Pályázatok

Innovatív startup mini arculat tervezése

Logó + Kisarculat design
-
Saani Corporation
80.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 29
Startup

Megbízó

47

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (31)

Beküldve: 2015. 02. 05.
16
13
10
Beküldve: 2015. 01. 17.
14
2
9
Beküldve: 2015. 01. 28.
11
1
9
Beküldve: 2015. 01. 21.
9
10
9
Beküldve: 2015. 01. 30.
17
8
8
Beküldve: 2015. 02. 05.
10
0
8
Beküldve: 2015. 02. 04.
26
10
8
Beküldve: 2015. 01. 31.
4
0
8
Beküldve: 2015. 02. 02.
5
2
8
Beküldve: 2015. 01. 22.
6
3
8
Beküldve: 2015. 01. 21.
6
4
8
Beküldve: 2015. 01. 28.
8
1
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az e-kereskedelem még mindig a nagy BOOM előtt áll, nemzetközi szinten kétszámjegyű növekedést produkál évről-évre, de még mindig a teljes kiskereskedelmi forgalom 3-4%-át jelenti Magyarországon, USA-ban 6-8%-ot tesz ki. A Startup vállalkozásunk erre a piacra fog betörni nemzetközi szinten. Első lépésben az USA, majd Európa és Ázsia meghódítása következik egy innovatív, személyre szabott élményt kínáló piactérrel, amely révén az online vásárlást tesszük igazán élménydússá, továbbá gyorssá és hatékonnyá.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Újonnan alakult innovatív startup vállalkozás vagyunk, amely célul tűzte ki a világ jelenlegi legszemélyre szabottabb, legegyedibb és legintellingensebb e-commerce platformjának a megalkotását. Ez nem egy újabb eBay, Amazon vagy Etsy oldal lesz, ez Neked, a Te ízlésednek szóló piactér lesz limitált szériás, egyedi minőségi, különleges személyre szabott termékekkel.

Feladat leírása

Feladat: 

Feladat a cég logojának a megtervezése, ehhez kapcsolódóan névjegykártya és információs mappa tervezése. Gondolkozz out of the box módon, a bevált sablonok nem nyerőek. Hitvallásunk az egyediség, a tömegből való kitűnés. Ez lebegjen a szemed előtt, hogy valami mást, valami újat, valami feltűnőt készíts. A logo esetében a Saani néven van a hangsúly, a Corporation elhagyható, avagy Corp.-ra rövidíthető.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Cél a pozitív értelemben vett meghökkentés az arculat, logo láttán. Cél a könnyű megjegyzés, emlékezés és felismerés elérése. Elegáns, letisztult, minőséget szimbolizáljon és ha lehet, legyen benne innovatív elem, technológia.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsődleges célcsoport: világ nagyvárosaiban élő, internetet, okostelefont naponta életvitelszerűen használó 18-49 éves férfi, nő (ABC státusz). Egyéb jellemző: kitűnni akaró, vásárlásait szereti hatékonyan, rövid idő alatt megvalósítani, mert elfoglalt (munkától, családtól), nyitott a modern, új vásárlói élményre, igényes magára, ezért a leginkább magához illő terméket keresi, fontos számára a megbízható, garanciát adó vásárlói élmény. Blogot olvas, internetes magazinokból tudakozódik az újdonságok iránt, szeret utazni, nyitott más kultúrák felé, okostelefonnal rendelkezik, amit online vásárlásra is használ, online vásárlását követően pedig gyakran ír véleményt az eladóról, termékről.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Olyan módon személyre szabott vásárlói élményt kínálunk, amelyre nincs még példa a világon! Mostantól nem kell órákat tölteni a böngészéssel, mert ha tudod mit szeretnél, a rendszer megkeresi Neked. Ha nem tudod még, hogy mire vágysz, akkor is személyre szabott ajánlatokat teszünk, mert nekünk Te vagy a fontos.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A cég az innovativítást, a személyre szabottságot, a lendületességet, a minőséget, a megbízhatóságot, a garanciát, a hatékonyságot, a segítőkészséget, az egzotikumot, a különlegességet képviseli. Ugyanezt mondják róla a célcsoport tagjai is.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Hosszú távú céljaink vannak. A logo weboldalon, névjegykártyán, marketing kommunikációs eszközökön, social media platformon fog megjelenni elsősorban az amerikai piacon.

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns, letisztult, fiatalos, üde, modern, meghökkentő, szimmetrikus (jó ránézni típus), egyszerű, azaz könnyen megjegyezhető, felismerhető, prémium kategóriás. Játék a dupla "aa" betűkkel nyerő lehet. A betűk írhatók végig csak kisbetűvel is, de lehet benne nagybetű is. Ábra akkor kerüljön bele, ha a kompozíció igényli. Ehhez kulcsszó: limited edition, design, formatervezés, egyediség.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Túl sok szín, túl sok forma, széteső design, nem odaillő ábra/piktogram. Bevásárló kosár, pénz jel, olcsóságot jelölő elem.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertes arculatot online és offline felhasználhatóság miatt különböző méretben, vektoros szerkeszthető formátumban kérjük pl. jpg, pdf, tiff..stb.

Fórum

Kedves Megrendelő!

Van valamilyen kapcsolat a Saani és a CROVE között vagy csak véletlenül sikerült ugyanazt a brief-et megalkotni? :)

Üdv!

:)) Nekem is pont ez jött le, épp most akartam írni…,

Sziasztok!

Igen, van kapcsolat, cég a cégben lényegében. :-)

Üdv,
Saani&Crove

A CROVE viszont termékmárka, ne cégben gondolkodjatok.

És ezt megjelenítsük a logó(k)ban vagy inkább kerüljük?

Kerüljétek inkább légy szíves. Köszönöm!

Fórum (6)