebb részletezem a víziónkat:

- Oktatás: A tevékenységek közül úgy érezzük ez bír a legnagyobb értékkel. Állandóan hallani a hírekben, hogy mekkora szakemberhiány van az IT szektorban, mennyire jól fizet ez a terület, milyen szabadsággal jár más területekhez képest stb. és igen, valóban ez a jövő és mi hivatottak vagyunk a jövő szakembereit kiképezni minden IT területre. Sajnos az a tapasztalat, hogy ha itthon valaki például el akar helyezkedni fejlesztőként de nem tudja hogyan kezdje, akkor a nyakába vállal egy 1 millió forintos adósságot, hogy el tudjon végezni egy 3-4 hónapos programozói kurzust, ahol stabil szakmai tudást és álláslehetőséget ígérnek a képzés végén, persze természetesen még az adott céghez szerződjél le 1-2 évre, különben a drágább csomagba esel és többet kell fizetned. Ez nem helyes, mi tudjuk, hogy az ilyen helyeknél a tudás értéke nem arányos a befizetett összeggel, ezért dolgoztunk ki egy olyan rendszert, ahol viszont igen.

- Szoftverfejlesztés: Mi, akik az IT szektorba vagyunk több éve tudjuk, hogy a legtöbb IT cég sokkal minőségibben tudna szolgáltatni, viszont legtöbbször sajnos a menedzsment/vezetőség korlátozza ebben a csapatot, nem tudnak igazán kibontakozni a projektben résztvevők. Az eddigi tapasztalatainkat megosztottuk egymással és azt tudjuk mondani, hogy a más cégek hibáit illetően teljes volt az egyetértés csapat szinten és ezért határoztuk el, hogy ha mi a tapasztalatainkból tudjuk hogyan ne csináljuk, akkor felléphetünk egy olyan új szereplőként az IT piacon, akik tudják hogyan kell csinálni.

- Szórakozás: Ez a tevékenység gyakorlatilag egy Gaming Center-t foglal magába, erre egy még eddig nem tapasztalt koncepciót dolgoztunk ki. A helyet talán leginkább a BarCraft-hoz tudnám hasonlítani egy átdolgozott üzleti modellel.

Így felületesen ezek lennének az elképzeléseink, a koncepciók védjegyezve vannak és idén nyárra tehető a tevékenységek megkezdése hazánkban, majd később szeretnénk nemzetközi szinten terjeszkedni.

Feladat leírása

Feladat: 

Egy olyan név kitalálása, ami erőt és dominanciát sugall, ami könnyen megjegyezhető és közben professzionális érzetet kelt. A név bármi lehet, lehet szójáték, utalhat a cégtevékenységekre vagy lehet teljesen elvont is, amit érdemes tudni, hogy cégünket a farkas szimbolizálja, továbbá vannak már szlogen elképzelések is.

Szlogenek: (Kövesd a Falkát / Follow the Pack) (Mi nyomot hagyunk / We leave our mark)

Ehhez is érdemes igazítani a nevet, hogy egybe kimondva milyen érzéseket kelt.

Azért farkas, mert ez a mi farkasfalkánk, a mi utunk és egy erős közösséget akarunk formálni. Aki meghallja a mi nevünket érezze azt, hogy közénk akar tartozni, a falkával akar tartani.

A nehéz része a feladatnak, hogy a név szabad kell legyen .com domain-re, mivel nemzetközi piacot hitelesen csak .com domain-el lehet megcélozni.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Mivel sztenderdeket akarunk felállítani a fent említett területeken, így a név hallatán a minőségnek, egyediségnek kell beugrania az emberek fejében. A lényeg azt az érzést kell kelteni bennük, hogy igen, végre egy hely ahová tartozni akarok, akik tényleg értünk tesznek.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsősorban fiatalokat célzunk meg a tevékenységeinkkel és a közösséget is belőlük építenénk.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Cégünk ígérete az, hogy igazságosan/korrekten fogunk mindenhol tevékenykedni, a lehető legmagasabb minőséget fogjuk nyújtani, heti szinten meetingeket tartunk arról hogyan javíthatnánk a tevékenységeken, mivel tehetjük jobbá a szolgáltatásainkat és aki hasonlóképp lelkes és sikeres akar lenni, annak mi mutatjuk az utat és közös erővel elérjük.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

(Stílus résznél megtalálod a lényeget)

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az itthoni siker függvényében tervezünk nemzetközi terjeszkedést, a cég neve minden marketing anyagban és céggel kapcsolatos elemen jelen lesz. A nevet az elfogadást követően szintén levédetjük és a továbbiakban büszkén használjuk.

Feladat leírása

Stílus: 

Olyan legyen, amit könnyű kiejteni, jól hangzik, szép leírva, passzol a szlogenhez és építhető rá egy erős/menő brand.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Minél több szempont megvalósul a Stílus részből, annál esélyesebb az illető a nyereményre.
A beküldött pályázatok legyenek minél részletesebbek, hogy miért válasszuk azt a nevet, milyen jelentéssel bír, milyen szavakból tevődik össze stb.

Fórum

Kedves Kreatívok!

Egy indulásunk óta elérhető szolgáltatást most rendeltek meg először, az egyedi szerződési feltételek úgy módosultak, hogy rövidebb lett a határidő. Mindenkinek január 31-ig van ideje beküldeni a munkáját.

Kedves Kreanod/Megrendelő!

Érdemes még foglalkozni az ötleteléssel a határidő rövidítés után ("A pályázat határidejét szeretnénk január 31. éjfélre módosítani, mert úgy érezzük, megtaláltuk a megfelelő megoldást.")?
Ha igen, angol név is lehet, vagy elsősorban magyar, ami működik mondjuk angolul is?
Bárhogy olvastam a briefet, erre vonatkozó infót nem találtam, miközben nemzetközi piacban is gondolkodó startupról van szó.

Köszönöm a választ, üdv:
spyder

Fórum (2)